Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2012, 18:56
Verwijderd
Hoi allemaal,

ik ben een meisje van 15 en ik vind sporten erg leuk en verheug me ook altijd op gym, maar ik weet niet echt op welke sport ik nu moet gaan..

Heeft iemand misschien suggesties voor een sport waar je niet super veel tijd mee kwijt bent (dus niet iets van 4 keer in de week trainen/wedstrijd)?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2012, 19:08
Gitte v
Avatar van Gitte v
Gitte v is offline
Volleybal is leuk.
Paardrijden en zeilen ook.
__________________
J'ai tendu des cordes de clocher à clocher ; des guirlandes de fenêtre à fenêtre ; des chaînes d'or d'étoile à étoile, et je danse. -Arthur Rimbaud
Met citaat reageren
Oud 04-11-2012, 14:11
Verwijderd
Degene die je het leukst vindt? Verder kan je bij vrijwel elke sport beslissen hoe vaak je het per week wil doen.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2012, 17:00
Verwijderd
We kunnen wel zeggen wat wij leuk vinden maar jij moet het leuk vinden

dan komt er iemand die zegt turnen is leuk en tennis ook
alle sport is dan leuk
Met citaat reageren
Oud 04-11-2012, 17:07
Suusss
Avatar van Suusss
Suusss is offline
Ik zit zelf op kunstschaatsen! dat is echt super leuk! krijg er nooit genoeg van!
en nu de winter weer begind komt het goed van pas (:
misschien als je het gaat doen kan ik wel een leuke vereniging voor je zoeken! (:
Met citaat reageren
Oud 04-11-2012, 17:17
Mr. Jerriël
Mr. Jerriël is offline
dansen is misschien een optie?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2012, 14:28
Hirondelle
Hirondelle is offline
Volleybal!
Je hebt een leuk spel, je conditie gaat ermee vooruit, je kan wedstrijden spelen en je komt in een team waarbij je nieuwe mensen kan ontmoeten.
Zeker aan te bevelen!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2012, 18:20
joey10076
joey10076 is offline
kickbox ga ik ook doen zitten ook veel meisjes niet veel tijd kan je wel veel energie in kwijt meestal kun je ook ff kijken hoe het is SUC6
Met citaat reageren
Oud 16-11-2012, 15:11
FindingNemo
Avatar van FindingNemo
FindingNemo is offline
Korfbal is erg leuk! (:
Met citaat reageren
Oud 16-11-2012, 17:51
Verwijderd
Korfbal is een excuus-sport.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2012, 18:32
Omar207
Omar207 is offline
Maak anders gewoon een lijstje van sporten die je leuk vindt en zet er pluspunten en minpunten bij. Uiteindelijk kom je uit op een sport dat meer pluspunten en/of minder minputen heeft dan alle anderen - die kan je dan gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 15:35
icetea296
Avatar van icetea296
icetea296 is offline
korfbal lijkt mij eerlijk gezegt niets aan.. er is wel een nieuwe sport in nederland ik heb het laatst een keertje gedaan ik vond het echt leuk om te doen het heet bossabal, en je conditie gaat er echt flink op vooruit
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 13:46
Verwijderd
persoonlijk vind ik voetbal mega leuk, maar dat is 1x trainen, en zaterdags wedsttrijd! Als je dan hoger komt, moet je 2 tot 3 keer trainen..
Volleybal is idd ook super leuk, en ik mocht altijd zelf bepalen of ik mee deed aan wedstrijden!!
En ik weet niet waarom, maar op een een of andere manier, zijn het altijd leuke mensen die aan
volleybal doen!! Gewoon een super leuke teamsport!
maar zet voor je zelf alles op een rijtje wat mogelijk is en wat niet!
Fitness is miss, ook handig! kan je zelf bepalen heovaak je gaat!
en je kan bij elke sport toch een proefles nemen?! Doe dat anders is..!
groetjes X
Met citaat reageren
Oud 07-12-2012, 21:31
Attention
Avatar van Attention
Attention is offline
Citaat:
Korfbal is een excuus-sport.
Hier ben ik het dus niet mee eens. Korfbal is wel degelijk een sport! weet jij wel goed wat korfbal is Reverend?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2012, 12:36
Verwijderd
Excuus sporten zijn ook sporten. En natuurlijk weet ik wat korfbal is.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 22:16
xamy-1
xamy-1 is offline
paardrijden je kunt dan zelf kiezen hoe vaak perweek
aleen is wel duure sport
Met citaat reageren
Oud 29-12-2012, 16:58
Unwanted
Avatar van Unwanted
Unwanted is offline
Ik zit zelf op korfbal en het wordt echt zwaar onderschat. Het kan er namelijk wel degelijk ruig aan toegaan en je moet echt wel een goede conditie hebben. Verder zitten er, naar mijn mening, bijna alleen maar leuke mensen op, waarschijnlijk omdat zij zich er niet voor hoeven te schamen en zich lekker niks aantrekken van wat anderen vinden. De teams zijn dus hartstikke gezellig en je hebt ook nog eens jongens en meisjes gemengd, dus als je daar van houdt is dat hartstikke leuk. Daarbij gaat het echt niet alleen maar om een balletje in de korf te gooien, maar worden er vaak hele tactieken gebruikt e.d. 2 keer trainen in de week + wedstrijd is gebruikelijk, dus niet te veel, niet te weinig.

