Oud 07-07-2005, 13:49
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
hoihoi,

ik was eigenlijk benieuwd of jullie voor/tegen koppelen zijn en waarom?! En heb je wel eens twee mensen geprobeerd te koppelen? Hoe heeft dit uitgepakt?! Wat als je zelf gekoppeld zou worden?!

Ik doe eigenlijk niet aan koppelen maar gister even wel.
Ik was met een vriendin in Amsterdam. Een andere vriendin, ik noem haar J. vind een jongen (hij is 22) erg leuk. Uit haar verhalen is op te maken dat het wederzijds is. Die vriendin waarmee ik in de stad was, M, wist waar hij werkte.
We hadden het plan bedacht om J's nummer op een papiertje te schrijven en naar hem toe te gaan en dan te zeggen: "dit nummer is van een meisje die je laatst nog hebt gesproken. Jullie hebben elkaars nummer niet, maar ze zou het heel leuk vinden als jij contact met haar opneemt'. J kent die jongen namelijk via een andere vriendin (die maartje en ik niet kennen) en ze zou die jongen pas ik September weer zien. Die jongen heeft haar idd een sms gestuurd

xxx fantome

p.s. moet dit op L&R?
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2005, 13:57
Verwijderd
Ja.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 14:06
Estar
Estar is offline
Ja, ik heb vaak zat mensen een zetje in de rug gegeven die stiekum elkaar leuk vonden.

Ik ben er alleen niet voor dat je 2 vreemde met elkaar laat daten want dan is de sfeer bedrukt en dat vind ik geen goede manier van koppelen.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 14:21
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Nee. En ik haat mensen die dat bij mij proberen.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 14:23
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
ik hou er niet van als mensen dat bij mij doen, maar ik zou een vriend/vriendin best willen helpen als ze dat zelf wil.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 14:42
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Ik koppel niet en wie het waagt mij te koppelen krijgt een nekschot.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 15:00
PV
PV is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 07-07-2005 @ 13:49 :
p.s. moet dit op L&R?
Wat mij betreft wel, verplaatst dus.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 15:02
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
PV schreef op 07-07-2005 @ 15:00 :
Wat mij betreft wel, verplaatst dus.
oké, prima
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 15:05
Schranktür
Schranktür is offline
Psychologie.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 15:08
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ja, ik heb wel eens gekoppeld en dat verliep met succes.
Maar ik heb er zelf juist een hekel aan als men mij probeert te koppelen. Hypocriet eigenlijk
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 15:39
Verwijderd
Nee

Vriendin van me en haar vriend proberen altijd, tevergeefs, mensen te koppelen. zucht, laat ze eerst hun eigen relatie maar op de rails krijgen
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 16:06
Verwijderd
Nee nooit gedaan, maar ik vind het ook niet echt alles.
Een relatie moet vanuit 2 mensen zelf beginnen, en niet via via. Maar ja in jouw geval klinkt het dan wel weer leuk; dat die jongen haar een smsje gestuurd heeft.
Ik kan me ook voorstellen dat die jongen zoiets had van uh doos rot toch op met dat nummer.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 16:15
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Nou, als iemand zegt van ey ik ken een meisje en dat is echt wat voor jou, ik zal es een date regelen, dan heb ik daar geen problemen mee hoor. Maar als mensen alles op alles gaan zetten om mij bij iemand te krijgen, dan wordt het andere koek.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 17:06
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Ik heb bij 2 vriendinnen (overigens bij allebei de zelfde jongen) de jongen uitgehoord over hun en wat hij van ze vond en bij alle 2 is dat uitgelopen op 'verkering'..Dat heb ik wel pas gedaan nadat ik wel een idee had over wat hij van hun vond (het was niet allebei op het zelfde moment hoor) en dat ik een extra zetje in de goeie richting gaf.

Ik vind het wel vreselijk als mensen 2 bij elkaar willen krijgen die elkaar helemaal niet leuk vinden en elkaars type niet zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 17:18
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Nee, zelfs als ik haar wél leuk vind
Dan ga ik heel afstandelijk doen. Best kinderachtig eigenlijk, maar ik wil gewoon niet dat mensen zich ermee bemoeien. Dat zoek ik liever zelf allemaal wel uit
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 17:45
Verwijderd
Ik vind koppelen suf.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 17:47
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
mijn record is 2 van mijn goede vrienden 10 maanden bij elkaar te laten blijven
__________________
eat your animal crackers
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 18:31
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Citaat:
WolterB schreef op 07-07-2005 @ 17:18 :
Nee, zelfs als ik haarhem wél leuk vind
Dan ga ik heel afstandelijk doen. Best kinderachtig eigenlijk, maar ik wil gewoon niet dat mensen zich ermee bemoeien. Dat zoek ik liever zelf allemaal wel uit
Zelf geef ik mensen wel eens een duwtje in de rug, dat vind ik wel leuk
(hoe hypocriet ja...)
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-07-2005, 18:32
mara18
mara18 is offline
Ik vind het eigenlijk wel leuk als ze het bij mij doen
Zelf nog niet zo vaak gedaan, of misschien hoogstens meegedaan met de rest
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 18:34
Verwijderd
Uit den boze voor mensen boven de dertien.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 18:35
Verwijderd
Nee, asjeblief zeg. En dat moeten ze vooral ook niet bij mij doen. Hoogstens als ik er uitdrukkelijk om vraag (maar dat zie ik nog niet zo gauw gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 19:06
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
RanC schreef op 07-07-2005 @ 14:21 :
Nee. En ik haat mensen die dat bij mij proberen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 19:08
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Koppelen is synoniem voor gay.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 19:10
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ik koppel niet, aangezien ik dat zelf ook niet leuk vind als iemand dat bij mij probeert.

