Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2010, 06:26
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Er was vorig jaar een topic over fall season 2009, dus ik ben erg benieuwd welke series mensen dit jaar gaan volgen. Ook misschien om zelf wat ideeën op te doen


Mijn lijstje:

Benelux Next Top Model – vanaf 13 september (elke maandag)
Expeditie Robinson – vanaf 2 september (elke donderdag)
Zesde Zintuig - (elke donderdag)
So You Think You Can Dance - vanaf 29 augustus (elke zondag)


Lie to Me - nog bezig (elke maandag)
Gossip Girl – vanaf 13 september (elke maandag)
Glee - vanaf 21 september (elke dinsdag)
America’s Next Top Model – vanaf 8 september (elke woensdag)
HellCats - vanaf 8 september (elke woensdag)
Private Practice – vanaf 23 september (elke donderdag)
Greys Anatomy – vanaf 23 september (elke donderdag)
Medium – vanaf 24 september (elke vrijdag)



10 things I hate about you - cancelled
Ugly Betty – cancelled
Lipstick Jungle – cancelled
__________________
<):o)

Laatst gewijzigd op 23-09-2010 om 07:19. Reden: titel vergeten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2010, 08:25
Larry Flint
Larry Flint is offline
True blood (bijna seizoen finale )
Gossip Girl (bijna start seizoen!)
So you think you can dance (gisteren begonnen, elke zondag geloof ik?)
Expeditie Robinson

En ik wil Glee ook wel een kans geven, dat komt ook binnenkort maar weet eigenlijk al niet meer wanneer
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 09:18
Verwijderd
Ik denk dat ik ga stoppen met Klon online kijken. Het is eigenlijk wel een beetje een stomme serie.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 09:56
Rationeel
Rationeel is offline
tot zover ben ik het met mezelf eens over dexter. en ik volg de nu nog lopende serie rubicon
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 11:25
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
True Blood, So you think you can dance, Expeditie Robinson en gewoon op tv Grey's Anatomy, Cougar Town en Ugly Betty.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 11:54
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
MythBusters (loopt al, op woensdag)
Futurama (loopt al, op donderdag)
House (vanaf maandag 20 september)
How I Met Your Mother (vanaf maandag 20 september)
The Big Bang Theory (vanaf donderdag 23 september)
Supernatural (vanaf vrijdag 24 september)
The Simpsons (vanaf zondag 26 september)
South Park (vanaf woensdag 6 oktober)
V (vanaf november)
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2010, 11:31
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
South Park
House
The Office US
Futurama
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 31-08-2010, 11:52
Jean Bob
Avatar van Jean Bob
Jean Bob is offline
Nieuwe seizoen Dexter
Nieuwe seizoen Gossip Girl
en ga nu beginnen met True Blood
__________________
op zoek naar olijke popkes
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 09:30
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik volg een hoop series, maar van dit seizoen eigenlijk alleen Haven en Entourage. En South Park, natuurlijk.

Oh ja, ik ga straks natuurlijk ook weer beginnen met Dexter. En het is balen dat Caprica is uitgesteld tot januari 2011, want die zou ik anders ook weer hebben hervat
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 10:23
Verwijderd
True Blood,
Haven,
The Gates,
Packed to the Rafters,

En straks ook weer:
Dexter,
Medium,
House,
South Park
(hoewel ik meestal opspaar om dan bv in de Kerstvakantie echt heel veel te gaan kijken )
Ook nog even kijken of er nog nieuwe series starten die potentie hebben.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 13:13
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik was eerder heel erg van de series, maar ben er nu een paar jaar uit. Het enige wat ik volg zijn stomme modeprogramma's en kansloze audities .
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 21:37
Verwijderd
Expeditie Robinson.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2010, 17:03
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
Ohja, dit topic zocht ik! Heeft iemand een overzicht van nieuwe series ergens? Ik heb geen flauw idee of er nog leuke dingen gaan beginnen.

Oh en momenteel volg ik 4 dingen die allemaal op maandagavond in Amerika uitgezonden worden: Castle, Gossip Girl, How I Met Your Mother en 90210. Ik volgde Entourage maar dat is net afgelopen en ik volgde Pretty Little Liars maar dat is al ietsje langer afgelopen.
__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.

