Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2003, 10:13
sportbabe
Avatar van sportbabe
sportbabe is offline
AFLEVERING GEMIST!! Kan iemand mij vertellen waar het over ging? Bes wel balen, maar het was of Baantjer de Film opnemen of ER. En aangezien ER een serie is.. Naja, jullie snappen het..
Advertentie
Oud 29-03-2003, 11:39
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
hehe hij staat op de band dus ga ff snel kijkuh!!!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 29-03-2003, 14:49
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
er is zooo cool :-) had die van gister opgenomen dus heb hem net ff gekeken en hij is zeer leuk!!!
wel zielig voor Carter ben benieuwd of ze er weer leuk op verder spelen qua spanning
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 29-03-2003, 17:07
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
kan iemand mij vertellen wat carter opeens met chen deed?
Oud 29-03-2003, 17:14
Verwijderd
uuuuh nix toch???
Oud 29-03-2003, 17:37
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
oehh,..kan iemand ff (uitgebreid) vertellen wat er is gebeurd,...
ben het ook vergeten te kijken
Oud 29-03-2003, 18:01
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
nathalie schreef op 29-03-2003 @ 18:37:
oehh,..kan iemand ff (uitgebreid) vertellen wat er is gebeurd,...
ben het ook vergeten te kijken
van http://emergencyroom.andyk.com/index...on=8&number=11 :

On her birthday, Abby receives a few unwelcome surprises, including the news that Kovac plans to leave town for two months to work in Bosnia. She also finds out that her ex-husband is engaged to remarry. Despite Abby's efforts to prevent it, Carter has an uncomfortable encounter with the patient, Paul Sobriki (recurring guest star DAVID KRUMHOLTZ), who stabbed him and killed a fellow doctor two years ago. Abby cares for a young boy, Douglas Leeman (MATT WEINBERG), after his mother dies in the hospital. And she shares a drink with her neighbor, Joyce (recurring guest star CHRISTINA HENDRICKS), one of the few people who acknowledge Abby's birthday.Meanwhile, when the wife of a burn victim learns that her husband had been taking illicit drugs, she forces her children to observe his condition in order to teach them a lesson. Carter questions the motives of his mother, Eleanor (recurring guest star MARY McDONNELL), who arrives in Chicago to care for his grandmother, Millicent (recurring guest star FRANCES STERNHAGEN). Firefighter Sandy Lopez (recurring guest star LISA VIDAL), now dating Weaver, discovers that Weaver is not always forthright at work about her sexual identity. Greene confronts Rachel (recurring guest star HALLEE HIRSH) after finding cigarettes and condoms in her book bag. Chen schemes to use information against Weaver to become fully reinstated.

alstu
Oud 29-03-2003, 18:43
wissie
wissie is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 29-03-2003 @ 19:01:
alstu
Dank u
Oud 29-03-2003, 20:43
koelkastje
Avatar van koelkastje
koelkastje is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 29-03-2003 @ 18:07:
kan iemand mij vertellen wat carter opeens met chen deed?
Ze waren altijd al vrienden, en goede vrienden zoeken elkaar op, en omdat ze iets nieuws wist over de "pieper-afaire" van Weaver, was dat ff belangrijk om te melden (en heb ook zo'n idee dat ze binnenkort weer terug komt in ER)
__________________
(miep miep, zoef zoef en de koelkast is weer weg, miep miep)
Oud 31-03-2003, 18:13
sportbabe
Avatar van sportbabe
sportbabe is offline
Dank je!! Ik heb trouwens vanmorgen gehoord dat de moeder van een vriendin de aflevering had opgenomen!!! Joehoeoeoeoe!! Dat wordt vrijdag 2x ER kijken!!

