Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2003, 21:08
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Elke keer als ik een topic lees over wat meisjes in jongens zoeken, zegt bijna iedereen dat ze iemand willen hebben met een leuke uistraling. Ikzelf snap niet echt wat hiermee bedoelt wordt. Dus meiden, wat is nou precies een leuke uistraling
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2003, 21:20
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Another Way schreef op 26-05-2003 @ 22:08:
Elke keer als ik een topic lees over wat meisjes in jongens zoeken, zegt bijna iedereen dat ze iemand willen hebben met een leuke uistraling. Ikzelf snap niet echt wat hiermee bedoelt wordt. Dus meiden, wat is nou precies een leuke uistraling
De gezichtsuitdrukking.
Als je veel zelfvertrouwen hebt en gelukkig bent kan men dat snel merken.
Voor het omgekeerde geld precies hetzelfde.
Echter zie ik ook als uitstralling de manier van lachen en kijken.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 21:27
Verwijderd
Inderdaad de manier waarop je kijkt. Als je vriendelijk en opgewekt kijkt, ben je stukken leuker om naar te kijken dan wanneer je chagrijnig en agressief kijkt, of als je mega-arrogant kijkt. Daarnaast ook de manier waarop je beweegt; lomp, of nichterig, of elegant, of stoer, etc.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 21:29
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Kortom: als je geen leuke uitstraling hebt ben je de lul.

Want de manier waarop je kijkt en beweegt en loopt etc. lijkt me nou niet iets wat je zelf snel zou kunnen veranderen...
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 21:30
biep
Avatar van biep
biep is offline
het hele "plaatje" van een persoon...
hij moet iets unieks/apparts hebben.
schitterende pretoogjes en n mooie lach bijvoorbeeld.

naja eigenlijk is uitstraling iets onbeschrijfbaars, het is gewoon iets wat je hebt of niet.
het is gewoon een soort van mooie stralende waas die om iemand heen hangt
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 21:31
confabulatie
Avatar van confabulatie
confabulatie is offline
Citaat:
M@rco schreef op 26-05-2003 @ 22:29:
Kortom: als je geen leuke uitstraling hebt ben je de lul.

Want de manier waarop je kijkt en beweegt en loopt etc. lijkt me nou niet iets wat je zelf snel zou kunnen veranderen...
maar iedereen heeft andere mening over leuke uitstraling...
iedereen heeft andere smaak toch...
__________________
Here I am
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 23:55
Fatal Exception
Avatar van Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Onzin, vrouwen kijken niet naar uitstraling maar of de gast stevig gebouwd is en groot.

Zo zijn zulke jongens die zo gebouwd zijn zo vervelend zich 'kandidaat' te stellen terwijl ze al een vriendin hebben, waardoor de 'mindere' jongens in het niet vallen die geen vriendin hebben. Zodoende kijken de vrouwen in het geheel niet naar hen.

Life sucks. Doeg!
__________________
A fatal exception 0E has occurred at 0028:C02A0201 in VXD IOS(04)+00001FC9.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 23:59
Fatal Exception
Avatar van Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Idem dito geldt overigens voor de vrouwen:

Stel je voor, jij bent niet zo'n knap meisje, en er zijn veel knappe andere meisjes om je heen.

Veel van die knappe meisjes hebben uiteraard al een vriend, maar ze zijn met hun vriendinnen uit om hun 'ego te strelen'. Net als die knappe jongens, die zijn er ook op uit op hun 'ego' te strelen.

Door dat gedrag val jij, als minder knap iemand in het niet, en is alle aandacht gericht op die knappe meisjes, omdat die doen alsof ze geen vriend hebben.

Sorry voor de mindere knappe mensen onder ons, maar zo is het.

En uitstraling geldt alleen in gelegenheden waar je elkaar zo'n beetje elke dag ziet. Maar als de situatie zich niet voordoet dat je vaak mensen van het andere geslacht dagelijks ziet en mee omgaat is het dus pech.