Laatst gewijzigd op 18-09-2010 om 10:06.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2010, 19:43
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
  • Expeditie Robinson
  • Oh oh Cherso
  • True Blood, net afgelopen
En straks:
  • Dexter
  • Community
  • Supernatural
  • 30 rock
Wat ik nog niet ken maar wat miss leuk is?
  • Bored to Death
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla

Laatst gewijzigd op 19-09-2010 om 22:10.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2010, 00:27
Verwijderd
De standaard wekelijkse tekenfilms: South Park, The Simpsons, Futurama, American Dad en Family Guy. En verder Oh Oh Cherso, Fans, The Office US en nog een of twee (Amerikaanse of Britse) series die al afgelopen zijn en waarvan ik dus indien gewenst alle afleveringen achter elkaar kan kijken. Maar dat valt niet echt onder 'volgen'.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2010, 00:57
Verwijderd
Jemig, doen jullie allemaal niks anders dan tv-series kijken? Ik volg alleen True Blood op het moment en dat gaat niet echt lukken als ze pas over 9 maand verder gaan... *verzwijgt maar dat ze zo onder het haken regelmatig GG en BtVS voor de tigste keer kijkt *
Met citaat reageren
Oud 18-09-2010, 12:55
Verwijderd
Als je negen series volgt, dan is dat (uitgaande van de standaard 20 minuten per aflevering) maar 3 uur per week. Zo veel vind ik dat niet.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2010, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Als je negen series volgt, dan is dat (uitgaande van de standaard 20 minuten per aflevering) maar 3 uur per week. Zo veel vind ik dat niet.
20 minuten per aflevering is toch niet zo standaard? De series die ik volg duren bijna allemaal 45 minuten, dat is volgens mij vrij standaard...

*rekent uit voor komende week*

Als ik volgende week alles zou kijken wat ik volg, dan komt dat neer op bijna 9 uur. Maar goed dat ik dus flink opspaar Hoewel ik gemiddeld wel 1 ep per dag kijk, soms 2, dus waarschijnlijk haal ik het makkelijk. (En daartegenover staat dat ik eigenlijk nooit gewoon de tv aan zet en kijk wat erop is, ik kijk heel gericht. Veel fijner dan zinloos gezap )

Laatst gewijzigd op 18-09-2010 om 13:18.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-09-2010, 13:19
Verwijderd
Ah, de meeste van mijn series zijn wel twintig minuten, dus ik generaliseerde wat te overhaast. Soms zit er wel een van 30 of 45 tussen, maar meestal kijk ik dan ook tegelijkertijd een tekenfilmserie met afleveringen van 10 minuten, omdat ik dan vaker zin heb in iets korts tussen de lange afleveringen door, dus dan blijft het alsnog in evenwicht.

Maar goed, negen uur per week vind ik ook niet bijzonder veel, zeker als je voor de rest geen tv kijkt.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2010, 14:28
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
20 minuten per aflevering is toch niet zo standaard? De series die ik volg duren bijna allemaal 45 minuten, dat is volgens mij vrij standaard...
Voor sitcoms is twintig minuten de standaard.

Ik ga voor The Simpsons, South Park, Futurama, Family Guy, American Dad, The Office US, Oh Oh Cherso en Fans.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2010, 16:26
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Eigenlijk alleen heel consequent ER en er zijn nog wel wat dingen als ik er toevallig langs kom ik wel even blijf hangen. Maar weinig bijzonders verder.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2010, 16:42
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik kijk Grey's Anatomy (Nederlandse uitzendingen).
En verder programma's als Expeditie Robinson, The Voice, BNTM en Oh Oh Cherso.
Ik ben van plan straks ook Boer zoekt Vrouw te gaan volgen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Ah, de meeste van mijn series zijn wel twintig minuten, dus ik generaliseerde wat te overhaast. Soms zit er wel een van 30 of 45 tussen, maar meestal kijk ik dan ook tegelijkertijd een tekenfilmserie met afleveringen van 10 minuten, omdat ik dan vaker zin heb in iets korts tussen de lange afleveringen door, dus dan blijft het alsnog in evenwicht.

