Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Bekijk resultaten poll: Wil jij kinderen?
Ja. 50 54.95%
Misschien. 8 8.79%
Nee. 21 23.08%
Neutraal/partnerafhankelijk/weetikveel/waarom stel je moeilijke vragen? 12 13.19%
Aantal stemmers: 91. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2007, 22:48
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
En waarom?

ts begint: Ik wil absoluut geen kinderen Ze zijn vies, vervelend, duur, lastig.. etc.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2007, 22:49
Verwijderd
Ik denk het wel.

O ja en een waarom. Het lijkt me leuk om een mix van mij en mijn vriend te zien opgroeien en op te voeden.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 22:50
Verwijderd
Nee, zoals ik het nu zie echt niet.

- Ik wil kinderen liever niet laten opgroeien in deze wereld
- Ik ben zelf nogal labiel, dus ik moet eerst mezelf 'op orde' hebben voordat ik uberhaupt kinderen op kan voeden
- Ik ben bang voor baren

En nog wat redenen die ik nu even niet kan bedenken.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 22:51
Verwijderd
ik wil iig geen eigen kinderen, omdat ik vind dat er al genoeg kinderen op deze wereld zijn met kutlevens. en het is sowieso een kutwereld, dus dat hoef ik niemand aan te doen. ik gilde vroeger ook vaak genoeg "ik wou dat ik nooit geboren was!" en ik wil er natuurlijk wel voor zorgen dat niemand mij dat verwijt naar mijn hoofd kan slingeren...

verder zijn ze duur, lastig, maken ze meer herrie dan een drilboor (braniac ), maken ze troep, etc, etc. en ik ben ook niet zo dol op mensen, dus overall is het gewoon een slecht plan.

al lijkt het me soms wel eenzaam, oud worden zonder kinderen. maar ja, eigenlijk wil ik ook niet oud worden...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 22:53
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Don't know yet.

Haha, de antwoorden die mensen geven tot nu toe had ik al verwacht
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 22:53
Verwijderd
Citaat:
ik wil iig geen eigen kinderen, omdat ik vind dat er al genoeg kinderen op deze wereld zijn met kutlevens. en het is sowieso een kutwereld, dus dat hoef ik niemand aan te doen. ik gilde vroeger ook vaak genoeg "ik wou dat ik nooit geboren was!" en ik wil er natuurlijk wel voor zorgen dat niemand mij dat verwijt naar mijn hoofd kan slingeren...

verder zijn ze duur, lastig, maken ze meer herrie dan een drilboor (braniac ), maken ze troep, etc, etc. en ik ben ook niet zo dol op mensen, dus overall is het gewoon een slecht plan.

al lijkt het me soms wel eenzaam, oud worden zonder kinderen. maar ja, eigenlijk wil ik ook niet oud worden...
Oh, en dit.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 22:56
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Dit:

Citaat:
Nee, zoals ik het nu zie echt niet.

- Ik wil kinderen liever niet laten opgroeien in deze wereld
- Ik ben zelf nogal labiel, dus ik moet eerst mezelf 'op orde' hebben voordat ik uberhaupt kinderen op kan voeden
Oh Stefenootje, wil jij mijn nietkinderen baren?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 22:57
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Jaaaaaaaaaaa

Ik roep het al vanaf dat ik heel klein was. Ik weet dat ik op m'n 4e altijd een theorietje had over wat ik wilde worden (moeder, juffrouw en kapster tegelijkertijd) en dat moeder willen worden is nooit meer weggegaan. Op m'n tiende maakte m'n nicht er ook een keer een opmerking over tegen m'n ouders: "Zo, jullie hoeven je volgens mij geen zorgen te maken over of jullie ooit opa en oma worden." En vanaf m'n 11e heb ik enorm veel voor m'n nichtjes gezorgd (ook dagen lang, zodat je ook de vervelende kant van de kinderen ziet) en ik vond het super. Maar m'n studie is ook op kinderen gericht, dus het zou niet best zijn als ik ze maar vervelend vind.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Dit:



Oh Stefenootje, wil jij mijn nietkinderen baren?
Ja hoor, ik wil best jou, eh, fantoomkinderen baren
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 23:00
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Jaaaaaaaaaaa

