Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2002, 11:35
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Charlie en Isabella??

VERTEL!!!
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Advertentie
Oud 20-06-2002, 16:43
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Dat van laura en dennis vink zo stom! Nu wordt ze vanavond natuurlijk boos, dat Robert en Barbara niets gezegd hebben,. blaaaaa
__________________
I'll find you.
Oud 20-06-2002, 19:43
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
bloem schreef:
Charlie en Isabella??

VERTEL!!!
Isabelle is pot en is op Charlie!!!
Oud 20-06-2002, 20:44
TAFKAB
Avatar van TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
TAFKAB schreef:
aan t einde van het jaar steekt die ene buitelandse tweeling zus haar eigen zus neer, om een zekere man
Dit zei ik 8 juni?
Oud 20-06-2002, 21:37
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
J-tjuh schreef:


Isabelle is pot en is op Charlie!!!
Echt HIP gewoon

*kickt op homoseksuele relaties*
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 21-06-2002, 14:34
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
ja wanneer is het einde dus zomerstop?
vanavond of volgende week?
Oud 21-06-2002, 17:57
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
ja wanneer is het einde dus zomerstop?
vanavond of volgende week?
Volgende week
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 21-06-2002, 19:26
Verwijderd
je moet de titel veranderen

gtst is zaai


altijd al wel geweest
Oud 23-06-2002, 07:43
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
'k denk dat er met de zomerstop wel weer gaat gebeuren, dat er weer eentje 3 maanden aan een rots bengelt. Yeah!!! Zomerstop is da volgende week??? Want het wordt vast weer se-pannend en da mot ik gewoon ff zien!!!
Oud 23-06-2002, 08:15
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
volgens de tv gids komt Sofia vrijdag ff langs om Janine (voor de bruiloft) te meppen. KEWL!
Oud 23-06-2002, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Yeah_Right schreef:
volgens de tv gids komt Sofia vrijdag ff langs om Janine (voor de bruiloft) te meppen. KEWL!
Eindelijk actie
Oud 23-06-2002, 11:41
Bisz
Avatar van Bisz
Bisz is offline
Wat ik heb begrepen komt sofia inderdaad langs en gaat Janine levend begraven, terwijl Nina er naast staat ofzo.
__________________
Een rilling over je rug naar beneden
Oud 23-06-2002, 12:50
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
Bisz schreef:
Wat ik heb begrepen komt sofia inderdaad langs en gaat Janine levend begraven, terwijl Nina er naast staat ofzo.
Ik heb gehoord dat Sophia Janine komt neerschieten.. dat van jou is wel wat enger
__________________
I'll find you.
Oud 23-06-2002, 15:11
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Oud 23-06-2002, 15:31
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
DarkRaven schreef:
Dit is wel een nuttige reply ja

Maareh ik las in de gids dat Sophia Janine in een kas ofzow ziet staan *bedenkt wat voor spannende dingen je allemaal in een kas kan doen*.. ik weet het niet we zien het volgende week wel!!
(ow en Charlie & Isabella gaan vlgnz mij ewl zoenen ja toch vrijdag??!)
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 23-06-2002, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef:


Ik heb gehoord dat Sophia Janine komt neerschieten.. dat van jou is wel wat enger
ik dacht dat ik gehoord had ergens dat ze neergstoken wordt door Sophia..
Oud 23-06-2002, 19:57
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Citaat:
Bisz schreef:
Wat ik heb begrepen komt sofia inderdaad langs en gaat Janine levend begraven, terwijl Nina er naast staat ofzo.
Uh-oh...jah dan passen sofia en ludo toch wel wat beter bij elkaar, met hun criminele acties
Oud 23-06-2002, 20:15
Verwijderd
*gaat een slimme opmerking maken* Mensen.. de tijd zal ons leren hoe t gaat aflopen
Oud 23-06-2002, 21:27
isaaa
Avatar van isaaa
isaaa is offline
Sophia steekt janine in d'r rug en begraafd haar dan maar ze leeft nog en nina ziet 't allemaal vanachter een boom ofzo...
ja stond in de party dus tis iig wel betrouwbaar....
__________________
wie laat zich niet koeieneren??
Oud 25-06-2002, 14:58
Paulaah
Avatar van Paulaah
Paulaah is offline
so komt er toch nog een beetje actie in
en trouwens.. als dat waar is met janine en sophia enzo..
HOE VERZINNEN ZE HET?!
En dan gaat sophia zichzelf zeker verkleden en praten zoals janine.. en dan heeft ludo niets door..
Oud 25-06-2002, 16:35
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Paulaah schreef:
En dan gaat sophia zichzelf zeker verkleden en praten zoals janine.. en dan heeft ludo niets door..