Aangezien als geen vuur is zou het toch nooit tot een hevige relatie waar de passie vanaf springt worden.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 19:11
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik ben wel eens gekoppeld, maar daar kwam ik pas later achter.

Een vriend van me nam een vriend mee naar mijn huis, omdat hij ons bij elkaar vond passen. Klopte ook en we hebben een half jaar iets gehad.

Zelf koppel ik niet, mijn vriendinnen kunnen zelf wel een jongen regelen
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2005, 19:18
Coléoptère
Avatar van Coléoptère
Coléoptère is offline
Ik ben tegen overduidelijk koppelen, maar als ik twee mensen ken waarvan ik denk dat die samen weleens heel leuk zouden kunnen zijn, wil ik best zorgen dat ze elkaar leren kennen..
Heb er zelf een hekel aan als mensen me proberen te koppelen en dat heel duidelijk is...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 21:38
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik heb door een koppelpoging van mijn vrienden wel iets met mijn ex gekregen.
Ondanks dat vind ik koppelpogingen nix. Vooral niet hoe mijn vrienden dan zijn, ze zijn dan echt irritant. Ze dwingen je haast om met een meid te gaan praten terwijl je er (op dat moment dan ) geen zin in of behoefte naar hebt.
Twee mensen zelf koppelen doe ik ook niet. Dat krijg ik door mijn gebrek aan een vlotte babbel nooit voor elkaar.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 21:43
akumabito
Avatar van akumabito
akumabito is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-07-2005 @ 18:34 :
Uit den boze voor mensen boven de dertien.
Quoted for truth..
__________________
On my Journey, Destinations are Optional, and not Always Desirable.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 22:53
Verwijderd
Koppelen is een groot woord, maar ik geef soms wel subtiel duwtjes in de rug. Zorgen dat je met een groepje vriendinnen in de buurt van die bepaalde jongen komt te staan, bijvoorbeeld, waardoor ze elkaar wel bijna moeten aanspreken.

En mensen moeten het bij mij niet proberen, want ik ben er echt allergisch voor
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 23:13
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Schranktür schreef op 07-07-2005 @ 15:05 :
Psychologie.
nou uhh.
hij komt van dk en ging naar L&R en ik vind het eigenlijk prima hier
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 23:22
Vejji
Avatar van Vejji
Vejji is offline
vind et heerlijk as mensen dat doen
__________________
Woei!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 23:37
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-07-2005 @ 18:34 :
Uit den boze voor mensen boven de dertien.
Koppelen kent ook gradaties.

Twee mensen met elkaar in contact brengen vind ik leuk. Gewoon "misschien is die kennis wel wat voor die vriendin".
Maar alles er dik bovenop leggen om mensen een relatie te laten aangaan, kan natuurlijk niet, en werkt ook niet, omdat mensen boven de dertien inderdaad vaak een eigen mening hebben.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Ymir schreef op 07-07-2005 @ 14:42 :
Ik koppel niet en wie het waagt mij te koppelen krijgt een nekschot.
Ja. Ik hou er niet van als mensen voor mij gaan beslissen wat goed voor mij is. Gatverdamme, ik moet er echt niet aan denken!

Iets genuanceerder kan ik iemand wel een klein motiverend zetje geven om bijvoorbeeld eens wat meer contact te zoeken met een meisje/jongen. Maar dat valt niet onder koppelen, dat is meer peptalk.

~~Fantôme~~ 's koppelpoging zou bij mij juist alle spanning wegnemen. Bij het ontmoeten van een leuke meid, speelt bij mij direct de vraag: wat ziet diegene in mij? Als ik dat al van tevoren al via via wist, dan is de spanning meteen weg bij me en de uitdaging dus ook.

Het is juist zo enorm spannend omdat ik niet weet wat diegene die mij leuk lijkt in me ziet. Dat vind ik bij verliefdheid horen.

Dat gekoppel/geregel is voor luie mensen die niet op hun bek willen of durven gaan.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 00:23
Verwijderd
Heb een vriendin van me gekoppelt aan een jongen die ik al een tijdje kende via school. Heb haar meegenomen naar zijn studentenkamer en begon daar te praten over dat ik het zo leuk vond dat hij haar de volgende dag mee zou nemen naar de bioscoop. (flauw flauw, maar goed) Uiteindelijk heeft hij dat ook gedaan en omdat ze niet meer met de trein terug kon is ze zelfs blijven slapen. De actie is duidelijk gelukt, ze wonen nu ongeveer een jaar samen
Ik was die kinderachtige ventjes waar ze altijd mee had zo onzettend zat. Ik dacht: dat kan vast anders...

