Oud 10-02-2008, 14:37
Krynn
Krynn is offline
Muh. Stinkerd. Nu vind ik in één klap alle stille henkies verdacht. Buh.

*wacht de wolven af en broedt ondertussen op betere theorieën*

Edit 1: ik heb echt vaker gepost dan 3x...
Edit 2: oh, postcount in dit topic.
Edit 3: waarom zijn de pipstemmers nog verdacht bij jou? De wolf is er nu uit, en dus kunnen de mensen die niet op Pippeloen hebben gestemd net zo verdacht zijn als degenen die dat wel gedaan hebben? Of mis ik iets?

Edit 4: in het tweede lijstje moet je TopDrop nog even toevoegen.
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren

Laatst gewijzigd op 10-02-2008 om 15:37.
Advertentie
Oud 10-02-2008, 14:43
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik heb alleen de lijst genomen van dit topic.

edit: dus voor good justice dan maar: de lijst van het oude topic:

~~Fantôme~~ 43
Daboman 27
AllureV 26
***ailá*** 25
TopDrop 24
Krynn 22
sterrenmeisje 16
x-spekkie-x 14
Eye of Sauron 14
zoemzoem 13
Kazet Nagorra 13
Flowtje 12
Lucky Luciano 12
coolkast 11
Katje 10
Vlindertje 10
Martino87 8
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 10-02-2008, 14:54
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Muh. Stinkerd. Nu vind ik in één klap alle stille henkies verdacht. Buh.

*wacht de wolven af en broedt ondertussen op betere theorieën*

Edit 1: ik heb echt vaker gepost dan 3x...
Edit 2: oh, postcount in dit topic.
Edit 3: waarom zijn de pipstemmers nog verdacht bij jou? De wolf is er nu uit, en dus kunnen de mensen die niet op Pippeloen hebben gestemd net zo verdacht zijn als degenen die dat wel gedaan hebben? Of mis ik iets?
kijk even hier. Uit dit meest recente stemoverzicht blijkt dat het 6-3-3 is. Om met zo'n meerderheid toch gelijkspel te krijgen moeten dus minimaal 2 mensen gelogen hebben over hun stem. Daarvan hebben we er pas 1 gevonden.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 10-02-2008, 15:00
Verwijderd
Idd Nou, na Dabo's lijstjes doorgesnuffeld te hebben, is zoemzoem zeker weer terug op mijn verdachtenlijst. Fantome blijf ik ook weer in de gaten houden. En mijn onderbuikgevoel mbt coolkast is er nog steeds.
Oud 10-02-2008, 15:17
Krynn
Krynn is offline
Zoiets had ik ook...en toen bedacht ik me dat de leugenaars in het Pippeloenrijtje kunnen staan, of daarbuiten. Als de heks en de verrader beiden op TopDrop (of Flowtje) hebben gestemd en de rest van het rijtje Pippeloenstemmers goed was, dan ben je er ook. Met een 6-3-3 uitslag moet er wel een wolf in zitten, maar verder weet je het niet.

Maar wat volgens jou dus kan: er staat nog één slechterik in...da's sowieso een kans van één op vier. Verder redenerend: de verrader en de heks mogen niet overleggen, en kunnen zo'n stemactie dus moeilijk coordineren. Kies je Flowtje of Topdrop?

Hmmm

Maar toen hadden we de niet-stemmers nog?

*para twijfelkont*
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 10-02-2008, 15:40
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Ik blijf de pip-stemmers ook nog in de gaten houden (met name Fantome en AllureV). Zoemzoem vond ik eigenlijk helemaal niet zo verdacht, maar nu ze in zoveel rijtjes terugkomt ben ik daar niet meer zo zeker van.

