Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2008, 14:22
x-vio-x
x-vio-x is offline
Ik heet violinie.
en ik ben 13 jaar oud en zit in de eerste.
En ik ben verliefd op een jongen het is eigenlijk een heel lang verhaal.
Lees maar:

nou eigenlijk het zit zo:

We waren net uit en mijn vriendinnen en ik liepen naar onze kluisjes toe.
Hij stond daar verderop met zijn vrienden. Even later..
Kwam ik op het idee om hem te gaan achtervolgen.
Ik kwam er zo achter waar hij woonde.
En een klasgenoot van mij is bevriend met hem dus ik vroeg aan hem hoe hij heette enzo.
Ik zocht hem op op een profielensite en ik ging praten met hem via die profielsite.
We werden vrienden en praatte zowat elke dag met elkaar.
Ik praatte niet alleen via die profielsite maar ook via msn.
Ik was met hem aan het praten en ineens voegde hij een meisje toe aan het gesprek.
Het meisje die zij tegen mij dat hij me wel aardg vond en dat als hij me wat beter kent dat hij misschien wel met mij zou willen. Dat vond ik natuurlijk geweldig nieuws. Een dag later ging ik weer met hem praten en ik stelde hem allemaal vragen zodat hij mij zo een beetje meer leert kennen. Het was een hartstikke leuk gesprek. En we hadden zelfs afgesproken met nog een paar vrienden.
Paar dagen later zegt hij tegen mij dat hij me niet meer leuk vind maar dat hij nog wel vrienden met mij wilde blijven.
Een paar dagen geleden kwam hij weer op die profielsite tegen mij praten maar dat was niet zoals normaal. Hij begon mij uit te schelden. En op msn kwam hij mij ook uitschelden met zijn vriend.
En het ergste is: Hij zei dat hij me NOOiT leuk heeft gevonden.

Maar mijn vraag aan jullie is.
Weten jullie wat ik nu moet doen?
Of hebben nog wat tips.?

xx

Laatst gewijzigd op 15-12-2008 om 14:28.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2008, 14:37
Verwijderd
Hem heel hard vergeten en verder gaan met je leven.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2008, 14:40
Dice94
Dice94 is offline
Meteen geen aandacht meer aan besteden, is makkelijker gezegt dan gedaan maar die gozer is jou niet waard, wie gaat je nou opeens uitschelden?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2008, 14:47
x-vio-x
x-vio-x is offline
Ik weet dat ik hem moet vergeten en dat zeggen mijn vriendinnen ook.
Maar ik kan hem gewoon echt niet meer vergeten!
Ik heb het geprobeerd maar het lukt echt niet.
En ik heb hem ook duidelijk gemaakt dat ik het raar vind dat hij kk viool enzo tegen me zegt.
Maar hij snapt het niet. nou ja. ik weet niet of die het allemaal serieus neemt.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2008, 14:53
DNV
DNV is offline
sgaatjhe,,! (a)
ik hb je duizend keer gezegd hij is je niet waard
verder met je leve meid,,!!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2008, 14:59
Verwijderd
Heb je hem nou wel of niet irl gesproken?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2008, 18:47
x-vio-x
x-vio-x is offline
Citaat:
Heb je hem nou wel of niet irl gesproken?
niet echt
we zijn wel buiten geweest maar niet echt gesproken met elkaar.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2008, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Ik weet dat ik hem moet vergeten en dat zeggen mijn vriendinnen ook.
Maar ik kan hem gewoon echt niet meer vergeten!
Ik heb het geprobeerd maar het lukt echt niet.
En ik heb hem ook duidelijk gemaakt dat ik het raar vind dat hij kk viool enzo tegen me zegt.
Maar hij snapt het niet. nou ja. ik weet niet of die het allemaal serieus neemt.
Dan ga je toch gewoon verder met hem. Stuur kaartjes tot hij je wel leuk vindt. Blijf aardig tegen hem, blijf lachen. Met valentijn stuur je hem een dozijn rode rozen. Vraag of ie met je meegaat naar de bioscoop of de kroeg. Blijf proberen...

