Oud 27-02-2013, 08:21
Verwijderd
Omdat de andere dicht is!

Waar word je heel erg blij van?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2013, 15:19
Verwijderd
Winnend MVV.

In een drukke menigte, bij een concert of in een afgeladen kroeg of zo, betast je dan wel eens stiekem mensen? Ook al is het maar niet volledig uit de weg gaan als die persoon langs wilt zodat hij/zij zijn/haar borst(en)/kont tegen je aan moet laten gaan?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2013, 16:26
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja, vooral alcohol maakt me erg handtastelijk. Ik ben blij dat ik geen man ben want ik was best een griezel geweest

Ben jij wel eens in een echt fysiek gevecht verzeild geraakt?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2013, 16:38
Verwijderd
Dit is geen antwoord op de voorgaande vraag, die mag iemand anders beantwoorden. Maar ik wilde zeggen dat ik ook erg blij ben dat jij geen man bent
Met citaat reageren
Oud 27-02-2013, 17:12
Verwijderd
Ja, op de middelbare met andere meisjes, vooral wat harentrekkerij en geduw. En één keer door het lint gegaan en iemand volledig in elkaar beginnen slaan zodat ze me met 2 opvoedsters van dat wijf moesten trekken. Maar die was mij al eeuwen aan het pesten en uitlokken en toen ik langsliep, stampte ze opeen keihard met volle voet tegen mijn dijbeen en ik zag er misschien niet zo uit, maar ik was behoorlijk sterk en ik kon gericht en hard slaan als het moest. En toen ze dat dus deed, heel geniepig, vanuit het niets (zij kwam haar kamer uit, ziet mij lopen en stampt), had ik er genoeg van, ik heb haar door de kamer richting bed gegooid, daar stuiterde ze op terug en ik ben beginnen slaan en schoppen om te raken en pijn te doen. Best beangstigend.
Paniek natuurlijk en in eerste instantie kreeg ik dus het hele gezeik over me heen en werd er gesproken over schorsen tot toch 2 mensen konden getuigen dat die bitch mij uit het niets een ontzettende trap had verkocht (nou ja, ze hadden meer gezien dat ik eerst nog rustig de witte voetstap van mijn broek klopte en toen door het lint ging). En omdat ik voor de rest altijd voorbeeldig en braaf was, kon ook niemand geloven dat ik zomaar voor no reason iemand finaal in elkaar ging meppen.
Daarna heeft overigens niemand mij nog fysiek lastig gevallen

Wat vind je het leukste aan de Paastijd?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2013, 17:20
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Tegenwoordig? Niks. Vroeger vond ik de paastak met schattige kuikentjes enzo leuk. En chocolade-eieren zoeken in de tuin. Ik lieg trouwens, tegenwoordig waardeer ik de chocola nog steeds. Maar ik hoef er niet meer naar te zoeken, dat scheelt.

Wanneer beschouw je de lente als aangebroken? Als de vogels weer fluiten? Als het langer licht blijft? Als het warmer wordt?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 27-02-2013, 17:59
Verwijderd
Ik vind platanen heel mooi. Een afbladderende stam e mooie grote bladeren. En ze worden vet hoog en dik. Heul mooi vind ik die!

Op welke aankoop ben je nog het meest trots?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2013, 20:20
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
M'n LV Speedy

Wat is de gaafste prijs die je ooit gewonnen hebt?
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2013, 21:39
Verwijderd
Een kleurboek! Ik deed mee aan een 'wie kleurt de mooiste tekening voor Sinterklaas' wedstrijd en ik won de derde prijs! Ik mocht bij Sinterklaas op schoot zitten en kreeg een kleurboek van hem <3

Het witte of het bruine uit een duo penottipot?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2013, 12:53
Verwijderd
Het bruine.

Heb jij vakantie op dit moment?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2013, 00:26
Verwijderd
nee helaas niet haha

vraag blijft.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2013, 01:50
Verwijderd
wat een creativiteit melove, als je geen vraag kan verzinnen antwoord dan ook gewoon niet, tenzij het een superleuke\boeiende vraag was, maar dat was het niet. Voor straf krijg je geen antwoord.