Eerst maar eens afwachten wat de wolven gaan doen.
__________________
Wark!
Oud 10-02-2008, 16:47
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
@Daboman: in je eerste lijstje op de vorige pagina vergeet je Kazet, hij wilde eerst op TopDrop stemmen en heeft later "ivm eventueel mogelijk gelijkspel" op Neko gestemd.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 10-02-2008, 16:57
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
kijk even hier. Uit dit meest recente stemoverzicht blijkt dat het 6-3-3 is. Om met zo'n meerderheid toch gelijkspel te krijgen moeten dus minimaal 2 mensen gelogen hebben over hun stem. Daarvan hebben we er pas 1 gevonden.
Goed, ik ben dus al verdacht (ivm voorkomen in de vele lijstjes). Wat ik nu ga zeggen gaat me nog verdachter maken. Maar omwille van de dorpelingenoverwinning wil ik het toch nog wel even kwijt: Ik heb de eerste ronde gezegd dat ik op Pippeloen heb gestemd, maar eigenlijk heb ik op TopDrop gestemd. (we/julllie moeten echt van die tunnelvisie af, je kunt niet op basis van 1 stemronde gaan gokken (Pipstemmers) wie de wolven zijn.)

Ik vond hem verdachter, maar wilde niet dat jullie zouden denken dat ik gelijkspel wilde veroorzaken. Daarom vind ik TopDrop ook verdacht, omdat hij met mijn stem (een echte stem) dus wrsl gelijkspel had met Pippeloen en ik dacht dat de weerwolven wel voor TopDrop zouden gaan, omdat de gemiddelde poster Pippeloen verdachter vond dan TopDrop. Maar de weerwolven doodden Pippeloen, dus misschien was er een reden dat ze TopDrop niet wilden vermoorden.

Momenteel vind ik de wisselactie van Kazet vorige ronde een beetje apart.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 10-02-2008, 16:57
Verwijderd
Citaat:
@Daboman: in je eerste lijstje op de vorige pagina vergeet je Kazet, hij wilde eerst op TopDrop stemmen en heeft later "ivm eventueel mogelijk gelijkspel" op Neko gestemd.
Toen waren er ook nog maar drie mensen die op Neko* hadden gezegd te stemmen, dus zo gek is dat niet. En bovendien had ik eerst al gezegd te twijfelen tussen TopDrop (die ik nog steeds verdenk) en Neko*.
Oud 10-02-2008, 17:03
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
kijk even hier. Uit dit meest recente stemoverzicht blijkt dat het 6-3-3 is. Om met zo'n meerderheid toch gelijkspel te krijgen moeten dus minimaal 2 mensen gelogen hebben over hun stem. Daarvan hebben we er pas 1 gevonden.
Je gaat er van uit dat iedereen eerlijk is over zijn/haar stemgedrag, en dat iedereen zijn stem bekend heeft gemaakt. Zo zie je zoemzoem nu bijvoorbeeld claimen dat ze dat niet was.

Zoemzoem, je hebt gelijk: je maakt jezelf nu voor mij behoorlijk verdacht. Kazet begin ik nu ook verdacht te vinden, na zijn actie van gisteren.
__________________
you're not my demographic
Oud 10-02-2008, 17:07
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Totaal aantal posts van de nog levende deelnemers:

fantome 53
daboman 41
aila 35
sterrenmeisje 34
topdrop 32
allurev 31
krynn 27
zoemzoem 23
kazet nagorra 21
eye of sauron 20
coolkast 18
flowtje 16
katje 16
martino87 13
lucky luciano 12
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 10-02-2008, 17:14
Lethe
Lethe is offline
Als het waar is wat zoemzoem zegt, en Neko* heeft niet op Pippeloen gestemd de tweede hangronde, zou het gelijkspel kloppen:

Pippeloen-stemmers
Fantome
Uice
TopDrop
AllureV

TopDrop-stemmers
Krynn
Eye of Sauron
Pippeloen
zoemzoem
__________________
Nice
Oud 10-02-2008, 17:42
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
als zoemzoem de waarheid spreekt heeft ze een heel goed punt over topdrop imo en hebben we de 2e die loog over haar stem gevonden.