Ik zie ze er echt nog voor aan ook
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 26-06-2002, 09:22
JediJoel
Avatar van JediJoel
JediJoel is offline
Ach, beter laat dan nooit erachter komen. Ik wist het al na 3 seconden. Ga dan Star Trek kijken of zo, dat is tenminste LEUK...
Daarbij is er nu Vrienden voor het Leven op dezelfde tijd, dus dan heb je ook iets in die tijd.

SUPERTIP: Je kunt ook eens je huiswerk doen, en minder achter die buis zitten. Je krijgt er van die vierkante ogen van...
__________________
Mithhuanion; Poet and Writer
Oud 26-06-2002, 09:46
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
bloem schreef:




Ik zie ze er echt nog voor aan ook
OW NEEEEEEEJ ZE GAAN HET NOG ECHT DOEN OOK!! WHAAAAAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAHA

Ongelooflijk.. dat moet ik echt zien.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 26-06-2002, 23:24
TAFKAB
Avatar van TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
isaaa schreef:
Sophia steekt janine in d'r rug en begraafd haar dan maar ze leeft nog en nina ziet 't allemaal vanachter een boom ofzo...
ja stond in de party dus tis iig wel betrouwbaar....
*zucht*
Wanneer gelooft men mij nou is.
*denkt terug aan een post op pagina 1*
Oud 27-06-2002, 10:13
miss_virus
Avatar van miss_virus
miss_virus is offline
[QUOTE]TAFKAB schreef:

*zucht*
Wanneer gelooft men mij nou is.
*denkt terug aan een post op pagina 1*
[/QUOTE

ik hoop dat het gebeurt en dat die italiaanse mafia weer komt
Oud 27-06-2002, 17:45
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
Bisz schreef:
Wat ik heb begrepen komt sofia inderdaad langs en gaat Janine levend begraven, terwijl Nina er naast staat ofzo.
coooooooooooool
da van Job is nou ook best spannend...
Oud 27-06-2002, 18:06
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ik heb het trouwenz al eeuwen niet gezien hiervoor, duz wat is er in godsnaam aan dehand met die Lopez en Jef en Gijs? Daar snap ik geen zak van..
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 27-06-2002, 19:44
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Lopez blijkt een oplichter te zijn (Lopez is nie eens zn echte naam). Jef is campagneleider en is hier dus verantwoordelijk voor; nu moet ie zo'n 5 miljoen euro (ofzo) terugbetalen aan de inversteerders, want die willen natuurlijk (net zoals Gijs) hun geld terug
Oud 27-06-2002, 19:57
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Yeah_Right schreef:
Lopez blijkt een oplichter te zijn (Lopez is nie eens zn echte naam). Jef is campagneleider en is hier dus verantwoordelijk voor; nu moet ie zo'n 5 miljoen euro (ofzo) terugbetalen aan de inversteerders, want die willen natuurlijk (net zoals Gijs) hun geld terug
Jah okeej maar ik snap de voorgeschiedenis dus niet..
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 28-06-2002, 10:44
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Vanavond gaat het gebeuren....
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 28-06-2002, 18:41
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Citaat:
bloem schreef:


Dit is wel een nuttige reply ja
ik weet
Oud 28-06-2002, 19:04
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Waaah, ik heb net een deel van de clifhanger gezien bij RTLboulevard (of was dat juist de cliffhanger?). Sofia gaat met Janine het bos in, Sofia houdt een slagersmes in Janine's rug, en zegt op een gegeven moment: "Ik wil dat jij dit ziet" ........wat janine moet zien, zag je nie.... Maar jah, we'll see !!
Oud 28-06-2002, 20:02
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Yeah_Right schreef:
Waaah, ik heb net een deel van de clifhanger gezien bij RTLboulevard (of was dat juist de cliffhanger?). Sofia gaat met Janine het bos in, Sofia houdt een slagersmes in Janine's rug, en zegt op een gegeven moment: "Ik wil dat jij dit ziet" ........wat janine moet zien, zag je nie.... Maar jah, we'll see !!
Ik denk dat ze een kist ziet, maar ik weet t niet zeker...
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Oud 28-06-2002, 20:22
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Jep, maar twas nie de cliffhanger...