Dat wou ik dus even duidelijk maken Mag dit een les zijn voor iedereen die korfbal nog durft te onderschatten En hopelijk is het ook nog een toevoeging voor je lijstje
Met citaat reageren
Oud 29-12-2012, 17:58
brands
Avatar van brands
brands is offline
Citaat:
Ik zit zelf op korfbal en het wordt echt zwaar onderschat. Het kan er namelijk wel degelijk ruig aan toegaan en je moet echt wel een goede conditie hebben. Verder zitten er, naar mijn mening, bijna alleen maar leuke mensen op, waarschijnlijk omdat zij zich er niet voor hoeven te schamen en zich lekker niks aantrekken van wat anderen vinden. De teams zijn dus hartstikke gezellig en je hebt ook nog eens jongens en meisjes gemengd, dus als je daar van houdt is dat hartstikke leuk. Daarbij gaat het echt niet alleen maar om een balletje in de korf te gooien, maar worden er vaak hele tactieken gebruikt e.d. 2 keer trainen in de week + wedstrijd is gebruikelijk, dus niet te veel, niet te weinig.

Dat wou ik dus even duidelijk maken Mag dit een les zijn voor iedereen die korfbal nog durft te onderschatten En hopelijk is het ook nog een toevoeging voor je lijstje
Helemaal mee eens! Zelf al 14 jaar een korfballer, dus begonnen in de F-jes en nu in de senioren!
__________________
Gr. Brands
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-12-2012, 14:01
Verwijderd
Korbal is inderdaad een hartstikke leuke semi-sport voor kinderen van 4 tot 11 jaar. Daarna moet je er toch wel overheen gegroeid zijn en op een echte sport gaan.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 17:16
Unwanted
Avatar van Unwanted
Unwanted is offline
Citaat:
Korbal is inderdaad een hartstikke leuke semi-sport voor kinderen van 4 tot 11 jaar. Daarna moet je er toch wel overheen gegroeid zijn en op een echte sport gaan.
Vanaf 11 jaar begint er juist een beetje actie te komen in het spel en wordt het een stuk zwaarder. Jij hebt duidelijk nog nooit een wedstrijd gezien dus houd je negatieve meningen voor je.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 17:22
Verwijderd
Ik woon tegenover een korfbalveld en bovendien heb ik vaak genoeg meegedaan met wedstrijden. Dus hou je positieve meningen voor je!
Met citaat reageren
Oud 31-12-2012, 12:33
Attention
Avatar van Attention
Attention is offline
Citaat:
Ik woon tegenover een korfbalveld en bovendien heb ik vaak genoeg meegedaan met wedstrijden. Dus hou je positieve meningen voor je!
Als jij er zo over denkt betekent niet dat het een feit is. Ik vind het persoonlijk wel een leuke sport.
__________________
Elke dag is anders... Elke dag opnieuw...
Met citaat reageren
Oud 31-12-2012, 12:49
Verwijderd
Dat spreekt voor zich. Net als dat het geen feit is dat het een leuke sport is Het staat je verder vrij om ervan te vinden wat je wilt.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 23:41
Jonas Fiets
Jonas Fiets is offline
Citaat:
Hier ben ik het dus niet mee eens. Korfbal is wel degelijk een sport! weet jij wel goed wat korfbal is Reverend?
Korfbal is echt geen sport en bovendien spelen/douchen mannen en vrouwen te samen..
Met citaat reageren
Oud 22-01-2013, 18:15
x2pluisje2x
x2pluisje2x is offline
Basketbal ik hou er echt van een teamsport en elke week wedstrijd en 2 keer per week trainen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2013, 20:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Roeien Ik roei ook sinds mei vorig jaar en ik vind het super leuk. Onze vereniging is meer gericht op toertochten dan op wedstrijden. Bij ons heb je eerst les, dan doe je examen en als je daarvoor slaagt mag je zelf met een groepje gaan roeien. Je hebt ook een aantal keer in de week inlooproeien, je kan er dan heen gaan en de mensen die er dan zijn worden ingedeeld om te roeien maar als je er niet ben is het ook niet erg. Je hebt dus weinig verplichtingen, hoeft niet te bellen als je niet kan maar als je wil, zijn er wel altijd mensen met wie je kan gaan roeien. Ik vind dat heel fijn.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2013, 15:06
Marijke1
Avatar van Marijke1
Marijke1 is offline
Misschien klimmen eens uitproberen? Als je geen hoogtevrees hebt natuurlijk en indien wel, dan moet je die overwinnen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Verhalen & Gedichten [casus]
Fantôme
3 19-04-2005 10:04
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:47.