Oud 11-08-2019, 20:37
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Hoi Hoi ik ben Zene 13 jaar en ik wil al sinds ik jong ben actrice/zangeres worden. Voor vele is dit een droom voor mij is dit een levensdoel en passie. Ik heb sinds jong af aan al ervaring gehad met de tv/musical/zang industrie. Ook ervaring opgelopen zoals: Taarten van Abel, Klaas vaak de musical, Zang optredens, Lion King auditie ( ben niet geslaagd ik was te groot..), Engelse auditie voor Disney Channel, Acteer lessen etc..

Sinds een tijdje gaat het moeilijk met audities vinden. Ik heb mijn hele leven bij mijn moeder gewoont en heb mijn vader al vanaf mijn 4de niet meer gezien.. Sinds een paar jaar woont mijn vader in Amerika. Af en toe kijk ik nog naar auditie's en toen kwam ik op en Amerikaanse site en ja hoor een rol waar ik eindelijk in paste! Dit was de omschrijving: African Girl, 11-15 years old, needs act experience. Nou ik was helemaal door het dolle heen! Toen ik realiseerde dat het in Amerika was was ik een beetje sad .

Toen realiseerde ik dat mijn vader in Amerika woont en geloof me ik heb al vaker aan verhuizen naar mijn vader gedacht. Ookal heb ik geen zin om naar de kerk te gaan elke zondag... Het zou geweldig zijn om mij passie en het gene wat me blij maakt te kunnen doen . Ik zit al jaren op zangles en door geld te kort bij mij thuis kan ik niets meer doen.

Audities worden de hele tijd afgeslagen door mijn moeder en dat is echt moeilijk.
Ik wil echt naar mijn vader, maar ik weet niet hoe ik het kan zonder mijn moeder en hoe het haar uberhaubt moet vertellen ..

Heeft iemand een idee?

Groetjes ImQueer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2019, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Voor vele is dit een droom voor mij is dit een levensdoel en passie
Ik zou beginnen met die pretentieuze toon eens wat te matigen, de tering.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2019, 20:44
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Ik zou beginnen met die pretentieuze toon eens wat te matigen, de tering.
Sorry, maar dit is altijd een steun voor mij geweest sorry als je dat anders opvat...
Met citaat reageren
Oud 11-08-2019, 20:51
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Kortom je wilt bij je vader wonen, omdat daar audities zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2019, 21:02
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Praat er over met je moeder.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2019, 21:10
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Praat er over met je moeder.
Haar moeder gaat nee zeggen, en dan krijg je 2 uur lang gebrabbel over dit en dat.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2019, 21:10
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Kortom, het is onmogelijk.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2019, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Sorry, maar dit is altijd een steun voor mij geweest sorry als je dat anders opvat...
Nou eh, ik weet niet hoeveel films jij kijkt maar velen gingen je voor. Die hebben het ook gewoon waargemaakt.

En ja uit ervaring weet ik dat je echt niet zomaar elke rol kan spelen.

Maar goed, acteren lijkt je wel goed af te gaan op dit forum... misschien kunnen we een referentie voor je schrijven...
Met citaat reageren
Oud 12-08-2019, 08:48
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Kortom je wilt bij je vader wonen, omdat daar audities zijn.
niet alleen daarom ik mis hem ook erg.
Ik spreek hem amper vanwege tijd verschil.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2019, 08:48
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Haar moeder gaat nee zeggen, en dan krijg je 2 uur lang gebrabbel over dit en dat.
hoef ik het niet te zeggen XD
Met citaat reageren
Oud 12-08-2019, 09:41
Verwijderd
Lieverd, als je niet eens een gesprek met je moeder kunt voeren over dat je biebboeken wilt lenen, hoe wil je dan aankaarten dat je naar de usa wil? Daarnaast - als je niet eens de discipline hebt om eerder genoemde biebboeken op tijd terug te brengen, hoe denk je dan verder te komen in een wereld die aan elkaar hangt van discipline, keihard werken en je aan afspraken houden?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2019, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Sorry, maar dit is altijd een steun voor mij geweest sorry als je dat anders opvat...
Nou laat ik het anders zeggen; de manier waarop je het schrijft is pretentieus. Daarnaast betekent "passie en levensdoel" gewoon simpelweg hetzelfde als droom in deze context.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2019, 15:44
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Een droom die waar gemaakt kan worden.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2019, 12:04
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Lieverd, als je niet eens een gesprek met je moeder kunt voeren over dat je biebboeken wilt lenen, hoe wil je dan aankaarten dat je naar de usa wil? Daarnaast - als je niet eens de discipline hebt om eerder genoemde biebboeken op tijd terug te brengen, hoe denk je dan verder te komen in een wereld die aan elkaar hangt van discipline, keihard werken en je aan afspraken houden?
Ik had de discipline om ze terug te brengen want ik was de gene die het plande.
Alleen veranderde steeds iets.