wat een lame cliffhanger, tis nie echt waarvan je denkt: ik wil het vervolg hierop zien...
Oud 28-06-2002, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Yeah_Right schreef:
Jep, maar twas nie de cliffhanger...

wat een lame cliffhanger, tis nie echt waarvan je denkt: ik wil het vervolg hierop zien...
de beste cliffhanger is nog altijd, mits het een cliffhanger was (me don't remember zo goed ), Frits van Houten in het bad ghehehe.
Oud 28-06-2002, 21:12
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Jaaaa met Frits was echt gaaf.. was geen cliffhanger, was in november ergens, was de 1000e aflevering (ja sorrie dat weet ik toevallig nog )

JEEEEEEEEEJ Charlie en Isabella hebben gezoend

En ik vind het irritant dat die debiel weer terug is.. en dat van die drugs is onorigineel ma goe.. en ik vind het echt superdebiel dat Sophia ineens Janine is en dat niemand het merkt.. jzs.. hoe GTST can you be..
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 28-06-2002, 21:26
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEJ!!!!!! Ik had EXPRES 10 minuten langer voorgeprogrammeerd op de videorecorder en nou is er %$&*@#!$&%* de laatste 2 minuten ofzo niet opgekomen!!!! GRRRRRRRRRRRRRRR!!!! Laatste wat ik zag is dat Rik die geweren tegen z'n kop kreeg gedrukt door de douane-mensen, toen was het opeens afgelopen!! En het wordt niet herhaald!!!!! Was dit het laatste wat er gebeurde? en zoniet: wat is er daarna nog gebeurd? AAAAAARGH, hier kan ik dus echt niet tegen!!!
__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.
Oud 28-06-2002, 21:48
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
laatste ja
Oud 28-06-2002, 22:34
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
laatste ja
ok, thanks

en jah, dat eerste berichtje van mij was een tikkeltje overdreven, maar k voel me sowieso al totaal ni happy, dus vandaar.....
__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.
Oud 29-06-2002, 08:09
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Citaat:
bloem schreef:

En ik vind het irritant dat die debiel weer terug is.. en dat van die drugs is onorigineel ma goe.. en ik vind het echt superdebiel dat Sophia ineens Janine is en dat niemand het merkt.. jzs.. hoe GTST can you be..
Ja ok, maar je gaat toch ook niet opeens tegen Janine zeggen van: Ben jij Sofia?? of iig denken dat janine sofia is.
Dat is toch het laatste waar je aan denkt op zo'n bruiloft. Stel je voor zeg
Oud 29-06-2002, 10:27
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Yeah_Right schreef:
Ja ok, maar je gaat toch ook niet opeens tegen Janine zeggen van: Ben jij Sofia?? of iig denken dat janine sofia is.
Dat is toch het laatste waar je aan denkt op zo'n bruiloft. Stel je voor zeg
Njah maar toch.. het idee alleen al dat 2 mensen als 2 druppels water op elkaar lijken en toevallig van dezelfde man houden slaat toaal nergens op.. maar ja dat is soap he Wel cool dat Stefano nog kwam btw..
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 29-06-2002, 10:32
wwcwwww
wwcwwww is offline
dat vind ik nou egt zo een baggere serie..maar goewd
Oud 29-06-2002, 20:28
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
KUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb ut gisteren nie gezien, had un feessie!!! Ach, maandag ff kijkuh!!! Weet iemand wat er nu om 8 uur komt? Westenwind ofzo???
Oud 29-06-2002, 20:56
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
J-tjuh schreef:
KUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb ut gisteren nie gezien, had un feessie!!! Ach, maandag ff kijkuh!!! Weet iemand wat er nu om 8 uur komt? Westenwind ofzo???
het komt maandagochtend ni, dus je zult toch echt moeten wachten tot na de vakantie.....
__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.
Oud 29-06-2002, 21:06
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
iamadarkangel schreef:


het komt maandagochtend ni, dus je zult toch echt moeten wachten tot na de vakantie.....
Komt ut maandagochtend NIE???????? GVD!!!! Wa is er ammel gebeurd dan??? Please, tell me!!
Oud 29-06-2002, 21:25
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
J-tjuh schreef:


