Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2003, 23:57
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
mijn lerares is gaaf
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-12-2003, 19:47
Verwijderd
ik ben ook gaaf
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 12:14
Dory
Avatar van Dory
Dory is offline
Ik heb geen CKV maar KCV (klassiek culturele vorming, speciaal voor het gymnasium )
Mijn leraar daarvoor is mijn Latijn leraar, een nette ChristenUnie man en daardoor heel grappig. Hij mag mij wel omdat ik goed ben in Latijn en geinteresseerd ben in klassieke literatuur
__________________
Nu: niet langer treuren, het kan altijd nog wel gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 15:27
Mindfields
Mindfields is offline
Die gast is echt meesterlijk! ik kreeg vorig jaar gewoon een 8 voor mijn SO, omdat 'ik de enige was die het geleerd had' je mocht zelf weten of je het maakte had meer dan de helft fout, maar goed. Verder heb ik misschien een derde van de Latijn proefwerken gemaakt, de rest gewoon onderuit gepraat

Ontopic: ik heb geen CKV en ook geen KCV
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 16:38
Verwijderd
heel artistiek
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 21:32
Hakkie
Avatar van Hakkie
Hakkie is offline
Mijn leraar ckv2/3 (3 heb ik nu trouwens niet meer) vind ik super. Hij is ook al jaren mijn mentor. Hij is enthousiast over zn vak, weet zo achterlijk veel over kunst, ik kan goed met m praten en hij is echt geïnteresseerd. Jep, ben zeer tevreden over deze leraar. (Ik heb sowieso geen rotleraren eigenlijk!)
__________________
But store up for yourself treasures in heaven...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 15:48
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
mijn ckv-1 leraris is kut
mijn ckv-2 leraar is kut
mijn ckv-3 leraris is zeer relaxed
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 18:58
Fgank
Avatar van Fgank
Fgank is offline
mijn ckv lerares is echt vet, 't is echt zo'n vaag 60's type, heel gemakkelijk in de omgang en ze bedenkt altijd vette opdrachten
__________________
"let me forget about today until tomorrow"->Bob Dylan{The Artist}<-
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 14:36
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
wij doen toch nix met ckv... volgens mij is ze wel aardig...
het enige wat we doen is slapen (letterlijk), gooien met propjes, schreeuwen, dia's omdraaien (o dat vind ze leuk ) en de slechte niko cd van de juf vervangen als ze zich omdraait voor een verse techno cd met maximaal volume
ckv, wat een geweldig vak
mja, maar het licht ook wel aan de juf hoor... ik wil best werken aan een leuke les, maar je moet wel een bétje orde kunnen houden (ze heeft nog niemand de les uitgestuurd )
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 11:20
korfballer
korfballer is offline
ik heb der twee. voor ckv 1 heb k een man en die is egt te grappig enne voor ckv 3 heb k een vrouw die net is afgestudeerd en die is ook wel super vet dus daar heb k et wel mee getroffen

xx
__________________
Life isn't easy and it never will be...
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 15:28
MeSamantha
Avatar van MeSamantha
MeSamantha is offline
die ik heb is aardig!
__________________
-
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 18:00
spinnie
Avatar van spinnie
spinnie is offline
een vaaaaaage warrige gast met niet zittend en altijd vlekken op zn kleren ...tjah het is een CKV leraar of niet he
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 20:57
Joy-ridez
Ik heb KCV, maar omdat ik anders een tussenuur heb, mag ik van de lerares ook naar CKV komen. Het is altijd wel gezellig.
Lerares KCV : erg aardig, leuke lessen.
CKV : is ook okee
Tekenen : hebben we een stagair en die geeft wel leuk les. (becommentarieren dat we nog geeneens het niveau van een eerste klas hebben, terwijl we al in de vierde zitten.)
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 10:42
Endomychus
Avatar van Endomychus
Endomychus is offline
Haha ik heb twee ckv leraren en allebei zijn ze gestoord!
De ene op een manier, want hij heeft echt humor. Hij kan je zo ontzettend in de zeik nemen, heel vaag is ie, zeker aan de anti depressievia, maar we errug grappig. De tweede is echt zo'n oetlul. Dan moiete nwe een foto bestuderen en dan gat hij vertellen over de structuur en samenhang van de foto, maar dan zo specifiek. Laatst had hij het weer over een driehoeksverhouding( ) hij trok lijnen tussen een paar mensen op de foto en was er helemaal zeker van dat de fotograaf zich daar bewust va nwas, dat de fotograaf speciaal de foto maakte om de driehoeksverhouding.....Zoo maf is die gast, hij heeft ook altijd dezelfde KNALROZE ! broek aan....
__________________
waarom staat daar een banner met het hoofd van Boris wil je dat ik hier niet meer kom ofzo
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 15:33
Goldenlove
Avatar van Goldenlove
Goldenlove is offline
Mijn CKv leraar is wel zo'n rare gast. hij loopt alsof hij altijd moet pissen. En hij weet totaal niet wat voro opdr. hij geeft
__________________
Waarom huilen als je net zo goed kunt lachen?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 13:34
mirrie-1986
Avatar van mirrie-1986
mirrie-1986 is offline
ckv 1, een jonge gast, vet aardig.
ckv 2, eerst een vrouw, was wel aardig, maar nu is ze oververmoeid. Nu een man, hij is vet vaag..
ckv3, dat is echt een kl**tzak. Hij mag me dan ook niet.
__________________
All you need is love!!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 15:15
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
de ene bij mij.. is een kunstenaar: mr aanstoot die werk part time en de andere dagen verkkoop hij zijn schilderijen voor minimaal 3500 per stuk,,,