En nee dit is geen onzinverhaal maar de keiharde werkelijkheid!
__________________
A fatal exception 0E has occurred at 0028:C02A0201 in VXD IOS(04)+00001FC9.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 07:29
J3LL31987MB
J3LL31987MB is offline
Citaat:
Fatal Exception schreef op 27-05-2003 @ 00:55:
Onzin, vrouwen kijken niet naar uitstraling maar of de gast stevig gebouwd is en groot.

Zo zijn zulke jongens die zo gebouwd zijn zo vervelend zich 'kandidaat' te stellen terwijl ze al een vriendin hebben, waardoor de 'mindere' jongens in het niet vallen die geen vriendin hebben. Zodoende kijken de vrouwen in het geheel niet naar hen.

Life sucks. Doeg!
moet de vrouw dan het initiatief nemen? en 'kandidaat stellen"??, als je dat meisje zo leuk vind dan ga je er toch zelf op af? tgaat niet aleen maar om het uiterlijk.
__________________
**~~YEAH!!!~~**
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 07:32
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 26-05-2003 @ 22:27:
Inderdaad de manier waarop je kijkt. Als je vriendelijk en opgewekt kijkt, ben je stukken leuker om naar te kijken dan wanneer je chagrijnig en agressief kijkt, of als je mega-arrogant kijkt. Daarnaast ook de manier waarop je beweegt; lomp, of nichterig, of elegant, of stoer, etc.
Ik heb altijd zo een aggro, sjago blik. Ik kijk echt nooit vrolijk

Maar ik kan daar niets aan doen

weet iemand hoe je een mooie uitstraling krijgt

Laatst gewijzigd op 27-05-2003 om 07:36.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 07:32
Thomas
Thomas is offline
Dat is natuurlijk zeer moeilijk te bepalen aangezien dit voor iederen persoon weer anders kan zijn. Als ik in algemene termen spreek dan komt het vaak neer op spontantiteit, een flinke partij zelfvertrouwen, ondernemend type etc. etc.

Zoals ik al zei; het is voor iedereen verschillend. Hopelijk heb ik nu een beetje een beeld kunnen schetsen.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 07:42
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Fatal Exception schreef op 27-05-2003 @ 00:59:
Idem dito geldt overigens voor de vrouwen:

Stel je voor, jij bent niet zo'n knap meisje, en er zijn veel knappe andere meisjes om je heen.

Veel van die knappe meisjes hebben uiteraard al een vriend, maar ze zijn met hun vriendinnen uit om hun 'ego te strelen'. Net als die knappe jongens, die zijn er ook op uit op hun 'ego' te strelen.

Door dat gedrag val jij, als minder knap iemand in het niet, en is alle aandacht gericht op die knappe meisjes, omdat die doen alsof ze geen vriend hebben.

Sorry voor de mindere knappe mensen onder ons, maar zo is het.

En uitstraling geldt alleen in gelegenheden waar je elkaar zo'n beetje elke dag ziet. Maar als de situatie zich niet voordoet dat je vaak mensen van het andere geslacht dagelijks ziet en mee omgaat is het dus pech.