Komt ut maandagochtend NIE???????? GVD!!!! Wa is er ammel gebeurd dan??? Please, tell me!!
isa heeft het eindelijk aan charlie verteld, charlie verklaarde haar voor gek en ging weg.....later heeft ze wel sorry gezegd enzo, toen zaten ze samen een videospelletje te spelen bij charlie thuis en toen zei isa dat ze niet net kon doen alsof er nix aan de hand was, en dat het misschien beter was als ze charlie een tijdje niet meer zag, ze wou het huis uitlopen maar charlie hield haar tegen bij de voordeur en zoende haar

sophia heeft janine bewusteloos geslagen en levend begraven en nu is sophia getrouwd met ludo.........

roxy heeft idd apollo gekocht en gaat het nu samen met stefano delen.....ze heeft marcus er trouwens ook uitgetrapt....

rik is betrapt met de XTC op het vliegveld van Singapore, bij een douane-controle.....en op drugsbezit staat daar de doodstraf

daantje moet binnen een paar dagen een nieuwe lever hebben, anders gaat ze dood, en 1) er is geen lever en 2) er staan nog andere mensen vóór haar op de lijst.....

dat was et geloof ik wel.....
__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.

Laatst gewijzigd op 29-06-2002 om 21:34.
Oud 29-06-2002, 22:39
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
iamadarkangel schreef:


isa heeft het eindelijk aan charlie verteld, charlie verklaarde haar voor gek en ging weg.....later heeft ze wel sorry gezegd enzo, toen zaten ze samen een videospelletje te spelen bij charlie thuis en toen zei isa dat ze niet net kon doen alsof er nix aan de hand was, en dat het misschien beter was als ze charlie een tijdje niet meer zag, ze wou het huis uitlopen maar charlie hield haar tegen bij de voordeur en zoende haar

sophia heeft janine bewusteloos geslagen en levend begraven en nu is sophia getrouwd met ludo.........

roxy heeft idd apollo gekocht en gaat het nu samen met stefano delen.....ze heeft marcus er trouwens ook uitgetrapt....

rik is betrapt met de XTC op het vliegveld van Singapore, bij een douane-controle.....en op drugsbezit staat daar de doodstraf

daantje moet binnen een paar dagen een nieuwe lever hebben, anders gaat ze dood, en 1) er is geen lever en 2) er staan nog andere mensen vóór haar op de lijst.....

dat was et geloof ik wel.....
Thanxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx!!!!
Oud 30-06-2002, 12:15
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
et is tegenwoordig wel EXTREEM vergezocht...

waar zijn de 'goede tijden'?
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Oud 30-06-2002, 17:51
Åññúhtjúh
Åññúhtjúh is offline
jah idd t wordt echt hardstikke boring!!
k keek altijd elke dag en nu alleen als dr echt nix anders is...vroeger wast altijd heel cewl met daniel enzo...mja..die zijn dr nu dus uit
Oud 30-06-2002, 19:36
Bisz
Avatar van Bisz
Bisz is offline
Ik heb echt een hekel gekregen aan gtst. Nu gaat met Rik natuurlijk dat hele Linda-in-de-bak-in-thailand verhaal herhalen. Dat van Janine en Sophia is genept van atwt. Dat isabella nu ineens pot is slaat ook helemaal nergens op. En ik vind dat Robert zijn lever maar aan daantje moet afstaan. Net zoals Arthur en Jessica, ant ik iiriteer me dood aan hem, evenals aan laura en jef.
__________________
Een rilling over je rug naar beneden
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle mooie mannen & mooie vrouwen
Denise84
214 20-12-2002 15:14
Films, TV & Radio Yeah! Gt/st begint weer!
BrunetJuh
59 12-10-2002 17:25
Films, TV & Radio meest irritantste personages in gt/st
HipHopSter
54 13-03-2002 15:50
Films, TV & Radio Edgar Wurfbain (sydney...gt/st)
ikalto
9 04-02-2002 21:49
ARTistiek Toevallig verliefd.
metzondernix
10 03-10-2001 17:51
ARTistiek het gesprek
metzondernix
25 11-08-2001 17:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53.