Oud 11-02-2008, 18:11
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Ik vind, net als Katje, topdrop niet echt verdacht ofzo.
Maar de mensen die ik wel verdacht vind, daar heeft nog niemand op gestemd, dus dat haalt niks uit.
Van degene uit het rijtje hierboven vind ik LL nog wel enigzins verdacht.
Ik ga toch voor LL dan deze keer. grumpfh. is er dan niemand die ook AllureV, Krynn, Martino of Coolkast verdacht vind?
Iemand zei mij ooit: beter een eigen mening dan een schaapje zijn
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Advertentie
Oud 11-02-2008, 18:17
Verwijderd
Er heeft iemand posts lopen verwijderen?
Oud 11-02-2008, 18:31
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik vind krynn wel warrig overkomen maar om hem op basis daarvan te verdenken? Aila komt ook vaak warrig bij me over. En dat was gewoon een dorpeling.

Ik heb ook het idee dat hij een beetje schrok toen ik met lijstjes aan de slag ging. Maar dat is voor mij niet reden genoeg om hem te verdenken. Voorlopig vind ik zoemzoem en topdrop verdachter.

Ik ga nu iig zoemzoem stemmen

@katje wie dan? en wat stond erin?
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 11-02-2008, 18:54
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vind, net als Katje, topdrop niet echt verdacht ofzo.
Maar de mensen die ik wel verdacht vind, daar heeft nog niemand op gestemd, dus dat haalt niks uit.
Van degene uit het rijtje hierboven vind ik LL nog wel enigzins verdacht.
Ik ga toch voor LL dan deze keer. grumpfh. is er dan niemand die ook AllureV, Krynn, Martino of Coolkast verdacht vind?
Ja, want eh, ja, wij moeten verdacht zijn omdat niemand ons verdacht vindt? Verdacht hoor!
__________________
you're not my demographic
Oud 11-02-2008, 18:57
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ja, want eh, ja, wij moeten verdacht zijn omdat niemand ons verdacht vindt? Verdacht hoor!
huh? dat klopt niet hoor, wat je zegt.
ik zeg dat ik niemand verdacht vond die nú tussen het verdachterijtje zit.
de mensen die ík verdacht vind, staan er dus niet tussen en zijn nooit écht als verdachten genoemd geweest in het spel. ik sta daar dus nogal alleen in. Dat bedoel ik.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 11-02-2008, 19:00
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Hoezo ben ik dan verdacht? Wat heb ik voor verdachts gedaan?
__________________
you're not my demographic
Oud 11-02-2008, 19:02
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Onderbuikgevoel denk ik

Dat heb ik bij lucky luciano
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 11-02-2008, 19:25
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Hoezo ben ik dan verdacht? Wat heb ik voor verdachts gedaan?
stil zijn.
Die hele theorie heb ik al gepost hiervoor, moet je maar even teruglezen. Daar had je ook op geantwoord geloof ik
en daarna is het gevoel niet meer alleen voor (of tegen ) jou, maar meer de stillere spelers in het algemeen, vandaar dat ik ook niet alleen jou noemde
Mja hoe dan ook. ik heb al gestemd dus (en niet op jou)
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 11-02-2008, 19:26
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik heb toch al verklaard waarom ik stil was?
__________________
you're not my demographic
Oud 11-02-2008, 19:30
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik heb toch al verklaard waarom ik stil was?
maak je niet druk
dat zei ik dus net. ik had mn theorie al gepost. je had het verklaard.
mn erge verdenkingen naar jou toe zijn daarmee verdwenen, maar ik hou je gewoon in gedachten. zo en nu niet meer piepen want ik heb toch al gestemd

[/edit] oké, als er zo wordt afgevraagd om het stemmen verwijderen. Die ene was idd, wat eye of sauron hieronder zegt, dacht pas later eraan dat hij ban had en een andere ook omdat ik, voornamelijk in het begin, teveel post en ik in een latere post mezelf herhaalde + wat extra's dus dan was die eerdere post weer overbodig zeg maar. Wist niet dat het zo ging opvallen maar dan weten jullie dat. [/edit]
__________________
Dit is een coole sig.