...dan kom je op een dag er vanzelf wel achter dat het een klojo is.

Nou serieus: Verliefdheid is een bevlieging, duurt meestal nog geen jaar en daarna zul je denken wat ben ik een domme doos geweest die periode. Hoe heb ik dat nou kunnen doen.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2008, 19:02
x-vio-x
x-vio-x is offline
Citaat:
Dan ga je toch gewoon verder met hem. Stuur kaartjes tot hij je wel leuk vindt. Blijf aardig tegen hem, blijf lachen. Met valentijn stuur je hem een dozijn rode rozen. Vraag of ie met je meegaat naar de bioscoop of de kroeg. Blijf proberen...

...dan kom je op een dag er vanzelf wel achter dat het een klojo is.

Nou serieus: Verliefdheid is een bevlieging, duurt meestal nog geen jaar en daarna zul je denken wat ben ik een domme doos geweest die periode. Hoe heb ik dat nou kunnen doen.
ik wil wel aardig tegen hem doen enzo.
maar hij doet nou juist zo raar tegen mij en het rare is ik weet niet waarom hij zo doet.
en als iemand je uit scheld en je vind die gene echt hartstikke leuk.
hoe kan je dan vragen of hij mee uit gaat ?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2008, 19:08
Verwijderd
Citaat:
ik wil wel aardig tegen hem doen enzo.
maar hij doet nou juist zo raar tegen mij en het rare is ik weet niet waarom hij zo doet.
en als iemand je uit scheld en je vind die gene echt hartstikke leuk.
hoe kan je dan vragen of hij mee uit gaat ?
Dat bedoelde ik ironisch. NATUURLIJK is het niet leuk dat ie nou zo tegen je doet. ALS IK JOU WAS zou ik totaal geen aandacht meer schenken aan zo'n misbaksel.

Maarja als jij hem leuk vindt en je wilt graag met hem uit en leuke dingen doen als hij zo is, hoe eerder jij misschien inziet dat het een grote klootzak is.

-Waarom reageer ik ook op liefdes-problemen-topics die worden gestart door een 13-jarige? In welke normale kop komt dat nou op? Daar moet je toch Commando voor heten? Of niet soms?-
Met citaat reageren
Oud 16-12-2008, 11:52
x-vio-x
x-vio-x is offline
ik had trouwens al gezegt:
dat ik hem zat ben en dat ik ga doen alsof ik hem nooit ben tegen gekomen...
^^ maar misschien had ik dat niet moeten zeggen.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2008, 11:58
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Ik zou als ik jou was nooit meer op die website komen en hem van je msn afgooien en blokkeren voordat het erger wordt.

En als je hem in het echt ziet, gewoon zeggen dat je het maar een rare, onvolwassen actie vond. Lekker laf, achter zijn computer meisjes uitschelden.

Als hij je in het echt tegenkomt, durft hij vast niks te doen of te zeggen.

Het beste kun je hem gewoon vergeten. Je denkt dat je hem leuk vindt, maar geloof me, dat vind je niet. Je maakt een ideaalbeeld van hem. Er gaan nog zoooveel jongens voor jou komen die wel de moeite waard zijn .
Met citaat reageren
Oud 16-12-2008, 11:58
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Dat heb je tegen hem gezegd? Wel eerlijk. Tsja als ie je uitscheld kan ie t krijgen ook.

Maar ik denk dat je beter gewoon niets kunt zeggen.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2008, 11:59
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Wat je hebt gezegd is trouwens goed hoor, gewoon van je afbijten. Hier moet je je echt veel te goed voor voelen!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2008, 12:06
x-vio-x
x-vio-x is offline
Citaat:
Ik zou als ik jou was nooit meer op die website komen en hem van je msn afgooien en blokkeren voordat het erger wordt.

