Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2003, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Retinite schreef:
Wel kewl toen Spike zei dat hij wilde worden voor dat hij """"zo"""" was dat die demoon hem zijn ziel terug gaf in plaats van de chip weg te halen, kewl! maar wordt hi jdan goed en kan hij met buffy... jeweetwel waardoor angel zn ziel wèl kwijt raakte? zonder dat hij de ziel weer verliest? ech het beste buffy einde ooit, had ik niet verwacht
Angel was vervloekt. Hij kreeg zijn ziel weer, maar zou hem weer kwijtraken als hij 'perfect happiness' zou kennen. Dat was dat met Buffy dus
Spike heeft zijn ziel terug zonder voorwaarden, tenminste voor zover ik weet, dus zou hij alles moeten kunnen doen, ook sex.
Advertentie
Oud 25-01-2003, 13:37
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Qimm schreef:
lalalalala... heeft eigenlijk geen zin om te spoilen
niet spoilen hoor ik kan het nooit weerstaan om die te lezen en dus lees ik ze dan en dan heb k spijt omdat ik dan weet wat er gaat gebeuren whaha
ok zinloos

maar wat moeten we nu?? moeten we nu maar heeel erg lang gan wachten totdat buffy/charmed terug komen ofso?? *ja get a life kweet t *
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 25-01-2003, 16:57
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
niet spoilen hoor ik kan het nooit weerstaan om die te lezen en dus lees ik ze dan en dan heb k spijt omdat ik dan weet wat er gaat gebeuren whaha
ok zinloos

maar wat moeten we nu?? moeten we nu maar heeel erg lang gan wachten totdat buffy/charmed terug komen ofso?? *ja get a life kweet t *
ga je toch lekker downloaden? 7x1 Lessons ga kijken! is
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 26-01-2003, 13:49
Verwijderd
Als je Michelle Trachtenberg in Harriet the Spy wilt bewonderen, moet je nu even overschakelen naar SBS6.
Oud 26-01-2003, 17:43
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Sookie schreef:
Als je Michelle Trachtenberg in Harriet the Spy wilt bewonderen, moet je nu even overschakelen naar SBS6.
oow heb je m ook gezien?? lief was ze toen nog heh? en ze had toen gewoon al van dat mooie lange haar *jaloers* kvonnet wel een heel klein beetje zielige film, maar hij was wel lief opzich
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 26-01-2003, 17:45
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Qimm schreef:
ga je toch lekker downloaden? 7x1 Lessons ga kijken! is
haha grapjas dat kan mn computer niet aan...bovendien duurt het ongeveer 2 weken voor ik 1 aflevering erop heb staan *of langer* dus ik zal echt moeten wachten mja dat houdt me in spanning heh?
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 26-01-2003, 17:47
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
ik heb trouwens ergens gehoord of gelezen, kweet nie meer pcies, dat ze vanaf 6/7 februari ofzoiets, weer met Charmed gaan beginnen, herhalingen vanaf seizoen 1 wel te verstaan... ik geloof dat t dan iedere dag komt *kheb seizoen 1 en 2 niet gevolgd, dus kvinnet wel leuk *
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 26-01-2003, 18:01
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
haha grapjas dat kan mn computer niet aan...bovendien duurt het ongeveer 2 weken voor ik 1 aflevering erop heb staan *of langer* dus ik zal echt moeten wachten mja dat houdt me in spanning heh?
Argh balen... *is erg blij met kabel inet* ben al bij aflevering 12 van seizoen 7 Seizoen 7 is leuuuuk
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 26-01-2003, 20:07
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Sookie schreef:
Als je Michelle Trachtenberg in Harriet the Spy wilt bewonderen, moet je nu even overschakelen naar SBS6.
Ik heb een heel kleins tukje gezien, ik zat te zappen, en ineens zag ik zo´n meisje en ik had zoiets van: zulk haar heeft Dawn ook. Dus ik nog ff zitten kijken (gingen ze eerst weer naar een andere scene, zonder haar), en ik de tv gids erbij pakken om te kijken of zij het was.
Maar ze ziet er echt zo schattig uit daar, en ze ziet er nu eigenlijk nog steeds redelijk hetzelfde uit (iets ouder en groter natuurlijk...).

Weet iemand eigenlijk wanneer ze in nederland seizoen 7 van Buffy uit gaan zenden? Want ik mag de komende tijd niet meer downloaden van mn vader omdat ik vorige keer een virus had binnengehaald
Oud 26-01-2003, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Breg schreef:

Maar ze ziet er echt zo schattig uit daar, en ze ziet er nu eigenlijk nog steeds redelijk hetzelfde uit (iets ouder en groter natuurlijk...).
Ja he? Zo cute
Citaat:
Breg schreef:

