Oud 30-10-2010, 22:15
Verwijderd
En we klagen lekker verder! Echt zware gevallen kunnen ook hier een kijkje nemen.
Advertentie
Oud 30-10-2010, 22:19
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Bepaalde individuen kan ik niet waarderen.

En dat ik soms niet weet of ik een woord goed heb gespeld en dat ik dan van mezelf moet opzoeken hoe een woord gespeld wordt.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 30-10-2010, 22:28
Verwijderd
Dat de vakantie al weer bijna over is.
Oud 30-10-2010, 22:53
Verwijderd
de sliding van vukovic, wat een vresselijke actie, dat je zo dom kan zijn.
Oud 30-10-2010, 23:17
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
en voetbal kan ik meestal ook niet waarderen
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 30-10-2010, 23:18
Verwijderd
En dat de inspiratie voor nieuwe gitaardingetjes en teksten pas later op de avond komt zodat ik niet heel erg hard de versterker open kan draaien.
Oud 30-10-2010, 23:50
Verwijderd
Vanmiddag belde een vriendin die had gehoord dat mama in het ziekenhuis ligt. Ik ben zo kortaf geweest tegen haar en dat spijt me werkelijk, maar ik was alle woorden kwijt. Kwam niet veel verder dan 'ja okee doei'. Geen idee of ze boos is.
Oud 30-10-2010, 23:57
Verwijderd
Oh en ik kan het niet waarderen dat 'PM' niet meer 'personal message' betekent, maar 'pacemaker'. Bah.
Oud 31-10-2010, 08:56
wour
wour is offline
Citaat:
Oh en ik kan het niet waarderen dat 'PM' niet meer 'personal message' betekent, maar 'pacemaker'. Bah.
Is dat zo? >_>
Oud 31-10-2010, 09:29
Verwijderd
Citaat:
En dat ik soms niet weet of ik een woord goed heb gespeld en dat ik dan van mezelf moet opzoeken hoe een woord gespeld wordt.
Met andere woorden, je wil graag goed Nederlands schrijven, en als je iets wil ben je bereid ervoor werk te doen. Dat waardeer ik juist wel in jou
Oud 31-10-2010, 16:09
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Jeez, wat een drukte in de ub
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 01-11-2010, 10:33
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Jeuk. Ik word er af en toe helemaal gek van.

En ik waardeer het niet dat de prehistorische software op mijn gammacamera af en toe irritant doet en in de stress schiet. Vooral niet als dat betekent dat ik onderzoeken opnieuw moet doen.
__________________
you're not my demographic
Oud 01-11-2010, 10:52
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Grrr... Een afspraak die al weken stond, en waarvoor ik andere dingen niét heb afgesproken vandaag, werd 10 minuten van tevoren afgebeld
__________________
Tsja
Oud 01-11-2010, 11:10
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb straks een presentatie en ookal heb ik 't duizent keer gelezen, ik snap er nog steeds niks van.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 01-11-2010, 12:46
Verwijderd
Dat er iets mis is gegaan met mijn salaris en ik er nu nog een paar dagen op moet wachten
Oud 01-11-2010, 13:38
Verwijderd
Ik haat blaren.
Oud 01-11-2010, 14:50
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wel god-samme. Na heel veel eindeloos gezeur met twee vakken met dezelfde vakcodes maar een compleet andere invulling (vak A gehaald, vak B niet) was het eindelijk geregeld. Kreeg ik net een mail dat de docent van vak B toch geen college kan geven en dat het hele geval omgegooid wordt naar vak A, dat ik dus al heb gehaald! Het kan ook nooit eens goed gaan . Wat een ongeorganiseerd zooitje bij ons .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 01-11-2010, 15:04
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja, ik had voor dat vak een boek gekocht die ik al bleek te hebben, dus nu heb ik twee dezelfde boeken die ik nooit nodig zal hebben
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Ads door Google
Oud 01-11-2010, 15:39
Verwijderd
Beste kledingontwerpers,

waarom gaan jullie ervan uit dat iedereen geschapen is als een tonnetje danwel plank? Ik zou het op prijs stellen als jullie broeken maken voor mensen die zowel een kont als een slanke taille hebben. Al m'n riemen zijn kwijt en nu zakken al m'n broeken in schaamteloze mate af. Het ziet er niet uit en dat is jullie schuld.