@martino87: ik ben er vanuit gegaan dat iedereen die aan de kant staat van de dorpelingen eerlijk was over zijn of haar stem. Dat is een verschil.

Ik denk trouwens dat ze voor pippeloen gingen omdat anders duidelijk zou worden tussen wie het gelijkspel was.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 10-02-2008, 18:16
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Goeie beredeneringen nu, tenminste... er lijkt wel wat uit te komen.
Ik wou alleen nog even toevoegen dat er bij zowel de Pip als Topdrop stemmers evt. ook nog een verrader of heks kan zitten die uiteindelijk toch nog op iemand anders hebben gestemd zodat het alsnog gelijkspel werd. of is dat onlogisch?

[edit] ik denk dat ik de volgende ronde wel voor een stille speler ga, omdat ik het persoonlijk wat onlogisch vind dat de wolven met zn alle in het piprijtje gingen zitten bij wijze van spreke. Het is voor de hand liggender, voor mij, om een speler op te hangen die nog neit zoveel van zich heeft laten horen. Ik heb ze even op een rijtje gezet en sommige van hen verdenk ik weer wel en andere niet, maar ik post het morgen wel ffies helemaal. na de eetronde.[/edit]
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 10-02-2008, 20:53
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Dark Phoenix en Drukknoopje liepen rustig weg. Nooit zou iets ze weer uit elkaar drijven. Bijna niets, want opeens mompelde Drukknoopje 'moet gaan.. lang verhaal.. afspraak.. zie je snel weer..' voor ze wegrende. Dark Phoenix keek haar vreemd na, maar was allang blij dat HIJ de buit nog had. Diep gelukkig ging hij naar huis.

Een uurtje of 2 later

Minke lag hijgend op bed. Het leek wel of ze een hartaanval had, zo hard hijgde ze. De werkelijke reden had echter totaal niks met een hartaanval te maken. De werkelijke reden was namelijk dat ze zojuist een heftig orgasme had gehad. Niet zomaar eentje, maar eentje die ze nog nooit eerder zo had ervaren. Minke was iemand die seks wilde, net als iedereen. Maar, Minke wilde áltijd seks. 24 uur per dag. Minke was een echte nymfomaan. Minke wilde niet alleen altijd seks, maar hield ook wel van seks als ze alcohol op had. Hierdoor kwam het dat Minke alcoholverslaafd was geraakt op haar 13e en tegenwoordig bij de Anonieme Alcoholisten liep. Soms. Als ze niet te druk was met seks hebben.

Maar, de laatste tijd was Minkes libido niet meer zo als het eerst was en daar maakte ze zich zorgen om. Vandaar dat ze besloot wat nieuws te proberen: seks met een meisje. En net toen ze had besloten dat haar dat wel opwindend leek, liep ze tegen Drukknoopje aan. Letterlijk, want die viel met een harde val op de grond. Het kostte Minke niet lang om Drukknoopje, die nog vrij onervaren was, te verleiden. En binnen een kwartier lagen ze naakt in Minkes bed.

En de seks was heftiger, lekkerder en geweldiger dan ooit geweest. Maar, toen moest Drukknoopje blijkbaar ineens weg, met een raar excuusje was ze weggegaan, en nu zat Minke weer alleen. Alleen en gigantisch geil. Daarom ging ze op zoek naar een nieuw slachtoffer.

Op een andere plaats, 2 minuten eerder

Daboman was nog steeds aan het nadenken over zijn damwedstrijd. Had zijn tegenstander misschien valsgespeeld? Ja, dat moest het zijn! De grote Daboman kon toch niet verliezen? Hij had al jaren al zijn vrije tijd besteed aan het dammen. Hij kon zowat dammen in zijn slaap. Soms zelfs winnen als hij dat deed. Daboman besloot op onderzoek uit te gaan. Er gebeurde toch niks op deze plek. Diep in zijn eigen wereldje reed hij langs de kip met sikken in zijn bek en de jongens die huilend op de grond zaten. Daboman was alweer in gedachten zijn damwedstrijd aan het analyseren.

