Oud 30-01-2003, 11:55
Verwijderd
Dus *gaat hier gewoon verder met bespreken zoals in vorige topic*

Mr, Angel was een supergemeen einde, idd! *gromt* Cordy weg, net nou zij en Angel eindelijk wat konden krijgen
Maar de musical aflevering was cool. Weer.
Advertentie
Oud 30-01-2003, 12:10
Verwijderd
Hoe zit dat nu met Cordy? Dat snapte ik niet helemaal

En ik vind Connor echt super cool uitzien
Oud 30-01-2003, 12:14
Verwijderd
Buffy vind ik echt rrn ruk serie,
Angel vind ik leuker, maar nog steeds niet geweldig..
Oud 30-01-2003, 12:15
Verwijderd
Ze was een 'higher being' geworden dus ging ze naar een ander niveau

En Connor is schattig, jah
Oud 30-01-2003, 12:17
Rah Digga
Rah Digga is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Dus *gaat hier gewoon verder met bespreken zoals in vorige topic*

Mr, Angel was een supergemeen einde, idd! *gromt* Cordy weg, net nou zij en Angel eindelijk wat konden krijgen
Idd ja, t zit ze ook nooit eens mee
Volgens mij moest Cordy weg een of andere taak te vervullen,
de tegenprestatie die zij moet leveren aangezien ze gedemoniseerd is wat haar leven redde.
^^ Klinkt t niet geweldig
Oud 30-01-2003, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Ze was een 'higher being' geworden dus ging ze naar een ander niveau

En Connor is schattig, jah

Ze komt toch wel terug nog?!
Oud 30-01-2003, 12:20
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
*had het laatste stuk van Angel niet gezien* wat was er gebeurd na de laatste reclame?
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Oud 30-01-2003, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Bluesummers schreef:
*had het laatste stuk van Angel niet gezien* wat was er gebeurd na de laatste reclame?
*weet niet meer precies wanneer die reclame was*

Ehm, Cordy en Groo gingen uit elkaar, omdat Groo ook doorhad dat Cordy & Angel veel beter bij elkaar passen.
Cordy belde Angel, ze spraken af buiten de stad, bij Dume Point (volgens mij). Angel reed er snel naar toe en stond een tijdje te wachten, Cordy zat een beetje vast in het verkeer.
Ineens stond Connor voor Angel en vloog op hem af. Ondertussen begon Cordy licht te geven, en stond het verkeer ineens stil om haar heen. Skip (die geinige demon) stond ineens achter d'r en ze begonnen min of meer te onderhandelen of Cordy nou een stadium verder moest of niet. Ondertussen waren Connor en Angel druk aan het vechten...
Na lang praten met Skip, en klagen, besluit Cordy dat ze het doet. Ze begint weer te stralen en gaat langzaam omhoog.
Connor heeft, met hulp van een of ander bekend vrouwtje, Angel in een metalen kist gestopt en ze maken hem flink dicht. Ze smijten Angel in zee, in die super dichte kist en Angel zinkt langzaam....

Dan was er nog een korte scène van Fred en Gunn (zo heet hij toch?) die zich afvroegen waar iedereen was...

Angel zinkt en zinkt...

Dat was het volgens mij
Oud 30-01-2003, 13:25
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
zomaar t oude topic gesloten

zomaar vergat mijn vader om half 9 de video aan te zetten, zodat ik nu het begin van OMWF niet hebn gezien

zomaar houdt net5 zich weer niet aan de afspraak en komt t pas weer in het najaar ipv op 5 maart

argh

zomaar ga ik nu heeel erg veel mailtjes naar net5 sturen
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 30-01-2003, 13:59
Verwijderd
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:


zomaar ga ik nu heeel erg veel mailtjes naar net5 sturen
cool

ik vond het overigens wel gaaf dat ze zeide '... dé series van Net5...'
Oud 30-01-2003, 14:25
Verwijderd
M'n zusje kijkt dat spul altijd en ik ging gister voor de grap 'ns meekijken....

JEZUS wat een K*T programma zeg. Het is mogelijk nog slechter dan As The World Turns.