Ik roep het al vanaf dat ik heel klein was. Ik weet dat ik op m'n 4e altijd een theorietje had over wat ik wilde worden (moeder, juffrouw en kapster tegelijkertijd) en dat moeder willen worden is nooit meer weggegaan. Op m'n tiende maakte m'n nicht er ook een keer een opmerking over tegen m'n ouders: "Zo, jullie hoeven je volgens mij geen zorgen te maken over of jullie ooit opa en oma worden." En vanaf m'n 11e heb ik enorm veel voor m'n nichtjes gezorgd (ook dagen lang, zodat je ook de vervelende kant van de kinderen ziet) en ik vond het super. Maar m'n studie is ook op kinderen gericht, dus het zou niet best zijn als ik ze maar vervelend vind.
Ik heb wel een aantal van die tv programma's gezien, en ik heb wel 'ideeen' die ik zou 'uitvoeren' als ik kinderen op zou moeten voeden. Ik denk dat als je weet hoe je gezag moet houden en je kinderen dus niet constant uit hun dak gaan, dat het dan best leuk kan zijn. Maar ik twijfel nog steeds ten zeerste of dat opweegt tegen de nadelen.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 23:12
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik heb wel een aantal van die tv programma's gezien, en ik heb wel 'ideeen' die ik zou 'uitvoeren' als ik kinderen op zou moeten voeden. Ik denk dat als je weet hoe je gezag moet houden en je kinderen dus niet constant uit hun dak gaan, dat het dan best leuk kan zijn. Maar ik twijfel nog steeds ten zeerste of dat opweegt tegen de nadelen.
Ik vind die programma's erg goed in die zin dat ze mensen bewust maken van hun manier van opvoeden en dat ze mensen tips geven. Maar ga er maar eens aan staan. Op het moment dat jij een krijsend kind voor je op de vloer hebt liggen, geef je die niet netjes een waarschuwing, voordat je die naar het 'naughty krukje' stuurt. Je pakt het kind bij de arm, sleurt het omhoog en schreeuwt dat het nu snel stil moet worden. Eventueel voeg je er ook nog een 'anders krijg je geen snoep meer vandaag' aan toen, oid. Weten hoe het moet is heel wat anders dan het ook daadwerkelijk uitvoeren
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 23:14
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Het voorbeeld dat je hier geeft is als het al te ver is gegaan. Als je vanaf het begin je 'ouder-dictatuur' uitvoert, dan zul je weinig van dat soort aanvaringen hebben.

*denk ik*
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 23:15
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik denk eerder dat je je zorgen moet maken als je kind dat niet doet. Voor een 2-jarige is dat toch heel gewoon gedrag.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 23:16
Verwijderd
ik denk dat het grootste probleem is dat mensen niet meer dúrven om een ouder te zijn. ze willen maar leuk zijn en lief en sympathiek en dat werkt gewoon niet. mensen hebben gewoon regels nodig.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 23:17
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Nee, geen behoefte aan kinderen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 23:17
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
ik denk dat het grootste probleem is dat mensen niet meer dúrven om een ouder te zijn. ze willen maar leuk zijn en lief en sympathiek en dat werkt gewoon niet. mensen hebben gewoon regels nodig.
Kinderen houden van regels.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 23:17
Verwijderd
Ik zeg nou wel dat ik geen kinderen wil, maar volgens mij zou ik het niet zo slecht doen.
Ik had laatst een paar goede ideeen over opvoeding, die volgens mij echt wel werken, en er was een of andere opvoed-test op tv, en ik had bijna alle vragen goed.
Ook had ik een oppaskindje, waar ik volgens mij wel goed mee omging.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 23:21
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Een oom en tante van mij wonen in Maleisie en hebben 1 kind. Ik zie ze 1 of 2x per jaar. En de afgelopen paar keer was ik toch enigszins geschrokken om te zien hoe verwend ze wel niet was. Ze krijgt bijna alles wat ze wil, en is dus ook niet gauw meer écht tevreden. En dan 'moeten' we elk jaar kadootjes hebben voor als ze weer langskomen. Maar volgens mij maakt het nu ook niks meer uit wat we voor haar kopen, want ze vindt het toch niks.

Blame the parents ofzo..
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-09-2007, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Een oom en tante van mij wonen in Maleisie en hebben 1 kind. Ik zie ze 1 of 2x per jaar. En de afgelopen paar keer was ik toch enigszins geschrokken om te zien hoe verwend ze wel niet was. Ze krijgt bijna alles wat ze wil, en is dus ook niet gauw meer écht tevreden. En dan 'moeten' we elk jaar kadootjes hebben voor als ze weer langskomen. Maar volgens mij maakt het nu ook niks meer uit wat we voor haar kopen, want ze vindt het toch niks.

Blame the parents ofzo..
Ja, ik ken ook zo'n kind
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 23:25
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Blame the parents ofzo..
Dat ja. Een ex-collega van mij zei altijd bij elk kind dat het een rotkind was, behalve als het een enorm stil jongetje of meisje was dat bij alles wat papa zei 'ja papa' antwoordde. Dan was dát een leuk kind. Argh, ik zat me echt op te vreten als het weer eens zo ver was.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 23:27
Verwijderd
Nee, natuurlijk niet. Ik weet dat de wereld wel baat zou hebben bij de voortzetting van mijn genen, maar ik ben nu eenmaal een egoïst.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 23:27
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Natuurlijk wil ik kinderen.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 23:35
El Chupacabras
Avatar van El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Yep!
__________________
- Ik weet hoe je moeder smaakt -
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 23:37
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ja. Nu nog niet, maar ooit wel.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 23:46
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Shit.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2007, 23:48
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
50-50
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 06:41
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ja.