Kusjes,
Paranoide.
Oud 01-11-2010, 16:55
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
hele diepe krassen in het glas van mn horloge
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-11-2010, 17:10
Lisanne
Lisanne is offline
Citaat:
Dat er iets mis is gegaan met mijn salaris en ik er nu nog een paar dagen op moet wachten
Dit ja!
Oud 01-11-2010, 17:51
Verwijderd
Ik voel me een beetje crappy vandaag ;x
Oud 01-11-2010, 19:08
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik word eenzaam van in de UB zitten. En het is donker buiten en ik moet nog een uur van mijzelf blijven leren voor ik naar de vereniging mag. Maar dan moet ik ook wel léren.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 01-11-2010, 19:24
Verwijderd
Mensen die zouden en zullen niet van elkaar kunnen onderscheiden.
Oud 01-11-2010, 20:21
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou jaaaa afgesproken met docent en studenten dat het take home exam morgen zou plaatsvinden, krijgen we net een mail dat het woensdag is . Meteen maar een mail gestuurd, mag hopen dat het niet zomaar verplaatst is.

edit: Wat een idioten zijn het toch bij mijn opleiding als het om organiseren gaat. Ook al dat gedoe met dat vak dat een ander vak werd (zie eerdere post)
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Oud 01-11-2010, 22:05
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik loop bij de starbucks naar binnen voor een flinke bak caffeine, is het eerste wat m'n collega tegen me zegt: "Hee, je hebt een 3e oog! " Wijzend naar de opengekrabde pukkel tussen m'n wenkbrauwen die ik nog zo hard had geprobeerd weg te poederen.

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 01-11-2010, 22:17
Verwijderd
godjezus.
Ik heb een glazen plaat aan mijn muur hangen, op 1,5 meter, met daarop mijn versterker, een speaker, en een platenspeler. Nu is die plaat opeens naar beneden gedonderd. gelukkig doet alles het nog, behalve de arm van de platenspeler. Maar dat was wel even schrikken, om zoiets opeens te zien vallen.
En ik ga die karwei keihard aanklagen.
Oud 01-11-2010, 23:11
Verwijderd
Nou, mijn oma heeft nog maar 2 weken te leven, schatten de doktoren in. Nieren blijken nu echt niet meer te werken ondanks de kuur, eiwitten stapelen zich op, ze is erg moe, valt veel in slaap en kotst bijna alles weer uit wat ze binnen krijgt. Het zat er aan te komen, maar het blijft natuurlijk kut. Ze is nu thuis, hoeft niet meer naar het ziekenhuis. Overmorgen op bezoek, misschien voor de laatste keer.
Oud 01-11-2010, 23:12
Picidae
Picidae is offline
Oh verschrikkelijk! Heel veel sterkte toegewenst!
Oud 01-11-2010, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Nou, mijn oma heeft nog maar 2 weken te leven, schatten de doktoren in. Nieren blijken nu echt niet meer te werken ondanks de kuur, eiwitten stapelen zich op, ze is erg moe, valt veel in slaap en kotst bijna alles weer uit wat ze binnen krijgt. Het zat er aan te komen, maar het blijft natuurlijk kut. Ze is nu thuis, hoeft niet meer naar het ziekenhuis. Overmorgen op bezoek, misschien voor de laatste keer.
Wat naar N00dles sterkte!
Oud 01-11-2010, 23:17
Verwijderd
Dank je Het had erger gekund. Ik ging er vanuit dat het pijnlijk zou zijn en dat het langslepend zou zijn, die kanker. Maar nu valt alles gewoon langzaam uit, zeg maar. Ze zal ws. vreedzaam in haar slaap komen te overlijden, een dezer dagen.

