Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2003, 12:39
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Dit is mijn allereerste verhaal. Ik heb niet veel ervaring met het schrijven van verhalen, het is een beetje chaotisch geworden dus alle punten wat fout zijn zou ik graag willen horen. + spellings en grammaticafouten




We hadden geen punt dat we gemeen hadden met elkaar, dat kon ook niet natuurlijk want we kenden elkaar niet. Ik zal beginnen bij onze eerste ontmoeting. 19 december rond zes uur, misschien net iets over zessen, mijn vriend Suleyman wou mij met zijn vriendin laten kennismaken, ik zag er niet zoveel in maar hij bleef maar doorzeuren, dus ik ging de volgende dag naar zijn school. Het was al een beetje donker en het was er heel druk. Ik kon hem niet vinden in de menigte. Ik stond daar maar een beetje te staan 5 minuten, toen Suleyman mij opeens vond. Hij trok een meisje met lang haar aan zijn hand wiens gezicht ik niet helemaal kon zien in het donker, ik dacht bij mij eigen dit moet zij waarschijnlijk zijn, en we zeiden allebei een beetje verlegen "hoi" tegen elkaar. Daarna zei Suleyman dat hij haar naar huis zou brengen en ik ging weer naar huis. Er verstreek een uur en Suleyman had zijn schooluniform uitgedaan en kwam mij ophalen, we haalden Fatih ook op en gingen naar een cafeetje langs het strand. "En" vroeg Suleyman "wat vond je van haar?" Ik zei: "donker", waarom we allemaal moesten lachen. Hij zei: "oke kom zondag dan met ons mee we gaan naar Hilton". En ik zei zeurend: "neeeee, ik heb geen zin". Maar hij bleef maar aanhouden. Hij zei: "Caglar, (zo heette zijn vriendin), heeft een vriendin Esra, en die wil ons maar niet alleen laten dus dan kan jij met haar wandelen misschien is ze wel iets voor jouw". Ik had eigenlijk geen zin maar omdat hij zo bleef doorzeuren deed ik het toch.