Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2003, 11:47
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
ONZE REGERING IS GEK GEWORDEN!!!!!!
(ze doen alles buiten medeweten van medepartijen en toekomstige coalitiegenoot om (/me kijkt boos naar CDA) en NEGEREN 70.000 MENSEN! En dat is veel te bedenken dat de meeste Nederlanders te lui zijn om van een gat te komen om te demonstreren (of gewoon geen geld hebben).
TIJD voor een nieuwe actie??????????

Dat ze maar via Italie gaan. Dat land likt toch hun kont.

Belgische activisten zijn al actief....


(plaatje doet het niet, maar hier zie je m ook: )
http://teletekst.nos.nl/gif/images/103-01.gif

"Bos werd niet van tevoren ingelicht":

(hier geldt hetzelfde: )
http://teletekst.nos.nl/gif/images/104-01.gif

__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.

Laatst gewijzigd op 17-02-2003 om 11:52.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2003, 11:49
Thomas
Thomas is offline
Ja, en?

Je plaatjes doen het niet allemaal.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 11:50
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
vreemd... de link is juist.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 11:53
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Wawl schreef:
Ja, en?
Door ze toestemming te geven, help je ze toch met een aankomende oorlog?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 11:58
Eaglewing
Avatar van Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Door ze toestemming te geven, help je ze toch met een aankomende oorlog?
Dus...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 12:01
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Eaglewing schreef:
Dus...
En die formatie duurt veel te lang, maar wordt waarschijnlijk PvdA-CDA en PvdA is (ook al zeggen ze niks) tegen volgens mij en CDA pro.
EN

fuck it.....

dit hele gedoe en die gedragingen van "nu zeggen we snel ja want dadelijk heb je de PvdA in het zadel, laten we ze maar slechts informeren door een stom A4-tje" is gewoon zwaar klote en wel-doordacht, maar asociaal.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 12:02
Sokrates
Sokrates is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Door ze toestemming te geven, help je ze toch met een aankomende oorlog?
Als de VN de VS mandaat geeft om aan te vallen (wat dus het officiële standpunt is van Nederland), dan moet alles in principe klaar zijn om aan te vallen. Lijkt me stug dat ze dan nog even alles in stelling moeten brengen.
Bovendien: Duitsland (Europa's pascifist) staat tevens transporten toe.

Zie het meer als een pressiemiddel
__________________
Ti estin?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 12:05
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Sokrates schreef:
Als de VN de VS mandaat geeft om aan te vallen (wat dus het officiële standpunt is van Nederland), dan moet alles in principe klaar zijn om aan te vallen. Lijkt me stug dat ze dan nog even alles in stelling moeten brengen.


In de Golf bedoel je?

Citaat:

Bovendien: Duitsland (Europa's pascifist) staat tevens transporten toe.


Mwah... dr zijn Amerikaanse bases aan de grens met Nederland. Da's 1 straat Duits en de rest Nederlands.

Citaat:

Zie het meer als een pressiemiddel
Tegen wie? Europees pacifisme of Irak?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 12:10
Sokrates
Sokrates is offline
Citaat:
Gatara schreef:
In de Golf bedoel je?
Correctus
http://www.nu.nl/news.jsp?n=110190&c=10

Citaat:
Mwah... dr zijn Amerikaanse bases aan de grens met Nederland. Da's 1 straat Duits en de rest Nederlands.
Lijkt me onlogisch om te zeggen dat er totaal geen Amerikaanse bases zijn in Duitsland. En nogmaals: Duitslad staat het vervoeren van militair 'stuff' toe.

Citaat:
Tegen wie? Europees pacifisme of Irak?
Irak uiteraard
__________________
Ti estin?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 12:11
Diovai
Avatar van Diovai
Diovai is offline
Ik vind dit niet verrassend. Natuurlijk is het vreselijk, maar niet verrassend. Het merendeel van Nederland is tegen het standpunt over de oorlog van de VVD/LPF/CDA. Toch heeft men op die partijen gestemd. Die partijn hoeven dan ook niet naar het volk te luisteren, immers, zij doen wat hen het beste lijkt. Ooit komt men er nog wel achter dat het CDA niet bepaald Christelijk meer is.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 12:22
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Gatara schreef:
ONZE REGERING IS GEK GEWORDEN!!!!!!
(ze doen alles buiten medeweten van medepartijen en toekomstige coalitiegenoot om.
Dát vind ik nog één van de ergere dingen (met uitzondering van het transport dan). Ik dacht dat het kabinet toch eigenlijk wel die verplichting had... en dan zeker tegenover de toekomstige coalitiegenoot.
Stelletje eikels.