Krynn en aila liepen over straat. Eigenlijk hadden ze zin om te winkelen. Maar, ze wisten beide niet waar, want kleding hadden ze in overvloed en andere spullen hadden ze niet echt nodig. Toen zagen ze dat er commotie was bij de blokker. Daar hadden de meiden wél zin in, wat roddels en ellende van anderen. Ze liepen de blokker vrolijk pratend in.
Toen ze zagen wat er aan de hand was vielen ze allebei stil. Daar lag een lijk, bloedend en wel. De meisjes schrokken zich rot. Trillend stonden ze daar, dit hadden ze niet verwacht. Krynn viel flauw, maar werd opgevangen door iemand. Aila keek om. Dit had ze beter niet kunnen doen, want meteen had ze een tong in haar oor. 'Hay meisjes, wat doen jullie hier?' zei LL kwijlend met zijn tong nog in Aila's oor. Krynn was ondertussen weer bijgekomen en had door dat ze opgevangen was. 'Ohh, mijn held' ze knuffelde Lucky heftig. 'Zouden jullie misschien met mij mee willen komen om... een spelletje te doen?' zei hij op een dubbelzinnige toon. Normaal gesproken was Aila helemáál niet zo, maar die tong in haar oor liet haar anders denken dan normaal. Meteen stemde ze in. Krynn keek hem alleen maar verliefd aan.

Minke, die ook net in de blokker was, zag Lucky, Krynn en Aila daar staan, en ze bedacht zich wat ze daar allemaal mee kon. Ze hoorde het voorstel van Lucky, en wist dat dit haar moment was, dit was voorbestemd.
'Laten we dat met z'n vieren doen' zei ze met een knipoog. Meteen deed ze haar verleidingstrucje.
Van het een kwam het ander, en opeens lagen ze allemaal bij elkaar in bed.

Lucky was dolgelukkig. Opeens had hij 6 oren om zijn tong in te plaatsen. En seks had hij ook wel weer eens zin in. Ook Minke was erg blij met deze twist, want ze had al zeker een uur geen seks meer gehad. Logisch genoeg dus dat het behoorlijk jeukte. De meisjes hadden er ook wel zin in, maar waren toch wat banger. Toch was het Krynn die als eerste haar kleding uit deed. Het werd één grote orgie.

Toen Krynn en Lucky, na seks met voornamelijk elkaar, uitgeput op bed lagen, was Minke nog steeds bezig met Aila. Ze wreef wild tegen Aila aan. Aila probeerde het te stoppen, ze kon niet meer, maar Minke bleef maar doorgaan. Toen Minke ineens nog sneller ging, kwamen ze allebei klaar. Minke plofte uitgeput op het bed neer, maar Aila bleef maar doorschreeuwen. Plots werd het stil. Aila viel achterover van het bed, met haar hoofd tegen de muur. Ze keken allemaal naar haar, maar ze bewoog verder niet meer. Minke luisterde naar Aila's hart. Die was al net zo stil als Aila zo ineens was geworden. De seks met Minke was haar fataal geworden....


Minke, de alcohol verslaafde nymfomaan, terwijl ze haar verleidingstrucje doet.

1) sterrenmeisje
2) Martino87
3) Katje
4) ***ailá*** (dorpeling)
5) Fantôme
6) zoemzoem
7) Neko* (weerwolf)
8) Lisaaah (cupido)
9) AllureV
10) LL
11) Flowtje
12) Eye of Sauron
13) x-spekkie-x (dorpeling/geliefde)
14) Topdrop
15) Uice (dorpeling)
16) Pippeloen (wolfsbane)
17) Kazet Nagorra
18) Stefenootje (dorpeling/geliefde)
19) Sherco (dorpeling)
20) Daboman
21) Coolkast
22) Krynn

Blauw = opgehangen
Paars = gestorven door liefdesverdriet
Rood = opgegeten

De wolven hebben weer een dorpeling te pakken. Kunnen de dorpelingen, na hun succes van gisteren, wederom een wolf ophangen, of grijpen ze per ongeluk een mededorpeling? En zal Minke ooit genoeg seks hebben? Lees morgen weer!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 10-02-2008, 20:58
Verwijderd
Sjonge jonge jonge, DP.
Oud 10-02-2008, 21:02
Verwijderd
DP is wel duidelijk oversekst.