Laatst gewijzigd op 11-02-2008 om 19:54.
Oud 11-02-2008, 19:36
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Als ik er vanuit ga dat zoemzoem niet tot de pip-stemmers behoort, maar op TopDrop heeft gestemd en dus daadwerkelijk een dorpeling is:

Pippeloen-stemmers
Fantome
Uice -> dorpeling
TopDrop
AllureV

TopDrop-stemmers
Krynn
Eye of Sauron
Pippeloen -> dorpeling
zoemzoem -> dorpeling?

Ik denk eigenlijk niet dat TopDrop slecht is, maar als hij dat wel blijkt te zijn is de kans erg groot dat Fantome en AllureV goed zijn. Maar er waren in die ronde (als ik het me goed herinner) nog redelijk wat mensen die niet gezegd hebben op wie ze gestemd hebben, dus eigenlijk ben ik dan nog niet veel wijzer.

Dus nu twijfel ik of ik mee moet gaan met TopDrop of op Coolkast ga stemmen, omdat hij te stil is en alleen zegt op wie hij stemt zonder daar argumenten voor te geven/vermoedens posten/enz.
__________________
Wark!
Oud 11-02-2008, 19:52
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Er heeft iemand posts lopen verwijderen?
Fantome heeft een post verwijderd dat ze Stefenootje en mij verdacht vond omdat we zo stil waren. Maar die heeft ze waarschijnlijk verwijderd omdat Stefenootje al in de eerste ronde dood was en omdat ik een ban aan mijn broek had.

Ik heb op Topdrop gestemd
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 11-02-2008, 20:14
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Ik heb op TopDrop gestemd.


lucky luciano
Krynn

zoemzoem
daboman
Katje

Kazet Nagorra
AllureV (?)

TopDrop
Kazet Nagorra
ZoemZoem
coolkast
Eye of Sauron
Martino
Flowtje

AllureV
Fantome
__________________
Wark!
Oud 11-02-2008, 20:17
Verwijderd
TopDrop/2-sik, mijn favoriete personage.
Oud 11-02-2008, 20:31
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Sukkels
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 11-02-2008, 20:44
Verwijderd
@flowtje:

ik heb mijn argumenten al een tijdje geleden gegeven.
Ik vind TD verdacht. hij staat bij de pip stemmers, omdat hij natuurlijk niet op zichzelf kan stemmen. Ik denk dat hij trouwens helemaal niet stemt want hij is wolf.

Mijn 2de keuze gaat naar Krynn. (reden: zie alle posts hierboven)
Oud 11-02-2008, 20:52
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
ijzersterke argumentatie
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 11-02-2008, 20:56
Verwijderd
oh k*t de helft staat er niet bij
Oud 11-02-2008, 21:27
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Topdrop zat depressief voor zich uit te staren. Dat kon niemand hem kwalijk nemen, want hij had de laatste tijd veel meegemaakt. De liefde van zijn leven was er niet meer en nu waren ook nog zijn sikken, hét succesmiddel bij de meiden, eraf. Hij kon wel janken. Toen de eerste tranen in zijn ogen stonden kwam sterrenmeisje bij hem zitten. Topdrop merkte het eerst niet eens op, tot hij haar zachte gesnik hoorde. Hij kreeg meteen medelijden met haar, het moest niet makkelijk zijn om zo'n kut stinkalto te zijn. Dat was bijna zo erg als je sikken verliezen, vond hij. Hij probeerde haar te troosten en op die manier ook meteen te versieren. Sterrenmeisje had echter hele andere plannen. Ze vond Topdrop zonder sikken helemaal niet meer zo bijzonder. Nu pas merkte ze op dat hij een oppervlakkige crush van haar was geweest. Topdrop snapte de subtiele afwijzende hints van sterrenmeisje alleen niet, en bleef doorgaan. Tot die er schoon genoeg van had en haar frustraties op hem afreageerde. 'Flikker nou eens op, geen meisje wil je meer nu je er zo uitziet, jij vieze fapdrap!' schreeuwde ze tegen de steeds emo'erige Topdrop. Hij rende huilend weg. En sterrenmeisje? Die stond trots toe te kijken. Dit had ze sinds haar ex stefenootje niet meer voor elkaar gekregen... Bij die gedachte begon ze weer onbedaarlijk te huilen.

