Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2013, 16:29
Verwijderd
Nee! Maar ik ga wel veel eieren eten als het goed is, want mijn lief zou groot inkopen moeten hebben gedaan. Stiekem wis ik het eieren verstoppen wel dus ik ben blij dat ik schoon-tante wordt, dan kan het over een paar jaar weer!

Als je de baas zou zijn van het journaal.... wat dan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2013, 17:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dan werd het hele nieuws een heel stuk positiever. De hele wereld werd meteen een beetje liever, want ik negeerde alle narigheid totaal.
En ik zou het vooral makkelijker maken. Ik merk dat ik liever naar het Jeugdjournaal kijk, omdat die niet van die achterlijke woorden gebruiken die echt niet iedereen begrijpt. Ook zou ik journaals op zondag willen invoeren.
Oh, en dat heen en weer geloop bij het 8 uur journaal is stom en dat mag er wel uit.

Hoe maak jij iemand wakker waarvan je zeker weet dat hij of zij een ochtendhumeur heeft?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2013, 17:21
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Haha, kinderenvoorkinderen, ik dacht er meteen aan toen ik de een na laatste vraag zag, en toen ik naar onder scrolde zag ik dat jij het had afgemaakt haha. Held.


OT: ik zal diegene gewoon zachtjes wakker maken, goede morgen zetten & als de zon schijnt het gordijn 5 cm open doen, dat helpt bij mijn broertje met een zwaar ochtend humeur wel.

Wat voor beroep zou je voor 1 dag willen uitoefenen?
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2013, 21:32
Verwijderd
ik koop geen roze kleding,
ik voel me daar gewoon echt niet fijn in, ik heb daar niet echt een reden voor ofzo, maar ik doe het gewoon niet

Hecht jij waarde aan pasen? of ga jij gewoon naar een leuk evenement of heb je gewoon een dag extra weekend?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2013, 22:09
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ik zie 't als 'n dagje extra om werk in te halen en te studeren voor tentamens aanstaande vrijdag.

Wanneer ben je voor 't laatst in de kerk geweest?
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2013, 22:30
Verwijderd
Kapel herinner ik me nog, ik ben bij mijn eerste wandeltocht in het ziekenhuis met mijn moeder langs de kapel gekomen en toen ben ik gaan kijken omdat ik nieuwsgierig was. Voor een echte kerk moet ik verder terug. Oh wacht, ik lieg! Ik ben met Phoebe in de Onze-Lieve-Vrouwebasiliek van Tongeren en in de Sint-Quintinuskathedraal in Hasselt geweest om de toerist uit te hangen! In die laatste ging ik nog bijna op mijn bek bij het wijzen op die heilige die ons aan Quintiano liet denken waarop Phoebe naar buiten rende omdat ze in een scheur lag.

Waar zou je je mee bezig houden als je computer niet beschikbaar was voor een dag?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2013, 10:41
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik zou lekker gaan handwerken, en als ik dat moe was, zou ik van armoe maar gaan opruimen

Wat voor waarde hecht jij aan feestdagen? (Pasen, Kerst, Sinterklaas?)
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2013, 11:23
Verwijderd
Pasen, geen waarde gewoon lekker eitjes eten
Kerst, totaal geen waarde, mag van mij elk jaar over geslagen worden
Sinterklaas, vind ik nog het leukste feest, vrolijke muziek en overal blije kinderen. daar word ik ook blij van.

Stel je komt vandaag te overlijden, en in de hemel zie je een groot overzicht met alle muziek die jij in je hele leven geluisterd hebt. Welk nummer zal jij in je leven het vaakst geluisterd hebben?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2013, 11:32
Verwijderd
Corvus Corax - Saltatio Mortis A.D.


Wat is het laatste dat je zelf hebt gemaakt in de keuken?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2013, 11:52
Takkeling
Takkeling is offline
Kipkerrie-woksoep. Het was best lekker.