Qua acteerwerk, karakters (goed ik heb dan maar 1 aflevering gezien) totale bagger en het verhaal was helemaal om in slaap bij te vallen. Dit is van het niveau 'power rangers', eigenlijk nog lager want Rita Corita was best geniaal.
Oud 30-01-2003, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef:

Ze komt toch wel terug nog?!






SPOILER
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ja. *heeft net ergens per ongeluk dit gelezen*
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
SPOILER
Oud 30-01-2003, 14:34
Verwijderd
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
zomaar t oude topic gesloten

zomaar vergat mijn vader om half 9 de video aan te zetten, zodat ik nu het begin van OMWF niet hebn gezien

zomaar houdt net5 zich weer niet aan de afspraak en komt t pas weer in het najaar ipv op 5 maart

argh

zomaar ga ik nu heeel erg veel mailtjes naar net5 sturen
Nou, als je het mij vraagt waren die nafilmpjes de verkeerde, die van vorig jaar. Je zag namelijk alleen stukjes van seizoen 6 van Buffy (die we dus net hebben gehad) en seizoen... wat is dit, 3 van Angel? Denk dat het wel eerder terugkomt.
Oud 30-01-2003, 15:26
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
komt er nog een nieuwe seizoen angel of niet?? en komt charmed ook nog terug??
Oud 30-01-2003, 15:44
Verwijderd
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef:
komt er nog een nieuwe seizoen angel of niet?? en komt charmed ook nog terug??
Er komt nog een nieuw siezoen van Angel, en van Charmed worden vanaf 10 februari elke werkdag afleveringen uitgezonden...
Oud 30-01-2003, 16:13
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ben afl. 1 van het volgende seizoen van Angel aan het downloaden. kan niet wachten
Heb vandaag oon eindelijk aflevering 12 van seizoen 7 van Buffy gezien zoooo cool
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 30-01-2003, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef:
Ben afl. 1 van het volgende seizoen van Angel aan het downloaden. kan niet wachten
Die's cool!! Download ook gelijk even de volgende 4.02 Ground State , want die's echt ubercool
Oud 30-01-2003, 17:06
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Nou, als je het mij vraagt waren die nafilmpjes de verkeerde, die van vorig jaar. Je zag namelijk alleen stukjes van seizoen 6 van Buffy (die we dus net hebben gehad) en seizoen... wat is dit, 3 van Angel? Denk dat het wel eerder terugkomt.
oowja dat zou best wel eens kunnen...*hoop hoop*

mja gelukkig gaan ze charmed weer uitzenden op 10 febr. wel herhalingen maar die heb k nog nie gezien, kijk dat 2 seizoenen ofso dus vink wel leuk iedere dag *jeuj* Prue back *jeuj*
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Ads door Google
Oud 30-01-2003, 17:08
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
ok ik ga nu een domme vraag stellen whaha, ik als Buffy/Charmed fan, kijk geen Angel...waarom niet? nou omdat ik er geen hol van snap dus
wie is Angel?? waar gaat het om? whaha ok naja dr zijn vast zat mensen die me ff kunnen uitleggen enzo
*kent Angel dus alleen uit de Buffy afleveringen, maar toen volgde ik het niet altijd geloof ik *
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 30-01-2003, 17:09
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Er komt nog een nieuw siezoen van Angel, en van Charmed worden vanaf 10 februari elke werkdag afleveringen uitgezonden...
tnx voor de info...nu ben ik blij!
Oud 30-01-2003, 18:35
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Damn zeg, ik zag net dat het vorige topic was gesloten! En we waren net op weg naar het totaal van 1000 posts! *sigh* Daar waren de forumbazen trouwens wel héél erg laat mee, met het sluiten van het topic. We waren het maximum van 500 posts namelijk allang overschreden! Zaten ze te slapen ofzo?

Maar goed, dat wou ik even kwijt. Ik ben trouwens wel blij te zien dat er een nieuw topic is waar we weer verder kunnen kletsen.

Binnenkort ga ik dit nieuwe topic eens even opfleuren met een paar BtVS foto's.... jullie ook? Laten we er weer een gezellige boel van maken!