Fantome, onze anonieme crimineel, was nog steeds op zoek naar de buit. Net toen ze dacht dat het allemaal voor niks was geweest, kwam ze op een spoor. Ze zag een onbekende voetafdruk. Hoewel dit vrij logisch was, zo buiten in het gras, zag Fantome er een teken in. Dus ze zocht verder, de voetstappen volgend. Ze ging zo op in het voetstappen volgen, dat ze niet doorhad dat er vlak voor haar een donkergekleed figuur stond. Fantome knalde zo tegen Dark Phoenix aan. Die keek verdwaasd om, hij had niemand gezien. Hij keek om en zag Fantome op de grond liggen. Hij wilde haar overeind helpen, maar ze stond zelf al snel op. Als ze geen masker op had gehad, had iedereen kunnen zien hoe rood ze was. Waarom moest ze toch altijd zo onhandig zijn? dacht ze bij zichzelf. Dark Phoenix vroeg haar haar naam. 'Ik.. ik ben Fantome' zei ze, alle voorzichtigheid blijkbaar vergeten, 'maar vrienden noemen we ook weleens spookje..' Dark Phoenix glimlachte. 'Zeg, kun jij me misschien ergens mee helpen? vroeg hij.

Topdrop was nog steeds huilend aan het rennen, ondanks dat het alweer een half uur later was. Nog nooit was hij zó gekwetst. Hij, een fapdrap? Hoe durfde die kutalto. Hij was nog nooit afgewezen door een meisje, maar zeker niet op zo'n manier. Hij snikte.

Martino, de Superduper ER fan, zoals hij zichzelf weleens noemde, zag een jongen staan huilen. Hij was meteen geintresseerd, want dat zag je niet zo vaak, jongens die hun gevoelens durfde te uiten. De jongen zag er ook wel heet uit, zo vond hij, ondanks dat het leek alsof er wat miste bij hem, al kon hij dat niet helemaal thuis brengen. Hij was zelfs zo knap dat Martino er niet op af durfde te stappen. Hij wist dat hij nu een makkelijke manier had om contact te maken, maar hij durfde het gewoon niet. De onbekende jongen was toch veel te leuk voor hem.

Minke was totaal door de war door de gebeurtenis. De seks was zo geweldig geweest, hoe had het dan zo fout kunnen lopen? Was ze té goed in bed? Of juist helemaal niet. Een heel nieuw gevoel, onzekerheid, bekroop haar. Wat moest ze nou als ze nog meer mensen zou doden met haar seks? Zou ze misschien nooit meer seks kunnen hebben? Doodsbang zat ze in het hoekje van de kamer....

Fantome hoefde niet lang na te denken over het voorstel. Tuurlijk wilde zij met Dark Phoenix samenwerken. Hij had als plan om een grote bank te beroven. Zónder maanden voorbereiding! Als dat maar goed ging, dacht ze angstig. Maar, nu ze een partner had in de misdaad, durfde ze veel meer.

Martino bedacht een plannetje. Als hij nou met een meisje zou zoenen voor de jongens neus, werd hij misschien jaloers. Hij besloot het eerste meisje gewoon meteen te zoenen die hij zag. Het eerste meisje was niet bepaald het type wat Martino in gedachte had gehad, maar hij was consequent met beloftes aan zichzelf. Hij dééd het gewoon! sterrenmeisje wist niet wat haar overkwam toen ze ineens, terwijl ze nietsvermoedend over straat liep, gezoend werd door de knappe, maar ietsjes nichterige Martino. Ze vond het stiekem wel lekker en liet zichzelf gaan. Dit was écht haar ding.

Toen Topdrop dit zag gebeuren hield hij het haast niet meer. Hij rende huilend weg, hij kon het allemaal niet meer aan. Martino zag dit, geschrokken, en rende meteen achter Topdrop aan. Wat een fout! dacht hij. Dit moest hij goedmaken en snél!