Maar goed... weer een dorpeling en geen slechterik helaas. Maar waarom aila? Even kijken wat ze gepost heeft.
Oud 10-02-2008, 21:03
Verwijderd
Ja, en dan zeggen ze dingen over mij...
Oud 10-02-2008, 21:04
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 10-02-2008, 21:05
Verwijderd
Hmm, ik kan niet echt iets vinden, behalve dan dat ze zegt dat Daboman te stil is, maar die vind ik niet echt verdacht, ook al is hij wat overdreven met zijn lijstjes. Ik heb nog steeds een slecht gevoel over TopDrop, ik ga denk ik voor hem deze ronde.
Oud 10-02-2008, 21:49
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Goh, wat apart, ik ben dood. Nouja, volgende keer beter. Succes aan mijn medewolfjes.
[/zombiemodus]
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 10-02-2008, 21:51
Lethe
Lethe is offline
Ik stem deze hangronde waarschijnlijk op Kazet Nagorra, vanwege deze post:
Citaat:
Hmm, weer een dorpeling. Ik wacht nog even met mijn theorieën tot na de eetronde, want anders eten de wolven mij misschien op.
Met zo een uitspraak word je mijns inziens juist opgegeten, tenzij je zelf een wolf bent.
__________________
Nice
Oud 10-02-2008, 21:52
Verwijderd
Ja, en daarom ga ik ook mijn medewolf verdacht maken.
Oud 10-02-2008, 22:00
Lethe
Lethe is offline
Je hebt alleen gezegd dat je de posts van Neko* niet samenhangend vindt.
__________________
Nice
Oud 10-02-2008, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Ik heb twee voornaamste verdachten. TopDrop omdat hij vaag is over zijn stemgedrag, beetje verraderig, en Neko* omdat haar posts niet echt samenhangend zijn. Ik vind TopDrop nog net iets verdachter, dus mijn stem gaat hoogstwaarschijnlijk naar hem.
Oud 10-02-2008, 22:11
Verwijderd
Citaat:
4 mensen dus:
- Neko
- Allure V
- Zoemzoem
- EoS
Aila's verdachtenlijstje van de eerste pagina.
Ze zat in elk geval goed met Neko (), misschien staat er wel nog een wolf tussen, en werd aila te gevaarlijk?
Oud 10-02-2008, 22:15
Krynn
Krynn is offline
Omg, wát een manier om dood te gaan...

Het beste dat je er over kan zeggen...ze was dorpeling.

Ik vond de post van Kazet (en het uitblijven van een reactie van de wolven) eigenlijk maar een para steek van Daboman...maar zoals-ie nu reageert...

...Uice, meis, Uice!...

*Kazet noteer anyways*

Van dat hele lijstjesgedoe kon/kan ik namelijk niet echt soep koken, zelfs vóór Zoemzoems post. Er blijven domweg te veel verdachten over om uit te kiezen?

Kan natuurlijk ook 'veilig' voor een stille gaan. Lucky Luciano heeft al 2x zonder opgaaf van reden een stemronde gemist :/