Maar goed, negen uur per week vind ik ook niet bijzonder veel, zeker als je voor de rest geen tv kijkt.
Hmm ok, ik heb al geen 9 uur per week om boeken te lezen, laat staan om series te volgen (in Freyjaland verslaan boeken tv nog steeds ). Maar ik vergeet altijd dat het gros van de mensen (hiermee bedoel ik niet die in dit topic) echt elke avond alleen maar voor de tv hangen, dus dat dit überhaupt nog niet veel is.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Hmm ok, ik heb al geen 9 uur per week om boeken te lezen, laat staan om series te volgen (in Freyjaland verslaan boeken tv nog steeds ). Maar ik vergeet altijd dat het gros van de mensen (hiermee bedoel ik niet die in dit topic) echt elke avond alleen maar voor de tv hangen, dus dat dit überhaupt nog niet veel is.
Qua leestijd zit ik nu ongeveer op 10 uur per week, en dat is dan vooral samen met reistijd en dus moet het soms concureren met studietijd (en inmiddels ook met schrijftijd). Maar ik vind het dus wel een fijne balans Als ik minder zou reizen, zou ik waarschijnlijk uiteindelijk ook minder series volgen, gewoon omdat lezen het hier ook wint van series. (Maar dan nog zou ik waarschijnlijk veel opsparen om dan in de Kerstvakantie een marathon te houden ofzo. Zomervakantie is voor boekenmarathons )
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 20:25
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Nog zeer weinig..

Met een half oog volg ik Gossip Girl (VS) en Glee (NL). Ik denk dat ik Merlin ga oppakken, maar daar heb ik nog geen moment haast mee.
Op televisie is het BNTM en vanaf (ik geloof deze) woensdag ANTM.
Eind oktober komt er Strictly come dancing bij, als ik tenminste op zaterdagavond in de buurt van een televisie ben.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2010, 12:22
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ga ik zeker volgen: Dexter, Boardwalk Empire, The Walking Dead, Fringe, en ik ga "Shit My Father Says" een kans geven. Verder moet ik True Blood, Justified en Fringe nog even 'bijkijken'.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 00:02
Verwijderd
Family Guy, House, Californication (hoewel, dat begint pas in januari ofzo) en Mad Men.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 08:27
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Hmm ok, ik heb al geen 9 uur per week om boeken te lezen, laat staan om series te volgen (in Freyjaland verslaan boeken tv nog steeds ). Maar ik vergeet altijd dat het gros van de mensen (hiermee bedoel ik niet die in dit topic) echt elke avond alleen maar voor de tv hangen, dus dat dit überhaupt nog niet veel is.
Dat komt, denk ik, of toch althans voor mij, omdat televisie kijken ontspannender is dan boeken lezen. Bij de televisie hoef je niet echt op te letten, je staart een beetje naar het beeld en je vermaakt je, maar als je een boek leest, moet je je inspannen om het verhaal te begrijpen en het is ook vermoeiender aan je ogen. Ik kijk meer televisie dan dat ik lees; drukker ik het heb, hoe minder energie ik heb om te lezen. Ik denk wel dat dat voor veel mensen geldt.

Ik volg: Expeditie Robinson, Benelux Next Topmodel, Project Catwalk.
En we herbekijken de televisienovelle Emma via internet
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 12:06
Verwijderd
# Expeditie Robinson
# Oh oh Cherso
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 15:37
Repeating
Avatar van Repeating
Repeating is offline
Citaat:
# Expeditie Robinson
# Oh oh Cherso
__________________
Haal er uit wat er in zit!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 16:52
Verwijderd
House MD
Glee
Dr. Who
Boer zoekt vrouw
Big bang theory
South Park

