Oud 02-01-2019, 10:03
Peterselue
Peterselue is offline
Hey, hebben jullie wel eens een natte droom zoja hoe vaak? Ik vannacht nog..
Met citaat reageren
Oud 02-01-2019, 12:53
marctriple
marctriple is offline
ja hoor..als jezelf niet hebt gedaan dan bouwt de druk zich op...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2019, 20:53
jaap11
jaap11 is offline
Ik slaap altijd naakt maar heb het 1 of 2 keer gehad. En ruk ook niet zo vaak
Met citaat reageren
Oud 05-01-2019, 12:56
theberto1
theberto1 is offline
Ik heb het zelf nooit gehad maar hoe komt het of hoe kregen jullie die
Met citaat reageren
Oud 05-01-2019, 17:25
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
24 en nooit een natte droom gehad? Als bij jongens in de puberteit de spermaproductie op gang komt laat het lichaam dit weten door ‘s nachts wat sperma af te scheiden.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 06-01-2019, 13:47
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Ik ben ondertussen 33 en heb het vroeger ook niet bewust gehad.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2019, 17:34
jonesfab25
jonesfab25 is offline
sperma moet er uit, sowieso, omdat dit schadelijk is, als het in je lichaam blijft zitten, dus dan zijn er maar 2 opties, of je doet het vaak genoeg als je wakker bent door er aan te trekken, of je doet het niet vaak, dan krijg je in je slaap een automatische reactie die het sperma dan vrijlaat, en wat is nu het tofste? overdag eens goed rukken of onbewust terwijl je slaapt en het besef niet eens hebt? dan is rukken toch de beste optie denkik?

ik heb in heel mijn leven ook nog nooit geen natte droom gehad, dit omwille ik vroeg seksueel actief was, (9jaar!!!)
dus ik ben begonnen op mijn 9 jaar, nog niet in de puberteit en ook nog geen sperma natuurlijk, ik masturbeerde toen, wat ik er me nog van kan herinneren, 3 tot 4x per MAAND. op mijn 12 jaar ben ik dagdagelijks 1x per dag gaan masturberen met voor het eerst klaarkomen(droog, zonder sperma, maar wel al het gevoel) op mijn 13 kreeg ik mijn eerste pc, en masturbeerde ik al 2x per dag met klaarkomen en een drupje vocht, toen begon mijn puberteit, en op mijn 13,5 jaar lag mijn eikel al goed gevuld met zaad, tussen mijn 14 jaar en mijn 20 jaar masturbeerde ik minimum 2x per dag, tot zelfs 3 a 4 x per dag! tussen mijn 20 jaar en nu, is dat "geminderd" omwille van werk, maar toch nog steeds minimaal 1x per dag tot max 2 x per dag,


dus om mijn verhaal kort te maken, omwille ik vroeg begon, en tijdens mijn levensjaren héél veel heb gemasturbeerd, en nog steeds vaak doe, is de automatische lediging of "natte droom" dus ook niet nodig, omdat ik het al vaak doe, dus vandaar ook nog nooit gehad
Met citaat reageren
Oud 25-01-2019, 17:52
snelle
snelle is offline
Ik heb nooit bewust eentje gehad, zal wel komen doordat ik al iets eerder aan het experimenteren was. Ik ruk nu dagelijks 3 of 4 keer dus 's nachts komt er niks meer uit, werkt ook.
__________________
''en de jongen in de spiegel is de guy waarop ik reken''
Met citaat reageren
Oud 25-01-2019, 18:12
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
sperma moet er uit, sowieso, omdat dit schadelijk is, als het in je lichaam blijft zitten, dus dan zijn er maar 2 opties, of je doet het vaak genoeg als je wakker bent door er aan te trekken, of je doet het niet vaak, dan krijg je in je slaap een automatische reactie die het sperma dan vrijlaat, en wat is nu het tofste? overdag eens goed rukken of onbewust terwijl je slaapt en het besef niet eens hebt? dan is rukken toch de beste optie denkik?

ik heb in heel mijn leven ook nog nooit geen natte droom gehad, dit omwille ik vroeg seksueel actief was, (9jaar!!!)
dus ik ben begonnen op mijn 9 jaar, nog niet in de puberteit en ook nog geen sperma natuurlijk, ik masturbeerde toen, wat ik er me nog van kan herinneren, 3 tot 4x per MAAND. op mijn 12 jaar ben ik dagdagelijks 1x per dag gaan masturberen met voor het eerst klaarkomen(droog, zonder sperma, maar wel al het gevoel) op mijn 13 kreeg ik mijn eerste pc, en masturbeerde ik al 2x per dag met klaarkomen en een drupje vocht, toen begon mijn puberteit, en op mijn 13,5 jaar lag mijn eikel al goed gevuld met zaad, tussen mijn 14 jaar en mijn 20 jaar masturbeerde ik minimum 2x per dag, tot zelfs 3 a 4 x per dag! tussen mijn 20 jaar en nu, is dat "geminderd" omwille van werk, maar toch nog steeds minimaal 1x per dag tot max 2 x per dag,


dus om mijn verhaal kort te maken, omwille ik vroeg begon, en tijdens mijn levensjaren héél veel heb gemasturbeerd, en nog steeds vaak doe, is de automatische lediging of "natte droom" dus ook niet nodig, omdat ik het al vaak doe, dus vandaar ook nog nooit gehad
Wat een onzin. Het is helemaal niet schadelijk. wat dacht je dat er gebeurt met gesteriliseerde mannen?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 25-01-2019, 18:18
Verwijderd
Citaat:
sperma moet er uit, sowieso, omdat dit schadelijk is, als het in je lichaam blijft zitten,
ABSOLUUT niet waar.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Natte droom?
vliegerschool
6 30-11-2016 19:34
Lichaam & Gezondheid Natte droom
iiweare123
8 10-10-2012 00:31
Lichaam & Gezondheid Natte droom bij jongens
Verwijderd
53 04-08-2005 22:48
Seksualiteit Meer masturberen = minder natte dromen?
C r Y p S
30 12-08-2003 17:09
Lichaam & Gezondheid natte dromen
Verwijderd
37 03-08-2002 19:22
Seksualiteit natte dromen
Gup
17 14-02-2002 22:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33.