Oud 18-03-2002, 12:17
Tyrza
Tyrza is offline
Ik ben al een hele tijd verliefd op een jongen uit mijn klas. Eerder chatte ik weleens met hem, waarbij ik hem verteld heb dat ik hem wel zag zitten. Op school had ik de hele tijd oogcontact met hem en ik dacht dat ie mij ook wel zag zitten. We chatte al een tijdje niet meer en ineens hoorde ik dat ie een vriendin had. Ik begon meteen met afkicken, wat me niet gelukt is, want nu hij weer vrij is ben ik weer helemaal hoteldebotel. Weer heb ik de hele tijd oogcontact met hem, maar op het internet spreek ik hem niet meer. Ik weet dat kijken alleen niets betekent, maar met uitgaan heb ik een keer gemerkt dat ie naar me toe wilde komen, maar hij werd tegengehouden door vrienden. Misschien verbeeld ik het me allemaal wel, maar ik denk toch dat ie me wel een beetje ziet zitten. Alleen ik denk dat ie zich schaamt tegenover zijn vrienden, aangezien ik niet heel knap ben en ook niet tot "zijn groepje" behoor. Ook vraag ik me af of daarmee niet helemaal fout zit. Wat is jullie mening?
__________________
Als ik niet verliefd ben, voel ik me zo leeg. Maar wel verliefd zijn, brengt zoveel teweeg!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2002, 12:35
DJken
Avatar van DJken
DJken is offline
Hey,

Eerst en vooral wil ik zeggen dat je nooit mag negatief over uw eigen denken!!

Niemand is lelijk !! Zeg nekeer tegen uw eigen "Ik ben"

Euhm, ja het kan zijn dat die jongen beschaamd is.. en ook mssn word tegengehouden door zijn vrienden...

Als hij de eerste stap niet durft nemen, dan moet jij die maar doen

Ik weet dat je nu gaat zeggen "makkelijker gezegd dan gedaan" ...
Maar je moet het wagen... en als jij tegen hem zegt dat je ietske voelt voor hem zal hij jou automatisch ook zeggen wat hij voelt voor jou...het mag via msn

slukus XxX
__________________
I fly away with my shadow while, Scratching the moon like a DJ.. The night follows its Odyssey
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 13:03
Tyrza
Tyrza is offline
Ik weet niet of ik dat wel durf, want ja zoals je al voorspelt had, tis makkelijker gezegd dan gedaan...
Ik doe examen en dus heb ik nog maar een paar weken les met hem. Ik zie de optie "Hem meevragen naar het gala", maar dat is echter maar een optie, wat het vast ook wel zal blijven.
Ik zal hem na dit jaar nooit meer zien, want hij woont niet dichtbij en hij gaat een hele andere soort opleiding doen in een andere stad dan ik.
Ik weet t, het is nu of nooit maar omdat ik niet genoeg zelfvertrouwen heb voor nu, zal het wel nooit worden...
__________________
Als ik niet verliefd ben, voel ik me zo leeg. Maar wel verliefd zijn, brengt zoveel teweeg!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 14:33
*Marieke*
Avatar van *Marieke*
*Marieke* is offline
Ga dan eerst weer eens op MSN 'gewoon' met m praten! Probeer eerst vrienden te worden, dat is makkelijker!
__________________
~-~- It's in YOUR eyes -~-~
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 16:02
Babygirl_nr1
Babygirl_nr1 is offline
probeer weer met em in contact te komen op het internet, of spreek em aan. als je dat niet durft laat vrienden proberen erachter te komen wat hij van je vindt.

veel suc-6
__________________
xxx luv ya all xxx
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 16:58
Verwijderd
Pooeeh, ik herken dit helemaal. Ik had precies hetzelfde. De jongen op wie ik heel erg lang verliefd was, keek ook de hele tijd, op een gegeven moment. Zijn beste vriend vroeg een vriendin van mij of ik hem (mijn slachtoffer dus) nog leuk vond, omdat hij mij leuk vond.
Volgende dag vroeg het slachtoffer of ik soms verliefd was op zijn beste vriend...

arrrg.... Nou zegt een vriendin van mij dat dat ook wel een teken kon zijn geweest, maar ik was op dat moment te pissed dattie het nog nie door had.
Tis uiteindelijk nog niks geworden, maar daar ging het nie over.

Citaat:
DJken schreef:
Niemand is lelijk !!
Hahaha, dan ken je mij niet XD

Uhm, maar ik snap wel wat je bedoeld, ookal ben je niet bijzonder knap dan kun je nog wel geweldige uitstraling hebben of een lekker lijf of een geweldige persoonlijkheid of...

Uh, ik ben ook nie knap en er worden ook jongens verliefd op mij dus

[Dit bericht is aangepast door Morgan (18-03-2002).]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Jullie mening over sex
Unknown123
13 11-03-2014 02:42
Vrije tijd Wat is jullie mening over Fitness?
Kim Verbeek
24 05-07-2012 15:39
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoofddoeken wat vinden jullie?
Barb4
187 06-12-2007 13:43
Liefde & Relatie Jullie mening en advies graag!
Jamezy
14 22-11-2003 13:44
Software & Hardware [internetten] wat is jullie mening over dat draadloos internetten
Beyoned
6 23-11-2002 14:13
Algemene schoolzaken Jullie mening...
CobainMeisje
14 21-11-2002 09:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:53.