Anyway, Chen komt ook voor in het voorfilmpje, dus ze komt zeker terug.
Oud 31-03-2003, 19:11
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
aargh,...dat ik juist die nou heb moeten missen,...naja dan gaan we hem maar 's downloaden,..ik had nl al ergens gelezen dat die 'ene' (die Carter neer had gestoken) terug kwam,..maar ik dacht dat dat nog wle ff zou duren,..
Oud 31-03-2003, 19:15
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
sportbabe schreef op 31-03-2003 @ 19:13:
Dank je!! Ik heb trouwens vanmorgen gehoord dat de moeder van een vriendin de aflevering had opgenomen!!! Joehoeoeoeoe!! Dat wordt vrijdag 2x ER kijken!!

Anyway, Chen komt ook voor in het voorfilmpje, dus ze komt zeker terug.
klopt...iemand had me laatst zelfs hier ergens verteld dat het in de aflevering 'A River in Egypt' is. volgens mij was het wissie, maar kweet t niet zeker
Oud 31-03-2003, 21:11
wissie
wissie is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 31-03-2003 @ 20:15:
klopt...iemand had me laatst zelfs hier ergens verteld dat het in de aflevering 'A River in Egypt' is. volgens mij was het wissie, maar kweet t niet zeker
Nee, dat was ik niet.
Oud 31-03-2003, 21:52
koelkastje
Avatar van koelkastje
koelkastje is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 31-03-2003 @ 20:15:
klopt...iemand had me laatst zelfs hier ergens verteld dat het in de aflevering 'A River in Egypt' is. volgens mij was het wissie, maar kweet t niet zeker
Klopt alleen was ik dat en niet wissie, goed onthouden die naam van de aflevering of heb je het stiekem opgezocht
__________________
(miep miep, zoef zoef en de koelkast is weer weg, miep miep)
Oud 02-04-2003, 15:07
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
wissie schreef op 31-03-2003 @ 22:11:
Nee, dat was ik niet.
sorry
Oud 02-04-2003, 15:08
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
koelkastje schreef op 31-03-2003 @ 22:52:
Klopt alleen was ik dat en niet wissie, goed onthouden die naam van de aflevering of heb je het stiekem opgezocht
ik heb m onthouden
Oud 02-04-2003, 15:28
sportbabe
Avatar van sportbabe
sportbabe is offline
Wat gaat er vrijdag gebeuren in ER, btw? (sorry, ben een btje lui om de gids te gaan halen.. )
Oud 02-04-2003, 15:38
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
sportbabe schreef op 02-04-2003 @ 16:28:
Wat gaat er vrijdag gebeuren in ER, btw? (sorry, ben een btje lui om de gids te gaan halen.. )
kijk s ff een paar reacties naar boven
Oud 04-04-2003, 16:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Let op iedereen, vanavond is het weer!!!!!!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-04-2003, 22:40
Orsino*
Orsino* is offline
Holé.

Waarom is er soms zo'n zielig eind Ik wist trouwens niet dat Carter een broer had...? Die nu blijkbaar dood is..? Zeker tijdje terug.

En ik vind Kerry nu zielig & irritant te gelijk, ze moet er gewoon voor uitkomen dat ze GAY is, maar iedereen zit zo op haar te katten. En Chen ('Deb') doet pissig, ts.
Oud 05-04-2003, 09:11
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
offtopic
eej waar is 'the practise'? wou het gisteren kijken..maar er was nu een politieserie( ) voor in de plaats
Oud 05-04-2003, 11:14
little lady
Avatar van little lady
little lady is offline
twee weekjes geleden was de laatste aflevering van de practice dacht ik.

die politieserie is stom
__________________
plop.
Oud 05-04-2003, 12:19
wissie
wissie is offline
Citaat:
Orsino* schreef op 04-04-2003 @ 23:40:
Holé.

Waarom is er soms zo'n zielig eind Ik wist trouwens niet dat Carter een broer had...? Die nu blijkbaar dood is..? Zeker tijdje terug.

En ik vind Kerry nu zielig & irritant te gelijk, ze moet er gewoon voor uitkomen dat ze GAY is, maar iedereen zit zo op haar te katten. En Chen ('Deb') doet pissig, ts.
Dat Carter een broer had die overleden is, is wel vaker genoemd in de serie.