Ik hou er zelf niet zo van om gekoppeld te worden denk ik, maar ja, het is me nog nooit zo overkomen...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 07:49
Hijo de Puta
Avatar van Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
Citaat:
Ymir schreef op 07-07-2005 @ 14:42 :
Ik koppel niet en wie het waagt mij te koppelen krijgt een nekschot.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 09:33
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 07-07-2005 @ 14:21 :
Nee. En ik haat mensen die dat bij mij proberen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-07-2005, 11:17
nivava
Avatar van nivava
nivava is offline
ik heb mijn neef gekoppeld aan een meisje en ze hebben 4 jaar verkering gehad
maar zelf houd ik niet zo van koppelacties...maar dat was toen gewoon grappig..ze zaten al wel om elkaar heen te drentelen enzo
__________________
Thank you I'm a rockstar, Sinaasappel Queen 2001, ik was erelid
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 11:19
Verwijderd
Kinderachtig.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 11:38
U*NiQ
Avatar van U*NiQ
U*NiQ is offline
Ik heb in mijn leven twee keer twee mensen proberen te koppelen. Beide stelletjes zijn na een paar jaar nog steeds bij elkaar
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 07-07-2005 @ 23:37 :
Koppelen kent ook gradaties.

Twee mensen met elkaar in contact brengen vind ik leuk. Gewoon "misschien is die kennis wel wat voor die vriendin".
Maar alles er dik bovenop leggen om mensen een relatie te laten aangaan, kan natuurlijk niet, en werkt ook niet, omdat mensen boven de dertien inderdaad vaak een eigen mening hebben.
Nouja, mijn ervaring is dat mensen die denken dat meisje X of Y en ik 'wel wat voor elkaar zijn' of 'het vast wel goed met elkaar kunnen vinden' er vaak naast zitten.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 12:21
juno
Avatar van juno
juno is offline
Je moet ze er niets van te voren over vertellen en alleen maar zorgen dat ze elkaar ergens tegenkomen. Als het dan klikt, heb je gelijk gehad dat ze wel bij elkaar zouden passen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 12:25
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ik had deze topic beter undercover kunnen posten denk
maarreh, ze gaan wel uit van de week
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 12:55
Fruitcake
Avatar van Fruitcake
Fruitcake is offline
Citaat:
Balance schreef op 07-07-2005 @ 15:08 :
Ja, ik heb wel eens gekoppeld en dat verliep met succes.
Maar ik heb er zelf juist een hekel aan als men mij probeert te koppelen. Hypocriet eigenlijk
__________________
He's not the Messiah, He's a very naughty boy
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Coléoptère schreef op 07-07-2005 @ 19:18 :
Ik ben tegen overduidelijk koppelen, maar als ik twee mensen ken waarvan ik denk dat die samen weleens heel leuk zouden kunnen zijn, wil ik best zorgen dat ze elkaar leren kennen..
Heb er zelf een hekel aan als mensen me proberen te koppelen en dat heel duidelijk is...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 13:34
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
juno schreef op 08-07-2005 @ 12:21 :
Je moet ze er niets van te voren over vertellen en alleen maar zorgen dat ze elkaar ergens tegenkomen. Als het dan klikt, heb je gelijk gehad dat ze wel bij elkaar zouden passen.
Precies, en als het niet klikt, heeft niemand er schade aan
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 14:45
justalone
Avatar van justalone
justalone is offline
Ja ik heb een keer 2 vrienden gekoppelt en die zijn nu al 2,5 jaar samen een match dus haha. Zelf word ik liever niet gekoppeld maar ik vind het wel leuk om te doen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 15:31
*!lovelygirly!*
*!lovelygirly!* is offline
ja ik koppelde me beste vriendin aan zijn beste vriend, alleen toen ging het uit tussen mij en me vriend door een ruzie met hun duzja heb der aan de ene kant wel beetje spijt van maar aan de andere kant ook niet
__________________
hate me or love me
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 16:49
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
ik doe niet aan koppelen, en ik wil ook niet gekoppeld worden, ik maak zelf wel uit hoe ik een relatie ga krijgen...
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 17:33
cam-boy18
cam-boy18 is offline
ik help graag vrienden om een leuk meisje/ jongen te vinden maar bij mezelf wil ik het niet ik kies me eigen meisjes uit en kijk hoe het loopt
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 00:15
Antinoniem
Antinoniem is offline
het enige wat ik niet zo heel erg zou vinden is koppelen als een soort duwtje in de rug dat je toch maar wel actie moet gaan ondernemen, maar ik heb t nog nooit nodig gehad en dat wil ik ook niet nodig hebben
__________________
Nee.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:39.