En nee dit is geen onzinverhaal maar de keiharde werkelijkheid!
Natuurlijk zegt uiterlijk heel veel.
Maar het is niet zo dat mensen alleen maar puur naar uiterlijk kijken zoals jij zegt.
Maar wat wel zo is dat uitstralling je mooier maakt, als een persoon lief kijkt ziet ze er meestal beter uit dan als ze arrogant kijkt.
Een uitstralling kan totaal iemand lelijk maken vind ik.
Ik had een meisje in me klas en die vond zichzelf zo mooi 'en straalde enorme arrogantie uit' en dat trek mij absoluut niet aan.
Terwijl ze op een dag heel vrolijk en lief deed en zo er ook beter uitzag.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 09:47
)Vampje(
)Vampje( is offline
Een leuke uitstraling begint bij een lieve, gemeende lach. Iemand moet iets 'ondeugends' uitstralen, maar niet macho. Niet verlegen, maar ook niet 'ik durf alles'. Gewoon lief, grappig, spontaan en misschien een beetje onhandig.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 10:02
misssarcasmm
Avatar van misssarcasmm
misssarcasmm is offline
ik zou het omschrijven als de mate waarin mensen je kunnen boeien met alleen hun aanwezigheid. Ik denk dat mensen met veel uitstraling heel erg hebben
__________________
Life's a bitch, but so am I
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Fatal Exception schreef op 27-05-2003 @ 00:55:
Onzin, vrouwen kijken niet naar uitstraling maar of de gast stevig gebouwd is en groot.

Zo zijn zulke jongens die zo gebouwd zijn zo vervelend zich 'kandidaat' te stellen terwijl ze al een vriendin hebben, waardoor de 'mindere' jongens in het niet vallen die geen vriendin hebben. Zodoende kijken de vrouwen in het geheel niet naar hen.

Life sucks. Doeg!
Niet alleen, hoor. Er was laatst een film met Keanu Reeves (ultiem hot, kwa lichaam en hoofd) op tv, waarin hij zo verschrikkelijk nerveus en verlegen was, dat hij volkomen onaantrekkelijk was. Zelfs met dat knappe hoofd en mooie lichaam.

Er moet gewoon iets zijn in hem dat je ongelooflijk aanspreekt, en dat is vaak toch iets in de uitstraling. Ik kan niet aanwijzen waarom ik de jongens die ik leuk vind, leuk vind, maar toch voel ik me aangetrokken tot hen. Natuurlijk zitten er wat bij die groot en breed zijn, of heel knap, maar ook kleintjes en mageren en jongens met lelijke kapsels en eigenlijk best wel lelijke jongens. En toch zijn ze leuk.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 10:54
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
als je je goed voelt straal je dat uit, als je gewoon tevreden bent met jezelf dan straal je dat uit...

daar ligt het gewoon aan, hoe je je psychisch voelt zeg maar dat straal je uit, dus als je je ongelukkig voelt dan merken mensen dat aan je...
als je een hekel aan jezelf hebt, of teveel van jezelf houd dan zien mensen allemaal, ook al kunnen ze het niet echt een naam geven... maar voel je je gewoon goed lekker in je vel, zie je er ook beter uit... en dat is uitstraling, gewoon hoe je je voelt...

dus iedereen die zich slecht voelt omdat ze nooit opvallen of zichzelf lellijk vinden, moet maar een of andere manier vinden waarmee ze zich beter voelen... en dat kan je doen door gewoon anders tegen je leven aan te gaan kijken... positiever, niet kijken naar de dingen die je niet bent, maar die je wel bent... enzo...
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 12:46
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
sja.... iedereen heeft het al gezegd, maar ik wilde ook nog effe een voorbeeldje geven;

Ik ga elke dag met de bus naar school, en ik zit altijd helemaal achterin. En als er dan weer mensen de bus in stappen, dan is het gewoon echt de manier waarop iemand de bus binnen komt wat iemand aantrekklijk maakt.
Je hebt de mensen die echt met zo'n chagrijnig hoofd de bus in stappen, omdat ze weer totaal geen zin hebben in de dag van vandaag. Of ze hebben weer een ongeloofljke kut dag gehad ofzo. En dan kijken ze maar wat voor zich uit. Echt zo'n levenloze blik.

Dan heb je bijvoorbeeld de mensen die zich heel wat vinden, en met een extra grote glimlach de bus binnen komen, en iedereen eerst even gaat zitten aankijken of zij allemaal wel gezien hebben wie de bus is binnen komen wandelen

Of je hebt de mensen die altijd vrolijk zijn, en de bus chaufeur even gedag zegt, en die gewoon rustig de bus binnen gaan. Mensen die zo'n uitstaling hebben waarvan je nieuwschierig word naar hun dagelijkse leven.