Citaat:
TIJD voor een nieuwe actie??????????
Ik doe mee.

Ik had het trouwens wel verwacht... maar ook gehoopt dat in ieder geval éérst de Kamer werd ingelicht...
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 12:24
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Citaat:
Gatara schreef:
ONZE REGERING IS GEK GEWORDEN!!!!!!
(ze doen alles buiten medeweten van medepartijen en toekomstige coalitiegenoot om (/me kijkt boos naar CDA) en NEGEREN 70.000 MENSEN
Dus de meer dan 15 miljoen mensen die er niet waren mogen wel genegeerd worden en zijn van minder belang?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 12:30
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Diovai schreef:
Het merendeel van Nederland is tegen het standpunt over de oorlog van de VVD/LPF/CDA. Toch heeft men op die partijen gestemd. Die partijn hoeven dan ook niet naar het volk te luisteren, immers, zij doen wat hen het beste lijkt.
Dat was mei. Nu heeft het volk een andere stem laten horen.

(met nog steeds CDA als grootste, helaas )
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 12:31
*Burning water*
*Burning water* is offline
Citaat:
Insane Juggalo schreef:
Dus de meer dan 15 miljoen mensen die er niet waren mogen wel genegeerd worden en zijn van minder belang?
Laten die dan eerst maar een demonstratie voor de oorlog gaan houden, dan kan er eerlijk vergeleken worden.
__________________
Met beide benen op de grond kom je niet ver..
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 12:31
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Insane Juggalo schreef:
Dus de meer dan 15 miljoen mensen die er niet waren mogen wel genegeerd worden en zijn van minder belang?
Je weet hun mening niet, want ze waren er niet/konden niet e.d.
Peilingen laten zien echter dat het merendeel TEGEN is,
Met EN zonder VN-mandaat.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 12:32
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Dát vind ik nog één van de ergere dingen (met uitzondering van het transport dan). Ik dacht dat het kabinet toch eigenlijk wel die verplichting had... en dan zeker tegenover de toekomstige coalitiegenoot.
Stelletje eikels.
Daar ben ik ook het meest kwaad over
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 12:33
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Citaat:
*Burning water* schreef:
Laten die dan eerst maar een demonstratie voor de oorlog gaan houden, dan kan er eerlijk vergeleken worden.
En dat geeft nou precies het verschil aan tussen extreem-links en gematigd cq. rechts. Gematigden en rechtsen snappen het begrip democratie en laten hun invloed gelden via de democratische wegen, Tweede Kamer, stemmen etc.

Zij overblasten de politie, ME, wegen etc. niet door een grote bijeenkomst met 50000 man.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 12:34
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Sokrates schreef:

Lijkt me onlogisch om te zeggen dat er totaal geen Amerikaanse bases zijn in Duitsland. En nogmaals: Duitslad staat het vervoeren van militair 'stuff' toe.


1. da's geen vrijbrief om het zelf wel te doen.
2. ik weet het Duits standpunt aangaande transporten niet en hoe dit binnen hun regering geregeld is. Hier is dat in ieder geval op een manier geregeld.

Citaat:

Irak uiteraard
Ik vroeg het me serieus af of de VS ook niet blij is met een Europese verdeeldheid. Daarom zei ik: europees pacifisme.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-02-2003, 12:35
*Burning water*
*Burning water* is offline
Citaat:
Diovai schreef:
Ik vind dit niet verrassend. Natuurlijk is het vreselijk, maar niet verrassend. Het merendeel van Nederland is tegen het standpunt over de oorlog van de VVD/LPF/CDA. Toch heeft men op die partijen gestemd. Die partijn hoeven dan ook niet naar het volk te luisteren, immers, zij doen wat hen het beste lijkt. Ooit komt men er nog wel achter dat het CDA niet bepaald Christelijk meer is.
Als een grote groep CDA-stemmers gaan nadenken misschien, ja. Hier in de buurt stemt echter 70 % CDA zonder te weten waar die partij voor staat. Ja, de C staat voor christelijk. Dat moet dan wel goed zijn. Verder heb ik iemand nog niet horen redeneren.