Ik vind Kerry alleen maar irritant, het is geen sympathiek karakter. En Chen doet pissig, maar ze heeft gelijk.
Oud 05-04-2003, 14:43
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
twee weekjes geleden was de laatste aflevering van de practice dacht ik.
'Die politieserie' is the District, dat was vorig jaar zomer ook. Het was toen wel leuk omdat er zo'n grappige Ier of Schot in speelde met een heel erg grappig accent, maar die is nu dood dus nu is het niet meer leuk.....
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-04-2003, 18:01
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
wissie schreef op 05-04-2003 @ 13:19:
Ik vind Kerry alleen maar irritant, het is geen sympathiek karakter. En Chen doet pissig, maar ze heeft gelijk.
Toch moet je ook wel medelijden hebben met Weaver, en Chen is
Oud 06-04-2003, 11:53
sportbabe
Avatar van sportbabe
sportbabe is offline
Weaver was vroeger een ijzersterk karakter omdat ze geen prove leven had. Dat is gewoon klasse in zo'n serie als ER, gewoon iemand die geen problemen heeft huis en het strenge hoofd speelt.


Chen was wel goed deze aflevering, maar zou Malucci nu ook weer terugkomen?? *hoophoop*

Jammer: dochter van Greene blijft.

Anyway, ik viel een kwartier te laat in vrijdag, kan iemand vertellen wat er gebeurd is in dat kwartier?? Thnx!!
Oud 06-04-2003, 16:15
angel4
Avatar van angel4
angel4 is offline
Anyway, ik viel een kwartier te laat in vrijdag, kan iemand vertellen wat er gebeurd is in dat kwartier?? Thnx!! [/B][/QUOTE]




Abby werdt wakker van een ruzie tussen de buren de buurman sloeg de buurvrouw tegen de muur en Abby hoorde dat de buurvrouw om hulp riep dus Abby had de politie gebeld. Toen die er was wou de buurvrouw geen aangifte doen. En later kwam die buurvrouw met haar enkel naar het ziekenhuis.
__________________
free tibet
Oud 06-04-2003, 17:24
sportbabe
Avatar van sportbabe
sportbabe is offline
thnq! vandaar dat gelul over dr skates, twas al zo'n vreemde plek om de schaven als je skate.. Btw, wedden dat ze weer een keer in nood is en dan onwijs spijt heeft dat ze dat pakket niet heeft meegenomen? En die maatschappelijk werkster wilde toch nog iets tegen Abby zeggen? Komt dat volgende week ofzo??
verder nog iets gebeurd?
Oud 06-04-2003, 17:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb ook het begin gemist, dus thanx voor de samenvatting van het begin. Ik vond hem wel leuk en ik vind het ook wel gaaf dat die dochter van Greene blijft, vind het wel cool!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-04-2003, 20:37
Crazy Angel
Avatar van Crazy Angel
Crazy Angel is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 05-04-2003 @ 15:43:
'Die politieserie' is the District, dat was vorig jaar zomer ook. Het was toen wel leuk omdat er zo'n grappige Ier of Schot in speelde met een heel erg grappig accent, maar die is nu dood dus nu is het niet meer leuk.....
ja die IER was idd wel leuk toen.. mc gregor ofzow.. maar die nieuwe is ook wel leuk.

en over ER
ik wil malucci ook terug.. en die rachel (dochter v green is vet irri.. zo zou ik nooit zijn (its all in the name hihi)

