Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2007, 09:11
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Vandaag start de serie grote Vlaamse wedstrijden met als hoogtepunt zondag over een week de Ronde van Vlaanderen. Wie zijn hierin de kanshebbers en voor welke wedstrijd specifiek? Vergeet niet vanmiddag al te kijken, 14.20 op Sporza, Dwars door Vlaanderen.

woensdag 28 maart: Dwars door Vlaanderen
zaterdag 31 maart: E3-prijs Vlaanderen
zondag 1 april: Brabantse Pijl
dinsdag 3 april t/m donderdag 5 april: Driedaagse De Panne-Koksijde
zondag 8 april: Ronde van Vlaanderen
woensdag 11 april: Gent-Wevelgem
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2007, 11:47
Duplo - Dos
Avatar van Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
jammer dat ik moet werken, had graag gekeken
__________________
Zeeuwse meziek: sitterdags luuster ik meziek, sondags draai ik meziek en smeandags meld ik meziek. || Aôles op z'n tied, zei Prediker
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 17:28
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Duplo - Dos schreef op 28-03-2007 @ 12:47 :
jammer dat ik moet werken, had graag gekeken
Je hebt wel wat gemist. Dit soort wedstrijden kunnen of oersaai zijn of zeer interessant. Het laatste was het geval, met een mooie winnaar.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 08:34
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Mooie zege van De Boon in Dwars door Vlaanderen. Die man lijkt me aardig in vorm. Hoewel een echt ijzersterke Boonen zich niet had laten verslaan in Milaan - San Remo..
Toch zou het me niet verbazen als hij voor de derde keer op rij de Ronde gaat winnen Maar er zijn natuurlijk meer kanshebbers.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 11:43
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Ik zet toch mijn hoop op de Rabo's,
Al is het maar een ander team dan QuickStep eigenlijk
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 30-03-2007, 12:02
Nee_nee
Avatar van Nee_nee
Nee_nee is offline
rabo rijd er meestal ook wel goed toch, allen ze winnen niet, misschien dat flecha voor spektakel kan zorgen
ik verwacht ook wel wat van discovery dit jaar Niet bepaald mijn team maar goed wel goed team dit jaar
Met citaat reageren
Oud 31-03-2007, 09:25
Sandersss
Sandersss is offline
Vanmiddag om 14:55 op Sporza de E3-prijs Vlaanderen
Met citaat reageren
Oud 31-03-2007, 17:22
Sandersss
Sandersss is offline
Vermakelijke wedstrijd vandaag, alleen jammer dat Boonen won. Klasse rijder natuurlijk, alleen ik mag hem niet zo.

Mooi teamwerk van CSC door O'Grady in de kopgroep te krijgen, maar het heeft weinig uitgehaald.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2007, 17:41
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik snap niet dat ze niet sneller probeerde aan te vallen.... En als die aanvallen er kwamen in de laatste 2km dan moest Boonen nooit werken...
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2007, 21:01
baas
Avatar van baas
baas is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 31-03-2007 @ 18:41 :
Ik snap niet dat ze niet sneller probeerde aan te vallen.... En als die aanvallen er kwamen in de laatste 2km dan moest Boonen nooit werken...
Ja vond ik ook. Knappe overwinning verder weer hoor, maar als ik nog een beetje energie over zou hebben zou ik altijd proberen te vermijden met Boonen naar de streep te rijden.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2007, 16:46
Verwijderd
Freire held Boogerd ook erg goed gekoerst
Met citaat reageren
Oud 01-04-2007, 17:41
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Inderdaad, eerder Boogerd held!
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 11:04
Nee_nee
Avatar van Nee_nee
Nee_nee is offline
allebei super gereden
freire is gewoon een geweldige renner als hij niet geblesseerd is en boogerd al jaren de beste nederlandse wielrenner
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 16:08
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Zijn er nog mensen die de Driedaagse De Panne-Koksijde volgen?
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 17:52
McDuck
Avatar van McDuck
McDuck is offline
Citaat:
Boogie schreef op 04-04-2007 @ 17:08 :
Zijn er nog mensen die de Driedaagse De Panne-Koksijde volgen?
Ik heb het gezien vandaag, beetje merkwaardige sprint, raar gespeeld door de Quick-Steps. En ik vond eigenlijk wel dat Bennati een klein beetje van zijn lijn af week, de commentatoren op Sporza zeiden dat hij rechtuit bleef fietsen... Maar ik vond het ook niet erg genoeg om hem te diskwalificeren ofzo, dat slaat ook nergens op.
Morgenochtend een korte tijdrit maar dan moet ik naar school
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 20:43
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
McDuck schreef op 04-04-2007 @ 18:52 :
Ik heb het gezien vandaag, beetje merkwaardige sprint, raar gespeeld door de Quick-Steps. En ik vond eigenlijk wel dat Bennati een klein beetje van zijn lijn af week, de commentatoren op Sporza zeiden dat hij rechtuit bleef fietsen... Maar ik vond het ook niet erg genoeg om hem te diskwalificeren ofzo, dat slaat ook nergens op.
Morgenochtend een korte tijdrit maar dan moet ik naar school
Inderdaad, ze wilden Steven de Jongh lanceren leek het, maar dat ging niet helemaal goed. Of ze wilden de sprint aantrekken voor Wouter Weylandt, maar die zat veel te ver. Ach, ze kunnen niet altijd winnen.