En misschien komt er wel die hele serieuze persoon de bus binnen. Die onder zijn arm nog het boek "verliefdheid...hoe, en waarom?" heeft zitten en waarschijnlijk hele theoriën heeft over de meest uit eenlopende dingen.

of er komt die stoere breed geschouderde jongenman de bus binnen die eigenlijk surf instructeur in scheveningen is, en zijn sporttas achter zich aan sleept.

En dan heb je nog dat ongelooflijk mooie meisje, die haar schoonheid verbergd onder die super lelijke en afgeragde kleding en die berg make up. Het meisje dat een prinses had kunnen zijn, maar die toevallig de verkeerde vrienden tegen het lijf is gelopen waardoor ze zichzelf totaal verwaarloosd.



haha, nou je merkt wel dat ik er van hou om mensen te bekijken .
Wat ik er mee wilde zeggen is dat uitsraling zoveel kan zeggen, en zoveel over een persoon kan vertellen. Het is maar net wat je in iemand zoekt wat die ene persoon aantrekkelijk maakt.
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 12:59
Verwijderd
Dit alles samengevat is er dus eigenlijk helemaal geen peil op te trekken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-05-2003, 13:07
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
idd......er is echt niks dat je kan zeggen van, DAT moet je doen om een betere uitsraling te krijgen.

Maar gewoon zelf verzekerd, met een rechte rug, en schouders naar achter lopen is een goed begin
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 21:58
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Wat kun je doen om je uitstraling te verbeteren
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 22:38
murcielago
murcielago is offline
Ik denk dat je niet moet gaan denken in termen van verbeteren en ergens beter in zijn. Naar mijn mening is echt je zelf zijn al een heel belangrijk iets. Als je gelooft in je zelf komt het heus wel goed.
__________________
Proletariers aller landen verenigt u..
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 22:46
Ciao Che
Avatar van Ciao Che
Ciao Che is offline
Citaat:
murcielago schreef op 27-05-2003 @ 23:38:
Ik denk dat je niet moet gaan denken in termen van verbeteren en ergens beter in zijn. Naar mijn mening is echt je zelf zijn al een heel belangrijk iets. Als je gelooft in je zelf komt het heus wel goed.
Precies

Uitstraling gaat vanzelf, afgezien van het feit dat het vreselijk vermoeiend en vrijwel onmogelijk moet zijn om iets anders uit te stralen dan je zelf bent (waar het uiteindelijk op neer komt), houd je alleen jezelf voor de gek.
Ben je tevreden met jezelf dan straal je dat ook uit.
__________________
Degs. D'ya like degs?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 23:26
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Ik heb altijd zo een aggro, sjago blik. Ik kijk echt nooit vrolijk

Maar ik kan daar niets aan doen

weet iemand hoe je een mooie uitstraling krijgt
genieten van de dingen in het leven.


Citaat:
Wat ik er mee wilde zeggen is dat uitsraling zoveel kan zeggen, en zoveel over een persoon kan vertellen. Het is maar net wat je in iemand zoekt wat die ene persoon aantrekkelijk maakt.
Inderdaad.
Citaat:
Ik denk dat je niet moet gaan denken in termen van verbeteren en ergens beter in zijn. Naar mijn mening is echt je zelf zijn al een heel belangrijk iets. Als je gelooft in je zelf komt het heus wel goed.
Inderdaad geloof in jezelf dan komt alles goed.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 23:43
Verwijderd
een jongen die:
- er redelijk goed verzorgd uitziet
- twinkeloogjes heeft
- leuk lacht
- sympathiek overkomt
heeft volgens mij een leuke uitstraling.

maar zoals al gezegd werd: uitstraling geeft aan of je tevreden bent met jezelf, of je vrolijk bent en meer van die dingen.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 09:18
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef op 27-05-2003 @ 13:46:
sja.... iedereen heeft het al gezegd, maar ik wilde ook nog effe een voorbeeldje geven;


Of je hebt de mensen die altijd vrolijk zijn, en de bus chaufeur even gedag zegt, en die gewoon rustig de bus binnen gaan. Mensen die zo'n uitstaling hebben waarvan je nieuwschierig word naar hun dagelijkse leven.