(en daarmee kom ik op 4 uur per week, en zo veel vind ik dat niet. Een week heeft 168 uur )
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 17:55
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Dat komt, denk ik, of toch althans voor mij, omdat televisie kijken ontspannender is dan boeken lezen. Bij de televisie hoef je niet echt op te letten, je staart een beetje naar het beeld en je vermaakt je, maar als je een boek leest, moet je je inspannen om het verhaal te begrijpen en het is ook vermoeiender aan je ogen. Ik kijk meer televisie dan dat ik lees; drukker ik het heb, hoe minder energie ik heb om te lezen. Ik denk wel dat dat voor veel mensen geldt.
Voor mij idd ook. Lezen vind ik heerlijk, maar als ik moe ben is tv hangen heel veel makkelijker dan lezen. Bovendien kijk ik ook veel half tv, als in, ik zit te internetten en onderussen kijk ik met een half oog naar de tv.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 18:56
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Offtopic:

Citaat:
Ik kijk meer televisie dan dat ik lees; drukker ik het heb, hoe minder energie ik heb om te lezen. Ik denk wel dat dat voor veel mensen geldt.
Nee hoor dat geldt sowieso niet voor mij. Ik ben het er niet mee eens dat je energie nodig hebt om te lezen. Ik vind lezen erg ontspannend en krijg soms er zelfs energie van!! Tv kijken is voor mij vermoeidender voor de ogen (ik draag lenzen en knipper dan minder >> zorgt voor droge ogen. ).
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 22:10
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kijk behoorlijk veel tv. Voor mij is het echt ontspanning en dat heb ik gewoon erg veel nodig.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 21:50
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Oh, Boardwalk Empire wil ik ook gaan volgen. De Amerikaanse Project Runway die nu op de Nederlandse televisie is, volg ik ook.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 09:29
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
De Amerikaanse Project Runway die nu op de Nederlandse televisie is, volg ik ook.
Kun je die ergens terugkijken (en dan meer dan 1 aflevering)?
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-09-2010, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Dat komt, denk ik, of toch althans voor mij, omdat televisie kijken ontspannender is dan boeken lezen. Bij de televisie hoef je niet echt op te letten, je staart een beetje naar het beeld en je vermaakt je, maar als je een boek leest, moet je je inspannen om het verhaal te begrijpen en het is ook vermoeiender aan je ogen. Ik kijk meer televisie dan dat ik lees; drukker ik het heb, hoe minder energie ik heb om te lezen. Ik denk wel dat dat voor veel mensen geldt.

Ik volg: Expeditie Robinson, Benelux Next Topmodel, Project Catwalk.
En we herbekijken de televisienovelle Emma via internet
Offtopic: Ik vind het zelf ook leuk om series te gaan kijken op het moment dat ik bijvoorbeeld zit te haken, of voor een opdracht voor school bezig ben met iets dat geen hoge concentratie nodig heeft (meditatief streepjes zetten ofzo), dus als ik daar zin in heb/mee bezig ben, kijk ik automatisch ook meer tv. Dus ik ken het wel, hoor, maar 9 uur klinkt zo veel Maar scheelt ook dat ik geen tv héb - op het moment dat het ding binnen handbereik is, zet ik hem ook verontrustend snel aan. Als ik een serie wil volgen, moet ik er dus ook echt werk voor verrichten en daarom doe ik het minder snel.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 20:21
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kijk véél meer dan 9 uur tv per week.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 20:28
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik ben Oh Oh Cherso er ook maar bij gaan kijken

En verder nu
Futurama - Seizoen 6
House M.D. - Seizoen 7
How I Met Your Mother - Seizoen 6
MythBusters - Seizoen 8
South Park - Seizoen 14
Supernatural - Seizoen 6
The Big Bang Theory - Seizoen 4
The Simpsons - Seizoen 22

Tussendoor op tv:
Radar
Blik op de Weg
Opgelicht?!
De rijdende rechter

Moeten nog beginnen:
How Not To Live Your Life - Seizoen 3, herfst/winter 2010
Top Gear - Seizoen 15, begin 2011
V - Seizoen 2, november 2010

