Oud 28-12-2003, 18:00
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Zagen jullie Simon gister op TV? Hij was best wel koel.

"That moron from Poland"
Advertentie
Oud 28-12-2003, 19:03
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Ik lag gisteren weer helemaal dubbel.

- Je bent echt de slechtste die ik tot op heden gehoord heb.

- Jamaar, normaal doe ik de tweede stem

- Ow, ik dacht playback

__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje

Laatst gewijzigd op 29-12-2003 om 01:16.
Oud 28-12-2003, 19:06
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 28-12-2003 @ 19:03:
Ik lach gisteren weer helemaal dubbel.

- Je bent echt de slechtste die ik tot op heden gehoord heb.

- Jamaar, normaal doe ik de tweede stem

- Ow, ik dacht playback

hehe
__________________
As if!
Oud 28-12-2003, 19:09
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 28-12-2003 @ 17:18:
Vinden meiden hem echt zo leuk, ik ben een jongen en hetero maar ik zie niet wat mensen leuk aan die jongen vinden
Jim is lief, en verlegen <3 (ik ben niet fan ofzo.. het is gewoon zo )

ben ik de enige die That Moron From Poland heel gaaf vond?


ik vond die Bon Jovi gozer was wel heel erg slecht.. vooral omdat ik pas na 3 regels het liedje herkende
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Oud 28-12-2003, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 28-12-2003 @ 19:03:
Ik lach gisteren weer helemaal dubbel.

- Je bent echt de slechtste die ik tot op heden gehoord heb.

- Jamaar, normaal doe ik de tweede stem

- Ow, ik dacht playback


En dat jury-lid naast Henk-Jan, die aan Henk-Jan vroeg wat die jongen nou precies zong

En dat meisje met dat zelf geschreven nummer.. "hello jury, hello jury"
De rest van de tekst ben ik alweer vergeten, maar ik heb er wel heel erg om gelachen
Oud 28-12-2003, 19:55
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 28-12-2003 @ 19:46:


En dat meisje met dat zelf geschreven nummer.. "hello jury, hello jury"
De rest van de tekst ben ik alweer vergeten, maar ik heb er wel heel erg om gelachen
Hehe, die was ook dom zeg
__________________
As if!
Oud 28-12-2003, 20:06
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
En dan Barbara die ging schaatsen op Janet Jackson?
Oud 28-12-2003, 20:08
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Vond het gister niet geweldig. Toch vond ik het vorig jaar op de een of andere manier toch leuker, het nieuwe is eraf.

De beste tot nu toe vindt ik die jongen uit Volendam ("het zit in het water"). Hij kon van alle kandidaten die we tot nu toe hebben gezien gewoon het beste zingen en hij zag er ook nog eens een keer helemaal top uit. (wat is zijn naam eigenlijk?)

Die jongen die proud mary deed vond ik het wel aardig doen, het was alleen nogal monotoon (maar goed zo groot bereik heeft jim ook weer niet).
Oud 28-12-2003, 20:09
Verwijderd
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 28-12-2003 @ 20:08:

De beste tot nu toe vindt ik die jongen uit Volendam ("het zit in het water"). Hij kon van alle kandidaten die we tot nu toe hebben gezien gewoon het beste zingen en hij zag er ook nog eens een keer helemaal top uit. (wat is zijn naam eigenlijk?)