Je mag drie wensen doen, wat wordt het? Ik hanteer dezelfde regels als de Geest van Aladdin, dus je mag geen doden tot leven roepen, iemand kan niet verliefd op je worden en je kan niet wensen dat je nog meer wensen mag doen.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2013, 09:30
Verwijderd
1. Geen oorlog meer maar alleen maar vrede en jippie
2. Dat het maar snel eens zomer mag worden
3. Dat ik heel erg wijs word.

Leuke vraag dus hij blijft staan. En dat mag van Pip want het was een leuke vraag.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2013, 10:39
Verwijderd
3 wensen, oh een mooie!
- Belachelijk veel geld (dan kan ik doen wat ik wil, helpen wie ik wil, organisaties en onderzoeken steunen die ik wil, geen zorgen meer voor mij en anderen om me heen, dan kan ik ook mijn ogen laten opereren en hoef ik niet te wensen voor beter zicht ^^)
- Geen religies meer, wijsheid en inzicht voor iedereen
- Een medicijn dat ook werkt tegen extreme en ingebeelde pijn zonder dat het verslavend is

Is er een juweel geweest dat je hebt gedragen/nog steeds draagt omwille van de betekenis en niet omdat je het mooi vindt (je mag het mooi vinden, daar niet van)?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2013, 13:05
Verwijderd
Nee, ik draag enkel oorbellen zonder betekenis.

Wat doe jij op een onverwachte vrije middag?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2013, 13:30
Verwijderd
Lekker niets! Of afspreken met wat anderen die ook onverwacht vrij zijn. Of naar het strand toe. Of of.. Dat is afhankelijk van wat voor bui ik ben.

Wat doe jij meestal op je verjaardag?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2013, 00:31
Verwijderd
sorry pipje

mijn familie en vrienden komen meestal langs

Wat hoor jij nu eigelijk aan het doen te zijn?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2013, 00:32
MMollie
MMollie is offline
Slapen...

Hoelang ben jij al lid?
__________________
Too hot to be true
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-03-2013, 08:34
Verwijderd
Bijna 10 jaar, volgende maand is het zo ver.

Waar mag men jou 's nachts of heel vroeg 's ochtends altijd voor wakker maken?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2013, 09:22
Verwijderd
Enkel voor noodgevallen, goed slapen is al moeilijk genoeg.

Wat merk jij (niet) van de crisis?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2013, 11:03
Verwijderd
wat ik wel merk is dat veel mensen erdoor gaan zeiken en moeilijk lopen doen
wat ik niet merk is dat we iets terug zien van de bezuinigingen op andere plekken

wat ga jij nooit doen?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2013, 12:58
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Een dier expres pijn doen.

Wat heb jij vandaag voor verplichtingen?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2013, 19:46
Verwijderd
- een afspraak voor het regelen van mijn kamer
- lesgeven aan studiegenoten
- sporten

Beschrijf je doucheritueel.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2013, 23:26
Verwijderd
eerst Shampoo-en, dan haarmasker (dove) laten intrekken en een scrubje ondertussen (gezicht), dan alles uitspoelen en verder douchen, enbdan daarna nog een bodylotiontje op..

Welk verzorgingsproduct raar jij echt aan?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2013, 00:57
Verwijderd
Niveau Soft, natuurlijk

Weet jij hoe 'n koe 'n haas vangt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2013, 06:44
Verwijderd
Maar natuurlijk.

Welk doorgaans opgehemeld verschijnsel vind jij overschat en kut?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2013, 08:58
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Welk doorgaans opgehemeld verschijnsel vind jij overschat en kut?
De Lowlands-lineup ;D;d:;d:

Wat is het vroegste wat je ooit bent opgestaan voor iets? Een nacht wakker blijven telt niet.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 05-03-2013, 09:04
Verwijderd
Als we op vakantie gingen vroeger, als kind, was het vaak zo dat we om vier uur 's nachts weg reden. Dus dat was om half vier opstaan. Dat is denk ik wel het vroegste. Als dat niet telt: Het is traditie dat de middelbare scholieren van de school acht km verderop naar school lopen op de vrijdag voor carnaval. Een hele kudde die 's ochtends om zes uur weg wandelen. Mijn zusje verzamelde met haar vriendinnen bij ons thuis, werden geschminkt, ontbeten en liepen weg. Ondertussen maakten mijn moeder en ik duisent liter chocomel warm om halverwege uit te delen aan alle middelbare scholieren Dan stonden we ook om vier uur op. Was altijd heel tof!