Ik had het idee dat Brown tegen Bennati aanfietste en dat hij mooi rechtdoor sprintte.

De tijdrit is morgenmiddag (14.30), morgenochtend is eerst een korte etappe in lijn (10.30).
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2007, 10:01
Nee_nee
Avatar van Nee_nee
Nee_nee is offline
Joost staat er goed voor, vanmiddag tijdritje waar hij het kan afmaken

Altijd leuk als een mede owc'er het zo goed doet
Met citaat reageren
Oud 05-04-2007, 11:16
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Nee_nee schreef op 05-04-2007 @ 11:01 :
Joost staat er goed voor, vanmiddag tijdritje waar hij het kan afmaken

Altijd leuk als een mede owc'er het zo goed doet
Komt Posthuma van OWC? dat wist ik niet eens
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-04-2007, 13:22
Nee_nee
Avatar van Nee_nee
Nee_nee is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 05-04-2007 @ 12:16 :
Komt Posthuma van OWC? dat wist ik niet eens
haha

Net als tim en jelle postuma (neefjes volges mij)
Jelle word ook wel prof denk ik, die is nu junior (bij mij in het team) en word nu al gesponsord door het duitse Sparkasse
Met citaat reageren
Oud 05-04-2007, 13:27
Sandersss
Sandersss is offline
Theo Bos is een clubgenoot van mij

Maar Posthuma staat er goed voor nu, derde op 23 seconden van Paolini.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2007, 15:36
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Hij gaat het halen!
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 05-04-2007, 17:12
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
ja, of niet natuurlijk
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 05-04-2007, 17:38
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Nee helaas reed Ballan een beter tweede stuk dan Posthuma Maar een tweede plek is ook mooi natuurlijk. Hopelijk kan hij nu de goede lijn voortzetten.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2007, 17:52
Verwijderd
ach het is de panne maar
Met citaat reageren
Oud 06-04-2007, 09:52
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
En nu op naar De Ronde?

Wie? Waar? Hoe?
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2007, 11:11
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Citaat:
Boogie schreef op 06-04-2007 @ 10:52 :
En nu op naar De Ronde?

Wie? Waar? Hoe?
Ik hoop op Freire, maar het mooiste zou een ultieme verrassing van Boogerd zijn van Bon of Flecha is ook prima

Eigenlijk iedereen behalve Boonen
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 06-04-2007, 13:16
Verwijderd
Het zal wel Boonen worden.

Rvv ligt Boogerd net niet helemaal, en hij komt natuurlijk sprintklasse tekort. Ik gun het hem wel, daar niet van.

En Di Luca natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2007, 22:23
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Flecha is wel een goeie klassiekerrenner maar wint eigenlijk nooit een klassieker
Pozzato lijkt me ook een gevaarlijke klant trouwens, net als de CSC-ploeg (O'Grady, Kroon, Cancellara). Maar ja, Boonen. Hij is in vorm en kent deze ronde zo goed. Hij is slim en snel en is wat mij betreft topfavoriet.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 07-04-2007, 10:17
ComeOnPilgrim
ComeOnPilgrim is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 06-04-2007 @ 23:23 :
Flecha is wel een goeie klassiekerrenner maar wint eigenlijk nooit een klassieker
Mwoah, hij heeft het Kampioenschap van Zürich eens gewonnen. Okay, dat is geen Ronde van Vlaanderen of Parijs-Roubaix, maar die koers is niet te onderschatten.