Keihard werken in de 'acteerwereld' heb ik al vaker gedaan.
Misschien niet zo hard als 24/7 maar wel dat ik 5 dagen in de week keihard moest werken voor een toneelstuk.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2019, 12:05
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Ik heb hier met iemand anders overgesproken die kwam met het 'op offeren' van mijn vakantie. Hier heb ik al eerder keuzes in moeten maken en ook al eerder gedaan.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2019, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Ik had de discipline om ze terug te brengen want ik was de gene die het plande.
Alleen veranderde steeds iets.

Keihard werken in de 'acteerwereld' heb ik al vaker gedaan.
Misschien niet zo hard als 24/7 maar wel dat ik 5 dagen in de week keihard moest werken voor een toneelstuk.
Het is vast niet de eerste óf de laatste keer dat er iets verandert. Wat een slap excuus.

Vijf dagen in de week hard werken is een gewone werkweek. Niet helemaal standaard als je nog jong bent, maar niet bijzonder. Dat doen de meeste werkende mensen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2019, 12:11
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Nou laat ik het anders zeggen; de manier waarop je het schrijft is pretentieus. Daarnaast betekent "passie en levensdoel" gewoon simpelweg hetzelfde als droom in deze context.
Het is inderdaad een droom.
Ik heb het inderdaad 'verkeerd' gezegd.

Als kind heb ik vele dromen gehad het begon met prinses worden.
Maar acteren is er snel van pas gekomen.
Ik heb geluk gehad dat ik snel op acteerles kon en veel mee kon doen in video clip's en musicals. En al helemaal om uitgekozen te worden voor taarten van abel!

Aangezien ik nu echt vast zit in acteren en mijn vader ook echt heel erg mis was dat idee dat jaren had niet eens zo gek.

Ik had het eerder willen overwegen maar toen woonde hij nog in Afrika en dat zou ik moeilijker hebben gevonden.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2019, 12:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoe denk je de verhuizing te gaan betalen? Je moeder is werkloos en je vader heb je al 9 jaar niet gezien.

Ga gewoon lekker de theater opleiding doen ofzo.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-08-2019, 12:45
Verwijderd
Hoe oud was je toen jouw taarten van Abel werd opgenomen?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2019, 13:54
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Hoe oud was je toen jouw taarten van Abel werd opgenomen?
9 oef mijn geheugen is slecht 10

Laatst gewijzigd op 13-08-2019 om 14:11.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2019, 14:11
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Hoe denk je de verhuizing te gaan betalen? Je moeder is werkloos en je vader heb je al 9 jaar niet gezien.

Ga gewoon lekker de theater opleiding doen ofzo.
Mijn moeder word ongeveer begin volgend jaar ontslagen vanwege outsorcing ( ik weet nie hoe je dat schrijft) Ik en mijn vader hebben nog wel contact alleen is dat meestal een gebedje die hij stuurt. Mijn moeder krijgt als ze stopt met werken meer geld voor een tijd.
voor 3 jaar ofzo. Technisch gezien heeft mijn vader dit al vaker voorgesteld. We zouden dan nu kunnen sparen voor tickets. En met mijn verjaardag zou ik sowieso veel geld krijgen. Dus als ik dat niet besteed en vanaf nu ook spaar heb ik dat geld al voor dat mijn moeder word ontslagen. Een huis hoeven we niet te kopen want die heeft mijn vader al.

Sowieso moet ik eerst nog mijn engels nog harder leren. Ik ben er wel mee opgegroeid ik spreek het sinds ik 5 ben vanwege mijn vader. Die kan niet nederlands.
Ik ben sowieso van plan om eerst een stappe plan te maken voordat ik grote acties onderneem.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2019, 14:40
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Het is vast niet de eerste óf de laatste keer dat er iets verandert. Wat een slap excuus.

Vijf dagen in de week hard werken is een gewone werkweek. Niet helemaal standaard als je nog jong bent, maar niet bijzonder. Dat doen de meeste werkende mensen.
Dit klinkt misschien overdreven maar met hard werken bedoel ik :
1,5 uur keihard dansen
korte pauzen
1,5 uur dansen
1 uur acteren
langere pauze
1 uur acteren
1 uur zingen

en dan is de dag om.
Als je het niet met me eens bent snap ik dat.
Ik kan daar niet over gaan.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2019, 19:18
Verwijderd
Zes uur effectief iets doen is niet hard werken.

Ik werk 7 dagen per week, in het weekend iets minder, maar mijn leven staat in teken van werken, sporten, eten en slapen. Doordeweeks zijn mijn dagen van 8 tot 21/22. Soms werk ik nog even tot 02 uur door.

