Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2016, 11:00
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik word altijd een beetje treurig van dat soort dingen omdat ik me dan realiseer dat er werkelijk mensen zwakzinnig genoeg zijn om er in te trappen.
Ja, dit heb ik ook
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 16-01-2016, 11:18
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Waarom is de naam een blur bij de tweede en derde
Zo te zien omdat er twee keer dezelfde naam onder staat!
Oud 16-01-2016, 11:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Maar ze sms't toch met Frits, dat zien we toch!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-01-2016, 11:27
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Overigens, vanaf zondag is er weer Maestro
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-01-2016, 11:29
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Maar ze sms't toch met Frits, dat zien we toch!
Er zou toch de zogenaamde naam moeten staan van de zogenaamde conversatiepartner?
Oud 16-01-2016, 11:33
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb doktersadvies nodig!

Ik werd vannacht wakker van pijn in m'n onderrug. Snap er niets van. Heb niets bijzonders gedaan, had ook geen last van m'n rug toen ik naar bed ging, maar nu kan ik in geen enkele houding zitten of liggen zonder te 'moeten' bewegen omdat het pijn doet. Ik was nog even bang dat het niet m'n rug maar m'n nieren waren, maar heb verder totaal geen klachten (geen blaasontsteking of zo) en het straalt wel uit naar m'n bovenbenen dus het lijkt logischer dat het wel gewoon m'n rug is. Zou het erg zijn om gewoon pijnstillers te nemen en tot maandag te wachten?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-01-2016, 11:58
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
ik kreeg een hilarische pop-up met daarin een youtubefilmpje hoe je 'stinkend rijk' kan worden. Vooral deze 'bewijzen' vond ik mooi.

In dat eerste gesprekje, waar ze niet eens moeite doen om een realistisch hoor en wederhoor te faken.

[afbeelding]
Hah, het mooiste vind ik nog wel dat in het linker screenshot, in het eerste bericht van Frits hij gelijk maar Laura's antwoord zijn bericht zet, waardoor de deelnemers in de rest van het gesprek omgekeerd zijn (Frits wordt Laura, Laura wordt Frits). :')

Die heb ik nog wel ergens liggen, maar moet ik nog kijken. Is 't wat?
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 16-01-2016, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Neen, is die de moeite waard? Zal het eens onthouden, weer vergeten, en dan later denken: "oh ja, die heeft deadlock me eens aangeraden," vervolgens weer vergeten en dan eens een keer kijken als ik er weer aan denk en me verveel.
Citaat:
Die heb ik nog wel ergens liggen, maar moet ik nog kijken. Is 't wat?
Ik had geen verwachtingen en toen was er opeens een leuke film met een goed uitgewerkt science fiction verhaal, zitten wel wat losse flodders aan natuurlijk maar jah, dingen met tijd Heb me in ieder geval ontzettend vermaakt en de sfx én het acteerwerk zijn echt heel erg prima
Oud 16-01-2016, 12:32
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik heb doktersadvies nodig!

Ik werd vannacht wakker van pijn in m'n onderrug. Snap er niets van. Heb niets bijzonders gedaan, had ook geen last van m'n rug toen ik naar bed ging, maar nu kan ik in geen enkele houding zitten of liggen zonder te 'moeten' bewegen omdat het pijn doet. Ik was nog even bang dat het niet m'n rug maar m'n nieren waren, maar heb verder totaal geen klachten (geen blaasontsteking of zo) en het straalt wel uit naar m'n bovenbenen dus het lijkt logischer dat het wel gewoon m'n rug is. Zou het erg zijn om gewoon pijnstillers te nemen en tot maandag te wachten?
Ik was dinsdag door mijn rug gegaan en kon ook niet zitten of liggen en alleen een beetje rondstrompelen maar dat wordt vanzelf beter door voorzichtig bewegen.