Wat is het meest underrated verschijnsel?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 07:43
Verwijderd
Ik snap m niet helemaal, een onderschat dier? Sorry...

Waar ben je stiekem bang voor?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 07:43
Verwijderd
Oooh verschijnsel, dan snap ik m nog steeds niet
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 09:44
Verwijderd
Het meest underrated verschijnsel vind ik woordenboeken. De vraag van Annayeaah ga ik niet beantwoorden, want dan weet zij ook eens hoe dat is.

Je krijgt een extra kamer in je huis. Het budget voor de inrichting krijg je cadeau, maar je mag hem niet gebruiken als slaapkamer, kinderkamer, werkkamer, eetkamer of opslagruimte. Ook niet als knutselkamer of gratisdurespullenkamerhuhuhuhu, want dat vind ik saai. Wat voor soort kamer wordt het?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 10:02
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Gameruimte/thuisbioscoop die er zo uitziet:



Of lekker ouderwets een sekshok met swing enzo

Wat was vroeger je favoriete zondagochtendtekenfilmserie?
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 10:15
Verwijderd
Wij keken nooit tv op zondag

Vraag blijft staan!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 10:29
Verwijderd
Het was geen tekenfilm, maar er was op de Belgische zender op zondagochtend altijd Samson en Gert, met tussendoor korte filmpjes van de smurfen of de snorkels.
Dat keek ik altijd het liefst.

Wat vind jij van polygamie? Vind je überhaupt iets van polygamie (of polyandrie) of heb je er nog nooit over nagedacht en denk je 'meh, whatever'
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 11:44
Verwijderd
Ik vind het prima zolang het geen manier is van een man om zijn 'recht' op meerdere vrouwen op de eisen. De versie waarbij bijv. drie mensen van elkaar houden en willen trouwen vind ik prima en dat zou mogelijk moeten worden in Nederland. Zelf hoef ik er niet aan.

Wie is er voor jou van een voetstuk gevallen en waarom?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 12:30
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
M'n ex. Hij is inmiddels getrouwd en heeft 'n kind, maar we zijn altijd bevriend gebleven. Onlangs heb ik 'm verteld dat ik iemand heb leren kennen en sindsdien laat ie bar weinig meer van zich horen. Zak.

Welke film heb jij het vaakst gezien?
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-03-2013, 13:47
Verwijderd
Die Home Alone, sowieso.

Welke film moet ik (lees: iedereen) echt nog een keer kijken?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 17:54
Verwijderd
De GVR.

Heb je beruchte familieleden? Vertel vertel.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2013, 07:47
Verwijderd
Ja. Mijn oom heeft een buitenechtelijk gezin van vier kinderen.

Hoe kan Facebook zien wanneer men iets gelezen heeft in een chatbericht?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2013, 07:53
Verwijderd
Volgens mij staat er bij mij 'bekeken' en dat kan dan weer wel, als je op het chatvenster hebt geklikt ofzo. Geen idee. Het is wel handig igg.

Vind jij dat het ook tijd voor de zomer, of tenminste lente, wordt?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2013, 08:49
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben daar nooit ongeduldig voor. Ieder jaargetijde, en vooral de overgang tussen de jaargetijdes, heeft zijn charme. In een land zonder verschillende seizoenen leven lijkt me ontzettend en saai.

Zou jij het erg vinden om op je ouders/grootouders te gaan lijken?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2013, 12:55
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Neuh, zo lang ik maar niet zo dik word.

Wat was jouw meest teleurstellende vakantie ooit? Vertel!
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 12-03-2013, 14:08
Verwijderd
Mijn toenmalige vriendin heeft het ooit uitgemaakt op Schiphol toen we net terug waren van vakantie. De vakantie zelf was prima, maar er zit voor mij toch een heel nare smaak aan die vakantie.