Denk ik. Het is niet zo dat ik er zeker van ben, maar over 10 jaar kan het best zijn dat ik een kind wel. Mits het in een gezin opgroeit.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 07:42
Verwijderd
Ik mis de optie "ik heb er al een en ben niet van plan er nog meer te krijgen.'
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 08:28
Verwijderd
Geen idee. Zoals ik het nu zie hoeft het van mij niet zo. Maar dat kan natuurlijk altijd veranderen. Heb dus op 'misschien' gestemd.

Oh en volgens het huidige maatschappelijke beeld van hoe ouders zouden moeten zijn, zou ik waarschijnlijk een nogal matige moeder zijn maar wel een uitstekende vader.

Laatst gewijzigd op 21-09-2007 om 08:48. Reden: stukje weggehaald, leidde de aandacht af van de rest van m'n post
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 08:46
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Ja stiekem wel
maar toch heb ik de optie partner afhankelijk gekozen want als mn partner t echt niet wil kan ik daar mee leven.

Al moet ik eerlijk zeggen, ik wil er iig het komende decennium nog niet aan beginnen
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 08:51
le_mug
Avatar van le_mug
le_mug is offline
hangt er vanaf of het voor het zingen de kerk uitgaan mislukt eh?
__________________
je m0000000000000000000000000d'r
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 09:19
Verwijderd
Ja.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 10:14
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Zeker wel!
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Ja.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 10:22
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Moeilijke vraag

Op zich: Ja!
Maar!: Mijn vriend en ik hebben nogal wat verschillende opvattingen over opvoeding etc. Verder ben ik als de dood voor aankomen dus zie ik dat hele zwanger zijn niet zitten. Dus ik weet niet echt Ik hoop dat het er toch ooit van komt, want kinderen lijken me echt een verrijking.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 10:49
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
ja.. het is mijn evolutionaire plicht
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-09-2007, 10:59
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Moeilijke vraag

Op zich: Ja!
Maar!: Mijn vriend en ik hebben nogal wat verschillende opvattingen over opvoeding etc. Verder ben ik als de dood voor aankomen dus zie ik dat hele zwanger zijn niet zitten. Dus ik weet niet echt Ik hoop dat het er toch ooit van komt, want kinderen lijken me echt een verrijking.
Dat heb ik ook. Naarmate je ouder word gaat het toch wel een beetje hangen, ofzo. Maar ik hoef na de zwangerschap niet zo'n uitgebluberde vrouw te zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 13:46
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
ik klikte verkeerd (en niet een beetje ook) Ik klikte de 2e optie ipv de 4e
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 13:58
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik mis de optie "ik heb er al een en ben niet van plan er nog meer te krijgen.'
Ohja fuck
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 15:29
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
ja.. het is mijn evolutionaire plicht
Bah.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 15:45
Verwijderd
Voorlopig niet. Misschien in een dronken bui, ooit een keertje.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Voorlopig niet. Misschien in een dronken bui, ooit een keertje.


Ik heb maar 'misschien' ingevuld, want ik vind kinderen heel leuk enzo, maar het beheerst je leven zo, en ik ben bang dat als ik al zoveel moeite heb met het lesgeven, dat opvoeden dan helemaal lastig wordt, dat ik een veel te lieve moeder ben die allemaal draken van kindjes krijg.
En verder denk ik altijd als ik ongesteld ben en helse buikpijnen heb; ik wil NOOIT kinderen baren.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 15:56
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Minke lijkt me opzich wel een leuke moeder, though.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 15:58
Verwijderd
Misschien wel, maar ik ben bang dat ik dan té leuk ben en niet streng genoeg enzo.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 16:16
Verwijderd
Ja, later.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 16:18
Verwijderd
Ja. Ik heb geen goede 'waarom' naast het feit dat ik die wens gewoon heb. Als ik mijn nichtje van 3 maanden zie, dan weet ik het alleen nog maar zekerder.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 16:30
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik denk dat Minke's kinderen dan zo worden:

__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 16:35
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
OMG wat een wicht
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 16:41
Doodle!
Avatar van Doodle!
Doodle! is offline
Nooit.
Punt.
__________________
In love with my oven glove. <3
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 16:51
Verwijderd
das mij leveh!

hier sit geen zand!

Haha, preventief ruimen dat kind.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wil jij later kinderen?
Verwijderd
61 02-11-2014 22:59
De Kantine Wil jij later kinderen?
ik-mij
285 10-03-2007 07:37
Lifestyle je dag
Back Door Man
500 04-10-2005 10:43
Lifestyle Joehoe
crook
19 24-07-2005 04:45
Lifestyle hoe ga jij later..
wesley
221 14-07-2002 20:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18.