die jongen met dat gestippelde kleurenblindtest-bloesje? Die heet Nick geloof ik
Oud 28-12-2003, 20:14
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 28-12-2003 @ 20:09:
die jongen met dat gestippelde kleurenblindtest-bloesje? Die heet Nick geloof ik
Idd ik wist dat hij Schilder als achternaam had (net zoals vele volendammers), en met behulp van google heet hij idd Nick.
Oud 28-12-2003, 20:17
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 28-12-2003 @ 20:06:
En dan Barbara die ging schaatsen op Janet Jackson?
en ze deed het ook nog bloedserieus, ik dacht eerst dat ze een geintje maakte met dat dansje
Oud 28-12-2003, 20:18
Angel Of Faith
Avatar van Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
De beste van World Idol vond ik toch Kurt (hij zong Beautiful day van U2) en natuurlijk ons eigen Petertje (hij zong het liedje van Nirvana) hah heeft hij die jury van de Verenigde staten effe goed trug gehad met z'n commentaar . Mja Jamai vond ik goed, maar niet zo goed (ben nooit echt een fan geweest maar kom) en de stem van die Kelly Clarkson of zo was toch niet zo spectaculair anders dan bij de rest. Oké mss wel ietsje beter als die Alex die zong, maar toch... Vraag me af wie zal winnen en ik kijk wel uit naar een Idol 2 (die is er in België nog steeds niet maar komt wel hoop ik) .
__________________
<~ Ik ben van niemand, alleen van mezelf!~>; no hope, no love, no glory... no happy ending; I should have kicked your ass instead!
Oud 28-12-2003, 20:24
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
miss noord-nederland bleek niet echt goed te zijn in zingen, omg wat een doos!

en ik herinner me ineens ook weer Anita uit Harkema (dat verstond ik tenminste). Die schoonmaakster van wc's en de ketine (dit zijn niet mijn woorden!). Wat een geweldige immitatie van Britney!
Oud 28-12-2003, 20:25
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 28-12-2003 @ 20:24:
miss noord-nederland bleek niet echt goed te zijn in zingen, omg wat een doos!

en ik herinner me ineens ook weer Anita uit Harkema (dat verstond ik tenminste). Die schoonmaakster van wc's en de ketine (dit zijn niet mijn woorden!). Wat een geweldige immitatie van Britney!


Miss Noord-Nederland was wel érg lekker


heey maar eh ik wil hier zaterdag wel een Idols-chat he een keertje
dat we echt drie topics volmaken bij de uitzending!!
Oud 28-12-2003, 20:28
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Wanneer is de herhaling?? Ik heb het namelijk niet gezien, was deze keer Zwolle?? Want toen ik er was, ja heb ook mee gedaan... , waren Bas en Joël er ook..
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Oud 28-12-2003, 20:30
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Laura1988 schreef op 28-12-2003 @ 20:28:
Wanneer is de herhaling?? Ik heb het namelijk niet gezien, was deze keer Zwolle?? Want toen ik er was, ja heb ook mee gedaan... , waren Bas en Joël er ook..

Woensdag 20.30 uur op Yorin
Zwolle was deze keer ja
Joël en Bas waren ook te zien
jij was toch niet dat meisje met die muts aan wie Joël het telefoonnummer vroeg of wel?
Oud 28-12-2003, 20:32
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 28-12-2003 @ 20:25:

heey maar eh ik wil hier zaterdag wel een Idols-chat he een keertje
dat we echt drie topics volmaken bij de uitzending!!
leuk idee, ik meld me alvast aan (als het doorgaat)
Oud 28-12-2003, 20:37
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 28-12-2003 @ 20:32:
leuk idee, ik meld me alvast aan (als het doorgaat)
Oud 28-12-2003, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 28-12-2003 @ 20:32:
leuk idee, ik meld me alvast aan (als het doorgaat)
ik ook
Nuttige besteding van mn zaterdag avond
Oud 28-12-2003, 20:45
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Ja precies wat moet je anders ook doen!
Oud 28-12-2003, 21:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 28-12-2003 @ 20:25:
heey maar eh ik wil hier zaterdag wel een Idols-chat he een keertje
dat we echt drie topics volmaken bij de uitzending!!
oke, volgende week?
ik doe wel mee hoor. Gewoon over iedere auditie zeggen wat je er van vindt. Dan hebben we het zo vol
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 28-12-2003, 22:10
*gaapt*
Avatar van *gaapt*
*gaapt* is offline
leuk idee, maar niet handig als je computer in een andere kamer staat dan de tv
__________________
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag...
Oud 29-12-2003, 00:11
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
*gaapt* schreef op 28-12-2003 @ 22:10:
leuk idee, maar niet handig als je computer in een andere kamer staat dan de tv
nog 6 dagen om te verhuizen of veel heen en weer rennen (in reclames bijvoorbeeld )
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 29-12-2003, 00:30
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
of wellicht kun je idols via internet volgen? (weet niet of dit zo is, maar zie wel eens spotjes van chello over audities op internet)
Oud 29-12-2003, 01:56
Verwijderd
Idols sucks.
Oud 29-12-2003, 02:29
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 29-12-2003 @ 01:56:
Idols sucks.
tis nieteens meer humor, maar plaatsvervangende schaamte
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 29-12-2003, 12:45
Hoipiepeloi
Avatar van Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 27-12-2003 @ 14:28:
Vanavond weer Idols 2. Wie is jullie favoriet tot nu toe? Ik vind Rubien erg sterk en Boris II (die langharige )
ik zou het nog niet weten, heb ze nog maar zo kort gezien...
Oud 29-12-2003, 13:57
Verwijderd
Ik vind deel II echt te slecht voor woorden, er is echt geen reet meer aan... ik heb geen één keer zo dubbel gelegen als bij het vorige seizoen.
Oud 29-12-2003, 15:40
*gaapt*
Avatar van *gaapt*
*gaapt* is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-12-2003 @ 00:11:
nog 6 dagen om te verhuizen of veel heen en weer rennen (in reclames bijvoorbeeld )
dat zou helaas niet gaan. op de werkkamer waar de computer staat is geen kabel en in de woonkamer en mijn kamer waar tv staat is geen internet

en de audities zijn wel op internet te bekijken, maar daar moet je eerst weer voor gaan betalen
__________________
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag...
Oud 29-12-2003, 17:31
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
*gaapt* schreef op 29-12-2003 @ 15:40:
dat zou helaas niet gaan. op de werkkamer waar de computer staat is geen kabel en in de woonkamer en mijn kamer waar tv staat is geen internet

en de audities zijn wel op internet te bekijken, maar daar moet je eerst weer voor gaan betalen
dat wordt heen en weer rennen!
Oud 29-12-2003, 20:31
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
FireCracker schreef op 28-12-2003 @ 19:09:
Jim is lief, en verlegen <3 (ik ben niet fan ofzo.. het is gewoon zo )




Ik had het over die jongen met die enorme kraag die afgelopen zaterdag bij Idols te zien was
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 29-12-2003, 21:15
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
ik vind die jerney echt strontvervelend worden met haar toedeledokie. Grappig stukje in het AD van vandaag trouwens (Net wel, net niet)
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Oud 29-12-2003, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 29-12-2003 @ 21:15:
ik vind die jerney echt strontvervelend worden met haar toedeledokie.
Daar begon ik me ook al aardig aan te irriteren inderdaad...
Oud 29-12-2003, 23:42
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Milk schreef op 29-12-2003 @ 13:57:
Ik vind deel II echt te slecht voor woorden, er is echt geen reet meer aan... ik heb geen één keer zo dubbel gelegen als bij het vorige seizoen.
Heb jij dan die homo die toch een vriendin had omdat zij lesbisch was gemist?? Of die dikke met z'n Che Guevara-shirt? (Dikke: "Volgens mij is m'n shirt te klein". Henk-Jan: "nee, je buik is te groot") Of die Somerse boer die Wes nadeed?
Oud 30-12-2003, 09:28
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline


'







wie is dit? :

Oud 30-12-2003, 10:44
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Vleermuisje schreef op 30-12-2003 @ 09:28:

wie is dit? :

[afbeelding]
een dom wijf dat niet kan zingen maar een bord voor d'r kop heeft en dus wel meedoet aan idols.
helaas, helaas, niet door!
Oud 30-12-2003, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Vleermuisje schreef op 30-12-2003 @ 09:28:

wie is dit? :

[afbeelding]
Ze deed dit jaar voor de tweede keer mee.. kon niet zingen, vorig jaar ook al niet. Haar uitspraak was ook echt zo fout
Oud 30-12-2003, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 30-12-2003 @ 10:44:
een dom wijf dat niet kan zingen maar een bord voor d'r kop heeft en dus wel meedoet aan idols.
helaas, helaas, niet door!
En dat bandje om haar nek ook...