Groetjes,

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 30-01-2003, 19:44
Arwyn
Avatar van Arwyn
Arwyn is offline
*insert brul sing geluid* Bunnies aren't as cute as everybody supposes! They've got them hoppy legs and twitchy little noses! And what's with all the carrots, where do they need such great eyesight for anyway!! Bunnies! Bunnies! It must be bunniehiehies!!! */brul sing geluid*
Me luves tha musical
__________________
-If you like Piña Colada's-
Oud 30-01-2003, 21:13
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Arwyn schreef:
*insert brul sing geluid* Bunnies aren't as cute as everybody supposes! They've got them hoppy legs and twitchy little noses! And what's with all the carrots, where do they need such great eyesight for anyway!! Bunnies! Bunnies! It must be bunniehiehies!!! */brul sing geluid*
Me luves tha musical

*applausje voor Arwyn*



We have to try and pay the prise, it's do or die, hey i've died twice!!!
Oud 30-01-2003, 22:50
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Heb net aflevering 1 van het volgende seizoen van Angel gekeken

spanniiiiig!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 31-01-2003, 09:23
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
kheb gister een oude Angel gezien,.......MANDY!!! vind die echt grappig,....ook dat stukje als het is afgelopen,..(als die probeert te zingen)
Advertentie
Oud 31-01-2003, 10:31
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Wat is er in de laatste twee Buffy-afleveringen gebeurd? (Dus nadat Xander weer tot Willow was doorgedrongen)
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 31-01-2003, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef:
Damn zeg, ik zag net dat het vorige topic was gesloten! En we waren net op weg naar het totaal van 1000 posts! *sigh* Daar waren de forumbazen trouwens wel héél erg laat mee, met het sluiten van het topic. We waren het maximum van 500 posts namelijk allang overschreden! Zaten ze te slapen ofzo?

hahahaha, nou.. die regel is nogal euh.. nieuw, vandaar Hij is dus echt pas ingesteld.



ontopic:
nadat Xander tot Willow was doorgedrongen was het toch gewoon afgelopen?
Oud 31-01-2003, 12:15
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
nadat Xander tot Willow was doorgedrongen was het toch gewoon afgelopen?
Ja maar dat was toch 2 weken geleden?
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 31-01-2003, 12:17
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
stout! schreef:
Wat is er in de laatste twee Buffy-afleveringen gebeurd? (Dus nadat Xander weer tot Willow was doorgedrongen)
ik zou het je eerlijk waar niet kunnen vertellen, ben te bang dat ik ga lopen spoilen
Uhm iig afgelopen woensdag was OMWF er weer op!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 31-01-2003, 12:22
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef:
Ja maar dat was toch 2 weken geleden?
Dat was toch gewoon vorige week? En nu afgelopen woesndag hebben ze de musicalaflevering nog eens uitgezonden. Dus volgens mij was die die je wel kent, de laatste Buffy-aflevering voor nu hoor.
Oud 31-01-2003, 12:24
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Ik heb beide nog nooit gezien.
LeuK?
Oud 31-01-2003, 12:25
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Dat was toch gewoon vorige week? En nu afgelopen woesndag hebben ze de musicalaflevering nog eens uitgezonden. Dus volgens mij was die die je wel kent, de laatste Buffy-aflevering voor nu hoor.
Oh ok. Wel jammer dat ik die musicalaflevering heb gemist.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 31-01-2003, 12:39
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef:
Oh ok. Wel jammer dat ik die musicalaflevering heb gemist.
Ze hebben em al eerder uitgezonden.. toen ook niet gezien? Hij is wel
Oud 31-01-2003, 12:48
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Het feit dat Cordelia weg gaat naar een hoger niveau is in strijd met het verhaal zoals het geplannend was.

De gave van 'visioenen' die Cordy bezit was voor Angel de link met de 'PTB' nu Cordy weg gaat, heeft hij die link niet mee en is hij zeg maar....vrij NUTTELOOS!!!

Dus vind het een leuk gegeven, maar klopt niet helemaal.

Daarnaast vind ik het afgelopen seizoen van Angel en Buffy matig.

Vooral het feit dat ze half afgewerkte verhaallijnen hebben.

Zoals die man die Angel uit de Hel moest halen en daarvoor 'Skip' moest verslaan. Nou je zou denken...die moet heel erg sterk en gevaarlijk zijn....naja, was dus uiteindelijk weer een nobody!