Als je twijfelt kan je altijd de HAP bellen voor advies.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-01-2016, 14:04
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik had geen verwachtingen en toen was er opeens een leuke film met een goed uitgewerkt science fiction verhaal, zitten wel wat losse flodders aan natuurlijk maar jah, dingen met tijd Heb me in ieder geval ontzettend vermaakt en de sfx én het acteerwerk zijn echt heel erg prima
Tom Cruise is prima in dat soort rollen. Ik vind hem een uitstekende filmster en het jammer dat de rest van de wereld er niet meer zo over denkt.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 16-01-2016, 14:16
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Tom Cruise kan ik alleen in Eyes Wide Shut Magnolia verdragen.
Oud 16-01-2016, 15:57
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Edge of Tomorrow is een van de betere scififilms van afgelopen jaren
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-01-2016, 17:44
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Beste rol van Tom Cruise vind ik in Magnolia. Maar dat terzijde.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-01-2016, 17:58
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ik zag een poosje terug een tegeltje hangen in een videootje online, delftsblauw, 'Van het concert des levens // krijgt iedereen de kanker'. Wanstaltig lettertype incluis. Nou, de tering, take my moneys.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-01-2016, 18:05
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik vond het origineel daarvan bij ons in de buffetkast: Van het concert des levens heeft niemand het program.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 16-01-2016, 18:11
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Zal ik die voor je maken, Megatron?
Oud 16-01-2016, 18:12
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Zit te denken om vanaf volgend jaar zulk soort dingetjes te gaan verkopen in m'n (nu nog onbenutte, maar wel al geïnstalleerde) webshop.
Oud 16-01-2016, 18:38
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
staat mooi naast het Delfts Blauwe goatse-bord!
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 16-01-2016, 19:05
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb ook een tegeltje aan de wand! Geen cynische, maar toch
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-01-2016, 19:28
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Zal ik die voor je maken, Megatron?
Formidabel!
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-01-2016, 20:23
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb geen tegeltje, maar wel een vierkante kaart met 'Laughter is the best medicine. Unless you have syphillis, in which case penicilin's a better bet'
__________________
Who's this jabroni?
Oud 16-01-2016, 20:32
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
ik had mijn jong bijna net zo ver dat ie m'n zusje ging bellen om te vragen of wij vroeger inderdaad gek waren op vis-slachtafval, maar helaas moest ik lachen
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 16-01-2016, 20:33
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Ik heb geen tegeltje, maar wel een vierkante kaart met 'Laughter is the best medicine. Unless you have syphillis, in which case penicilin's a better bet'
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 16-01-2016, 21:19
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
ik had mijn jong bijna net zo ver dat ie m'n zusje ging bellen om te vragen of wij vroeger inderdaad gek waren op vis-slachtafval, maar helaas moest ik lachen
Heheheh, Kutwijf.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 17-01-2016, 01:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik had mijn jong bijna net zo ver dat ie m'n zusje ging bellen om te vragen of wij vroeger inderdaad gek waren op vis-slachtafval, maar helaas moest ik lachen
Hahahaha geef mij een heads-up als je dat soort dingen doet
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 17-01-2016, 01:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zat overigens bij het ballet, dus ik had toch niet opgenomen, maar voor de toekomstige bizarre verhalen die je hem gaat vertellen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 17-01-2016, 09:12
Verwijderd
Citaat:
Ik heb doktersadvies nodig!

Ik werd vannacht wakker van pijn in m'n onderrug. Snap er niets van. Heb niets bijzonders gedaan, had ook geen last van m'n rug toen ik naar bed ging, maar nu kan ik in geen enkele houding zitten of liggen zonder te 'moeten' bewegen omdat het pijn doet. Ik was nog even bang dat het niet m'n rug maar m'n nieren waren, maar heb verder totaal geen klachten (geen blaasontsteking of zo) en het straalt wel uit naar m'n bovenbenen dus het lijkt logischer dat het wel gewoon m'n rug is. Zou het erg zijn om gewoon pijnstillers te nemen en tot maandag te wachten?
Zo lang je geen koorts hebt, je voeten goed kan bewegen, en je urine kan ophouden, geen probleem

Laatst gewijzigd op 17-01-2016 om 10:12.
Oud 17-01-2016, 19:17
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik ben op zoek naar een nieuwe koptelefoon en las net dit in een review:

Citaat:
Ik durf mezelf echt geen audiofiel te noemen, maar ik hou wel van een goed stukje geluid op z'n tijd
Nu ben ik misselijk.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 17-01-2016, 20:22
Verwijderd
Ik won een tijdje geleden de Nationale Seksquiz van mijn huisgenoten. Dank, forum.
Oud 17-01-2016, 21:57
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik won een tijdje geleden de Nationale Seksquiz van mijn huisgenoten. Dank, forum.
Hoeveel had jij er goed?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 18-01-2016, 08:13
Verwijderd
Op seksualiteit is een topic van een jongen die een fetish heeft voor vrouwen die geld van hem meenemen, hij laat het "per ongeluk" vallen en gaat dan gluren of ze het oprapen en het zonder iets te zeggen meenemen.