Hoe is het gesteld met je psychische gezondheid?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2013, 11:55
Verwijderd
Goed, op het slapen en soms bepaalde angsten na

Stel je kon 1 keer heen en 1 keer terug teleporteren naar 1 plaats op de wereld, welke plaats zou dat zijn?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2013, 14:12
Verwijderd
Lastig lastig, want ik heb nou niet echt bepaalde mensen die ik perse zou willen ontmoeten en die mij kennen en alleen vanwege afstand elkaar niet hebben kunnen zien. Snap je? Qua landen zelf zou ik graag nog eens terug willen naar China. Maar aan de andere kant wil ik ook de rest van de wereld ook nog zien. Dus ik weet het echt niet.

Ik laat de vraag staan.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2013, 15:28
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Naar mijn vriendinnetje in Canada, zodat we weer eens IRL bij kunnen kletsen

Wat eet jij vanavond?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2013, 15:35
Verwijderd
Ons standaard tajine-gerecht - kip, courgette, uit, wortel, paprika, tomatenpuree, boullion en kruiden bij elkaar gooien en twee/drie uur laten staan

Wat is het leukste dat je afgelopen week is overkomen?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2013, 17:41
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Een klant vroeg of ik samen met hem wilde gaan lunchen. Gênant, maar vleiend .

Wat is jouw eerste herinnering aan Pasen?
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2013, 22:10
Verwijderd
Dat ik onder mijn bord keek en dat daar 25 gulden lag. Die had mijn vader eronder gestopt en zei dat dat zo hoorde met pasen. Ik was verbaasd maar ook blij.

Schat in hoeveel kcal aan paaschocola hebt gegeten dit jaar.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 00:02
Verwijderd
100? Ik ben al 3 weken zo'n beetje nonstop misselijk dus slechts 1 paaseitje waarna ik heerlijk heb lopen overgeven grr

Hoeveel eieren is jouw persoonlijk record tijdens 1 maaltijd?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 00:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
3 of 4 normale, 24 tot 30 kwarteleieren, gok ik. Mijn moeder maakte vroeger altijd heel veel kwarteleieren

Als je een week in het buitenland zou zitten, welke Nederlandse tvzender zou je dan het meest missen?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 00:43
Verwijderd
sbs 6 denk ik toch

als je 1 feest mocht overslaan (denk aan kerst, carnaval, nieuwjaar) welke zou dat dan zijn?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 09:45
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Carnaval! Zonder twijfel.

Waar erger je je het meest aan tijdens het shoppen?
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 14:25
Verwijderd
In-de-weg-lopers.

Wat niet-eetbaars zat er als laatste in je mond?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 14:52
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
De vingers van mijn neefje.

Wat is je grootste ergernis als je met de trein reist?
__________________
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 15:16
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Storingen en wachten voor een station, omdat arriva dat weer eens fout heeft geregeld waardoor er twee treinen op het zelfde station en spoor -.-

Wat vind je het fijnst aan de zomer?
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 15:20
Verwijderd
Buiten zitten in een hemdje, sigaretje, glas koude rosé of droge witte wijn en goed gezelschap.

Wat is het vreemdste compliment dat je ooit gekregen hebt?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 15:35
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Anesthesist: 'Wat lig jij relaxed op de operatietafel, dit heb ik nog nooit meegemaakt, het lijkt wel of je in een zonnetje door een park loopt. '

Wat vind je mooie namen voor een jongen en meisje?
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 16:56
Verwijderd
Jongen: Colin
Meisje: Silke

Waar erger jij je aan bij forummers?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 17:09
Verwijderd
ons-kent-ons gedrag.

Stel een tweelingbroer/zus samen. Eeneiig? Twee-eiig? Beste vriend of vriendin of een haatnijdrelatie? Etc etc
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 17:28
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
oehh die vind ik leuk
Ik zou dan kiezen oor een twee-eiïge tweeling, omdat ze anders altijd worden gezien als één van die twee.. Twee meisjes, die een haat/liefde verhouding hebben, soms ruzie, soms gezeik maar wel voor elkaar opkomen als het nodigis en samen lol hebben.