Dát is hard werken. Maar acteren enzo is misschien nog wel harder werken, omdat je heel veel in de spotlights staat. Als je een goede actrice bent, krijg je veel aandacht, moet je interviews doen etc etc etc... sociaal doen met je collega's en vaak nee zeggen tegen sociale dingen met je familie en vrienden enz.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2019, 08:14
Verwijderd
Ga er voor en laat je niet door die zure maaiveldhollanders hier klein houden. Maak je dromen waar. Het ergste dat er kan gebeuren is dat het niet lukt en dan heb je een bak ervaring opgedaan waar je de rest van je leven voordeel van hebt.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2019, 09:49
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ga er voor en laat je niet door die zure maaiveldhollanders hier klein houden. Maak je dromen waar. Het ergste dat er kan gebeuren is dat het niet lukt en dan heb je een bak ervaring opgedaan waar je de rest van je leven voordeel van hebt.
^^^^^^^^^^^^^^^^
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2019, 10:05
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Ga er voor en laat je niet door die zure maaiveldhollanders hier klein houden. Maak je dromen waar. Het ergste dat er kan gebeuren is dat het niet lukt en dan heb je een bak ervaring opgedaan waar je de rest van je leven voordeel van hebt.
Dankjewel
Met citaat reageren
Oud 14-08-2019, 10:05
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
^^^^^^^^^^^^^^^^
Met citaat reageren
Oud 14-08-2019, 10:07
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Je moeder kan niets ergers dan nee zeggen.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2019, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Ga er voor en laat je niet door die zure maaiveldhollanders hier klein houden. Maak je dromen waar. Het ergste dat er kan gebeuren is dat het niet lukt en dan heb je een bak ervaring opgedaan waar je de rest van je leven voordeel van hebt.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2019, 11:16
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
IIk werk 7 dagen per week, in het weekend iets minder, maar mijn leven staat in teken van werken, sporten, eten en slapen. Doordeweeks zijn mijn dagen van 8 tot 21/22. Soms werk ik nog even tot 02 uur door.
Ook dikke moneys?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2019, 11:48
Verwijderd
Op de lange termijn wel, eerst kkhard werken natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 14-08-2019, 11:48
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Je moeder kan niets ergers dan nee zeggen.
ja daar maak ik me ook zorgen om.
Ik ben nu een heel plan aan het uit schrijven hoe ik daar dan heen ga voor hoe lang of ik al eerder een keer ga wennen etc.

Ik moet eerst alles op een rijtje hebben voordat ik het aan mijn moeder vertel.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2019, 12:07
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
ik zou dan ook gelijk een plan b maken, voor wat je gaat doen als je moeder nee zegt
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2019, 12:10
Verwijderd
Oké ImQueer, als je echt de Zene bent, die ik denk dat je bent, dan wil ik je zeggen dat je altijd voor je dromen moet gaan, maar verkijk je alsjeblieft niet op hoe hard de wereld in het algemeen is, en helemaal hoe hard de acteerwereld is. Je kan van een behoorlijke koude kermis terug komen.

En ik ben een ouwe oma met nogal wat ervaring.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2019, 23:16
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
ik zou dan ook gelijk een plan b maken, voor wat je gaat doen als je moeder nee zegt
Ga ik meteen doen
Met citaat reageren
Oud 14-08-2019, 23:17
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Oké ImQueer, als je echt de Zene bent, die ik denk dat je bent, dan wil ik je zeggen dat je altijd voor je dromen moet gaan, maar verkijk je alsjeblieft niet op hoe hard de wereld in het algemeen is, en helemaal hoe hard de acteerwereld is. Je kan van een behoorlijke koude kermis terug komen.

En ik ben een ouwe oma met nogal wat ervaring.
Dankjewel voor de tip

1 vraagje
Wie zou ik dan moeten zijn?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-08-2019, 00:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja nee, ik zeg ook niet dat ze het niet moet doen, maar ik vraag me af waarom per se nu. Waarom niet over een paar jaar als je wat wijzer bent en wat meer ervaring hebt en de middelbare school hebt afgemaakt? En verder ben ik het eens met wat Vera zegt.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2019, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Dankjewel voor de tip

1 vraagje
Wie zou ik dan moeten zijn?
Je kan ook iemand zijn die doet alsof en iemand lukraak van de afleveringen van Abel kiezen om te "spelen". Dat gebeurt.

En oja ik heb alle afleveringen van Abel gezien.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2019, 12:59
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Ja nee, ik zeg ook niet dat ze het niet moet doen, maar ik vraag me af waarom per se nu. Waarom niet over een paar jaar als je wat wijzer bent en wat meer ervaring hebt en de middelbare school hebt afgemaakt? En verder ben ik het eens met wat Vera zegt.
Ik zelf mis mijn vader erg en heb er echt al lang over nagedacht om naar hem te verhuizen.
Aagezien het nu beter met me gaat na een lange vervelende tijd. Ik heb nu ook 'redelijke' ervaring en wil nu ook echt er voor gaan.

