Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2005, 18:52
tom-boy
Avatar van tom-boy
tom-boy is offline
Hallo, ten eerste zoals in het onderwerp staat moet het gewoon even kwijt , van me af typen.. Reageren mag altijd maar misschien heb je dan bij voorbaat geen zin als ik het alleen maar even kwijt moet (Ik waarschuw maar even^^)

Ik zag dat hier al een topic was van een meisje dat dacht verliefd te zijn op een lerares.. Dit is eigenlijk het zelfde Ik heb het er nogal moeilijk mee (gehad).. Ik ben biseksueel (zovan ik laat de mogelijkheid open, ben nog jong kan nog vanalles gebeuren) ik val op oudere jongens en nu ook nog eens een leraar Hoe moeilijk kan je het jezelf maken

Nou is hij 25 en homo dus voor mij geen probleem alleen hij is mijn leraar Daar had/heb ik het moeilijk mee Al zou het wederzijds zijn dan kan (en mag volgens mij) het niet Daarbij is hij volgens mij een zeer rationeel persoon en zou het afkeuren (leerling/leraar relatie) Nou hebben we een keer gepraat.. Het begon met 'hoe gaat het' en eindigde dat hij wist dat het net uit was met een vriendje van zijn leeftijd (daarvan mijn vermoeden dat hij het afkeurt, hij was niet erg -zo kwam het over- open-minden daarover, over dat die ex dus 25 is) Nougoed, toen daarna had ik het idee dat hij me ontliep Maar ik heb vandaag met hem gepraat en niks bijzonders (aan de hand) Hij vroeg het gewoon en zei zovan -iets dat ik afmaakte- Dat ik het stom vond om goed te zeggen terwijl het niet goed En dat ik ook gewoon kon zeggen dat het niet goed ging maar niet (met hem) erover wou praten.. Dusja.. En nu?

Ik heb hem op een foto gezien op de site van Laveloss, dat zijn ho/bi/lesbo feesten 3e vrijdag van de maand.. En ik wou daar eigenlijk sowiezo al heen gaan Stel dat ik hem tegenkom? Als hij iets seint zou ik hem in geen geval tegenhouden Maar ik denk niet dat ik iets zou ondernemen (klap ik dicht waarschijnlijk,.. indrinken is misschien een plan hehe) Sorry,.. Nouja wat ik verder hiermee van jullie wil?.. Reacties Whatever kijk maar(:

iig Dank voor je tijd!!
__________________
Waarom lees je dit? Is hier iets te lezen? Waar dan?! Vertel me maar als je het hebt gevonden!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2005, 19:00
Mindfields
Mindfields is offline
Nouja, behalve dat hij je leraar is.. Hij is wel 11 jaar ouder?
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 19:02
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Het is hoe dan ook niet verstandig om iets met je leraar te beginnen, de redenen daarvoor zullen je vast wel duidelijk zijn (hij is ouder, hij is verantwoordelijk, het mag niet...). Verder is hij ook nog eens elf jaar ouder, en bij veertien-vijfentwintig is dat een nogal groot verschil. Dus hoe dan ook, handig is het niet!
Als je naar zo'n feest gaat en hem tegenkomt, zou ik als ik jou was alleen maar groeten, en verder niets. Het heeft namelijk geen zin en de kans dat hij begint te 'seinen' is niet groot.
Trouwens, ik kan me voorstellen dat hij zich enigszins ongemakkelijk voelt terwijl hij met jou praat, omdat hij bij jou toch iets heeft laten vallen over zijn vriendje, wat waarschijnlijk niet de bedoeling was.

Anyway, verwacht er niets van, geniet van je verliefdheid (hopeloos cliché), en ga naar dat feest om leeftijdgenoten te ontmoeten (komen die naar dat soort feesten?)!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 19:10
Verwijderd
Zoals hierboven ook al gezegd is hij een leraar, en behalve dat hij daarvoor ontslagen kan worden, is het inderdaad op jouw leeftijd een behoorlijk groot verschil. Hell, op mijn leeftijd vind ik het nog steeds een onoverkomelijk verschil. Ik raad het je dus ook af om iets met hem te beginnen, zelfs al zou hij jou versieren, en het is voor je ego waarschijnlijk beter als jij geen pogingen doet om hem te versieren.