Die jongen kan ik zijn, ik ben ook altijd heel open en spontaan tegen mensen, ik hou van praten en kan altijd aan een stuk door lullen. Vrolijk is ook altijd gezellig, dat depresieve gedoe heb ik geen zin in hoor, ja ben wel eens serieus en lees ook wel veel dingen over emoties maar ik ben gewoon een optimist.
En ik ben natuurlijk heel blij met mijn leven, morgen barcalona
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2003, 11:53
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Een jongen moet een beetje zelfverzekerd overkomen (niet TE), als iemand lekker in zn vel zit dan straalt hij/zij dat vaak ook uit..
een jongen moet er ook verzorgd uitzien.. Ookal ben je niet superknap dan kun je, als je je goed verzorgt er toch nog heel goed en aantrekkelijk uitzien!
Geef jezelf een goede houding; niet onderuitgezakt en ongeinteresseert, maar een goede rechte houding; dit zorgt er ook voor dat je er wat zelfverzekerder uitziet vaak..

tja Gewoon kleine dingen die een bepaalde jongen aantrekkelijk maken voor een meisje..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 12:06
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Fatal Exception schreef op 27-05-2003 @ 00:59:
Idem dito geldt overigens voor de vrouwen:

Stel je voor, jij bent niet zo'n knap meisje, en er zijn veel knappe andere meisjes om je heen.

Veel van die knappe meisjes hebben uiteraard al een vriend, maar ze zijn met hun vriendinnen uit om hun 'ego te strelen'. Net als die knappe jongens, die zijn er ook op uit op hun 'ego' te strelen.

Door dat gedrag val jij, als minder knap iemand in het niet, en is alle aandacht gericht op die knappe meisjes, omdat die doen alsof ze geen vriend hebben.

Sorry voor de mindere knappe mensen onder ons, maar zo is het.

En uitstraling geldt alleen in gelegenheden waar je elkaar zo'n beetje elke dag ziet. Maar als de situatie zich niet voordoet dat je vaak mensen van het andere geslacht dagelijks ziet en mee omgaat is het dus pech.

En nee dit is geen onzinverhaal maar de keiharde werkelijkheid!
Ik kan me aan zulke uitspraken als deze zo ergeren!
Jij doet net alsof alle knappe meisjes met een vriend ontrouw zijn, omdat ze knap zijn en zo weten dat ze leuke jongens kunnen krijgen.
Ik vind het een beetje een trieste kijk die jij op de wereld hebt, want zo zit het lang niet altijd in elkaar!
Uit deze uitspraak maak ik op dat jij er ervaring mee hebt, maar dat wil niet zeggen dat alle meisjes zo zijn. Dus jouw verhaal is wel onzin en zeker niet de keiharde werkelijkheid.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 12:40
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Ik hoor meerdere malen dat ik een raar figuur ben en dat kan ik soms wel van me af zetten en mezelf blijven.
Ik heb duidelijke kenmerken van ADHD en daarom vinden mensen me een raar figuur.
Ook heb ik wel eens dat ik me totaal beschaafd kan gedragen en heel socaail overkomt.
Maar als het even niet goed gaat in me hoofd onstaat er chaos en denken mensen echt bijzichzelf ,wat een mafkees.
Nou ik weet niet of ze dat denken, maar ik vraag me af of dat juist erg afstoot?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 12:49
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
l00k At Me schreef op 28-05-2003 @ 13:40:
Ik hoor meerdere malen dat ik een raar figuur ben en dat kan ik soms wel van me af zetten en mezelf blijven.
Ik heb duidelijke kenmerken van ADHD en daarom vinden mensen me een raar figuur.
Ook heb ik wel eens dat ik me totaal beschaafd kan gedragen en heel socaail overkomt.
Maar als het even niet goed gaat in me hoofd onstaat er chaos en denken mensen echt bijzichzelf ,wat een mafkees.
Nou ik weet niet of ze dat denken, maar ik vraag me af of dat juist erg afstoot?
Ik weet het niet, misschien dat veel mensen niet echt weten hoe ze ermee om moeten gaan (ADHD)..
Maar als ik jou was zou ik gewoon me zelf blijven; je kunt jezelf wel anders voor gaan doen dan je bent, maar daar schiet je uiteindelijk niets mee op; mensen komen daar dan toch wel achter.


