Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2005, 19:14
Periwinkle
Avatar van Periwinkle
Periwinkle is offline
Waar speel je?
__________________
blah
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2005, 10:13
-x-Kaa-x-
Avatar van -x-Kaa-x-
-x-Kaa-x- is offline
Morres Hulst, dames 2
__________________
"Nom de dieu de putain de bordel de merde de saloperie de connard d'enculé de ta mère. It's like wiping your ass with silk"
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 10:18
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
-x-Kaa-x- schreef op 12-01-2005 @ 17:35 :
En op wat voor niiveau speelt heren 1 en 3 van Nuvoc?
Ik speel 4 jaar, nu promotieklasse.
Vorig jaar gepromoveerd! Was leuk
heren 1 topklasse
heren 3 2de klasse dacht ik
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 19:22
_mar
Avatar van _mar
_mar is offline
Citaat:
Periwinkle schreef op 23-12-2004 @ 19:34 :
Heb je al eens met die ploeg meegetraind? Kan je altijd een keer proberen. Ik vond het eerst ook heel moeilijk om te gaan trainen en een keuze te maken, en ik heb er absoluut geen spijt van! Het kan daar best ook heel gezellig zijn hoor..misschien wel gezelliger als bij je eigen cluppie
De andere reden dat ik daar niet heen wil, is omdat de meisjes teams daar al met teveel zijn. Maar niet met genoeg om nog een team te vormen. Dus dan heb je grote kans dat je bank zit. Dan speel ik liever zo. En ik ben een stuk vooruitgegaan sinds ik bij Dames 2 meetrain.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 23:48
SaisPas
Avatar van SaisPas
SaisPas is offline
Ik zal me ook maar even melden. Zit ook op volleybal, alweer iets van 7 jaar, speel nu al voor het derde jaar in de herencompetitie. Gaat erg lekker, alleen dit jaar was het al onduidelijk of ons team nog zal blijven bestaan, volgend jaar valt het hele team in duigen.

Zijn er hier nog mensen die in de zomer een aantal toernooien af gaan? Er zijn veel beachvolleybal wedstrijden, en in Duinrell is er ook wel 'ns iets, en onze vereniging organiseert ook eens in 't jaar een beachtoernooi. Mijn vereniging is nogal klein, en volgend jaar stopt ons team, dus ben op zoek naar wat anders!

Laatst gewijzigd op 16-01-2005 om 01:35.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 15:17
OceanEye
Avatar van OceanEye
OceanEye is offline
Ja ik speel volleyball.
Ik speel niet in een ploeg.
Zo'n 4 jaar.
Ehm? Privetraining

Ik moet nu helaas stoppen omdat ik pas te horen heb gekregen dat ik HMS heb.
__________________
Ik ben pas dood als niemand meer aan mij denkt.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 20:02
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
bracelance schreef op 13-01-2005 @ 11:18 :
heren 1 topklasse
heren 3 2de klasse dacht ik
Nope...helaas speelt Heren3 dit jaar 3e klasse..en heren 1 speelt Promotieklassie Joeri...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 12:46
Andrew
Avatar van Andrew
Andrew is offline
avv keistad
mn 12e seizoen, 1e bij heren
heren 9 3e divisie (is dit jaar een heel nieuw team allemaal mensen die vanuit jeugd doorgegaan zijn)

http://avvkeistad.nl/fotos/wb_H9-actie2.jpg

beetje wazig maar enige waar ik zo ff binnen 2 sec op kan komen (niet bepaald desktop kwaliteit imo )
__________________
I'm not drunk, I'm Scottish!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 17:18
_mar
Avatar van _mar
_mar is offline
Citaat:
SaisPas schreef op 16-01-2005 @ 00:48 :
Ik zal me ook maar even melden. Zit ook op volleybal, alweer iets van 7 jaar, speel nu al voor het derde jaar in de herencompetitie. Gaat erg lekker, alleen dit jaar was het al onduidelijk of ons team nog zal blijven bestaan, volgend jaar valt het hele team in duigen.