Ik vind dat ongelofelijk aandoenlijk, en ik weet niet goed waarom
Oud 18-01-2016, 10:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik won een tijdje geleden de Nationale Seksquiz van mijn huisgenoten. Dank, forum.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-01-2016, 11:59
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Op seksualiteit is een topic van een jongen die een fetish heeft voor vrouwen die geld van hem meenemen, hij laat het "per ongeluk" vallen en gaat dan gluren of ze het oprapen en het zonder iets te zeggen meenemen.

Ik vind dat ongelofelijk aandoenlijk, en ik weet niet goed waarom
ik ook, wat een schatje
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 18-01-2016, 12:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Oma komt zo langs, want het leek haar een goed idee om mijn balkon te gaan schrobben.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 18-01-2016, 13:42
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Wij beleggen in zo ongeveer alles wat je kunt bedenken. Ook muziekrechten. Ik zat die portefeuille te bekijken en lang verhaal kort; ik kwam uit bij LMFAO en hun "Sorry for Party Rocking"-tour. LMFAO is natuurlijk het bekendst vanwege hun hit "Party Rock Anthem (Everyday I'm Shuffling)", de meest verkochte plaat ooit in Australië, de op vier na succesvolste plaat aller tijden in de USA, staat in de top 20 van best bekeken youtube-filmpjes met meer dan een miljard views et cetera.

Om dit succes te kapitaliseren gingen de jongens in 2012 op tour. Ik zit die tourgegevens terug te kijken en wil dit gedeelte van hun schema even met jullie delen.

May 2, 2012 Melbourne Australia Royal Melbourne Showgrounds
May 3, 2012 Brisbane Australia Eagle Farm Racecourse
May 4, 2012 Ålgård Norway Kongeparken
May 7, 2012 Milan Italy Mediolanum Forum
May 8, 2012 Sydney Australia Hordern Pavilion
May 11, 2012 Vienna Austria Stadthalle
May 12, 2012 Lyon France Halle Tony Garnier
May 14, 2012 Paris France Zénith de Paris
wtf, 3 mei in Australië, 4 mei in Noorwegen, 7 mei in Italië, 8 mei weer in Australië? Vooral die laatste combinatie is zo goed als onmogelijk, of ze moeten met een supersonische privéjet gevlogen zijn. Gesteld dat het optreden in Milaan op 7 mei 's avonds is, dan is het op datzelfde moment al ochtend, niet eens nacht, maar ochtend, in Sydney. Ze hebben, laat ik ruimhartig zijn, een uur of 14 om de 17.000 kilometer in rechte lijn af te leggen.
Inderdaad vrij absurd, maar in dat genre worden artiesten wel vaker van hot naar her gevlogen met een idiote planning (ze zullen vast wel een uiltje knappen in het vliegtuig). De Tiësto's van deze wereld doen soms 3 'shows' per dag en worden met privevervoer en privejets rondgechauffeurd. Het feit dat dat kan is een indicatie van hoeveel geld er in om gaat in deze voornamelijk 'playbackshows', je hebt het niet over artiesten die live ook echt wat doen, het is gewoon de tape aan, 'mp3 speler aansluiten' aan en klappen maar, je hebt geen soundchecks of apparatuur nodig; inprikken en gaan. Dat is vrij goed te 'monetizen'. Een veel gemaakt grapje is dat bij bij bekende DJs er voornamelijk wat vers ondergoed in de platenkoffertjes zit. Nu wil ik niet stellen dat alle shows op die manier zijn, maar het zijn vaak voorkomende varianten.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 18-01-2016, 14:51
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Op seksualiteit is een topic van een jongen die een fetish heeft voor vrouwen die geld van hem meenemen, hij laat het "per ongeluk" vallen en gaat dan gluren of ze het oprapen en het zonder iets te zeggen meenemen.