Toen hij Topdrop eindelijk ingehaald had zat die te huilen op een muurtje. Hij besloot het er gewoon op te wagen en knuffelde Topdrop lang. Die wist niet echt wat hij ermee aan moest, maar genoot wel een beetje van de aandacht. Martino vroeg hem wat er aan de hand was. Topdrop vertelde hem het hele verhaal, tot en met de ruzie met sterrenmeisje aan toe. 'Ik vind je geen fapdrap..' bracht Martino verlegen uit. Topdrop werd rood. Martino kuste hem voorzichtig en teder en Topdrop beantwoordde deze kus. Al gauw zaten ze heftig te zoenen.

Martino sleepte Topdrop mee naar zijn huis en vervolgens naar zijn kamer. De kledingstukken vlogen al gauw over de vloer en Topdrop genoot van de kunstjes van Martino. Die voelde zich op zijn beurt met de seconde meer aangetrokken tot Topdrop en besloot de grote stap te maken, een stap die hij nooit eerder had genomen.

Het moment dat Martino Topdrop penetreerde gilde die het uit van de pijn. Dit was pijnlijker dan hij ooit had gevoeld. Hij smeekte Martino om te stoppen, om terug te gaan. Die was dusdanig opgewonden dat hij het niet eens hoorde. Dieper en dieper ging het, en na de tweede stoot leverde Topdrop niet eens meer weerstand. Toen Martino uiteindelijk klaarkwam, voelde Topdrop niks meer en wilde hij ook niets meer voelen. Het laatste wat hij dacht was 'Ik ben echt een fapdrap.. brrr...' en hij stierf.


Martino, de bakvis, de homo, 's werelds grootste ER-fan

1) sterrenmeisje
2) Martino87
3) Katje
4) ***ailá*** (dorpeling)
5) Fantôme
6) zoemzoem
7) Neko* (weerwolf)
8) Lisaaah (cupido)
9) AllureV
10) LL
11) Flowtje
12) Eye of Sauron
13) x-spekkie-x (dorpeling/geliefde)
14) Topdrop (jager)
15) Uice (dorpeling)
16) Pippeloen (wolfsbane)
17) Kazet Nagorra
18) Stefenootje (dorpeling/geliefde)
19) Sherco (dorpeling)
20) Daboman
21) Coolkast
22) Krynn

Blauw = opgehangen
Paars = gestorven door liefdesverdriet
Rood = opgegeten

Helaas, de dorpelingen hebben hun jager opgehangen. Gelukkig hebben ze nog een kans, Topdrop mag iemand neerschieten. Een goede keuze zal de dorpelingen behoorlijk helpen, maar bij een slechte keuze zullen zij het nog zwaarder krijgen. Succes Topdrop! Het is nu nacht, dus de weerwolven komen weer uit hun schuilplaats. Zij hebben tot morgen 20.30u om te beslissen wie zij met dit mooie weer gaan barbecue'en.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 11-02-2008, 21:28
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Ik wist het gewoon!
Succes TopDrop!

@ Dark Phoenix: jij bent gemeen

wanneer moet TopDrop trouwens beslissen?
__________________
Dit is een coole sig.

Laatst gewijzigd op 11-02-2008 om 21:39. Reden: typfout
Oud 11-02-2008, 21:29
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Omg.
__________________
you're not my demographic
Oud 11-02-2008, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Omg.
Subtiel wilde Martino het hebben, DP, SUBTIEL!
Oud 11-02-2008, 21:34
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Fruitdruiven
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 11-02-2008, 21:34
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Subtiel wilde Martino het hebben, DP, SUBTIEL!
Hij zoende sterrenmeisje, hoe subtiel wil je het hebben?

Kusje Anneke
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-02-2008, 21:36
Verwijderd
Hmm, dat verbaast me wel... ik was er vrijwel van overtuigd dat hij een slechte functie had. Nou ja, succes met je keuze.
Oud 11-02-2008, 21:40
Verwijderd
OMG TD = jager

Ik zou krynn schieten! netjes tussen de ogen mikken.
Oud 11-02-2008, 21:41
Verwijderd
RIP TopDrop

En OMFG

Citaat:
'Ik vind je geen fapdrap..' bracht Martino verlegen uit.
:')
Oud 11-02-2008, 21:41
Krynn
Krynn is offline
Turds.

Ben ik nou geen verrader meer, of zijn jullie nog steeds van plan me op te hangen omdat ik in m'n eerste spel een beetje te vaak post hoe m'n gedachtegangetjes van het moment zijn :/

Oh. En.