Wat vind je van die over the top gays? (zoals die van echte meisjes momenteel)
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 21:18
Barabaas
Avatar van Barabaas
Barabaas is offline
Botergeil.

Nog een 1-aprilgrap uitgehaald?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 22:07
Verwijderd
Nee en veel verder dan 'kijk daar vliegt een vogel' of 'je veter zit los' heb ik ze vandaag niet voor bij zien komen.

Als je 1 miljard euro had, wat zou je ermee doet? Alles wat je zelfs in je stoutste dromen niet had kunnen dromen mag.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 07:35
Verwijderd
Op dit moment eerst voor mezelf en anderen zorgen. Mijn schuld aflossen, mijn falende techniek vervangen, een tof huis kopen met tuin en tuinman, wat mijn ouders aan hypotheek hebben lopen aflossen, een auto met chauffeur voor de grootouders voorzien en eventuele andere dingen die ze zouden willen, een appartementje voor Phoebe regelen, een ferrari voor pa kopen, met ma gaan shoppen voor schoenen (en ik denk niet aan schoenen van duizenden euro's ^^), hun nieuwe keuken regelen, dierenasiels wat toestoppen, projecten oprichten/steunen over voedselverspilling, een hele grote volière inrichten en wat andere dieren hebben rondlopen, dat zijn de dingen die ik als eerte kan bedenken. Een van mijn stoutste dromen is wel een kasteel of klein verlaten dorp of landgoed of iets te hebben om larps op te organiseren, maar ik heb gee idee hoe ver je raakt met 1 miljard euro en ik wil niet alles erdoor jagen zodat wat ik heb geregeld niet mer onderhouden en betaald kan worden.


Vind jij jezelf assertief genoeg?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 12:02
Verwijderd
Nee.

Weet je nog wat klaparmbanden zijn? Had jij ze vroeger?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 12:05
Verwijderd
Ja of tenminste, ik jatte ze/kreeg ze als mijn horde zussen erop uitgekeken was. Ik kan me wel herinneren dat ze lelijke kleuren hadden. Het gaat toch om die dingen die je tot plankje kan maken en dan op je arm kan slaan?

Welke functie op het forum heb jij het laatst ontdekt? Deelfora, knopjes als spring naar eerste ongelezen bericht, nieuwe berichten, etc.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 12:07
Verwijderd
Zie mijn bijlage!

Welke betekenis dicht jij toe aan de smiley?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png deze.png (164.9 KB, 20x gelezen)
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 13:22
Verwijderd
Dat wisselt grofweg tussen "Ga dood vieze vuile klapmongool, ik neuk je moeder in haar bolle reet" en "Ik bedoel het tegenovergestelde van wat ik in mijn post schrijf". Het is met afstand de naarste smiley van het forum.

Wat weet jij van de Irak-Iran-oorlog in de jaren tachtig en de invloed die het heeft gehad op zo ongeveer alles wat Saddam Hoessein later heeft kunnen uitspoken?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 15:32
Takkeling
Takkeling is offline
Niks eigenlijk. Ik moet zeggen dat het me ook extreem weinig interesseert.

Heb je zenuwtrekjes? Wat voor?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 18:58
Verwijderd
Nee.

Wat heeft/hebben je broer of zus, dat jij niet hebt maar wel graag had willen hebben? Waarom? (karakter, uiterlijk, vaardigheden, etc)
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 19:34
Verwijderd
Mijn zusje is heel vrij en maakt zich zo ongeveer nergens zorgen over en doet lekker wat ze wil. Dat zou ik ook wel willen, al zou een mix tussen ons allebei misschien wel het best zijn. Ik ben nogal geneigd om overal twintigduizend keer over na te denken en dan nog aan het twijfelen te zijn en ik zou dat best wel eens los willen laten.

Als er nu iemand aan je deur zou komen om te vragen of hij/zij iets mag eten, zou je dat hem/haar geven? En zo ja, wat zou je geven?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 21:03
Verwijderd
Ja ik zou wel wat geven. Iets voedzaams en gezonds, zoals bananen, melk, brood.