Ik zou toch zeggen, richt je op jongens van je eigen leeftijd of hooguit een paar jaar ouder. Of doe een tijdje niks - de meeste veertienjarigen hebben hooguit van die betekenisloze kinderverkering, of zijn daar nog niet mee bezig.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 19:23
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Offtopic: een punt na een afgemaakte zin is wel prattig, hij is geen docent Nederlands, zeker

Hij is zoals hiervboven ook al gezegd wordt 11! jaar houder én jouw docent, 2 dingen die een probleem op gaan leveren. De latst nog meer dan de eerste, want dat kan hem zijn baan kosten.

Niet aan beginnen dus, net zoals indrinken (en dronken worden) als je nog maar 14 bent, maar dat terzijde
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 19:29
tom-boy
Avatar van tom-boy
tom-boy is offline
Citaat:
I C U schreef op 08-09-2005 @ 20:02 :
Het is hoe dan ook niet verstandig om iets met je leraar te beginnen, de redenen daarvoor zullen je vast wel duidelijk zijn (hij is ouder, hij is verantwoordelijk, het mag niet...). Verder is hij ook nog eens elf jaar ouder, en bij veertien-vijfentwintig is dat een nogal groot verschil. Dus hoe dan ook, handig is het niet!
Als je naar zo'n feest gaat en hem tegenkomt, zou ik als ik jou was alleen maar groeten, en verder niets. Het heeft namelijk geen zin en de kans dat hij begint te 'seinen' is niet groot.
Trouwens, ik kan me voorstellen dat hij zich enigszins ongemakkelijk voelt terwijl hij met jou praat, omdat hij bij jou toch iets heeft laten vallen over zijn vriendje, wat waarschijnlijk niet de bedoeling was.

Anyway, verwacht er niets van, geniet van je verliefdheid (hopeloos cliché), en ga naar dat feest om leeftijdgenoten te ontmoeten (komen die naar dat soort feesten?)!
Citaat:
Morgan: Zoals hierboven ook al gezegd is hij een leraar, en behalve dat hij daarvoor ontslagen kan worden, is het inderdaad op jouw leeftijd een behoorlijk groot verschil. Hell, op mijn leeftijd vind ik het nog steeds een onoverkomelijk verschil. Ik raad het je dus ook af om iets met hem te beginnen, zelfs al zou hij jou versieren, en het is voor je ego waarschijnlijk beter als jij geen pogingen doet om hem te versieren.

Ik zou toch zeggen, richt je op jongens van je eigen leeftijd of hooguit een paar jaar ouder. Of doe een tijdje niks - de meeste veertienjarigen hebben hooguit van die betekenisloze kinderverkering, of zijn daar nog niet mee bezig.
Het ging om mijn ex hij heeft niks verteld.. We hebben het over mij gehad Niet dat het er toe doet, maar ik ben bijna 15.. En ik heb geen betekenisloze verkeringen Met die ex van 25 heb ik 5 maanden iets gehad.. Dat is het al moeilijk betekenisloos nietwaar?

Ik loop wat dat betreft nogal voor op leeftijdsgenoten Als ik kijk naar klasgenootjes dan of hebben ze nog nooit gezoend of beginnen ze bijv net met drinken Dus geen leeftijdgenoten op mijn voorkeurlijst Die komen dus ook niet op dat feest.. Behalve dat ik wat vrienden (die allemaal net ietsjes ouder zijn) meeneem (niet van mijn school)

Zoals ik al zei, ik klap waarschijnlijk dicht ik ga niks proberen (op dat feest) Wat dat ego betreft, je hebt wel gelijk Maar ga het niet proberen.. en verder welk ego? O, daar ergens boven de grond terugkrabbelend (maar dat is een ander verhaal) En ik verwacht ook totaal niks.. Ik wacht tot de verliefdheid is weggezakt en leef verder Behalve als hij seint op dat feest (wat hoogst waarschijnlijk niet zal gebeuren) Ik weet het het zou niet verstandig zijn erin op in te gaan (als het gebeurd) Maar ik zou me later alleen maar stommer voelen dat ik er niet op in zou zijn gegaan
__________________
Waarom lees je dit? Is hier iets te lezen? Waar dan?! Vertel me maar als je het hebt gevonden!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 19:33
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
ik denk niet dat je een kans hebt
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 19:33
tom-boy
Avatar van tom-boy
tom-boy is offline
Citaat:
WolterB schreef op 08-09-2005 @ 20:23 :
Offtopic: een punt na een afgemaakte zin is wel prattig, hij is geen docent Nederlands, zeker

Hij is zoals hiervboven ook al gezegd wordt 11! jaar houder én jouw docent, 2 dingen die een probleem op gaan leveren. De latst nog meer dan de eerste, want dat kan hem zijn baan kosten.

