Oud 06-10-2016, 15:27
AnimeFan09
AnimeFan09 is offline
Hallo ik ben 17 jaar oud en ik kijk bijna de hele dag anime. Ik kijk zo veel anime dat je het wel een obsessie kan noemen. Maar sinds kort ben ik emoties gaan voelen voor een van de karakters uit een Anime. Het gaat om Meiko uit de Anime Prison School. Ik kan het gewoon niet helpen elke keer als ik haar zie voel ik me goed en kan ik niet stoppen met naar haar kijken. Ik heb stiekum ook posters van haar op mijn kamer maar heb ze nog niet opgehangen omdat ik niet weet hoe mijn moeder hier op reageert.

Is zon crush op een fictioneel karakter normaal?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2016, 16:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Er zijn wel meer mensen die gevoelens ontwikkelen voor mensen of inderdaad tekenfilmfiguren waar ze nooit daadwerkelijk een relatie mee zouden kunnen hebben. Denk maar aan mensen die verliefd zijn op acteurs of actrices, of mensen die stiekem een beetje verliefd zijn op karakters uit een boek. Vaak is zoiets een fase waar je op den duur wel weer overheen groeit.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-10-2016, 17:23
Robbert297
Robbert297 is offline
Ik was ooit verliefd op Selena Gomez. Daar ben ik ook overheen gegroeid. Komt goed!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Wat vinden vrouwen sexy aan het mannelijke lichaam?
Verwijderd
363 16-08-2012 22:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04.