Oud 18-08-2019, 18:43
Verwijderd
Citaat:
👇🏽
Hoe blijkt daaruit dat haar vader een Brits paspoort heeft Mis ik iets?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2019, 18:45
Verwijderd
All things considered is het logisch dat haar vader het Amerikaans staatsburgerschap heeft en daarbij is de kans vele malen groter dat hij het bij zijn geboorte gekregen heeft dan dat hij het verworven heeft.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 18:46
Verwijderd
En ze zegt; vóór het hele brexitgebeuren wilde ik altijd naar Engeland. Na het hele brexitgebeuren gelden voor de UK dezelfde regels als voor de VS.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 21:32
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Als haar vader Amerikaan is heeft ze niets nodig want dan heeft ze dubbele nationaliteit op dit moment. Wel verstandig om hier in Nederland via de Amerikaanse ambassade in Den Haag alvast een nieuw Amerikaans paspoort aan te vragen.
hij is van originele geen Amerikaan maar hij woont er wel.
Dus ik weet daar niet echt veel over?
Ik heb mijn moeder verteld dat ik misschien over een jaar of 2 een paar jaar naar Amerika wil!

Ze reageerde met:
Ja ik wist het wel! Je haat me je wilt bij me weg. Stank voor dank! Ik doe alles voor je en dan laat je me zitten!

Nou dat dus!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 21:34
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Kan nog steeds, moet je gewoon een visum aanvragen.
Stel je voor dat ik naar Nederland wil zou dat via Engeland normaal nog goedkoop en makkelijk kunnen waarschijnlijk vanwege de Brexit niet meer :/
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 21:40
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
En ze zegt; vóór het hele brexitgebeuren wilde ik altijd naar Engeland. Na het hele brexitgebeuren gelden voor de UK dezelfde regels als voor de VS.
Omdat in Engeland heb ik wel familie maar die hebben geen plaats voor mij in hun huis.
Bij mijn vader is er wel plaats dus dan heb ik ook een vaste plaats en iemand die me begeleid. Dat heb ik niet in Engeland en omdat het nu meer kost om naar Nederland weer terug te gaan is voor mij Amerika dan safer want daar kan ik opgevangen worden door mijn vader.

Maar hij is niet in Amerika geboren in Nigeria, maar hij woont er wel nu al 2 jaar in Amerika of langer
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 21:42
Verwijderd
Ja maar dan moet je dus wel officieel gezinshereniging gaan aanvragen enzo, vanuit je vaders kant. Als je wordt gepakt word je het land uitgeflikkerd en zijn je kansen om er ooit nog op een normale manier aan de bak te komen nihil geworden.

En of je bent een troll of ontzettend gullible, dus bij voordeel van de twijfel het laatste. Ervanuitgaande dat je vader daar legaal verblijft.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 21:54
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Ja maar dan moet je dus wel officieel gezinshereniging gaan aanvragen enzo, vanuit je vaders kant. Als je wordt gepakt word je het land uitgeflikkerd en zijn je kansen om er ooit nog op een normale manier aan de bak te komen nihil geworden.

En of je bent een troll of ontzettend gullible, dus bij voordeel van de twijfel het laatste. Ervanuitgaande dat je vader daar legaal verblijft.
Ja mijn vader noem ik nogal een playboy ik weet niet heel veel van hem maar ik weet wel dat hij vaak een stiefvader is geweest. Niet dat hij dat tegen me zegt maar dat ik zijn profielfoto steeds moet zien veranderen...

Dus met zijn huidige vriendin is hij in Amerika gaan wonen die intussen volgens mij weer uit elkaar zijn hoor. Hij is er wel geldig aangezien hij wel openbaar doet.


Ik wil het sowieso legaal doen. Het is voor mij al een nachtmerrie dat iemand ooit had gezien dat ik een snoepje pakte bij de kruidvat . Ik heb zitten huilen en gehoopt dat hij de politie niet belde omdat ik niet een strafblad wilde en de gevangenis niet zou overleven. Ik weet Ik weet overdreven maar zo ben ik....
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 21:57
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:

En of je bent een troll of ontzettend gullible, dus bij voordeel van de twijfel het laatste. Ervanuitgaande dat je vader daar legaal verblijft.
Waarom zou ik een troll zijn? Ik bedoel als ik aandacht nodig heb kan ik gewoon bij mijn vrienden aandacht in hun watshapp gaan spammen. Zo hebben we dat afgesproken als iemand even niet genoeg aandacht krijgt gaat hij bij z'n ouders janken of bij z'n vrienden zitten niet mensen op het internet lastigvallen. Dat hadden we afgesproken nadat we een flinke troll hadden meegemaakt.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 22:26
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Ik ben ingeschreven op 3 nederlandse casting bureaus al maanden niets van gehoord :/
En voor 1 amerikaans casting bureau die oproepen plaatst die bij mij passen!
Ik heb nu al 10 berichten in 1 maand WOW
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 22:31
Argumentum
Avatar van Argumentum
Argumentum is offline
Waarom wil jij überhaupt een actrice en/of een zangeres worden? Het vergt niet enkel talent, maar jij moet ook jouw ziel verkopen aan de duivel voor roem en kapitaal, letterlijk. Ik begrijp dat jij nog jong, naïef en onwetend bent, maar weet dat jij niet beroemd kan worden zonder de betrokkenheid van de Illuminati.
__________________
Suffering from success.