Citaat:
En in de veronice gids stond ook dat will young en kelly clarkson de meeste kans hadden..
Ja, om precies te zijn stond er dat
Will Young 75 % kans had
Kelly Clarkson 75 % kans had
Jamai 50 % kans had
Heinz Winckler 50 % kans had
Diana Karazon 45 % kans had
Peter Evrard 35 % kans had
Ryan Malcolm 35 % kans had
Guy Sebastian 30 % kans had
Alicja Janosz 25 % kans had
Alexander Klaws 20 % kans had
Kurt Nilsen 20 % kans had
Hetgeen de totale kans van de deelnemers op 460 % brengt.
Ik heb me echt ontzettend lopen opwinden over de achterlijke schrijvers van dat artikel . Belinda Janssen, Lieke Kézér en ellen Litz waren zelfs met zijn drieën nog niet intelligent genoeg om te bedenken dat meer dan 100 % best wel onzin is...
Oud 30-12-2003, 12:37
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Vleermuisje schreef op 30-12-2003 @ 09:28:
[afbeelding]

[afbeelding] '

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

wie is dit? :

[afbeelding]
als d'r nou ook namen bij kwamen te staan.. dan weet ik ook over wie we het hebben, want ik lees hier altijd van alles over mensen waarbij ik denk 'welk gezicht hoorde daar dan bij?'.
en wat heeft die derde foto met Idols te maken, behalve dat het logo op de achtergrond te zien is?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 30-12-2003, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 30-12-2003 @ 12:37:
als d'r nou ook namen bij kwamen te staan.. dan weet ik ook over wie we het hebben, want ik lees hier altijd van alles over mensen waarbij ik denk 'welk gezicht hoorde daar dan bij?'.
en wat heeft die derde foto met Idols te maken, behalve dat het logo op de achtergrond te zien is?
dat linkse meisje deed mee
Oud 30-12-2003, 12:53
kast
Avatar van kast
kast is offline
Dat derde plaatje is debbie, bij haar grote idolen harry potter en Ron. Dat hoofd vergeet ik nooit meer.
Oud 30-12-2003, 12:55
Verwijderd
Wie is dat meisje op dat vierde plaatje?
Oud 30-12-2003, 13:02
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
vanavond om 22.00 wordt world idols op yorin herhaald
__________________
Learn the rules, then break them
Oud 30-12-2003, 16:45
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 30-12-2003 @ 12:55:
Wie is dat meisje op dat vierde plaatje?
zij is (nog) niet genoemd.

je zag haar helemaal aan het einde. Maar of dat nu betekent dat ze volgende week komt of dat ze ook een kandidaat van afgelopen keer was?? ik heb geen idee
Oud 30-12-2003, 20:18
Goede Fee
Avatar van Goede Fee
Goede Fee is offline
Ik vond het jammer dat Alexander zo slecht zong, hij zong véél beter bij Deutschland sucht ein Superstar (Idols in Duitsland).
Aangezien ik die serie ook gevolgd heb (en hilarisch heb gelachen om Daniël, maar dat doet er nu even niet toe) vind ik dat hij veel beter kan zingen dan Jamai, het is alleen jammer dat je zijn duitse accent zo goed hoort.
Verder hóóp ik dat Guy wint, maar als Kurt wint vind ik dat eigenlijk ook wel oké!

En dat meisje op het vierde plaatje heb ik volgens mij helemaal niet horen zingen...
__________________
<3
Oud 30-12-2003, 23:14
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 30-12-2003 @ 11:43:
Hetgeen de totale kans van de deelnemers op 460 % brengt.
Ik heb me echt ontzettend lopen opwinden over de achterlijke schrijvers van dat artikel . Belinda Janssen, Lieke Kézér en ellen Litz waren zelfs met zijn drieën nog niet intelligent genoeg om te bedenken dat meer dan 100 % best wel onzin is...
Hmm et staat een beetje gek ja, maar zo werkt het percentage systeem tel geval gedoe dat ze hier gebruiken niet helemaal.