Niet aan beginnen dus, net zoals indrinken (en dronken worden) als je nog maar 14 bent, maar dat terzijde
Offtopic: Sorry van de punten, ik ben gewend gewoon te openen met een hoofdletter

Verder.. weet ik dat hij 11 jaar ouder is, het zijn baan kan kosten Maar nogmaals waarschijnlijk gebeurd er helemaal niks En over de drank.. dat was een grapje, al is het geen slecht plan (sorry moet nog even wennen aan die punten) Je weet niet in hoe verre ik ervaringen heb met drank dus zou je daar niet over moeten oordelen. Ik ben geen opstandig pubertje (wel een puber maar niet opstandig) dat tegen iedereen in wil gaan.. Ik heb drank ervaring en weet hoe ver ik kan gaan. Het was meer zovan, dat ik waarschijnlijk dicht zou klappen als hij ( a l s ) me aanspreekt, en drank maakt losser..
__________________
Waarom lees je dit? Is hier iets te lezen? Waar dan?! Vertel me maar als je het hebt gevonden!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 19:37
tom-boy
Avatar van tom-boy
tom-boy is offline
Nog heel even iets, laten we vaststellen dat er niks gebeurd.. Dat staat zo goed als vast en dan hebben we dat ook weer gehad
__________________
Waarom lees je dit? Is hier iets te lezen? Waar dan?! Vertel me maar als je het hebt gevonden!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 19:50
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
tom-boy schreef op 08-09-2005 @ 20:37 :
Nog heel even iets, laten we vaststellen dat er niks gebeurd.. Dat staat zo goed als vast en dan hebben we dat ook weer gehad
dus vergeet hem?
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 19:56
tom-boy
Avatar van tom-boy
tom-boy is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 08-09-2005 @ 20:50 :
dus vergeet hem?
Daar was ik dus al mee bezig.. Alleen als hij me aanspreekt.. Maar als , en aangezien ik net even rationeel dacht en vaststelde dat het niet gaat gebeuren Waar hebben jullie het over, wie moet ik vergeten.. Zie je ik ben het al vergeten... Anyway (waarom ben ik dit topic ookal weer begonnen)
__________________
Waarom lees je dit? Is hier iets te lezen? Waar dan?! Vertel me maar als je het hebt gevonden!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 08:30
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Man, geniet van je jeugd, toen ik 14 was bouwde ik nog boomhutten en waren meisjes stom!

(Oke, jij hebt het sowieso niet zo op meisjes op het moment, maar je snapt me.)
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 15:09
HybridTheory
HybridTheory is offline
Citaat:
Vaal schreef op 09-09-2005 @ 09:30 :
Man, geniet van je jeugd, toen ik 14 was bouwde ik nog boomhutten en waren meisjes stom!

(Oke, jij hebt het sowieso niet zo op meisjes op het moment, maar je snapt me.)
Hij is volwassen voor zijn leeftijd (zo komt hij tenminste over), zo is hij, dat verander je niet .
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 15:19
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
HybridTheory schreef op 09-09-2005 @ 16:09 :
Hij is volwassen voor zijn leeftijd (zo komt hij tenminste over), zo is hij, dat verander je niet .
Ja, hij typt niet echt als een doorsnee 14 jarige. (Op de punten na. )
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 15:24
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Hm, ik had niet begrepen dat het om jouw ex ging. Of je bent onwijs volwassen, of je ex was knap kinderachtig. Anyway, het blijft onverstandig, gezien de leraar-leerling verhouding.
Have fun!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 19:48
audio bully
Avatar van audio bully
audio bully is offline
jullie denken echt dat een 14 jarigge nog in luiers rond loopt WTF!



Zo jong is ie niet meer, alleen er zijn gewoon veel verschillen onderling op die leeftijd. Maarrrrgoed to the point nu..