Is het niet beter de Tweede Kamer te laten stemmen over de transporten? Die vertegenwoordigt het volk, zoals men bij de laatste verkiezingen heeft aangegeven te willen. Het allang gevallen kabinet mag volgens mij zulke belangrijke beslissingen helemaal niet zonder meer nemen, en zeker niet zonder overleg met zijn toekomstige coalitiepartner, die de mening van bijna evenveel mensen vertegenwoordigt.
__________________
Met beide benen op de grond kom je niet ver..
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 12:35
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Insane Juggalo schreef:
Gematigden en rechtsen snappen het begrip democratie en laten hun invloed gelden via de democratische wegen, Tweede Kamer, stemmen etc.
En als je dan de eerste post leest, weet je dat dat heel veel zin heeft. Een regering die niet eens contact opneemt met de Tweede Kamer is echt heel democratisch hoor.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 12:36
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Insane Juggalo schreef:
En dat geeft nou precies het verschil aan tussen extreem-links en gematigd cq. rechts. Gematigden en rechtsen snappen het begrip democratie en laten hun invloed gelden via de democratische wegen, Tweede Kamer, stemmen etc.
Laat er dan maar een referendum komen!
Daar is rechts te schijterig voor (want daaruit zou blijken dat het Nederlandse volk een Duits/Frans gedachtengang op nahoudt en geen Amerikaanse (baserend op de peilingen)).
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 12:38
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Citaat:
Anneee schreef:
En als je dan de eerste post leest, weet je dat dat heel veel zin heeft. Een regering die niet eens contact opneemt met de Tweede Kamer is echt heel democratisch hoor.
Natuurlijk, dat is waar. Ik ben het met Nederlandse hulp ook niet eens, dit is iets tussen de VS en Irak, maar ik vind die demonstranten gewoon geen argument.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 12:40
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Insane Juggalo schreef:
Natuurlijk, dat is waar. Ik ben het met Nederlandse hulp ook niet eens, dit is iets tussen de VS en Irak, maar ik vind die demonstranten gewoon geen argument.
De demonstranten hebben een geluid laten horen.
Wereldwijd notabene.
Als je dat dan nog niet hoort ben je toch echt wel oostindisch doof.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 12:40
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Laat er dan maar een referendum komen!
Daar is rechts te schijterig voor (want daaruit zou blijken dat het Nederlandse volk een Duits/Frans gedachtengang op nahoudt en geen Amerikaanse (baserend op de peilingen)).
Een referendum ben ik het helemaal mee eens, Gatara. Op die manier geef je de burger werkelijk invloed op wat er gaat gebeuren. En dan het liefst niet alleen voor of tegen, maar alle aangedragen reëele mogelijkheden open houden om voor te stemmen.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 12:41
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Insane Juggalo schreef:
Een referendum ben ik het helemaal mee eens, Gatara. Op die manier geef je de burger werkelijk invloed op wat er gaat gebeuren. En dan het liefst niet alleen voor of tegen, maar alle aangedragen reëele mogelijkheden open houden om voor te stemmen.
Mooi, maar waarom gebeurt dat niet?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2003, 12:41
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Citaat:
Gatara schreef:
De demonstranten hebben een geluid laten horen.
Wereldwijd notabene.
Als je dat dan nog niet hoort ben je toch echt wel oostindisch doof.
Protestbijeenkomsten geven geen doorsneebeeld van de gehele bevolking. Een regering zou dat als het goed is wel moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 12:43
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Insane Juggalo schreef:
Protestbijeenkomsten geven geen doorsneebeeld van de gehele bevolking. Een regering zou dat als het goed is wel moeten doen.
Wat dan van die peilingen?
Dat protest was gewoon een luidere vorm van de mening van de meeste mensen in Nederland.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 12:43
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Mooi, maar waarom gebeurt dat niet?
Omdat zowel rechts als bepaalde extreem-linkse partijen dat tegen houden. Zelf ben ik gematigd en een D66-er. Al ben ik het met hun standpunt inzake Irak niet helemaal eens. Ik vind dat die arme mensen van hun wrede dictator moeten worden verlost, omdat ze daar zelf niet meer toe in staat zijn. Overigens vind ik dan wel dat vantevoren een plan van wederopbouw klaar moet liggen, want dat is minstens zo belangrijk als het afzetten van Saddam Hoessein.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 12:45
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Wat dan van die peilingen?
Dat protest was gewoon een luidere vorm van de mening van de meeste mensen in Nederland.
Peilingen geven inderdaad een beter beeld, al kunnen die er ook nog altijd een paar procent naast zitten. Ik zie wel dat het merendeel van de Nederlandse bevolking tegen oorlog zonder VN-steun is. Zelf ben ik alleen tegen Nederlandse deelname.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 12:47
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Insane Juggalo schreef:
Omdat zowel rechts als bepaalde extreem-linkse partijen dat tegen houden.
welke linkse partijen houden dat tegen?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 12:48
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Insane Juggalo schreef:
Protestbijeenkomsten geven geen doorsneebeeld van de gehele bevolking. Een regering zou dat als het goed is wel moeten doen.
Dan had je eens moeten komen kijken. Zoveel verschillende mensen, zoveel verschillende bevolkingsgroepen... als dat geen doorsneebeeld gaf, weet ik het ook niet meer.