*broedt verder*
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 10-02-2008, 22:24
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Ik heb twee voornaamste verdachten. TopDrop omdat hij vaag is over zijn stemgedrag, beetje verraderig, en Neko* omdat haar posts niet echt samenhangend zijn. Ik vind TopDrop nog net iets verdachter, dus mijn stem gaat hoogstwaarschijnlijk naar hem.
En het zou natuurlijk niet kunnen dat je dat gepost hebt om jezelf veilig te stellen. Ik vind het overigens ook geen overtuigende verdachtmaking.
__________________
Nice
Oud 10-02-2008, 22:25
Verwijderd
Citaat:
En het zou natuurlijk niet kunnen dat je dat gepost hebt om jezelf veilig te stellen. Ik vind het overigens ook geen overtuigende verdachtmaking.
Ja, natuurlijk kan dat. Het kan ook dat jij wolf bent.
Oud 10-02-2008, 22:40
Verwijderd
Ik vind katje`s theorie wel goed. Misschien zit er nog een wolf ja. Ook td blijft verdacht voor mij.
Oud 10-02-2008, 23:00
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Aila

Anyway...

Zoemzoem staat blijkbaar ook nog in het verdachtenlijstje van aila. Dat pleit natuurlijk niet in haar voordeel. Maar ik twijfel. Moet ik nu voor zoemzoem gaan, of toch maar topdrop? Ik weet het nog niet. Ik denk wel dat 1 van de 2 wolf of een andere slechterik is. Zoemzoem is voor mij op het moment het meest logische eigenlijk.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 10-02-2008, 23:10
Verwijderd
minke: ladykiller
Oud 10-02-2008, 23:17
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Oke. het is nu duidelijk voor mij. Ik denk ook dat de wolven Aila hebben opgegeten omdat ze te gevaarlijk was. Vanaf het begin vond ik AllureV al verdacht en ze staat ook in het rijtje van Aila. Zoemzoem en EOS verdenk ik niet. Mss ga ik de volgende ronde toch voor AllureV.

nog 14 mensen over.
waarvan 3 wolven
2 slechteriken (verrader en heks)
1 tovenaar
1 ziener
7 dorpelingen.

Er is dus een relatief grotere kans dat we de volgende ronde iemand in ons nadeel ophangen (lees, 9 goede vs 5 slechte)... Aan de andere kant wordt de kans ook steeds groter dat de wolven een keer iemand opeten die niet gewoon dorpeling is.

Ik twijfel. We hebben tot nu toe iedere keer iemand opgehangen die wel de aandacht trok. daarvan hebben we (en ik niet eens eigenlijk ) het goed gehad met Neko*. mss. toch eens voor een stille gaan?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 10-02-2008, 23:35
Krynn
Krynn is offline
5 Dorpelingen: je bent de jager en de leerling vergeten

Maar wat je zegt ben ik het dus ergens wel mee eens. Stille henkies pakken en dan es kijken of die stemrondes wat opleveren aan gelijkspellen etc.

Aan de andere kant wil ik heel graag zoemzoem ophangen om te kijken of ze de waarheid spreekt over die stemverandering enzo. Maar da's ook weer zo'n lekkere motivatie :/
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 10-02-2008, 23:37
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
he, wat jammer nou ik vond het juist zo leuk. Ik zat nog te twijfelen of ik voor de eetronde mn theorieen zou posten, maar nu kan het niet meer. Succes met het ophangen van de vriendjes van Neko!
Oud 10-02-2008, 23:41
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
5 Dorpelingen: je bent de jager en de leerling vergeten

Maar wat je zegt ben ik het dus ergens wel mee eens. Stille henkies pakken en dan es kijken of die stemrondes wat opleveren aan gelijkspellen etc.

Aan de andere kant wil ik heel graag zoemzoem ophangen om te kijken of ze de waarheid spreekt over die stemverandering enzo. Maar da's ook weer zo'n lekkere motivatie :/
oke. maar een jager is ook een dorpeling. wordt dus 6 dorpelingen.
en arme leerling, die weet nog steeds niet waar hij/zij aan toe is (want heks, tovenaar en ziener zitten er nog in). Lijkt me dan trouwens ook niet leuk (voor diegene dus).

