Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2004, 09:50
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Stel: een goede vriendin van jou heeft al zo'n half jaar een vriend. Dan komen jullie er op een dag achter dat die vriend een hele tijd geleden heeft gezoend met een andere goede vriendin van jullie.
Wat zouden jullie doen? Denken: wat een kutwijf ik hoef haar niet meer te zien, of: het is iets tussen hun 3en, daar bemoei ik me niet mee, ik blijf nog gewoon met haar omgaan? Vinden jullie dat als je echt bevriend bent met een meisje, en zij doet zoiets, dat je dan toch zo objectief moet zijn om te kunnen zeggen: 'ik bemoei me dr niet mee, ik blijf gewoon met haar omgaan?'

Een vriendin van mij zit in zo'n situatie, en iedereen bemoeit zich er mee en is kwaad op haar, vindt haar een slet, dat soort dingen. Van de vriendin van die jongen begrijp ik t absoluut dat ze kwaad is, maar van de rest heb ik toch zoiets: bemoei je dr toch nie mee joh, het zijn jullie zaken toch niet. hier is dus sprake van bijna een hele school die zich er mee bemoeit.
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2004, 09:54
Verwijderd
Die meid was fout, die jongen ook, en daar lees ik weinig tot niets over, mag die jongen dat dan wel bij jullie op school?? Beetje hypocriet......

En verder hij die zonder zonde is, etc.....
Gewoon met haar omgaan, ze heeft geen moord gepleegd, en ze is al wel genoeg gestraft.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 10:00
Verwijderd
Heeft hij met haar gezoent toen het al aan was of toen ze nog niets hadden?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 10:00
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 13-02-2004 @ 10:54:
Die meid was fout, die jongen ook, en daar lees ik weinig tot niets over, mag die jongen dat dan wel bij jullie op school?? Beetje hypocriet......

En verder hij die zonder zonde is, etc.....
Gewoon met haar omgaan, ze heeft geen moord gepleegd, en ze is al wel genoeg gestraft.
die jongen was nog veel fouter. mijn vriendin wou vertellen wat er was gebeurd, hij zei dat ze het niet mocht vertellen. maarja, zoals altijd, ze komen dr toch wel achter...
ik beschuldig mijn vriendin ook verder nergens van, ze weet dat t stom was, als ze dat zelf weet, vind ik dat genoeg, ik ga t dr echt niet verder onder dr neus wrijven
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 10:01
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 13-02-2004 @ 11:00:
Heeft hij met haar gezoent toen het al aan was of toen ze nog niets hadden?
toen het al aan was
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 10:01
Verwijderd
Nou dan zou ik eerder boos op hem worden dan op haar.. of iig bozer
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 12:54
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Skittles schreef op 13-02-2004 @ 10:50:
Een vriendin van mij zit in zo'n situatie, en iedereen bemoeit zich er mee en is kwaad op haar, vindt haar een slet, dat soort dingen. Van de vriendin van die jongen begrijp ik t absoluut dat ze kwaad is, maar van de rest heb ik toch zoiets: bemoei je dr toch nie mee joh, het zijn jullie zaken toch niet. hier is dus sprake van bijna een hele school die zich er mee bemoeit.
Ik weet niet hoor, maar als een goeie vriendin mij duidelijk maakt door zo'n actie dat ze dus absoluut niet respectvol is, laat staan betrouwbaar, kan ze inderdaad van mij opdonderen, ook al was ik niet degene die bedonderd werd...
En die vriend zou ik geen blik meer gunnen.
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 13:12
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Ik vind dat zoiets niet mijn probleem is..
Het is niet bepaald netjes dat ze dat heeft gedaan (als die jongen toen al iets met dat andere meisje had tenminste..), maar hetzelfde valt dan te zeggen over die jongen!
It's not my bussiness, dus ik zou gewoon met dat meisje om blijven gaan, maar ik zou haar ook wel laten weten dat ik het niet netjes vindt wat ze heeft gedaan en dat ze zoiets bij mij dus niet zou moeten wagen, want dan is het wel end of story..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 11:17
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Je kunt partij kiezen maar daar komt alleen maar een hatelijke sfeer van en daar schiet je niks mee op.
Het lijkt me dat die jongen nog het foutst zit en ik hoop dat als het uitgaat de dames weer herenigd worden en fouten kunnen vergeven...

Maar hij is de grootste eikel!
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 13:21
Verwijderd
In je eerste alinea vraag je wat je zou doen als je bevriend met de personen in kwestie zou zijn. Vervolgens zeg je dat de halve school zich ermee bemoeit. Nou ja, die halve school is natuurlijk nooit zo goed bevriend met de personen in kwestie. Dus die hebben zich er sowieso niet mee te bemoeien. En idd, waarom vinden ze dat meisje een slet? Zij is toch niet vreemdgegaan? (Dat staat er althans niet). Ik vind het erger van die jongen.