En dit


kun je toch niet zomaar negeren?
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 12:52
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Dan had je eens moeten komen kijken. Zoveel verschillende mensen, zoveel verschillende bevolkingsgroepen... als dat geen doorsneebeeld gaf, weet ik het ook niet meer.

En dit


kun je toch niet zomaar negeren?
In Amsterdam waren toevallig 70000 tegenstanders uit allerlei verschillende bevolkingsgroepen, maar je kunt ook best 70000 voorstanders uit allerlei verschillende bevolkingsgroepen halen. Die waren echter niet bij de demonstratie, omdat die 'democratischerwijze' voor tegenstanders was georganiseerd. Als ik er als voorstander heen was gegaan zou ik waarschijnlijk gelynched zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 12:52
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Citaat:
Gatara schreef:
welke linkse partijen houden dat tegen?
Sorry, Gatara, punt voor jou. Kan ik geen antwoord op geven. Ik denk SP, maar weet het niet zeker hoor.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 12:53
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Daar ben ik ook het meest kwaad over
Het is nog een demissionair kabinet ook.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 12:55
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Insane Juggalo schreef:
Die waren echter niet bij de demonstratie, omdat die 'democratischerwijze' voor tegenstanders was georganiseerd. Als ik er als voorstander heen was gegaan zou ik waarschijnlijk gelynched zijn.
Organiseer dan een pro-oorlog demonstratie als je wilt kijken hoe variable de bevolkingsgroep en de bereidwilligheid om te demonstreren is bij de pro-oorlogsmensen.

Overigens is Sokrates niet gelynched.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 12:56
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Overigens is Sokrates niet gelynched.


En ik ben voor dat voorstel. Ben benieuwd hoeveel mensen daar op af komen. En er voor uit durven komen...
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-02-2003, 12:57
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Organiseer dan een pro-oorlog demonstratie als je wilt kijken hoe variable de bevolkingsgroep en de bereidwilligheid om te demonstreren is bij de pro-oorlogsmensen.

Overigens is Sokrates niet gelynched.
Dus alleen de mensen die bereid zijn voor een bepaald doel bij 0 graden Celsius ergens voor te protesteren verdienen inspraak?

Was Sokrates er om voor oorlog te demonstreren dan? Hij is in mijn ogen een moedig man nu!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 12:58
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Insane Juggalo schreef:
Dus alleen de mensen die bereid zijn voor een bepaald doel bij 0 graden Celsius ergens voor te protesteren verdienen inspraak?
Dat zijn jouw woorden.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 13:00
Verwijderd
dat je tegen de oorlog bent, hoeft niet te zeggen dat je amerika moet gaan dwarsliggen.
navo-verbond, weetjewel

ik heb eerder zoiets van; amerika gaat dezelfde fout maken als wij in de middeleeuwen met onze kruistochten.

dus laat ze lekker gaan; maar ze moeten niet bij ons komen janken als er weer wat gebeurt
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 13:03
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Citaat:
Havock schreef:
dat je tegen de oorlog bent, hoeft niet te zeggen dat je amerika moet gaan dwarsliggen.
navo-verbond, weetjewel

ik heb eerder zoiets van; amerika gaat dezelfde fout maken als wij in de middeleeuwen met onze kruistochten.