Ik begrijp je wel met zoemzoem, maar... mja, ik ga niet met je mee wat dat betreft. zij staat wat verdachten betreft bij mij onderaan. net als Aila stond, die heb ik echt nooit verdacht (waardoor ik dr bijna verdacht ging vinden haha ).
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 10-02-2008, 23:51
Krynn
Krynn is offline
Edit:

Je vindt haar zelfs niet een beetje verdacht na haar post waarin ze toegeeft over haar stem te hebben gelogen?

Edit 2:

De leerling zal de enige zijn die puur voor eigen overleven speelt, op het moment....hmmm. Nog meer broedsels!

Zzzz...
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren

Laatst gewijzigd op 11-02-2008 om 00:03.
Oud 11-02-2008, 11:39
Krynn
Krynn is offline
Moet stemmen...

...van zoemzoem geloof ik het niet. Zou mezelf denk ik niet verdedigd hebben tegen lijstjes door te bekennen dat ik anders had gestemd dan ik had gezegd, en ik ben het ergens met haar eens dat we nu wel uit 't Pippeloenstemmersrijtje hebben gehaald wat er in zit.
...Kazet doet verdacht para, maar dat dacht ik bij Uice ook
...TopDrop vaag doen over z'n stemgedrag? Meh.

Dus ik ga voor de stilste henkie.

Lucky Luciano
Krynn
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 11-02-2008, 13:51
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Als zoemzoem echt op TopDrop heeft gestemd ipv op pip, dan zijn de rest van de pip-stemmers niet verdachter dan de rest. Ik ben geneigd om haar te geloven, waarom anders zou ze het een paar rondes na die stemming naar voren brengen? Aan de andere kant zorgt ze er wel voor dat ze minder verdacht wordt.
__________________
Wark!
Oud 11-02-2008, 15:55
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Ik ga nu stemmen, want ik moet straks weg, en ik stem op TopDrop, redenen zijn neem ik aan bekend.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 11-02-2008, 15:56
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Goeie beredeneringen nu, tenminste... er lijkt wel wat uit te komen.
Ik wou alleen nog even toevoegen dat er bij zowel de Pip als Topdrop stemmers evt. ook nog een verrader of heks kan zitten die uiteindelijk toch nog op iemand anders hebben gestemd zodat het alsnog gelijkspel werd. of is dat onlogisch?
Suggereer je nu dat jij de heks of de verrader bent?
__________________
Nice
Oud 11-02-2008, 16:00
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Suggereer je nu dat jij de heks of de verrader bent?
uiteraard maar mondje dicht he?

ontopic: nee, maar ik heb het gevoel dat we teveel op de wolven gefixeerd waren in het rijtje pipstemmers en er ook nog andere mogelijkheden zijn.
zoals de hele tijd in dit spel

lucky luciano
Krynn

zoemzoem
daboman (?)

Kazet Nagorra
AllureV (?)

TopDrop
Kazet Nagorra (?)
Zoemzoem
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 11-02-2008, 16:02
Verwijderd
lucky luciano
Krynn

zoemzoem
daboman (?)

Kazet Nagorra
AllureV (?)

TopDrop
Kazet Nagorra (?)
ZoemZoem
coolkast
Oud 11-02-2008, 16:21
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik verdenk Topdrop nog steeds, dat deed ik al langer en is niet minder geworden door de dood van Neko.
Verder begin ik het idee te krijgen dat Krynn de verrader is. Ik herken namelijk veel van de gedragstrekjes van toen ik zelf verrader was. Hij noemt steeds enkele mensen zodat de dorpelingen geen hints uit zijn posts kunnen halen mocht hij ooit dood gaan, en net als mensen naar Topdrop neigen, die volgens mij wolf is, gaat hij heel subtiel hinten dat we op een stille moeten stemmen. Dat is precies hoe ik het destijds gespeeld heb.

Ik ga deze ronde denk ik op Topdrop stemmen. Als die wolf blijkt dan is Krynn hoogstwaarschijnlijk de verrader.

lucky luciano
Krynn

zoemzoem
daboman (?)

Kazet Nagorra
AllureV (?)