Weet iemand eigenlijk wanneer ze in nederland seizoen 7 van Buffy uit gaan zenden?
Over 38 dagen Uhmm... op 5 maart dus
Oud 27-01-2003, 17:30
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Qimm schreef:
Argh balen... *is erg blij met kabel inet* ben al bij aflevering 12 van seizoen 7 Seizoen 7 is leuuuuk
*heeft ook kable i-net* maar langzame compu I guess? heel stom iig...mja t duurt nog maar 38 dagen lees ik net?
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 28-01-2003, 17:22
Black Butterfly
Avatar van Black Butterfly
Black Butterfly is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
ik heb trouwens ergens gehoord of gelezen, kweet nie meer pcies, dat ze vanaf 6/7 februari ofzoiets, weer met Charmed gaan beginnen, herhalingen vanaf seizoen 1 wel te verstaan... ik geloof dat t dan iedere dag komt *kheb seizoen 1 en 2 niet gevolgd, dus kvinnet wel leuk *
klopt...volgende week beginnen de herhalingen van charmed en iedere dag idd, ik geloof om kwart voor 7
__________________
fladder.
Oud 28-01-2003, 17:31
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Black Butterfly schreef:
klopt...volgende week beginnen de herhalingen van charmed en iedere dag idd, ik geloof om kwart voor 7
jeuj *bemoei je dr trouwens niet mee joh *
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 28-01-2003, 19:17
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
*heeft ook kable i-net* maar langzame compu I guess? heel stom iig...mja t duurt nog maar 38 dagen lees ik net?
Het lag volgens mij niet helemaal aan mijn computer, want andere dingen gingen veel sneller, maar over 36 dagen ofzo komt het dus alweer...
Oud 29-01-2003, 13:57
Verwijderd
Jaja!! Vanavond dus 'Once More, With Feeling'. Every single night, the same arrangement I go out and fight the fight (8)Kan niet wachten En natuurlijk de season 3 finale van Angel!! :hyper:

Laatst gewijzigd op 29-01-2003 om 15:51.
Oud 29-01-2003, 14:19
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
waarom is het vanaaf de musical ipv een gewone uitzending??

wel leuk natuurlijk maar ik zou toch liever weer een gewone uitzending zien omdat ik once morewith feeling toch op video heb..maar ik ga toch kijken en lekker meebleren met de liedjes!
Oud 29-01-2003, 14:35
Verwijderd
Leuk leuk leuk
*heeft zin!!*
Oud 29-01-2003, 18:21
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef:
waarom is het vanaaf de musical ipv een gewone uitzending??

omdat het 'Buffy-seizoen" is afgelopen en ze toch iets moeten uitzenden,...aangezien er nog een aflevering van Angel is.

(omdat toen de 1e musical werd uitgezonden er ook een gewone buffy was,....anders loopt het niet meer gelijk,...zo goed uitgelegd?? )
Oud 29-01-2003, 20:01
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
ik vind dat zingen neit leuk
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 29-01-2003, 20:10
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
Talon schreef:
ik vind dat zingen neit leuk
dan moet je het ook niet kijken,.....zo simpel is het
Oud 29-01-2003, 20:13
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
mooi liedje!mooi liedje!mooi liedje! (walk through the fire)
wat een briljante aflevering is het toch ook
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Oud 29-01-2003, 20:25
Verwijderd
You get along, the pain that you feel, can only be healed by living ^_^


Spike roelt
Oud 29-01-2003, 20:36
Verwijderd
Wauw, ik vond hem alweer erg mooi
*zucht* Kan niet wachten tot het najaar

En Net5 is weer bezig he Eerst 'dit was de laatste aflevering van Buffy' en meteen ook 'dit was de laatste aflevering van Angel' en nu geen ondertiteling
Oud 29-01-2003, 20:52
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
nathalie schreef:
dan moet je het ook niet kijken,.....zo simpel is het
ik heb hem ook uitgezet
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 29-01-2003, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef:
Wauw, ik vond hem alweer erg mooi
*zucht* Kan niet wachten tot het najaar

En Net5 is weer bezig he Eerst 'dit was de laatste aflevering van Buffy' en meteen ook 'dit was de laatste aflevering van Angel' en nu geen ondertiteling
Betekent dus weer dat Net5 zich niet aan hun woord kunnen houden. Dit is al de zoveelste keer. *zucht* Dus geen Buffy en Angel op 5 maart, zoals Net5 het had beloofd :\
Oud 29-01-2003, 22:37
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
vampfreak schreef:



Spike roelt
geeft klopje goedzo!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 29-01-2003, 22:45
Verwijderd
Wat een laatste seizoensaflevering van Angel zeg
Oud 29-01-2003, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef:
geeft klopje goedzo!
*kucht* jaja, ben verkouden

Hij was wel cool in deze ep, maar in de rest van het seizoen... nah

Ow, iemand nog de 'cuts' kunnen ontdekken? Ik was namelijk ondertussen met iets anders bezig
Oud 29-01-2003, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Wat een laatste seizoensaflevering van Angel zeg
Yuos! Wat een bitch is die Justine zeg
Oud 30-01-2003, 00:19
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Onze beheerder/dictator/geestelijk leider Jon heeft te kennen gegeven dat topics met meer dan 500 posts gesloten dienen te worden in verband met de serverbelasting.

Maar voel je vrij nieuwe topics te openen.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Buffy topic #4
x-spekkie-x
500 27-10-2003 15:08
Films, TV & Radio Alias is er weer op!
Ciskaatje
12 04-04-2003 14:44
Films, TV & Radio Buffy -the musical
the exploding boy
49 01-08-2002 15:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:32.