Ook het verhaal van Buffy met haar onderzoek naar het feit dat slayers allemaal jong sterven...vind ik NIET goed afgewerkt en kon veel beter en er dieper op in gaan.

Zo vaak merk ik een climax dat eindigt in een anti-climax en uiteindeljik niks meer voorstelt. Een gebrek aan creativiteit van de schrijvers"?

ook dat van Conner...het mag NIET geboren worden...blablalbla. Nou, het zou mij niks verbazen als de climax al bereikt is van dit deel van het verhaal! Angel komt terug, confronteert conner....ze vechten nog wat om mekaar heen.....connner komt er achter dat dat mens heeft gelogen....en zij Holtz vermoord heeft.

Of ook nog een leuke is. In de dimensie van Groo vonden ze boeken met 'Wolf', 'Ram' en 'Hart'....noooooooit meer wat over gehoord!!!!


En dan hebben we een eind goed al goed zoetsappig half afgewerkt onzinnig einde!

Wat mij betreft mogen de series wel wat apocalyptischer worden.

Groetjes
Ben(die even zijn beklag wou doen!
__________________
Is there Intelligent Life on Planet Earth?....Yes, but I am only visiting. :)

Laatst gewijzigd op 31-01-2003 om 13:16.
Oud 31-01-2003, 12:51
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Demon of Fire schreef:
*teveel getyp*
Ben! Jij hier! Hoest!

Maarehm.. ik vind het NIET leuk dat ik nog tot de herfst moet wachten op het vervolg, damn! Angel sux trouwenz
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 31-01-2003, 12:52
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Citaat:
bloem schreef:
Ben! Jij hier! Hoest!

Maarehm.. ik vind het NIET leuk dat ik nog tot de herfst moet wachten op het vervolg, damn! Angel sux trouwenz

BLOEM MEID LIEVERD!!!!!!


Hoe staat het er mee?? Studie gaat goed en bevalt??


Groetjes
Ben(die van de week nog aan bloem moest denken
__________________
Is there Intelligent Life on Planet Earth?....Yes, but I am only visiting. :)
Ads door Google
Oud 31-01-2003, 13:12
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Ze hebben em al eerder uitgezonden.. toen ook niet gezien? Hij is wel
Nee ook niet. Maar is het een verhaal opzich of is het zeg maar een gewone aflevering maar dan helemaal in musicalstijl?
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 31-01-2003, 13:33
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef:
Nee ook niet. Maar is het een verhaal opzich of is het zeg maar een gewone aflevering maar dan helemaal in musicalstijl?
nou, hij is op zichzelf ook leuk.. maar het is wel gewoon een aflevering van het seizoen waarin ie zit ofzow zeg maar

oh Kim wat ben je duidelijk!!

Iig de eerste keer dat ze em uitzonden paste hij wel in, ja, de rest.. maar volgens mij was ie niet noodzakelijk voor het verhaal. Het enige echt verheffende zeg maar is dat de rest erachter komt dat Buffy eigenlijk in de hemel was en niet in een heldimensie
Oud 31-01-2003, 15:22
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
nou, hij is op zichzelf ook leuk.. maar het is wel gewoon een aflevering van het seizoen waarin ie zit ofzow zeg maar

oh Kim wat ben je duidelijk!!

Iig de eerste keer dat ze em uitzonden paste hij wel in, ja, de rest.. maar volgens mij was ie niet noodzakelijk voor het verhaal. Het enige echt verheffende zeg maar is dat de rest erachter komt dat Buffy eigenlijk in de hemel was en niet in een heldimensie
en de eerste spuffy zoen

en ik kan echt niet wachten tot het nieuwe seizoen.. downloaden schijnt bij mij nooit te willen.. nou ja.. dan moet ik het maar met de herhalingen van beide series doen
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Oud 31-01-2003, 21:03
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
ff een vraagje,...wanneer beginnen de herhaling van Charmed nou eigelijk? want bij ons thuis in de gids staat dat het volgende week donderdag komt (6 feb.) maar op de site van Net 5 staat dat het pas op 10 feb. komt
Oud 31-01-2003, 21:38
scala
scala is offline
jammer dat die ander gesloten is nouja we gaan hier gewoon fijn door