2 weken terug zag ze er nog goed uit, niet slecht ofzo. Ik ben benieuwd hoe ze er woensdag aan toe is.
Oud 01-11-2010, 23:17
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nou, mijn oma heeft nog maar 2 weken te leven, schatten de doktoren in. Nieren blijken nu echt niet meer te werken ondanks de kuur, eiwitten stapelen zich op, ze is erg moe, valt veel in slaap en kotst bijna alles weer uit wat ze binnen krijgt. Het zat er aan te komen, maar het blijft natuurlijk kut. Ze is nu thuis, hoeft niet meer naar het ziekenhuis. Overmorgen op bezoek, misschien voor de laatste keer.
Sterkte N00dles! Hopelijk zijn de laatste weken niet al te zwaar en pijnlijk voor haar (en voor jullie).
__________________
you're not my demographic
Oud 02-11-2010, 02:32
Verwijderd
Citaat:
Sterkte N00dles! Hopelijk zijn de laatste weken niet al te zwaar en pijnlijk voor haar (en voor jullie).
Dankje.

OT:
Klote OV-chipkaart. Vergeten uit te checken en om het geld terug te krijgen moet ik verdomme de klantenservice van 10 ct. p/m bellen. Stelletje lijers! Waar blijft die online restitutiemogelijkheid?!
Oud 02-11-2010, 02:33
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Arme N00dle. *aai*
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 02-11-2010, 02:48
Verwijderd
godver de godver nog steeds niks gehoord van die brakke kut overheidsinstantie. Geen mailtje geen telefoontje, niks. IS HET NOU ECHT ZO MOEILIJK OM MIJ MET DE JUISTE PERSOON IN CONTACT TE BRENGEN??!!
Oud 02-11-2010, 07:46
Verwijderd
Sterkte, Noedel. Wel fijn dat ze geen lange, pijnlijke doodstrijd zal hebben. Lang lijden en dan doodgaan is erger dan gewoon doodgaan.

Ontopic: OV-chipkaart, ja Ik moest gisteren dringend bij een instantie met heel beperkte openingstijden zijn, maar ik was m'n OV-chipkaart vergeten. Ik ben student, dus ik hoef niet eens te betalen voor die reis, maar als je dat ding niet bij je hebt kom je niet door de poortjes. En ik weet dat het met een OV-kaart ook zo was dat je hem moest laten zien voor je erlangs kon op grote stations, maar dan staan er tenminste ménsen die dat controleren. Tegen mensen kun je de situatie kort uitleggen en vragen of je even een strippenkaart mag kopen bij de kiosk om alsnog af te stempelen. Hell, je kon zelfs gewoon een strippenkaart kopen in de metro zelf, zodat je überhaupt niet aan het zwartrijden was. En als je geen geld bij je had kon je in geval van nood zelfs gewoon tegen die mensen zeggen: "Hier is mijn situatie, ik snap dat ik verkeerd zit en er niet langs mag, dus kunt u me misschien een beetje snel een boete geven? Ik heb haast." Maar met een apparaat valt niet te discussieren, dus nu moest ik uitstappen, een metro terug pakken, naar huis lopen, die stomme chipkaart pakken en dan weer helemaal terug. Ik was alsnog op tijd, maar toch, het is heel onhandig.
Ads door Google
Oud 02-11-2010, 09:21
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Nou, mijn oma heeft nog maar 2 weken te leven, schatten de doktoren in. Nieren blijken nu echt niet meer te werken ondanks de kuur, eiwitten stapelen zich op, ze is erg moe, valt veel in slaap en kotst bijna alles weer uit wat ze binnen krijgt. Het zat er aan te komen, maar het blijft natuurlijk kut. Ze is nu thuis, hoeft niet meer naar het ziekenhuis. Overmorgen op bezoek, misschien voor de laatste keer.
Ah wat naar Sterkte!