Waarom zou je wel/geen forumbaas willen zijn? En als je forumbaas bent, waarom heb je hier voor gekozen?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 21:07
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb vandaag nog een zwerver een gekookt ei gegeven omdat ik die gekocht had. Deze persoon aan de deur zou van mij waarschijnlijk een kom soep krijgen omdat ik dat nog in de vriezer heb en zo kan opwarmen. Tenzij de persoon zin heeft om lang te blijven en te wachten tot ik echt iets fatsoenlijks gekookt heb, want ik zou ook polenta kunnen maken met tomatensaus en groentes, of een ovenschotel met rijst en ei. Ik zou misschien ook een toetje maken. Ik heb alles in huis om mensen vol te proppen met eten

edit: damnit, te laat.
Ik zou geen forumbaas willen zijn omdat ik geen organisoratorische skills noch talent voor leiderschap heb en hieraan ook geen behoeften.

Wanneer je een stuk taart of vlees moet delen (door twee), neem je dan zelf het kleinste of het grootste stuk? Of laat je de ander kiezen, en maakt het je dan ook echt niet uit?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 21:08
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ik zou 't in twee gelijke stukken delen.. Maar als er verschil tussen zit; hij/zij mag kiezen.

Zou jij je beste vriend(in) € 500 lenen, zonder daarvan iets op papier vast te leggen?
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 21:11
Verwijderd
Ja!

Welke hobby kun jij niet uitstaan? En waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 23:11
Verwijderd
Alles met treinen. Omdat ik de appeal ervan niet begrijp, en de mensen achter de hobby altijd mensen zijn waar ik niks mee kan.

Wat vind jij deprimerend?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 23:18
Verwijderd
Het journaal. En mensen die alleen maar bezig zijn met alle slechte dingen op de wereld/in hun leven.

Wat zou jij je kinderen meegeven maar heb je niet van je ouders meegekregen? Als je geen kinderen wil doe je maar alsof.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 23:23
Verwijderd
Intellectuele bagage. Beetje kennis over vanalles. Boeken, films, muziek, geschiedenis.

Heb je een periode gehad waarin je 'losgeslagen' of lastig was, en zo ja, wanneer was dat, en wat deed je toen allemaal?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 23:50
Verwijderd
ik heb een periode gekend waarin ik elke mogelijke discussie opzocht, al wist ik dat ik keihard ongelijk had, dan nog deed ik het puur en alleen maar om reacties uit te lokken.. osms heb ik daar nog wel een beetje last van, maar niet meer zo erg als een jaar of 8/9 geleden.

Als je kon kiezen, welk fictief persoon zou jij willen zijn?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 11:36
Verwijderd
Dagobert Duck!

Zou jij koning(in) willen zijn?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 11:54
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Neeeee! De meeste mensen zeuren alleen maar op je, behalve als ze je nodig hebben, dan is ineens alles goed -.-.

Wil je (later) zonnepanelen op je huis?
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 19:23
Verwijderd
Nee.


Zou je als je de lotterij had gewonnen de jackpot het delen met je familie?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 22:19
Verwijderd
Ja. Ik zou ongeveer de helft verdelen over ongeveer vijf partijen ofzo. Of studies van neefjes en nichtjes betalen. Geen idee, ligt aan de hoogte en timing etc.


Hoe zou jij een medeforumer in een (digitale) speech ten huwelijk vragen? Het is de bedoeling dat het heel echt overkomt, meer dan twee korte zinnen is en tranen trekt. Je mag niet mij vragen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat is het mooiste moment dat jij in je leven hebt meegemaakt
Nonny
15 21-05-2013 16:38
De Kantine Ranking the Scholieren #3
Geel
500 16-10-2010 14:57
Lifestyle evaluatie-topic
Verwijderd
500 18-03-2005 16:54
Verhalen & Gedichten Mijn verhaal: Afscheid
tiram
71 20-12-2003 13:30
ARTistiek [op verzoek van 2 forummers, nogmaals Mi casa es en fuego
Bor
1 19-08-2002 09:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21.