En als je hem in het echt ziet, gewoon zeggen dat je het maar een rare, onvolwassen actie vond. Lekker laf, achter zijn computer meisjes uitschelden.

Als hij je in het echt tegenkomt, durft hij vast niks te doen of te zeggen.

Het beste kun je hem gewoon vergeten. Je denkt dat je hem leuk vindt, maar geloof me, dat vind je niet. Je maakt een ideaalbeeld van hem. Er gaan nog zoooveel jongens voor jou komen die wel de moeite waard zijn .
Ik zag hem net bij wiskunde want hij heeft voor mij wiskunde in die lokaal.
En toen liep zo een jongen uit zijn klas voorbij en zegt: ( zijn naam )
en toen hij dat zei keek hij mij aan ik weet zeker dat hij niks in zijn klas heeft verteld over dat hij mij uit scheld enzo want anders zou die vriend dat niet zeggen.
Even later liep hij langs en ik keek hem aan en hij zei niks en volgens mij durft hij dat ook niet...

Laatst gewijzigd op 16-12-2008 om 15:20.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2008, 12:15
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Ik zag hem net bij wiskunde want hij heeft voor mij wiskunde in die lokaal.
En toen liep zo een jongen uit zijn klas voorbij en zegt: irsjaad.
en toen hij dat zei keek hij mij aan ik weet zeker dat hij niks in zijn klas heeft verteld over dat hij mij uit scheld enzo want anders zou die vriend dat niet zeggen.
Even later liep hij langs en ik keek hem aan en hij zei niks en volgens mij durft hij dat ook niet...
Sorry, maar wat is irsjaad?
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2008, 14:33
crazycat
crazycat is offline
kan ook zijn dat een vriend gewoon dacht lullig te doen en ging jouw utischelde op zijn comp?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2008, 14:45
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Citaat:
kan ook zijn dat een vriend gewoon dacht lullig te doen en ging jouw utischelde op zijn comp?
Dat zou zuur zijn.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-12-2008, 15:00
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Weetje, het klinkt heel mutserig etc., maar hij weet waarschijnlijk niet hoe hij hiermee om moet gaan omdat ie nog verrekte jong is en daarom reageert hij zoals veel onzekere jongetjes doen: gewoon stoer schelden enzo. Happens, maar heel rot voor jou. Van je af bijten en gewoon laten schieten. Meer kan je er toch niet mee, aangezien hiermee doorgaan kwetst je alleen maar meer.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2008, 20:16
Verwijderd
Citaat:
kan ook zijn dat een vriend gewoon dacht lullig te doen en ging jouw utischelde op zijn comp?
Goeie, zou kunnen

Citaat:
I C U schreef:
Weetje, het klinkt heel mutserig etc., maar hij weet waarschijnlijk niet hoe hij hiermee om moet gaan omdat ie nog verrekte jong is en daarom reageert hij zoals veel onzekere jongetjes doen: gewoon stoer schelden enzo. Happens, maar heel rot voor jou. Van je af bijten en gewoon laten schieten. Meer kan je er toch niet mee, aangezien hiermee doorgaan kwetst je alleen maar meer.
Als het het bovenste niet is, moet dat het wel wezen. Logische verklaring.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn liefde.
Changshan
11 02-07-2007 16:48
Verhalen & Gedichten Aan mijn lief
Ruby
12 03-03-2006 22:38
Verhalen & Gedichten [emotie lozing] Waar bleef mijn liefde?
Soapsie
15 04-04-2005 16:05
Verhalen & Gedichten Mijn lief.
Verwijderd
12 08-10-2004 20:53
Verhalen & Gedichten mijn liefde voor jou.........
bijgochem
10 27-02-2002 21:15
Verhalen & Gedichten Voor eeuwig mijn liefde
Ik ben de Walrus!
7 26-01-2002 17:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15.