btw; wat is knap; wat de een ''knap'' vindt hoeft een ander helemaal niet knap te vinden. Smaken verschillen en ieder heeft zo zijn eigen smaak. Ik denk niet dat je precies kunt zeggen ''dit is knap en dit niet''
Dus ik vind het onzin om te zeggen dat je als ''minder mooi meisje'' geen kans maakt tussen ''mooie meisjes'' dan ''minder mooie meisje'' kan toch iets speciaals hebben waar door ze toch juist weer interessant wordt voor een jongen! (vind ik)
(kan trouwens ook andersom; jongens ipv meisjes)
Ik vind het erg oppervlakkig om te zeggen dat je alleen kans maakt als je erg knap bent, en dat je anders pech hebt..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Loezzel schreef op 28-05-2003 @ 13:06:
Ik kan me aan zulke uitspraken als deze zo ergeren!
Jij doet net alsof alle knappe meisjes met een vriend ontrouw zijn, omdat ze knap zijn en zo weten dat ze leuke jongens kunnen krijgen.
Ik vind het een beetje een trieste kijk die jij op de wereld hebt, want zo zit het lang niet altijd in elkaar!
Uit deze uitspraak maak ik op dat jij er ervaring mee hebt, maar dat wil niet zeggen dat alle meisjes zo zijn. Dus jouw verhaal is wel onzin en zeker niet de keiharde werkelijkheid.
Helemaal mee eens.

En ze zeggen ook altijd, als je mooi bent of knap bent dan ben je per definitie als arrogant. Een beetje arrogantie kan echt geen kwaad hoor, je hoeft toch niet met iedereen te praten en sommige mensen negeer ik gewoon. Tegen mijn vriendin, vrienden en kennisen ben ik echt niet arrogant hoor.
Maar een mooi uiterlijk en een lief innerlijk gaan wel samen, ik maak het al meer dan 5 maanden mee, zij is namelijk heel mooi en leuk en lief en slim, hmmm
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 17:48
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Niemand heeft echt antwoord gegeven op mn vraag. Hoe kan ik mn uitstraling veranderen. Genieten van het leven gaat niet als je lelijk en een loser bent.

Dus, wat valt er te doen?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 18:02
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Another Way schreef op 28-05-2003 @ 18:48:
Niemand heeft echt antwoord gegeven op mn vraag. Hoe kan ik mn uitstraling veranderen. Genieten van het leven gaat niet als je lelijk en een loser bent.