Ik heb me echt 1,5 jaar ingehouden met zoeken naar audities en ik heb echt zin en om weer aan de slag te gaan. Eigenlijk ben ik ook een beetje klaar met het steeds te horen krijgen van mensen bijvoorbeeld: vanaf groep 1,2 heb ik traumatische gebeurtennise meegemaakt en vooral gepest.

Ik heb dus vaak gehoord dat ik niks kan. Ik heb altijd acteren en zingen als een opvrolijks punt en iets wat ik al altijd heb willen doen gezien.

Het zou kunnen lukken en daar ook een kans maken om te kunnen acteren.

Het zou kunnen lukken maar daar niet.

Het zou niet kunnen lukken en ik hier toch nog kunnen acteren.

Het zou niet kunnen lukken en ik zou hier oook niet kunnen acteren.

Ik weet het niet maar ik wil wel het risico nemen. Want ookal lukt het niet ik zie mijn vader toch wel in Amerika en die mis ik echt erg!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2019, 13:00
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Je kan ook iemand zijn die doet alsof en iemand lukraak van de afleveringen van Abel kiezen om te "spelen". Dat gebeurt.

En oja ik heb alle afleveringen van Abel gezien.
Ik maak het voor juliska van wegen mijn hoog sensitiviteit.

Het was echt leuk maar die tijd was zwaar XD

Het regende ook zo hard toen we er net waaren aangekomen
Met citaat reageren
Oud 15-08-2019, 13:25
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Ja nee, ik zeg ook niet dat ze het niet moet doen, maar ik vraag me af waarom per se nu. Waarom niet over een paar jaar als je wat wijzer bent en wat meer ervaring hebt en de middelbare school hebt afgemaakt? En verder ben ik het eens met wat Vera zegt.
Als het mag van mijn moeder is mijn plan om :

Eerst een keer in een kleine vakantie te wennen.

Dan kijk ik of het gaat en zal ik kijken of er een auditie is.

Als de auditie lukt en het gaat goed met mijn vader dan ga ik na de zomervakantie ( niet deze) naar Amerika.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2019, 14:09
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
oke dus ik heb een testje gedaan en het ging :




FOUT!

Ik zei tegen mijn moeder wat zou je ervan vinden als ik voor een bekende amerikaanse serie ga auditie doen.
Ze reageerde boos....
Met citaat reageren
Oud 16-08-2019, 14:41
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
wat is je plan b?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2019, 13:05
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
wat is je plan b?
Het was in Nederland nog een keer te proberen. En een betere ervarings lijst te maken.
Maar Joh ik mag geen eens stoppen met zangles en dan op musical les gaan.

Ik ben een beetje klaar mee dat ze steeds zegt doe wat je leuk vind maar zei me alles verbied.

Ik ga sowieso een topic over mijn moeder maken want ik heb nogal een paar problemen met haar.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2019, 13:48
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Uberhaupt een vraag: Waarom wil je gelijk naar Amerika gaan? wat is er mis met Nederland?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Uberhaupt een vraag: Waarom wil je gelijk naar Amerika gaan? wat is er mis met Nederland?
Omdat iedereen denkt dat mensen in de VS meer kansen hebben maar in de praktijk is het omgekeerd. In de VS werk je veel harder voor veel minder.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 13:06
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Uberhaupt een vraag: Waarom wil je gelijk naar Amerika gaan? wat is er mis met Nederland?
1 Omdat ik mijn vader mis.
2 Omdat ik inderdaad dat ik denk dat ik daar meer kan bereiken.
3 Voordat die stupid brexit kwam wou ik als ik ouder was naar Engeland, maar ja..
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 16:14
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
3 Voordat die stupid brexit kwam wou ik als ik ouder was naar Engeland, maar ja..
Kan nog steeds, moet je gewoon een visum aanvragen.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Kan nog steeds, moet je gewoon een visum aanvragen.
Als haar vader Amerikaan is heeft ze niets nodig want dan heeft ze dubbele nationaliteit op dit moment. Wel verstandig om hier in Nederland via de Amerikaanse ambassade in Den Haag alvast een nieuw Amerikaans paspoort aan te vragen.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 18:41
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Als haar vader Amerikaan is heeft ze niets nodig want dan heeft ze dubbele nationaliteit op dit moment. Wel verstandig om hier in Nederland via de Amerikaanse ambassade in Den Haag alvast een nieuw Amerikaans paspoort aan te vragen.
👇🏽
Citaat:
Engeland
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13.