Oud 22-07-2004, 23:07
Vertical
Vertical is offline
Ik zit nu al een paar weken op me boekenlijst te wachten en na tig keer te hebben nagevraagd waar die nou blijft ben ik het zat en begin ik mijn zoektocht hier op het internet naar mijn boekenlijstje, want ik heb geen zin om me nieuwe schooljaar te beginnen zonder boeken..

Het gaat om de opleiding Medewerker Beheer ICT Niveau 3 eerste jaar...

Als iemand mij hiermee kan verder helpen zou ik dat zeer fijn vinden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2004, 00:23
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Hmm, nu wil ik niet veel zeggen, maar zou dat niet per school kunnen verschillen. Dus dat je t eigenlijk wel van je school zou moeten horen? (Bovendien zijn boeken vaak redelijk vlot leverbaar)
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 00:28
Sprinkle
Avatar van Sprinkle
Sprinkle is offline
heb hetzelfde probleem maar dan met een andere opleiding grafisch vormgeven leerjaar 1 bij de boekenleverancier zeiden ze dat ze daar helemaal geen boeken van hadden.
__________________
Listen to the waves as they all crash down.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 01:20
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Ga naar de site van de beste boekhandel in de stad van jouw studie. Meestal kun je daar wel een boekenlijst vinden, omdat je ook via internet kunt bestellen.
Broese in Utrecht bijvoorbeeld.
(zeker als er een Universiteitsterrein is, zoals De Uithof in Utrecht of De Campus in Twente, is daar meestal ook wel een (studenten)boekhandel aanwezig die over zulke lijsten bezit, vaak ook per 'school' en studie te bekijken)

succes
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Sprinkle schreef op 23-07-2004 @ 00:28 :
heb hetzelfde probleem maar dan met een andere opleiding grafisch vormgeven leerjaar 1 bij de boekenleverancier zeiden ze dat ze daar helemaal geen boeken van hadden.
Ik zit op het GLU en heb wel een boekenlijst voor je.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 11:58
Verwijderd
Mensen, die lijsten zijn nog maar net een paar weekjes klaar! Ze moeten nog afgedrukt worden en opgestuurd etc, dat duurt gewoon even. Je krijgt ze écht wel! (En sommige opleidingen werken niet eens met boeken, die maken zelf blokboeken.)

Maak je niet zo druk.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 13:49
$omeone
$omeone is offline
ik word ook een beetje gek van al die boekentopics hier.. kan daar niet 1 groot topic voor komen ofzo, met de mededeling dat iedereen gewoon rustig af moet wachten tot ze er bericht over krijgen van/op hun school?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 13:54
Verwijderd
Citaat:
$omeone schreef op 23-07-2004 @ 13:49 :
ik word ook een beetje gek van al die boekentopics hier.. kan daar niet 1 groot topic voor komen ofzo, met de mededeling dat iedereen gewoon rustig af moet wachten tot ze er bericht over krijgen van/op hun school?
Idd, lijkt me ook wel een goed idee... Het is pas juli, meeste opleidingen beginnen pas echt op 6 september... Pff, die lijsten komen wel... ( )
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 17:13
Boozle
Avatar van Boozle
Boozle is offline
Die opleiding doe ik ook. Ik kreeg wel een brief van de Studieboeken centrale. De website is www.studieboekencentrale.nl vanaf die site heb ik ze besteld, maar daar komt nog bij dat ik denk dat niet overal de ICT opleiding hetzelfde is.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 18:29
Vertical
Vertical is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 23-07-2004 @ 11:58 :
Mensen, die lijsten zijn nog maar net een paar weekjes klaar! Ze moeten nog afgedrukt worden en opgestuurd etc, dat duurt gewoon even. Je krijgt ze écht wel! (En sommige opleidingen werken niet eens met boeken, die maken zelf blokboeken.)

Maak je niet zo druk.
Ik heb een paar weken geleden een brief gehad waarin stond dat ik binnen een week me boekelijst zou ontvangen, niet gekregen dus, nu week geleden kreeg ik een brief waarin stond dat er een fout ISBN nummer stond ofzo in de boekenlijst (die ik dus niet heb gekregen nog)

Als ik een brief krijg waarin staat dat ik me boekenlijst al in me bezit moet hebben lijkt het me toch dat er iets fout is gegaan...
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 18:59
$omeone
$omeone is offline
Citaat:
Vertical schreef op 23-07-2004 @ 18:29 :
Ik heb een paar weken geleden een brief gehad waarin stond dat ik binnen een week me boekelijst zou ontvangen, niet gekregen dus, nu week geleden kreeg ik een brief waarin stond dat er een fout ISBN nummer stond ofzo in de boekenlijst (die ik dus niet heb gekregen nog)

Als ik een brief krijg waarin staat dat ik me boekenlijst al in me bezit moet hebben lijkt het me toch dat er iets fout is gegaan...
dan neem je daar contact over op met je school..? 't zou nogal heel toevallig zijn wil er hier een toekomstige klasgenoot van je rondhuppelen, die ook nog eens dit topic leest.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 19:27
Vertical
Vertical is offline
Citaat:
$omeone schreef op 23-07-2004 @ 18:59 :
dan neem je daar contact over op met je school..? 't zou nogal heel toevallig zijn wil er hier een toekomstige klasgenoot van je rondhuppelen, die ook nog eens dit topic leest.
Ik zou dit topic niet maken als ik dat al niet had gedaan he, er staat al in me openings post dat ik al tig keer ben langs gegaan op die school maar ze het gewoon niet weten of zeggen dat het nog komt, waar ik dus ernstig aan twijfel aangezien hij nu al 4 weken te laat is
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Vertical schreef op 23-07-2004 @ 18:29 :
Ik heb een paar weken geleden een brief gehad waarin stond dat ik binnen een week me boekelijst zou ontvangen, niet gekregen dus, nu week geleden kreeg ik een brief waarin stond dat er een fout ISBN nummer stond ofzo in de boekenlijst (die ik dus niet heb gekregen nog)

Als ik een brief krijg waarin staat dat ik me boekenlijst al in me bezit moet hebben lijkt het me toch dat er iets fout is gegaan...
Dan bel je naar school, bestook je ze met e-mailtjes. Had je meteen al moeten doen, toen je die lijst niet kreeg (terwijl ze het dus hadden aangekondigd). Vraag aan mensen bij de administratie waar je je boeken moet bestellen, wanneer ze je geen nieuwe lijst kunnen sturen, die instelling hebben vaak ook de lijsten. Bij mijn hogeschool staat op de website een link naar de site waar ik mijn boeken kan bestellen; zoek dus iets soortgelijks voor jouw opleiding.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Vertical schreef op 24-07-2004 @ 19:27 :
Ik zou dit topic niet maken als ik dat al niet had gedaan he, er staat al in me openings post dat ik al tig keer ben langs gegaan op die school maar ze het gewoon niet weten of zeggen dat het nog komt, waar ik dus ernstig aan twijfel aangezien hij nu al 4 weken te laat is
Eis een kopie bij de administratie daar, vaak liggen die daar wel gewoon ergens.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken 2e hands mbo schoolboeken
xSelimaa
4 11-08-2013 08:39
Algemene schoolzaken VWO literatuurlijst
Guimaraes
13 09-01-2005 15:18
Huiswerkvragen: Exacte vakken Econometrie
Verwijderd
4 08-10-2004 18:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:44.