Dus, wat valt er te doen?
Hmm erg positief over jezelf ben je niet.
Als je van jezelf zegt dat je 'lelijk' bent (wat dat ook mag zijn volgens jou), dan straal je dat waarschijnlijk ook uit.
Je moet jezelf proberen anders te gaan zien. Even kijken waar je niet tevreden over bent (en dan niet gelijk alles afstrepen..) en vervolgens kijken of je dat kunt veranderen. Bijvoorbeeld een nieuw kapsel, nieuwe kleren enz.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 18:08
thugz-angel
Avatar van thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Another Way schreef op 27-05-2003 @ 08:32:
Ik heb altijd zo een aggro, sjago blik. Ik kijk echt nooit vrolijk

Maar ik kan daar niets aan doen

weet iemand hoe je een mooie uitstraling krijgt
ja door te lachen
__________________
Er is ter wereld geen groter venijn, dan vriend te schijnen en vijand te zijn
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 18:11
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 28-05-2003 @ 13:49:
Ik weet het niet, misschien dat veel mensen niet echt weten hoe ze ermee om moeten gaan (ADHD)..
Maar als ik jou was zou ik gewoon me zelf blijven; je kunt jezelf wel anders voor gaan doen dan je bent, maar daar schiet je uiteindelijk niets mee op; mensen komen daar dan toch wel achter.


btw; wat is knap; wat de een ''knap'' vindt hoeft een ander helemaal niet knap te vinden. Smaken verschillen en ieder heeft zo zijn eigen smaak. Ik denk niet dat je precies kunt zeggen ''dit is knap en dit niet''
Dus ik vind het onzin om te zeggen dat je als ''minder mooi meisje'' geen kans maakt tussen ''mooie meisjes'' dan ''minder mooie meisje'' kan toch iets speciaals hebben waar door ze toch juist weer interessant wordt voor een jongen! (vind ik)
(kan trouwens ook andersom; jongens ipv meisjes)
Ik vind het erg oppervlakkig om te zeggen dat je alleen kans maakt als je erg knap bent, en dat je anders pech hebt..
oCH dan bedoel ik het zijn niet mijn types.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 18:11
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Another Way schreef op 28-05-2003 @ 18:48:
Niemand heeft echt antwoord gegeven op mn vraag. Hoe kan ik mn uitstraling veranderen. Genieten van het leven gaat niet als je lelijk en een loser bent.

Dus, wat valt er te doen?
lach lach en lach.
Maar niet te nep.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 21:14
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 28-05-2003 @ 18:48:
Niemand heeft echt antwoord gegeven op mn vraag. Hoe kan ik mn uitstraling veranderen. Genieten van het leven gaat niet als je lelijk en een loser bent.

Dus, wat valt er te doen?
probeer wat uit te stralen, en laat je zien binnen een groep. Verstop je niet, maar laat je zien. Iig veel suc6
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-05-2003, 22:38
Fly-girl
Fly-girl is offline
Je moet proberen om een beetje positiver te denken over jezelf, dat kan wel heel moelijk zijn en je hoeft jezelf ook niet meteen geweldig te vinden, maar beginnen met een wat ontspannen gezichtsuitrdukking of een glimlach kan al een leukere uitstraling geven dan een vermoeid of chagarijnig gezicht. Je kunt ook gewoon zo nu en dan in de spiegel naar jezelf lachen, dan zie je zelf ook dat je er wat vrolijker uitziet. Vrolijke kleurtjes aantrekken en je houding (rechte rug + schouders naar achter) kunnen ook helpen. verder moet je je er maar niet al te veel op focussen en gewoon lekker jezelf zijn, dingen doen die je leuk vindt want daar wordt je blij van en dat straal je dan ook uit!
__________________
The world moves fast and it would rather pass by.Then to stop and see what makes one cry...(2pac)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Schetsopdracht: 10 vormen dat warmte en koelte uitstralen
Mighty I
6 11-12-2013 20:52
Vrije tijd Welke voetballer heeft de meeste uitstraling?
Grygera
34 30-07-2003 09:47
Liefde & Relatie Verliefd op uitstraling?
luk@z
21 07-04-2003 19:06
Liefde & Relatie knap of uitstraling???
jamaifan15
32 27-03-2003 12:00
Liefde & Relatie Uitstraling
Verwijderd
5 21-03-2003 10:38
Lifestyle he wat is uitstraling precies eigelek????????!!!
lovesista18
13 16-06-2002 13:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35.