Weaver is idd nie leuk meer nu but CHEN IS BACK!! jammer dat ze zo vijandig binne komt valle
__________________
"It's like a huge lollipop that fell on the floor. No matter how good it was, you just don't want it any more." ]||[Oh, how I love 1 special person!!
Oud 07-04-2003, 08:18
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Crazy Angel schreef op 06-04-2003 @ 21:37:
Weaver is idd nie leuk meer nu but CHEN IS BACK!! jammer dat ze zo vijandig binne komt valle
dat gaat wel weer over
Oud 12-04-2003, 17:54
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
tgggg.....die Weaver moet echt ophouden tegen Chen
Oud 12-04-2003, 17:59
sportbabe
Avatar van sportbabe
sportbabe is offline
Moet het nog even gaan zien deze week. (mn ouders wilden Barend & van Dorp zien ) Maar ik zag dat de baby van Greene en Corday werd binnengebracht?? (er was reclame )

Mijn mening over het programma volgt nog!!!
Oud 12-04-2003, 20:06
brittje
brittje is offline
Wat een goeie aflevering weer! Graag je mening, sportbabe.......

Iedereen heeft trouwens gewoon een hekel aan weaver......Frank was wel droog dit keer tegen haar
Oud 13-04-2003, 10:31
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
"So you're a lesbian" "Yes, so what?" "You know they go to hell, right?"
Oud 13-04-2003, 10:36
Crazy Angel
Avatar van Crazy Angel
Crazy Angel is offline
Rachel screwed up!!

en nie zo'n klein beetje ook. elisabeth kijkt haar nu helemaal nie meer aan.. t zal mij benieuwen wat er met haar gebeurt... ze is wel cool. en Chen is ook een gigantische bitch geworden ofnie? tja dat krijgje met zo'n weaver in de buurt..

nu maar wachten op volgende week

xoxoxo crazy angel
__________________
"It's like a huge lollipop that fell on the floor. No matter how good it was, you just don't want it any more." ]||[Oh, how I love 1 special person!!
Oud 13-04-2003, 19:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vond um echt cool! Dat gedoe met Corday, Greene, Rachel en Ella vind ik echt leuk!!!!! Dit was echt de ideale aflevering voor mij, ik heb um gister pas gezien want ik zat vrijdagavond in de bus terug uit Frankrijk (reisweek met school)
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 14-04-2003, 14:29
sportbabe
Avatar van sportbabe
sportbabe is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 13-04-2003 @ 20:17:
Ik vond um echt cool! Dat gedoe met Corday, Greene, Rachel en Ella vind ik echt leuk!!!!! Dit was echt de ideale aflevering voor mij, ik heb um gister pas gezien want ik zat vrijdagavond in de bus terug uit Frankrijk (reisweek met school)
Ik moet hem nog steeds zien (kan de videoband niet vinden ) maar wat is voor jullie de perfecte aflevering? Voor mij een aflevering met veel Carter en Lewis (hoeven niet om elkaars nek te hangen hoor, gewoon de leukste personages) en Romano natuurlijk!!
Oud 14-04-2003, 20:11
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
neej, een echte Abby-aflevering zoals laatst, dat is . Maar het liefste natuurlijk heel veel Chen
Oud 14-04-2003, 20:18
koelkastje
Avatar van koelkastje
koelkastje is offline
Citaat:
sportbabe schreef op 14-04-2003 @ 15:29:
Ik moet hem nog steeds zien (kan de videoband niet vinden ) maar wat is voor jullie de perfecte aflevering? Voor mij een aflevering met veel Carter en Lewis (hoeven niet om elkaars nek te hangen hoor, gewoon de leukste personages) en Romano natuurlijk!!
Romano was afgelopen aflevering wel aardig, omdat er problemen waren met kindje van Greene en Corday moest de rest maar eten enzo voor hun halen, opeens gaf ie veel om ze.. was wel leuk.
Mijn perfecte aflevering? Das met Romano, Abby en lekkere chaotische situaties die volgens mij inhet echt nooit voor kunnen komen
__________________
(miep miep, zoef zoef en de koelkast is weer weg, miep miep)
Oud 14-04-2003, 20:48
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
De perfecte aflevering: veel Abby, Corday, Greene, Rachel en baby, weinig geblaat met Carter en zn oma, lekker veel spanning, zoals met die ambulance die onder stroom stond ofzow.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-04-2003, 13:09
sportbabe
Avatar van sportbabe
sportbabe is offline
... en natuurlijk zo min mogelijk Kerry (en zorgen )!!
Oud 16-04-2003, 18:28
Crazy Angel
Avatar van Crazy Angel
Crazy Angel is offline
tja de perfecte aflevering is idd een aflevering met veel spanning.. top drukte ofzow... met kerst en nieuw jaar is het er ook altijd vet gezellie