Ik snap heus wel dat het lullig is van haar tegenover haar vriendin, maar zij wilde het tenminste nog eerlijk zeggen. Zij was (lijkt me) op dat moment vrijgezel.

Hebben ze het op school dan wel over die jongen? Of gaat hij ongeveer "vrijuit"?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 13:59
Verwijderd
Ik snap dat die ene vriendin de 'evil'vriendin niet meer mag, maar als jij haar zelf nog wel aardig vind, dan is dat hele gedoe natuurlijk maar een losse actie. Voor jou veranderd ze dan toch niet als persoon? (Buiten dat je mss haar liefdesleven niet goedkeurt).
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 14:02
pure_evil
pure_evil is offline
Citaat:
mmmarieke schreef op 16-02-2004 @ 14:59:
Ik snap dat die ene vriendin de 'evil'vriendin niet meer mag, maar als jij haar zelf nog wel aardig vind, dan is dat hele gedoe natuurlijk maar een losse actie. Voor jou veranderd ze dan toch niet als persoon? (Buiten dat je mss haar liefdesleven niet goedkeurt).
Ik zou haar wel laten blijken, dat je het niet echt een slimme zet vindt, maar verder zou ik wel met die "evil"vriendin om blijven gaan, zij heeft jou niets verkeerd gedaan
__________________
papa is niet lief! het verwende nest kiest vandaag voor zichzelf
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 14:04
Verwijderd
Citaat:
trumpetlover schreef op 13-02-2004 @ 10:54:
Die meid was fout, die jongen ook, en daar lees ik weinig tot niets over, mag die jongen dat dan wel bij jullie op school?? Beetje hypocriet......

(...)
Inderdaad ja.

Met dat soort mensen ga ik overigens liever niet om.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 14:19
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Beetje vreemd. Ik zou me er niet over buigen. Ik zou eerder kwaad zijn op die jongen. Die is gewoon vreemdgegaan.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 14:20
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 16-02-2004 @ 14:21:
In je eerste alinea vraag je wat je zou doen als je bevriend met de personen in kwestie zou zijn. Vervolgens zeg je dat de halve school zich ermee bemoeit. Nou ja, die halve school is natuurlijk nooit zo goed bevriend met de personen in kwestie. Dus die hebben zich er sowieso niet mee te bemoeien. En idd, waarom vinden ze dat meisje een slet? Zij is toch niet vreemdgegaan? (Dat staat er althans niet). Ik vind het erger van die jongen.

Ik snap heus wel dat het lullig is van haar tegenover haar vriendin, maar zij wilde het tenminste nog eerlijk zeggen. Zij was (lijkt me) op dat moment vrijgezel.

Hebben ze het op school dan wel over die jongen? Of gaat hij ongeveer "vrijuit"?
Nou hij gaat ongeveer vrijuit ja. Tis namelijk nu zo dat het gewoon aanblijft tussen dat ene meisje en die gast en dat ze nu mijn vriendin ongeveer de schuld van alles geven. Ik zou die gast gelijk dumpen want die is in mijn ogen echt niet te vertrouwen.
Ze was trouwens idd vrijgezel op dat moment. Dr zijn wel dingen in haar liefdesleven die ik afkeur, maar nogmaals, het zijn mijn zaken toch niet. Ik vind haar nog steeds gewoon super aardig, en wat zij met jongens uitvreet, moet zij verder weten.
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 14:22
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 16-02-2004 @ 15:19:
Beetje vreemd. Ik zou me er niet over buigen. Ik zou eerder kwaad zijn op die jongen. Die is gewoon vreemdgegaan.
Idd
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Skittles schreef op 16-02-2004 @ 15:20:
Nou hij gaat ongeveer vrijuit ja. Tis namelijk nu zo dat het gewoon aanblijft tussen dat ene meisje en die gast en dat ze nu mijn vriendin ongeveer de schuld van alles geven.
Vreemd... Lekker lullig...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten (stukje ter ontspanning) Misantropie der niet-slapenden
Rita Pavlovic
1 06-09-2006 14:23
Psychologie vriendin met boulimia
kita
19 01-06-2005 21:16
Films, TV & Radio Buffy-topic #2
x-spekkie-x
500 14-07-2003 13:37
Psychologie grens tussen positief denken of dingen wegstoppen
non
6 12-05-2003 18:15
Psychologie Vader met drankprobleem
whizzer
4 28-06-2002 09:56
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 21:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11.