joehoe charmed! leuk want ben 't pas later gaan volgen dus das voor mij allemaal nieuw

ow en ik moest afgelopen woensdag werken dus heb het hele angel einde gemist kan er mij iemand vertellen wat er in het begin gebeurde(week daarvoor oowk gemist en andijvie heeft wel 't einde verteld...)
het laatste wat ik gezien heb van 2 weken terug was dat er een jongen stond die zei "hello dad'' (ik neem aan zijn zoon uit de toekomst bla enzo?) die zoon heette toch connor...hoe zit 't?

en stom van net5
Oud 01-02-2003, 15:17
Verwijderd
Citaat:
nathalie schreef:
kheb gister een oude Angel gezien,.......MANDY!!! vind die echt grappig,....ook dat stukje als het is afgelopen,..(als die probeert te zingen)
Ik heb ergens gelezen dat dat de laatste aflevering was. V8 stopt met hh van Angel

Iemand al de trailer: 'The Killer in Me' (7.13) gezien? Oei, kan niet wachten!! Span-nend!!
Oud 01-02-2003, 17:27
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Sookie schreef:
Ik heb ergens gelezen dat dat de laatste aflevering was. V8 stopt met hh van Angel

Iemand al de trailer: 'The Killer in Me' (7.13) gezien? Oei, kan niet wachten!! Span-nend!!
*gasp* gaat op kazaa zoeken...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 01-02-2003, 18:07
Verwijderd
SPOILER


.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
Ik vind die spuffy stukjes in seizoen 7 zó lief he! En die potentials maar lachen. Komt die lijpe demon daar, hij en Buffy heel enthousiast, de ene potential tegen de ander: "You think she shagged him too?"

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
spoiler.
Oud 01-02-2003, 19:12
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef:
SPOILER


.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
Ik vind die spuffy stukjes in seizoen 7 zó lief he! En die potentials maar lachen. Komt die lijpe demon daar, hij en Buffy heel enthousiast, de ene potential tegen de ander: "You think she shagged him too?"

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
spoiler.
uhm dated niet shagged, bah zeg!

okee, gaat wel vaak samen... maar Clem?!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 02-02-2003, 02:24
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef:
uhm dated niet shagged, bah zeg!

okee, gaat wel vaak samen... maar Clem?!
Clem is cool

Wel grappig watie deed

SPOILER!

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Willow en Kennedy, leuk koppel of is het een big nono?

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
SPOILER

Irritant dat je spoilers zo moet posten. De lay-out wordt op die manier zo lomp.
Oud 02-02-2003, 11:11
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
nope sookie... das een biiiig no-no! Nou ja vinnik... Maar ze is wel heel cool!
Kunnen we niet een Buffy spoiler topic maken? Hoeven we ook niet moeilijk te doen!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 02-02-2003, 11:22
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik vind W/K ook een big no-no! Het voelt niet juist aan, zo kort na Tara's dood...

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 02-02-2003, 11:47
Verwijderd
Nuhuh, W-K is juist leuk! En zo kort na Tara's dood is dat niet.... Meer dan een half jaar, iig. Life goes on.... hoe lang duurde het voor ze wat met Tara had toen Oz weg ging? (en nou geen gezeur dat ze 'niet echt van Oz hield' enzo, ik geloof die onzin over dat ze lesbisch is niet, ze is gewoon bi. Ze was verliefd op Xander en Oz, punt.)
Oud 02-02-2003, 12:04
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Nuhuh, W-K is juist leuk! En zo kort na Tara's dood is dat niet.... Meer dan een half jaar, iig. Life goes on.... hoe lang duurde het voor ze wat met Tara had toen Oz weg ging? (en nou geen gezeur dat ze 'niet echt van Oz hield' enzo, ik geloof die onzin over dat ze lesbisch is niet, ze is gewoon bi. Ze was verliefd op Xander en Oz, punt.)
Oz leefde nog wel tara is dood gegaan... om dat on te moven na een half jaar vin ik vrij snel...
En ja ze hield wel veel van Oz, obivously.

Offtopic: nietus
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42.