Oud 22-05-2017, 20:33
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
ik heb pdd nos een vorm van autisme ik wist niet zo goed waar ik het topic moest plaatsen maar heb besloten om hem hier te doen ben 13 jaar brugklasser

ik voel me de laatste paar maanden naar omdat ik pdd nos heb ik had er op de basisschool geen last van alleen sinds ik op de mid school zit word er een beetje mee gespeeld voor mijn gevoel en wordt ik ook belachelijk gemaakt omdat ik lelijk,onzeker,en een autist ben daardoor voel ik mij al naar bij de jongens in mijn klas wordt ik ook belachelijk gemaakt om het gebeuren ik heb ook wel goede vrienden in de klas dat er niet van en ik heb ook veel vertrouwen in mensen en heb een te goed hart zegt iedereen in mijn famillie dusja nu even helemaal een andere richting op

ik heb een oogje op een meisje alleen ik word te snel verlegen/rood zelfs als het over school gaat voel ik me al heel akward wat ook door pdd nos komt dat ik heb gelezen

What to do
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2017, 22:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat naar dat men er op school vervelend over doet! Heb je dit al een keer besproken met bijvoorbeeld je mentor of een andere docent die je vertrouwd. Iemand (een volwassene of een goede vriend) hebben waarmee je kunt praten kan heel fijn zijn. Dan kan jij je frustraties, irritaties en onbegrip onder woorden brengen en kan diegene jou misschien ook helpen je er minder van aan te trekken. Als je autisme hebt kan het zijn dat je moeite hebt met sociale interacties, omdat jij andere mensen niet zo goed begrijpt, of omdat ze jou niet goed begrijpen. Dat is lastig, maar met wat begeleiding kan het misschien al een stuk makkelijker worden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-05-2017, 02:09
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
ff offtopic k vond het onnodig om hier een nieuw topic voor te maken
op yt is er zo video over een man in je dromen van best wel creepy vooral de thumbnail en ik kan daardoor niet slapen because ik de hele tijd die man voor me zie snachts en kom het steeds weer tegen op yt
Met citaat reageren
Oud 23-05-2017, 02:17
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
Citaat:
Wat naar dat men er op school vervelend over doet! Heb je dit al een keer besproken met bijvoorbeeld je mentor of een andere docent die je vertrouwd. Iemand (een volwassene of een goede vriend) hebben waarmee je kunt praten kan heel fijn zijn. Dan kan jij je frustraties, irritaties en onbegrip onder woorden brengen en kan diegene jou misschien ook helpen je er minder van aan te trekken. Als je autisme hebt kan het zijn dat je moeite hebt met sociale interacties, omdat jij andere mensen niet zo goed begrijpt, of omdat ze jou niet goed begrijpen. Dat is lastig, maar met wat begeleiding kan het misschien al een stuk makkelijker worden.
ik ben bij zo 80% van de leraren een no go ook bij de mentor en de leraren die ik vertrouw die begrijpen het minder goed ik heb een goede vriend maar die heeft ook autisme weet ik bijna zeker hij gedraagt zich redelijk hetzelfde als mij t is alleen niet officieel en hij begrijpt toch bijna niks ik probeer er minder van aantrekken maar iedereen is met elkaar bevriend en ik sta erbij met als enigste vriend met iemand anders met autisme hij is wel een goede vriend maar je snapt mn punt i guess daardoor voel ik me vaak best eenzaam ik kan zobeetje alleen hun vriend zijn door dingen te kopen of rare dingen te doen
Met citaat reageren
Oud 23-05-2017, 06:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat vervelend dat je op school niet echt bij iemand terecht kan! Kan je thuis wel je verhaal kwijt?
Een school zou juist extra begeleiding of opvang moeten bieden aan jou! Of weet de school niet dat je ppd nos hebt?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-05-2017, 21:39
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
Citaat:
Wat vervelend dat je op school niet echt bij iemand terecht kan! Kan je thuis wel je verhaal kwijt?
Een school zou juist extra begeleiding of opvang moeten bieden aan jou! Of weet de school niet dat je ppd nos hebt?
thuis niet echt
school weet het doet alleen niks ik heb zelfs gezegd dat ik me er kut bij voel hoe mensen doen sorry voor late reactie btw
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie meerdere problemen in een??
anoniempie199
4 28-10-2015 15:23
Psychologie het grote autisme topic
Verwijderd
153 04-10-2010 06:05
Psychologie te zelfstandig??
Verwijderd
50 24-08-2010 12:33
Psychologie PDD-NOS en veranderingen
Verwijderd
59 25-10-2006 13:42
Psychologie Mijn middelbare schooltijd (PDD-NOS)
Milos
19 08-07-2004 18:43
Psychologie Autisme, GTS, PDD-NOS, ADHD
PsychoBoy
38 06-09-2003 22:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31.