Zijn er hier nog mensen die in de zomer een aantal toernooien af gaan? Er zijn veel beachvolleybal wedstrijden, en in Duinrell is er ook wel 'ns iets, en onze vereniging organiseert ook eens in 't jaar een beachtoernooi. Mijn vereniging is nogal klein, en volgend jaar stopt ons team, dus ben op zoek naar wat anders!
Ja, onze club gaat ook naar het toernooi-weekend in Duinrell. Leek mij ook supergezellig, maar ik ben dat weekend jarig. Nouja, volgend jaar beter
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 17:44
SaisPas
Avatar van SaisPas
SaisPas is offline
Citaat:
*...Marjo...* schreef op 17-01-2005 @ 18:18 :
Ja, onze club gaat ook naar het toernooi-weekend in Duinrell. Leek mij ook supergezellig, maar ik ben dat weekend jarig. Nouja, volgend jaar beter
Voor mij was het alweer een paar jaar geleden, toen ik een jaar of 14 was. Kan me herinneren dat er tot diep in de nacht lawaai was, dat mensen 's ochtends nog halfdronken in het veld stonden en Duinrell net dicht ging op het moment dat je klaar was met je wedstrijden.

Kzou d'r nou wel weer zin in hebben, maarja, niemand regelt 't
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 16:04
Phlox
Avatar van Phlox
Phlox is offline
Citaat:
OceanEye schreef op 16-01-2005 @ 16:17 :

Ik moet nu helaas stoppen omdat ik pas te horen heb gekregen dat ik HMS heb.
Wat is dat dan?
Wel jammer zeg
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 16:36
-x-Kaa-x-
Avatar van -x-Kaa-x-
-x-Kaa-x- is offline
Citaat:
SaisPas schreef op 17-01-2005 @ 18:44 :
Voor mij was het alweer een paar jaar geleden, toen ik een jaar of 14 was. Kan me herinneren dat er tot diep in de nacht lawaai was, dat mensen 's ochtends nog halfdronken in het veld stonden en Duinrell net dicht ging op het moment dat je klaar was met je wedstrijden.

Kzou d'r nou wel weer zin in hebben, maarja, niemand regelt 't
Duinrell is wel leuk! Je moet alleen wel ff geluk hebben dat je tussen de wedstrijden door nog wat in het park kan.
Je kunt t ook zelf regelen? Doen wij ook altijd, gewoon wat mensen bij elkaar zoeken en inschrijven
__________________
"Nom de dieu de putain de bordel de merde de saloperie de connard d'enculé de ta mère. It's like wiping your ass with silk"
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 00:14
jokerinnocence
Avatar van jokerinnocence
jokerinnocence is offline
Ik heb precies 10 jaar gevolleybald van mijn 6e t/m 16e. Is echt een heel leuke sport, speelde laatste paar jaar in jongens 1 en soms heren 2, schommelend tussen de 2e en 3e klasse (jeugd).
Volgend jaar zeker wa aan studentenvolleybal gaan doen, lijkt me echt te vet.
__________________
* to have a pigeon in your throat, or not to have. ~ShakeSun 2004 AD~ *
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 13:31
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
ik volleybal nu 11 jaar, ben begonnen bij de mini's, daarna c, b, a meisjes, toen een jaar dames 1 (promotieklassen, gepromoveerd naar 3e divisie) en daar ben ik weggegaan omdat ik i.v.m. studie niet meer kon trainen. Nu train ik dus niet meer maar speel nog wel competitie met dames 4 (3e klasse)
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 13:42
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 16-01-2005 @ 21:02 :
Nope...helaas speelt Heren3 dit jaar 3e klasse..en heren 1 speelt Promotieklassie Joeri...
ik snap die nieuwe naamindeling toch niet... dus doe geen moeite
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 13:48
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
bracelance schreef op 21-01-2005 @ 14:42 :
ik snap die nieuwe naamindeling toch niet... dus doe geen moeite
je kunt het gewoon niet velen dat je nu een klasse lager speelt terwijl dat helemaal niet zo is.... Niet willen snappen heet dat
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd EK Volleyball 2006/2007
Tofke_H
11 21-06-2006 10:41
Vrije tijd Vollybalwerkstuk
Suziewafel
1 31-03-2003 17:25
Vrije tijd [volleyball] Final Four - Top Teams Cup - Vrouwen
Tofke_H
5 11-03-2003 17:30
Games Onzin Gamez?
Purgatori
14 09-01-2003 18:58
Vrije tijd Ik zoek mensen die zich bezighouden met Volleybal in Nederland
Tofke_H
6 17-12-2002 09:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34.