Ik ben een ZIJ. De volgende die anders beweert krijgt een trap in z'n kloten.

*gaat verhaal lezen*

Edits:
-Omg
-Minke, daarom juist moet er maar es fysiek geweld aan te pas gaan komen
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren

Laatst gewijzigd op 11-02-2008 om 22:01.
Oud 11-02-2008, 21:42
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik ben een ZIJ. De volgende die anders beweert krijgt een trap in z'n kloten.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 11-02-2008, 21:43
Verwijderd
wie zegt HIJ dan?
Oud 11-02-2008, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Oh. En.

Ik ben een ZIJ. De volgende die anders beweert krijgt een trap in z'n kloten.

*gaat verhaal lezen*
We hebben je dan ook een deel van de olijke drieling gemaakt, en dat zijn zusjes.

Oh, en; de foto van Martino was al eens toegevoegd hoor DP.
Oud 11-02-2008, 22:04
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Ik vind krynn wel warrig overkomen maar om hem op basis daarvan te verdenken? Aila komt ook vaak warrig bij me over. En dat was gewoon een dorpeling.
Daar sta ik ook om bekend, geen grap Ik weet altijd precies wat ik bedoel maar ik kan het niet zo goed formuleren
Oud 11-02-2008, 22:27
Lethe
Lethe is offline
Jammer TopDrop. Wanneer mag je iemand neerschieten?
__________________
Nice
Oud 11-02-2008, 22:36
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Diegene gaat morgen dood.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-02-2008, 22:40
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik schiet jullie allemaal dood!! ALLEMAAAAAL!!!

__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 11-02-2008, 22:47
Verwijderd
Oud 11-02-2008, 22:48
Verwijderd
Ik ben al dood
Oud 11-02-2008, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Hij zoende sterrenmeisje, hoe subtiel wil je het hebben?

Kusje Anneke
kusje hoor. en ook voor topdrop, fapdrap en martino /slet

maar dus, inderdaad niet evil, wat ik al dacht. the plot thickens... ik begin weer gefrustreerd te raken door alle aanwijzingen en het gebrek eraan.
Oud 11-02-2008, 23:46
Verwijderd
en omg OH MY GOD @het verhaal trouwens.

(ja, die mededeling had echt even zijn eigen post nodig )
Oud 11-02-2008, 23:52
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 12-02-2008, 18:46
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Het verhaal komt vanavond waarschijnlijk wat later. Ik kan zelf niet schrijven vanavond, Drukknoopje kan pas wat later op de avond en we zijn momenteel met helikopters aan het zoeken naar Minke.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 12-02-2008, 19:06
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
OMG de wolven hebben Minke opgegeten!
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 12-02-2008, 19:34
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Minke!!!!!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 12-02-2008, 19:45
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
*grijpt heldhaftig haar zwaard en snijdt zichzelf uit de buik van de wolf*
Het verhaal komt sowieso wat later, wie het schrijft is nog niet helemaaaaal bekend.
kusjes van Minke!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 12-02-2008, 21:09
Verwijderd
Goed, ik ga nu aan het verhaal beginnen, maar ben nog behoorlijk inspiratieloos.
Hopelijk wordt het me vergeven en hebben jullie nog eventjes geduld.
Oud 12-02-2008, 21:13
Verwijderd
ja hoor minke
Oud 12-02-2008, 22:20
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Eventjes noemt ze dat!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 12-02-2008, 22:26
Lethe
Lethe is offline
Ik ben benieuwd!
__________________
Nice
Oud 12-02-2008, 22:28
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Minke, als de uitslag er om 11 uur niet is ga ik spoileren hoor!

Maar toch bedankt dat jij schrijft
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 12-02-2008, 22:31
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Bijna klaar!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 09:12
De Kantine weerwolfspel #46 the after party
Verwijderd
266 23-04-2008 00:32
De Kantine Het weerwolfspel #45 deel2
TopDrop
410 25-03-2008 21:20
De Kantine Het weerwolfspel #45
Lethe
500 14-03-2008 02:38
De Kantine weerwolfspel #46
Eye of Sauron
35 18-02-2008 18:46
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine
Ieke
500 23-03-2006 22:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:28.