Is als alles tegelijk uitgezonden wordt ongeveer 9 uur per week


edit:
Net even gekeken welke series er dit (na)jaar in de VS zijn begonnen en daar zitten wel dingen tussen die ik wil proberen.
Van Haven, Lost Girl, Melissa & Joey, Mike and Molly, My Generation, Nikita, Shit My Dad Says en The Event ga ik iig de pilots kijken de komende tijd en misschien zit er wel wat leuks tussen

edit2:
Haven
The Event
Mike and Molly
Melissa & Joey
Shit My Dad Says
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 16-10-2010 om 16:18.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 20:48
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Citaat:
Kun je die ergens terugkijken (en dan meer dan 1 aflevering)?
Het staat wel op rtlgemist.nl maar ik weet niet of dat verder dan één aflevering gaat. Anders zou ik het gewoon streamen bij surfthechannel.com of watch-series, als ik jou was. Plus dat het op zaterdag in de beginavond ook wordt herhaald op RTL5.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 30-09-2010, 06:49
Verwijderd
The Event is leuk, ik vind dat er een fijne sfeer in die serie hangt Ben benieuwd of en hoe het verder zal groeien!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 06:36
Sorry.x
Avatar van Sorry.x
Sorry.x is offline
BNTM, Glee.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 21:12
Verwijderd
Ik ben nu ook Glee aan het streamen trouwens, vind het wel lachen! Maar ik hou dan ook van zingen <3
Met citaat reageren
Oud 10-10-2010, 13:41
Alice Rosenbaum
Avatar van Alice Rosenbaum
Alice Rosenbaum is offline
*nieuw seizoen Fringe
*nieuw seizoen Gossip Girl
*nieuw seizoen Supernatural
*nieuw seizoen Cougar Town
*nieuw seizoen Dexter
*Glee op televisie
Met citaat reageren
Oud 15-10-2010, 09:02
Verwijderd
De nu lopende series in de VS:
  • 90210 S03
  • America's Next Top Model S15
  • Desperate Housewives S07
  • Family Guy S09
  • Glee S02
  • Gossip Girl S04
  • Hell's Kitchen S08
  • Project Runway S08
  • South Park S14
  • The Vampire Diaries S02

De in de zomer gelopen series in de VS (gevolgd):
  • Burn Notice S04 [wordt nog vervolgd]
  • Drop Dead Diva S02
  • Hell's Kitchen S07
  • Hot in Cleveland S01
  • Pretty Little Liars S01 [wordt nog vervolgd]
  • True Blood S03
  • Warehouse 13 S02

De nu lopende series in Nederland:
  • Expeditie Robinson S11
  • Oh, Oh, Cherso (S01)
  • So You Think You Can Dance S03
  • The Voice of Holland S01

De in de toekomst te lopen series in Nederland:
  • Op zoek naar Zorro (S04)
  • 'T Spaanse Schaep (S03)
  • Ushi & Loesie (S02)
Met citaat reageren
Oud 15-10-2010, 09:12
Verwijderd
Van de mensen met nieuwe series, welke bevallen je goed? M.u.v. de eerdergenoemde The Event en Haven. Deze 2 ga ik ff traileren.

edit: Ik volg op dit moment Millennium op België 2. De trilogie is opgedeeld in zes delen, en de eerste film is de afgelopen 2 weken geweest. Morgen volgt het eerste deel van film 2.
De eerste twee films heb ik al in de bioscoop gezien trouwens.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2010, 02:15
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Caprica is stiekem toch weer begonnen
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2010, 15:14
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Van de mensen met nieuwe series, welke bevallen je goed? M.u.v. de eerdergenoemde The Event en Haven. Deze 2 ga ik ff traileren.

edit: Ik volg op dit moment Millennium op België 2. De trilogie is opgedeeld in zes delen, en de eerste film is de afgelopen 2 weken geweest. Morgen volgt het eerste deel van film 2.
De eerste twee films heb ik al in de bioscoop gezien trouwens.
Mike & Molly is verrassend goed
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2010, 08:33
niña
Avatar van niña
niña is offline
Ik volg Single Father op BBC. Wel nog maar twee eps, maar toch <3
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Met citaat reageren
Oud 18-10-2010, 10:44
Verwijderd
X-Files, Oh Oh Cherso, South Park, Glee. <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47.