Als dat niet telt, heb ik een vergelijkbaar geval waarbij de vakantie zelf er ook door verpest werd: toenmalige vriendin, relatie al eens afgekapt, in juli of zo toch weer samen iets begonnen en besloten meteen in augustus op vakantie te gaan. Achteraf gezien een slecht idee, de seks was geniaal want we beseften beiden dat het een van de laatste keren zou zijn, maar de rest was gewoon suf, saai en soms ronduit vervelend. Een van de weinige keren dat ik ruzie met haar heb gehad.

Overweeg jij wel eens idiote manieren om aan (veel) geld te komen, al is het maar 1 seconde? En welke manieren zijn dat dan? Voorbeeld: toen ik als arme student niet mee kon op een skivakantie wegens geldgebrek, dacht ik heel even “ ik beroof gewoon een oud omaatje ik wil mee” Uiteraard heb ik zowel mijn geweten als mijn gezond verstand dat een idee als dat meteen vierkant uitlacht, het is nog geen halve seconde een serieus idee, maar toch.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2013, 14:10
Verwijderd
Ja! Ik heb diverse keren de risico's tegen elkaar afgewogen van het smokkelen van coke. Helemaal toen ik er achter kwam dat het veel vaker wel dan niet lukt.

Wat was het gelukkigste moment van je leven en waarom?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2013, 14:37
Verwijderd
Op Kederan in de armen van andere larpers vallen en samen een potje janken over het feit dat ik er nog ben, hoe ik er nog ben en dat ik fucking weer kom larpen, mijn absolute passie! Dat hele weekend, van erheen rijden tot uitgeput toekijken hoe de rest verderspeelt terwijl je zelf niet meer kunt, was toch wel het absolute toppunt van vorig jaar. En het naar huis rijden uit het ziekenhuis natuurlijk, na maanden, maar dat was stiekem ook een beetje eng ^^

Post een plaatje van iets dat je echt dolgraag zou willen hebben als je het kon betalen. Kleding/auto/huis/gadget/younameit.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2013, 20:53
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline


Hoe zou je € 1.000 besteden?
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 10:46
Takkeling
Takkeling is offline
Ik zou ervan op vakantie gaan naar Parijs en daar het schijnbaar fantastische natuurhistorisch museum bezoeken waar ik al heel lang heen wil en voor de rest zou ik er verzamelstukken en dingen voor m'n uitzet van kopen. Of ik zou het gebruiken om een deel van een tentoonstelling te bekostigen.

Welke bezigheid die je graag doet heb je al een hele tijd niet meer gedaan?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 10:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Fröbelen met papier. Ik heb er geen tijd voor Gelukkig ben ik wel aan het breien, doe ik tenminste nog iets met m'n handen.

Wat is je allerliefste bezit?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 11:09
Verwijderd
Dat is een moeilijke. Je zou kunnen zeggen mijn vogels, maar bezit is zo stom ivm levende wezens. Dus ik ga maar in de categorie levenloze zaken denken. Mijn pc is me denk ik wel het allerliefst. Daarentegen, als mijn huis in de fik zou staan, dan zou ik die achterlaten want de pc is wel vervangbaar, ik heb een aantal dingen die ik liever bewaard zie dan mijn pc in het algemeen.

Hoe hadden je ouders je genoemd als je van het andere geslacht was geweest?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 11:12
Verwijderd
Mijn ouders hadden me Dennis genoemd als ik een gozer was geworden.

Hoe gingen jouw inentingen toen je 9/10 jaar was? Moest je janken? Kreeg je een plaatje?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat is het mooiste moment dat jij in je leven hebt meegemaakt
Nonny
15 21-05-2013 17:38
De Kantine Ranking the Scholieren #3
Geel
500 16-10-2010 15:57
Lifestyle evaluatie-topic
Verwijderd
500 18-03-2005 17:54
Verhalen & Gedichten Mijn verhaal: Afscheid
tiram
71 20-12-2003 14:30
ARTistiek [op verzoek van 2 forummers, nogmaals Mi casa es en fuego
Bor
1 19-08-2002 10:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53.