Ik kan mijn kapotte ov-chipkaart niet waarderen en nu moet ik eerst naar zo'n loket om zeker te weten dat ie echt stuk is en ik niet vergeten ben om uit te checken of wat dan ook. En dan duurt het zeker 2 weken voor ik weer een nieuwe heb.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"

Laatst gewijzigd op 02-11-2010 om 09:27.
Oud 02-11-2010, 09:43
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat naar Noodles, sterkte!

Citaat:
Nou jaaaa afgesproken met docent en studenten dat het take home exam morgen zou plaatsvinden, krijgen we net een mail dat het woensdag is . Meteen maar een mail gestuurd, mag hopen dat het niet zomaar verplaatst is.
Nog steeds geen antwoord, en het tentamen zou eigenlijk om 12 uur beginnen bah bah bah
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 02-11-2010, 10:44
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Mensen die zouden en zullen niet van elkaar kunnen onderscheiden.
God ja! Daar word ik ook helemaal gestoord van.
__________________
Tsja
Oud 02-11-2010, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Nou, mijn oma heeft nog maar 2 weken te leven, schatten de doktoren in. Nieren blijken nu echt niet meer te werken ondanks de kuur, eiwitten stapelen zich op, ze is erg moe, valt veel in slaap en kotst bijna alles weer uit wat ze binnen krijgt. Het zat er aan te komen, maar het blijft natuurlijk kut. Ze is nu thuis, hoeft niet meer naar het ziekenhuis. Overmorgen op bezoek, misschien voor de laatste keer.
Oh God wat afschuwelijk sterkte ermee zeg.
Oud 02-11-2010, 20:05
Verwijderd
Sterkte, Noodles.
Oud 02-11-2010, 20:06
Verwijderd
Dankjulliewel.
Oud 02-11-2010, 22:20
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Dat ik net met mijn stomme kop Glee heb gekeken en ik het nog leuk vind ook .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 03-11-2010, 00:19
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Van die belachelijke awareness-campaigns ala Movember; tief toch een eind op met je kankersnorren, ik maak zelf wel uit wanneer ik zo`n ding laat staan en ALS ik m al laat staan is dat al helemaal niet om mensen er op te attenderen dat kanker niet lief is, dat weten we ondertussen wel.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 03-11-2010, 08:59
Verwijderd
Dat ik niet me de auto naar school mag.
Oud 03-11-2010, 13:03
Koekiemonster.
Avatar van Koekiemonster.
Koekiemonster. is offline
Dat ik vandaag op school moest doorbrengen in een of ander vaag lelijk klaslokaal, waar ik een tafel moest delen en het gewoon té koud was. Dat we daar heen moesten komt trouwens doordat er een nieuwe airco wordt ingebouwd in onze klas...
Oud 03-11-2010, 15:08
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
%*@&EO*&!^#O*R Nog steeds niet klaar met dat klotententamen. Laatste vraag, maar ik weet het gewoon niet meer . Zut alors.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-11-2010, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Van die belachelijke awareness-campaigns ala Movember; tief toch een eind op met je kankersnorren, ik maak zelf wel uit wanneer ik zo`n ding laat staan en ALS ik m al laat staan is dat al helemaal niet om mensen er op te attenderen dat kanker niet lief is, dat weten we ondertussen wel.
haha wat is dat een serieuze actie? Ik dacht dat dat alleen een grap van Geenstijl was
Oud 03-11-2010, 17:06
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
http://www.movember.com/
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 03-11-2010, 17:10
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar als je het woord 'movember' hoort denk je eerder dat het gaat om awareness mbt homo's
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 21:32
De Kantine Wat kun je niet waarderen? #Miljard+3
Verwijderd
500 17-12-2011 00:35
Werk, Geld & Recht Beurstopic
Verwijderd
118 26-03-2010 20:15
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 'De transformatie van de USA naar de USSRA'
Love & Peace
215 23-01-2009 14:17
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ‎
Promillage
499 12-11-2007 19:22
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Moslimziekenhuis
WärteR
501 14-10-2006 02:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31.