Exact weet ik et ook niet, maar volgens mij bedoelen de schrijvers van dit artikel hoeveel procent van de mensen - of - juryleden zouden stemmen op deze persoon, hoeveel procent daar dus kans van is dat ze daar op gaan stemmen, en hoeveel procent van het geheel er op stemt.

Aangezien je als kijker toch op iedereen kunt stemmen, heb je dus meerdere stemmen uitgebracht.. en wordt er dus niet gekeken naar hoeveel procent van het totaal aantal stemmen naar de kandidaten gaat.

Ofzo.

Ehm, dan even iets anders, ik had een vraagje, of eigenlijk meerdere. Ik kijk nu de world idols herhaling (ik zapte er per ongeluk over, ik had het wel gehoord, maar gemist). Nu weet ik niks van de regels, maar help me out here. Er staat bij elke kandidaat een sms geval, en een bel geval. Toch mag je niet meer stemmen want het is een herhaling. Oke, hier kan ik nog bijkomen. Maar toen kwam Jamai.. en bla, toen stond er op het scherm dat Nederland niet hoeft te stemmen, want alle stemmen van Nederland gaan al naar Jamai.. weet iemand hoe dit werkt dan? Is dit alleen in Nederland? Hoeveel stemmen mag Nederland dan als land uitgeven? En vanaf wie gaat dat?

Gewoon ff wat info over dit graag... als iemand het voor me heeft. Thanks!
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 30-12-2003, 23:29
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 30-12-2003 @ 23:14:
Ehm, dan even iets anders, ik had een vraagje, of eigenlijk meerdere. Ik kijk nu de world idols herhaling (ik zapte er per ongeluk over, ik had het wel gehoord, maar gemist). Nu weet ik niks van de regels, maar help me out here. Er staat bij elke kandidaat een sms geval, en een bel geval. Toch mag je niet meer stemmen want het is een herhaling. Oke, hier kan ik nog bijkomen. Maar toen kwam Jamai.. en bla, toen stond er op het scherm dat Nederland niet hoeft te stemmen, want alle stemmen van Nederland gaan al naar Jamai.. weet iemand hoe dit werkt dan? Is dit alleen in Nederland? Hoeveel stemmen mag Nederland dan als land uitgeven? En vanaf wie gaat dat?
Elke deelnemer krijgt het maximale punten van zijn eigen land. Dus sms'er uit Amerika kunnen niet op Kelly nogwat stemmen en sms'ers uit Engeland niet op Will Young. En wij dus niet op Jamai. Zoiets zeiden ze, maar exact weet ik het ook niet meer.

Gister was trouwens in Hart van Nederland dat elk land zijn eigen World Idols heeft uitgezonden. In Duitsland bijvoorbeeld kwam de Duitse deelnemer als laatste, terwijl in de Nederlandse aflevering, Duitsland als eerst moest optreden. Ook kreeg de Duitser in de Duitse uitzending ander commentaar (van andere juryleden dus), terwijl in Nederland ander commentaar eruit is geknipt.
Zo heeft elk land zijn eigen versie gemaakt...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 30-12-2003, 23:38
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Balance schreef op 30-12-2003 @ 23:29:

Zo heeft elk land zijn eigen versie gemaakt...
Jup zo zag ik eerst tien minuten van een duitse.. ook met duitse presentatoren en helemaal nagesynced!
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 31-12-2003, 13:13
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
ik heb gisteren de herhaling van vorige week gezien.
(vorige week heb ik het gemist)

ik vond die jongen uit noorwegen (ik weet niet of ik dat goed heb) die u2 zong veruit de beste.

En dat poolse jurylid!! wat een debiel.
Oud 31-12-2003, 16:20
Hoipiepeloi
Avatar van Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 29-12-2003 @ 21:15:
ik vind die jerney echt strontvervelend worden met haar toedeledokie.
ja op een bepaald moment hadden ze er drie achter elkaar ofzo waartegen ze dat zei
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43.