Laatst gewijzigd op 18-08-2019 om 22:42.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Waarom wil jij überhaupt een actrice en/of een zangeres worden? Het vergt niet enkel talent, maar je moet ook je ziel verkopen aan de duivel voor roem en kapitaal, letterlijk. Ik begrijp dat jij nog jong, naïef en onwetend bent, maar weet dat je niet beroemd kan worden zonder de betrokkenheid van de Illuminati.
Hou je muil man
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 22:47
Argumentum
Avatar van Argumentum
Argumentum is offline
Citaat:
Hou je muil man
Waarom moet ik mijn muil houden? Ik probeer haar slechts te waarschuwen, want zij begeeft zich op glad ijs.
__________________
Suffering from success.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 22:49
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Waarom wil jij überhaupt een actrice en/of een zangeres worden? Het vergt niet enkel talent, maar jij moet ook jouw ziel verkopen aan de duivel voor roem en kapitaal, letterlijk. Ik begrijp dat jij nog jong, naïef en onwetend bent, maar weet dat jij niet beroemd kan worden zonder de betrokkenheid van de Illuminati.
Dat hoeft niet eens geloof me je kan ermee omgaan ik wil acteren ja het kan heftig worden maar ik moet daar zelf mee gaan handelen. Ik ben jong maar heb al met veel moeten dealen. Ik weet zelf dat het positief en negatief of beide kan uitpakken.

Het is een risico maar die moet je af en toe nemen!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Waarom moet ik mijn muil houden? Ik probeer haar slechts te waarschuwen, want zij begeeft zich op glad ijs.
Je moet hulp gaan zoeken want je ziet dingen die er niet zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 23:13
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Je moet hulp gaan zoeken want je ziet dingen die er niet zijn.
^^^^^^
Met citaat reageren
Oud 19-08-2019, 13:27
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik begrijp dat jij nog jong, naïef en onwetend bent, maar weet dat jij niet beroemd kan worden zonder de betrokkenheid van de Illuminati.
jij vroeg je nog steeds af waarom ik je arrogant noemde bij je welkomstpost?
Je doet hier heel erg neerbuigend, alsof je superieur bent, en dat is precies wat we hier niet willen. dus deadlock heeft gelijk, hou je muil
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2019, 15:40
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
jij vroeg je nog steeds af waarom ik je arrogant noemde bij je welkomstpost?
Je doet hier heel erg neerbuigend, alsof je superieur bent, en dat is precies wat we hier niet willen. dus deadlock heeft gelijk, hou je muil
^^^

Het zou idd een beetje minder kunnen.
Misschien proberen advies te geven zonder De Heer erbij te halen?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2019, 23:54
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Oke effe een dikke update:

Mijn opa is op 4 september overleden aan kanker en ouderdom.
Toen een paar weken later is mijn moeder geopereerd aan haar enkel dus die is nu aan het revalideren waar door ik hetmdruk heb thuis en op school.

Het enige 'positieve' is naar maar ook fijn dat we een erf gedeelte krijgen van mn opa 9000 voor mn moeder en 1000 voor mij. Mijn moeder kan haar schulden afbetalen voordat ze haar baan kwijt is en ik kan sparen voor (eindelijk) een nieuwe telefoon en om naar mn vader te gaan.

Soms als ik er aan denk vind ik het ook moeilijk want ik had liever mn opa dan het geld maar we moesten hem wel laten inslapen want hij had zoveel pijn

Groetjes ImQueer
Met citaat reageren
Oud 03-11-2019, 10:17
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
gecondoleerd
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2019, 10:36
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
gecondoleerd
Dankjewel
Met citaat reageren
Oud 03-11-2019, 12:28
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
"laten inslapen"
Met citaat reageren
Oud 03-11-2019, 12:42
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
"laten inslapen"
Hij had veel pijn door zn kanker en ouderdom dus gaven ze hem morfine maar door zn alzheimer
Werd hij daar agressief van en ging hij mijn oma slaan en hij kon zich zelf verwinden dus moest hij iets krijgen waardoor hij gijng slapen en niet meer warker werd tot hij dood ging.....
Met citaat reageren
Oud 03-11-2019, 22:07
Verwijderd
Mensen laat je vaak niet "inslapen".
Met citaat reageren
Oud 04-11-2019, 07:04
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Mensen laat je vaak niet "inslapen".
Ik wist niet hoe ik het moest noemen dit is zo tegen mij verteld ook de eerste keer!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2019, 10:34
Bobbelkop
Bobbelkop is offline
Ahh wat rot voor je van je opa.

Misschien is het sowieso wel een goed idee om een jaartje naar je vader te gaan? Goed voor je Engels en zo zie je nog eens wat van de wereld, als een soort tussenjaar zegmaar.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2019, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Ik wist niet hoe ik het moest noemen dit is zo tegen mij verteld ook de eerste keer!
Dat heet gewoon euthanasie. Of nou ja, omdat een stel idioten denken dat je dan voor een of andere god speelt, heet het eigenlijk niet zo. Maar toch wel.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2019, 21:39
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Ahh wat rot voor je van je opa.

Misschien is het sowieso wel een goed idee om een jaartje naar je vader te gaan? Goed voor je Engels en zo zie je nog eens wat van de wereld, als een soort tussenjaar zegmaar.
Had ik ook aan gedacht alleen om als 2de of eerstejaars een tussenjaa te doen durf ik niet.!

Ik denk dat ik voorlopig nu gewoon in nederland blijf en heb nu ook auditie gedaan voor de eindmusical (serie van zapp /npo3) ik hoor deze maand of ik wel of niet geselecteerd ben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:52.