Oud 23-07-2017, 20:07
king-chickenwin
king-chickenwin is offline
hey ik ben 14 jaar oud mijn en van mijn ouders mag ik geen ps4 op mijn kamer maar wel een computer omdat een ps4 meer op games gericht is. maar ik heb een school laptop dus het enige wat ik met mijn pc doe is skype en gamen. en als ik een vergelijking geef zoals: het verschil tussen een game pc en een playstation is zo ongeveer 1000 euro(voor een goede) en dan zeggen ze ga maar sparen tips? trouwens beneden mag wel maar dan heb ik constant last van iedereen die beneden komt en kan ik op vrijdag en zaterdag avond niet gamen omdat mijn ouders dan een filmpje kijken

en als ik op mijn oudere pc destiny 2 wou gaan kopen gingen ze moeilijk doen terwijl toen ik 11 was de eerste destiny al had en nu zeggen ze dat ze er spijt van hebben. en ze zeggen dat het me slecht maakt. maar zodra ik vraag of ze is een voorbeeld willen noemen over dat ik geweldadiger ben geworden weten ze niks en ik ben het ook niet geworden.(mijn ouders zijn gta V als de duivel zowat. ze denken omdat er een keer een jongentje van 8 uit amerika zijn babysitter dood schoot door dat spel terwijl ik het toen ik 10 was altijd stiekem bij vrienden dee en ze merkten er helemaal niks van en ze zeggen altijd dat ze het gelijk zouden merken als ik dat spel zou spelen niet dus) dus als iemand tips heeft graag
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2017, 20:58
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Tsja, zolang je bij je ouders woont hebben je ouders het voor het zeggen. Game beneden wanneer je wil gamen en ga (als je dat wil) sparen voor een game PC. Probeer bijvoorbeeld voor de weekenden afspraken met je ouders te maken, jij wil graag gamen en zij willen een film kijken - probeer een compromis te sluiten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-07-2017, 10:20
n00balert
n00balert is offline
Je kan ook PS4 Remote Play gebruiken als je een goeie verbinding hebt, zo kan jjop je playstation op je PC terwijl je ouders een filmpje kijken
Met citaat reageren
Oud 26-07-2017, 21:41
Anon Ymous
Anon Ymous is offline
Je hebt voor 500 euro al een prima game-pc, die minstens even goed als de ps4 is.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2017, 13:06
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Precieze links kan ik je één-twee-drie niet geven maar er zijn genoeg onderzoeken gedaan op zoek naar een verband tussen het spelen van games en gewelddadig(er) gedrag. De uitkomst is vrijwel altijd hetzelfde; geen of een niet noemenswaardig verband.

Iets zegt mij, however, dat je ouders niet voor rede vatbaar zijn en dat ze dit naast zich neerleggen.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 27-07-2017, 22:20
Mustache Cat
Mustache Cat is offline
Ja! Dit merk ik zooo erg
Met citaat reageren
Oud 04-08-2017, 00:50
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
Citaat:
Je hebt voor 500 euro al een prima game-pc, die minstens even goed als de ps4 is.
voor een pc op ps4 niveau mag je wel 7 barkie neertikken hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Twijfels sprake van kindermishandeling
Hoogscoren
33 07-01-2015 14:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49.