GA TOCH WEG MAN! ja sorry hoor maar dit was mijn eerste reactie toen ik het las ik bedoel.. hij is 11 jaar ouder. Tja als je nu in beverlyhills 90210 zou zitten mischien wel ofzo maarja...

nee sorry maar zet em uit je hoofd dat gaat niet werken.
__________________
roken is stoer
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 20:09
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
tom-boy schreef op 08-09-2005 @ 20:56 :
Daar was ik dus al mee bezig.. Alleen als hij me aanspreekt.. Maar als , en aangezien ik net even rationeel dacht en vaststelde dat het niet gaat gebeuren Waar hebben jullie het over, wie moet ik vergeten.. Zie je ik ben het al vergeten... Anyway (waarom ben ik dit topic ookal weer begonnen)
no offense, maar als je al bezig was met hem te vergeten, waarom begin je er dan een topic over?
verder heb je het over je 'drank ervaring' ... ik vind dat als je op jouw leeftijd al een ervaring hebt met drank zoals jij het neerzet, dat je dan niet echt verstandig bezig bent.
je praat erover alsof je het al heel vaak hebt gedaan, nog steeds heel vaak doet & je er trots op bent, en die zin bedoel ik dat het niet echt verstandig is.

ik zou zeggen,
vergeet hem, vergeet die hele situatie, en ga verder met jouw leven.
kijk om je heen en zie wat en wie er nog meer in rondloopt.
kan jou het schelen of je al bijna 15 bent, wel of niet al (bijna) volwassen, wel of niet opstandig, en een puber
geniet van je leeftijd, geniet van elke leeftijd.

4get him
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 20:15
juno
Avatar van juno
juno is offline
Als hij iets met jou zou beginnen, kost het hem zijn baan. Had je daar al aan gedacht? Maak het hem alsjeblieft niet moeilijk.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-09-2005, 09:58
Nootsen
Nootsen is offline
Citaat:
WolterB schreef op 08-09-2005 @ 20:23 :
Offtopic: een punt na een afgemaakte zin is wel prattig, hij is geen docent Nederlands, zeker

Hij is zoals hiervboven ook al gezegd wordt 11! jaar houder én jouw docent, 2 dingen die een probleem op gaan leveren. De latst nog meer dan de eerste, want dat kan hem zijn baan kosten.

Niet aan beginnen dus, net zoals indrinken (en dronken worden) als je nog maar 14 bent, maar dat terzijde
mee eens

offtopic: als je commentaar hebt op iemands schrijfstijl eerst zelf wel deftig worden (hiervboven, houder, latst,...)
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 10:05
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Nootsen schreef op 10-09-2005 @ 10:58 :
mee eens

offtopic: als je commentaar hebt op iemands schrijfstijl eerst zelf wel deftig worden (hiervboven, houder, latst,...)
Offtopic: Idd schrikbarend hoe ik daar getikt heb
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 09:57
sapientia
Avatar van sapientia
sapientia is offline
Hoe groot is de kans eigenlijk dat de liefde wederzijds is?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 23:52
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
sapientia schreef op 11-09-2005 @ 10:57 :
Hoe groot is de kans eigenlijk dat de liefde wederzijds is?
0,0000001 %.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 14:01
crook
Avatar van crook
crook is offline
Ten eerste: misschien valt je docent ook wel op ouder en ziet hij jou dus totaal niet zitten
Ten tweede: je maakt het je docent behoorlijk lastig. Het kan zijn baan kosten als maar 1 iemand, wie dan ook, een vermoeden zou hebben dat jullie wat zouden hebben
Ten derde: op je 14e zou je echt nog niet naar homokroegen moeten gaan. Als je dat wel doet kijk ajb heel goed uit met wie je om gaat en wie je wel en niet kunt vertrouwen. Er lopen heel wat foute types rond!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Moet het er even allemaal uit gooien..
Verwijderd
1 11-05-2011 11:45
Liefde & Relatie Bang mn broertje kwijt te raken aan ADHD
Verwijderd
21 30-06-2004 17:27
Verhalen & Gedichten mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje
Verwijderd
15 17-05-2003 22:55
Psychologie Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen.....
HelpMePlease
12 07-10-2002 17:35
Psychologie Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!!
*leintje*
20 12-03-2002 20:35
Liefde & Relatie moet ik het haar vertellen......
HelpMePlease
11 23-02-2002 18:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15.