Ik vind dat ongelofelijk aandoenlijk, en ik weet niet goed waarom
Ja, die oprechte FinDom-fetisjisten zijn altijd zulke schatjes <3 Ik denk dat 't komt door de typische ongemakkelijkheid rondom 't hebben van een obscure fetisj i.c.m. dat ze iets willen weggeven wat iedereen wil hebben. Dat contrasteert op een aandoenlijke manier met elkaar.
Oud 18-01-2016, 18:55
Verwijderd
Fitematrulle, er zijn Dasty reclames sinds kort. Om ons te bedanken dat ze nummer 1 zijn. Komt door jou ik weet het zeker. Volgens mij zou jij het gebruiken om je kut mee te spoelen als ze daar een variant voor hadden.
Oud 18-01-2016, 18:56
Verwijderd
Ik zou m'n kut er ook mee spoelen in dat geval, maar dat mag duidelijk zijn.
Oud 18-01-2016, 19:52
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Fitematrulle, er zijn Dasty reclames sinds kort. Om ons te bedanken dat ze nummer 1 zijn. Komt door jou ik weet het zeker. Volgens mij zou jij het gebruiken om je kut mee te spoelen als ze daar een variant voor hadden.
hahahahahaha


graag gedaan Dasty
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 19-01-2016, 08:35
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Ik had geen verwachtingen en toen was er opeens een leuke film met een goed uitgewerkt science fiction verhaal, zitten wel wat losse flodders aan natuurlijk maar jah, dingen met tijd Heb me in ieder geval ontzettend vermaakt en de sfx én het acteerwerk zijn echt heel erg prima
Wanneer je geen verwachtingen hebt, dan zijn de meeste dingen ineens best leuk.
Dit weekend maar eens kijken.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 19-01-2016, 11:49
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Het NRC kopt: 'Dit zijn de vijftien voorjaarstitels waar wij in 2016 naar uitkijken'

Het kinderboek waar ik voor mocht tekenen staat op nummer 1 van de 3 jeugdtitels
Ik wou inderdaad even komen zeggen dat ik je naam voorbij zag komen op nrc.nl!
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 19-01-2016, 18:58
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Holland Oates Trimm naamzoek! Ik heb deze en deze gekocht vandaag. De theepot werd me aangeraden door een vriendin van me die ook theeleut 4life is
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 19-01-2016, 19:09
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Oeh nice Miekje*. Theepot is mooi!

Ik had in mijn hoofd zitten dat ik een afspraak had vrijdagmiddag, maar ik kan het echt nergens terugvinden. Niet in mijn online agenda en niet op papier. Dan zal het wel niet zo zijn zeker.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 19-01-2016, 19:14
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben er ook heel blij mee Ze gaan allebei vast heel vaak gebruikt worden. En ik vrees dat mijn losse thee extra hard gaat vanaf nu

Psych misschien? Ik weet niet hoe vaak je gaat, maar bij mij was dat een tijd elke week zelfde dag, zelfde tijd. Dat werd zo'n gewoonte dat ik het niet meer in mijn agenda zette.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 19-01-2016, 19:44
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Nee, psych is de week daarna pas. Dat houd ik wel goed bij sinds ik het één keer verkeerd had opgeschreven
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 19-01-2016, 21:35
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Holland Oates Trimm naamzoek! Ik heb deze en deze gekocht vandaag. De theepot werd me aangeraden door een vriendin van me die ook theeleut 4life is
Niiiice! Ik had idd ook ooit een IKEA theepot (of nog steeds? dunno?) met zo'n zeefje erin. Superhandig.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 19-01-2016, 21:39
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Nee, psych is de week daarna pas. Dat houd ik wel goed bij sinds ik het één keer verkeerd had opgeschreven
Same hier. Het zijn voor mij geen vaste tijden, dus ik check nu altijd extra goed of ik het niet verkeerd heb opgeschreven.
Maar ik heb alleen volgende week nog een afspraak bij die vrouw, en de week erna heb ik een intake gesprek voor 't echie. Best eng. Moet ik weer m'n verhaal doen aan (mss) 2 onbekenden.

Maar eh, heb je mss met een vriend(in) afgesproken?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 19-01-2016, 21:55
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Niiiice! Ik had idd ook ooit een IKEA theepot (of nog steeds? dunno?) met zo'n zeefje erin. Superhandig.
Ja! En alles kan super uit elkaar, zodat je het het goed kunt schoonmaken enzo. Dat was een beetje mijn voorwaarde. Maar hey, het is IKEA, dus alles kan uit elkaar
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 19-01-2016, 22:05
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:

Maar eh, heb je mss met een vriend(in) afgesproken?
Ik heb inmiddels met een vriend afgesproken, omdat ik echt niet wist wat ik dan op dat moment moest hebben. Ik snap er niks van. Ik dacht nog "Oh, dan kan ik mooi daar vandaan door naar het feestje dat ik 's avonds heb"
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 19-01-2016, 22:24
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Ik wou inderdaad even komen zeggen dat ik je naam voorbij zag komen op nrc.nl!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28.