dus laat ze lekker gaan; maar ze moeten niet bij ons komen janken als er weer wat gebeurt
Absoluut, en dat is ook mijn standpunt, dit is iets tussen de VS en Irak waar wij geen troepen voor moeten leveren. Andere hulp moet per geval bekeken worden.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 13:05
Verwijderd
hallo, amerika is een bondgenoot hoor???
goh, laten we met ze allen zeggen dat ze niet via nederland mogen, kinderachtig....
we doen toch niet mee aan die oorlog? dus boeiend of er een paar soldaatjes of voertuigen via nederland richting irak gaan...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 13:06
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
DeltaOne schreef:
hallo, amerika is een bondgenoot hoor???
goh, laten we met ze allen zeggen dat ze niet via nederland mogen, kinderachtig....
we doen toch niet mee aan die oorlog? dus boeiend of er een paar soldaatjes of voertuigen via nederland richting irak gaan...
Ik dacht al... waar blijft DeltaOne?

Ja, maar jij bent sowieso al voor oorlog. Ik ben tegen, en dus ook tégen transport door Nederland. Daar zit enige logica in, denk ik.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 13:06
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Citaat:
DeltaOne schreef:
hallo, amerika is een bondgenoot hoor???
goh, laten we met ze allen zeggen dat ze niet via nederland mogen, kinderachtig....
we doen toch niet mee aan die oorlog? dus boeiend of er een paar soldaatjes of voertuigen via nederland richting irak gaan...
In principe ben ik het met je eens, maar ik denk dat de kamer wel beter geraadpleegd had kunnen worden.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 13:07
Verwijderd
dit is echt gewoon zielig, hoorde op het nieuws dat activisten een militair convooi hadden tegengehouden ofzo, sjongejonge....ga lekker jointjes roken stelletje kneuzen
ik vind dit echt gewoon zo ENORM kinderachtig....
we zijn tegen de oorlog, jeej laten we met ze allen militairtjes tegen gaan houden...toppunt van nutteloosheid ofzo?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 13:09
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
DeltaOne schreef:
we zijn tegen de oorlog, jeej laten we met ze allen militairtjes tegen gaan houden...toppunt van nutteloosheid ofzo?
Nee. Op een (voor jou zielige) manier laten zien dat je tegen oorlog bent, en zelf inspraak willen in wat de 'volksvertegenwoordigers' voor jou beslissen.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 13:10
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Insane Juggalo schreef:
Dus alleen de mensen die bereid zijn voor een bepaald doel bij 0 graden Celsius ergens voor te protesteren verdienen inspraak?
Waarom niet?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 13:11
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Havock schreef:
dat je tegen de oorlog bent, hoeft niet te zeggen dat je amerika moet gaan dwarsliggen.
navo-verbond, weetjewel


Als bush massaslachtingen gaat verrichten betekent dat niet dat wij als navo-bondgenoot daar achter hoeven te staan.
Dan maar geen navo.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 13:12
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Nee. Op een (voor jou zielige) manier laten zien dat je tegen oorlog bent, en zelf inspraak willen in wat de 'volksvertegenwoordigers' voor jou beslissen.
Je mening hoor je af te dwingen op een democratische manier. Als ik voor vrije seks ben, mag ik jou dan om mijn mening kracht bij te zetten gaan verkrachten? Zou toch ziek zijn?

Het tegenhouden van militairen vind ik een daad van terrorisme en ik hoop dat het ook op die manier bestraft zal worden.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Anneee schreef:
Nee. Op een (voor jou zielige) manier laten zien dat je tegen oorlog bent, en zelf inspraak willen in wat de 'volksvertegenwoordigers' voor jou beslissen.
wat heb jij er in godsnaam mee te maken of er een paar jeepjes hier rijden, die toevallig richting een oorlogsgebied gaan??
ga dan ook lekker alle F16s tegenhouden die naar afghanistan en de balkan gaan, en alle militairen die uitgezonden worden en...ga zo maar door
slaat echt gewoon nergens op...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 13:13
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Waarom niet?
Gatara, als jij nou eerst eens even uit wilt leggen waarom wel, dan vertel ik je waarom het een slecht idee is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59.