de ander is een dik goor wijf met een stem waar jeniet naar kunt luisteren. zo akelig...
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 14:25
Salala
Avatar van Salala
Salala is offline
Ik vind ze niet vervelender dan andere leraren, misschien iets exentrieker, maar dat was het dan wel weer.
Ben wel blij dat ik nu geen ckv meer heb, die opdrachten maken was echt true hell!
__________________
aanschouw en adoreer
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 19:04
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Echt van die kansloze cultuurnerds zijn dat.. Bij ons is dat echt zo'n alternatief figuur.. Echt te jammer
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 22:15
Verwijderd
vreselijk... ze is best aardig alleen ze kan gewoon geen les geven, of beter ze geeft gewoon geen les. We krijgen aan het begin van de periode een planner met daarop de opdrachten en moeten die maar uitvoeren. Aan het einde inleveren inclusief CA's. ze kijkt er ook amper naar --> steek ik er daarom zoveel tijd in? kan ik net zo goed niet doen...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 14:31
melkpakje
Avatar van melkpakje
melkpakje is offline
mijn ckv lerares is echt heel onintelligent, ze heeft ook er helemaal geen verstand van en ze praat ook nog eens voor de helft duits als ze de nederlandse woorden niet weet
__________________
that's right Ima get medieval on your ass
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 17:50
computer
computer is offline
Ah.. mijn ckv leraar is vet gaaf ik heb hem voor 1 en voor ckv 2,3 hij is echt supervet, je kan lekker je mening laten horen over verschillende dingen enzo en met ckv 2,3 mag je je eigen echt helemaal uitleven, niest is te gek, dus dat is wel super gaaf

Theorie is meestal wel saai, maar ja, denk dat dat bij iedereen wel zo is al weet hij het meestal wel op een leuke manier te brengen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 21:43
Verwijderd
Mijn CKV-leraren zijn nog goede vrienden ook en ze wonen nog geen straat bij elkaar vandaan
Ik ken mijn leraar handenarbeid persoonlijk ook en zijn familie en hij ziet er een beetje Einstein-achtig uit. Een heel lieve man die erg betrokken is bij alles en iedereen zoveel mogelijk aandacht probeert te geven. Hij is wel een softie Hij houdt erg van kunstgeschiedenis, maar heeft een klas die daar niet zo van houdt. Wel zielig. Hij is gewoon heel lief en zorgzaam en hij zegt je altijd hoi en houdt een praatje als er tijd is. Echt een topper.
En dan hebben we nog mijn tekenleraar. Hij spoort echt niet en ik moet wel vaak om 'm lachen. Als je zegt: ik kan niet teken, dan wordt ie heel serieus en zegt dat iedereen dat kan dus jij ook Ook kan ie leuke opmerkingen maken als: hoor je het niet? Wat? Je verf roept! Die roept: *naam*, zet mij nou op papier!
Hij kan kunstgeschiedenis ook veel leuker geven en ik mocht m in te begin niet zo, maar vind m nu ook

Op werkweek ging mn tekenleraar met een theedoek achter een kat aanrennen. Echt lol
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 21:34
TiT@n
TiT@n is offline
Mijn CKV leraar was echt erg. We moesten bijna 2 keer zoveel doen als de rest van de vierde klassen. Maar op zich was hij wel relaxed...

Mzzl, TiT@n
__________________
http://www.nxsecure.org
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 18:12
TwistedJunkie
Avatar van TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Mijn CKV2 lerares is ech het toppunt gwoon....Net een op speed trippende gabber. Als die muziek hoort, begint ze al meteen spastisch mee te doen en te dansen.

Ik moet wel toegeven dat ze nog wel wat maakt van de les (saahaai). This best wel amusant hehe
__________________
This Whole Damn World Can Fall Apart, You'll Be Ok
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 09:35
mare3
mare3 is offline
Ik heb alleen ckv1

De mijnes is wel oke..alleen heeft ze soms van die vieze zweetvlekken onder haar oksels

Mare3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Weer een onderwijs pleidooi
Kitten
129 02-03-2009 11:19
Algemene schoolzaken De meest belachelijke regel bij jullie op school?
Verwijderd
330 27-10-2004 19:37
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie vragenlijst over ckv
Verwijderd
7 08-03-2004 05:52
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap ministerie OCW: vernieuwing tweede fase
$@nd€r $@l@m@nd€r
17 09-07-2003 20:03
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie ckv2
Sinqi
18 21-09-2002 13:15
Algemene schoolzaken 2e fase is een grote bende..lucht je hart
bumblebee
39 20-05-2002 19:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02.