TopDrop
Kazet Nagorra
ZoemZoem
coolkast
Eye of Sauron
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte

Laatst gewijzigd op 11-02-2008 om 16:32. Reden: vraagteken KN weggehaald
Oud 11-02-2008, 16:25
Verwijderd
Haal dat vraagteken maar weg hoor.
Oud 11-02-2008, 16:32
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
At your service!
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 11-02-2008, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Moet stemmen...

...van zoemzoem geloof ik het niet. Zou mezelf denk ik niet verdedigd hebben tegen lijstjes door te bekennen dat ik anders had gestemd dan ik had gezegd, en ik ben het ergens met haar eens dat we nu wel uit 't Pippeloenstemmersrijtje hebben gehaald wat er in zit.
...Kazet doet verdacht para, maar dat dacht ik bij Uice ook
...TopDrop vaag doen over z'n stemgedrag? Meh.

Dus ik ga voor de stilste henkie.

Lucky Luciano
Krynn
Ja ik was vanaf vrijdagochtend het weekend weg, dus vandaar dat ik niet zoveel kon posten. Ik zal vanavond even bijlezen.

Voorlopig denk ik iig dat Topdrop een slechte functie heeft, omdat hij inderdaad nogal raar doet met stemmen. Hij krijgt mijn zege voor galg
Oud 11-02-2008, 16:56
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Hoewel ik een paar andere spelers, zoals Zoemzoem en Fantome, ook verdacht vind, gaat mijn stem vanavond wederom naar TopDrop.
__________________
you're not my demographic
Oud 11-02-2008, 17:01
Verwijderd
lucky luciano
Krynn

zoemzoem
daboman (?)
Katje

Kazet Nagorra
AllureV (?)

TopDrop
Kazet Nagorra
ZoemZoem
coolkast
Eye of Sauron
Martino


Hmm. Ik vind TopDrop eigenlijk niet echt verdacht, ik weet niet of hij anders speelt dan normaal, maar persoonlijk denk ik niet dat hij een wolf (of andere slechterik) is. Mijn stem gaat naar zoemzoem, omdat ik die momenteel sterker verdenk dan coolkast en Fantome.
Oud 11-02-2008, 17:19
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Ik vind, net als Katje, topdrop niet echt verdacht ofzo.
Maar de mensen die ik wel verdacht vind, daar heeft nog niemand op gestemd, dus dat haalt niks uit.
Van degene uit het rijtje hierboven vind ik LL nog wel enigzins verdacht.
Ik ga toch voor LL dan deze keer. grumpfh. is er dan niemand die ook AllureV, Krynn, Martino of Coolkast verdacht vind?

[edit] als ik dus LL stem, stem ik hetzelfde als Krynn, terwijl ik Krynn verdenk. Dat is dus niet logisch, want als hij wolf is of verrader ofzo, dan gaat hij toch niet op LL stemmen, als LL ook wolf is. of mss juist wel? [/edit]

[edit2]ik ga toch AllureV doen. gewoon omdat ik het dus niet vertrouw door wat ik hierboven schreef[/edit2]

lucky luciano
Krynn

zoemzoem
daboman (?)
Katje

Kazet Nagorra
AllureV (?)

TopDrop
Kazet Nagorra
ZoemZoem
coolkast
Eye of Sauron
Martino

AllureV
Fantome
__________________
Dit is een coole sig.

Laatst gewijzigd op 11-02-2008 om 17:22. Reden: ik schrijf de hele tijd katja ipv katje :s
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 09:12
De Kantine weerwolfspel #46 the after party
Verwijderd
266 23-04-2008 00:32
De Kantine Het weerwolfspel #45 deel2
TopDrop
410 25-03-2008 21:20
De Kantine Het weerwolfspel #45
Lethe
500 14-03-2008 02:38
De Kantine weerwolfspel #46
Eye of Sauron
35 18-02-2008 18:46
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine
Ieke
500 23-03-2006 22:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57.