Corday wordt steeds irritanter... op een of andere manier kan ik haar nie meer uit staan.. Rachel is dan wel weer cool
en Abby, Carter en Romano natuurlijk. is Luca (damn hoe heet die gast van de achternaam ook al weer) uit de serie ofzow.. zie um zo weinig. en Benton was er de laatste aflevering ook nie.. jammer die was ook wel leuk voor da gezeik met da kotertje begon. en zijn vriendin is ook wel leuk...

kort samengevat (misschien wel handig)
ER RULEZZZZZZZZZZZZZZZZZ! toch wel

xoxo moi
__________________
"It's like a huge lollipop that fell on the floor. No matter how good it was, you just don't want it any more." ]||[Oh, how I love 1 special person!!
Oud 16-04-2003, 18:39
koelkastje
Avatar van koelkastje
koelkastje is offline
Citaat:
Crazy Angel schreef op 16-04-2003 @ 19:28:
is Luca (damn hoe heet die gast van de achternaam ook al weer) uit de serie ofzow.. zie um zo weinig.
Luca Kovac is, in de serie, voor een tijd naar bosnië om daar als arts te werken, maar hij komt binnekort weer terug (geloof as vrijdag al weer).
__________________
(miep miep, zoef zoef en de koelkast is weer weg, miep miep)
Oud 16-04-2003, 18:53
Crazy Angel
Avatar van Crazy Angel
Crazy Angel is offline
oh ja da's waar ook.. thnx
we zullen vrijdag wel zien wat er gaat gebeuren... kzou het op kunnen zoeken maar da wil ik nog nie weten..
mzzl
__________________
"It's like a huge lollipop that fell on the floor. No matter how good it was, you just don't want it any more." ]||[Oh, how I love 1 special person!!
Oud 17-04-2003, 12:06
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
ik mis het tegenwoordig bijna altijd.
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 17-04-2003, 12:44
sportbabe
Avatar van sportbabe
sportbabe is offline
Ik heb de aflevering van vorige week nog steeds niet gezien.. Tis idd jammer dat Benton eruit is. En Rachel mag ook wel een keer opdonderen. En komt Kovac nu alweer terug?? Das snel! Nou ja, hij is wel knap, dus van mij maggie blijven.
Oud 17-04-2003, 19:49
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
volgende week gaan mark en corday uit elkaar om een ruzie over rachel en ella blijft op het randje liggen maar als goed is wordt ze beter (dit is al volgende week!! haah dus niet mrogen!!)
SPANNEND!!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 17-04-2003, 19:51
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 17-04-2003 @ 20:49:
volgende week gaan mark en corday uit elkaar om een ruzie over rachel
SPANNEND!!
dat vind ik niet leuk zowel voor Greene en Corday als voor Rachel
Oud 17-04-2003, 21:03
Verwijderd
nee ik ook niet....

maar gelukkig issut 'maar' een serie he
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Bindingsangst? Raar verhaal... Ik snap er niets van !
Tommy1988
6 21-10-2011 12:05
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap ER IS ZOVEEL MEER - Googlen met Robbert van den Broeke
Char Margolis
8 29-12-2005 22:18
Liefde & Relatie ik heb er een puinhoop van gemaakt
-bambi-
70 28-12-2004 00:16
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Indiase IT'er goedkoper en beter dan Nederlandse
efixer
31 08-06-2004 13:22
Psychologie Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!!
*leintje*
20 12-03-2002 20:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50.