Citaat:

Pozzato lijkt me ook een gevaarlijke klant trouwens, net als de CSC-ploeg (O'Grady, Kroon, Cancellara). Maar ja, Boonen. Hij is in vorm en kent deze ronde zo goed. Hij is slim en snel en is wat mij betreft topfavoriet.
Als 'Pipo' de benen heeft van de Omloop het Volk, is het absoluut een gevaarlijke klant.

Ik gun het hem trouwens wel. Een beetje een rare vogel, maar ik houd wel van dat soort excentrieke, kleurrijke figuren.

Boonen is wat mij betreft zeker wel de topfavoriet. Hij is inderdaad in vorm, snel, sterk en heeft bovendien een beresterke ploeg om zich heen.

Wat Freire betreft: hij is in bloedvorm, maar ik vrees dat die kasseien er toch net iets te veel aan zijn voor hem om een kans op de zege te maken.

Ik hoop dat we na de Muur een kopgroep overhouden met Boonen, Cancellara, Flecha, Pozzatto, Ballan en eventueel een Wesemann of Burghardt. in dat geval maken de anderen een grote kans om Boonen te kloppen, als ze samen tegen de Belg rijden. En Cancellara moet je natuurlijk geen 15 meter geven, anders is ie voorgoed weg.

Maar ik denk eigenlijk dat na de Muur Boonen nog zeker Van Petegem of eventueel zelfs ook nog Bettini bij zich heeft. En de kans lijkt me dan heel klein dat er iemand kan wegrijden. Tenzij Cancellara nog O'Grady en Kroon bij zich heeft, dan krijgen we een ploegenduel waarin Fabian steeds probeert weg te rijden en Kroon en O'Grady de achtervolging van Van Petegem / Bettini proberen te verstoren.

Veel mogelijke scenario's dus. Laat maar komen, ik hoop op een keiharde koers
Met citaat reageren
Oud 07-04-2007, 15:55
ComeOnPilgrim
ComeOnPilgrim is offline
Maar het valt natuurlijk ook niet uit te sluiten dat Boonen zelf gaat demarreren in de finale, met of zonder ploeggenoten als back up.

Zo deed ie dat twee jaar geleden ook. Aanval is vaak de beste verdediging omdat je daarmee je tegenstanders onder druk zet. De tegenstanders hebben dan de keus: laten rijden en voor de tweede plaats gaan, of je haalt hem terug en bent zelf kansloos.

Maar het risico is natuurlijk dat hij dan wel wordt teruggegrepen en zijn kruit verschiet. En hij kan het zich immers permitteren om het op een sprint te laten aankomen...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2007, 13:46
Verwijderd
Wat een valpartijen, en ook echt onnodige valpartijen van slecht opletten
Met citaat reageren
Oud 08-04-2007, 15:33
Verwijderd
Mooie overwinning van Ballan, vond het verdiend.

Ik vind Boonen een mooie en redelijk sympathieke renner, maar het is wel goed om te zien dat hij niet zomaar zonder tegenstand de komende 10 jaar de rvv wint

Freire bewijst maar weer eens dat hij echt neit vooruit komt op de kasseien, zonde. Ben benieuwd of hij fit en in vorm blijft voor de agr en lbl enzo.

Boogerd zat goed voorin, hopelijk kan hij zijn vorm nog wat uitbouwen voor dezelfde races.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2007, 16:09
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Ertur schreef op 08-04-2007 @ 16:33 :

Freire bewijst maar weer eens dat hij echt neit vooruit komt op de kasseien, zonde. Ben benieuwd of hij fit en in vorm blijft voor de agr en lbl enzo.

Laten we hopen van niet, Boogerd heeft daar al zovaak op hem gewacht en zelfs een keer de sprint voor hem aangetrokken.

En omdat Freire niet vooruit komt op de Cauberg moest Boogerd zijn sprint zelfs doorzetten en werd Boogerd nog 2de en Freire 8ste ofzo.

In Luikt heeft hij ook nog nooit iets gedaan.

Alleen op het WK hoort Freire bij de beste op moeilijke heuvels/klimmen.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2007, 16:11
Verwijderd
Citaat:
vreselijke fout schreef op 08-04-2007 @ 17:09 :
Laten we hopen van niet, Boogerd heeft daar al zovaak op hem gewacht en zelfs een keer de sprint voor hem aangetrokken.

En omdat Freire niet vooruit komt op de Cauberg moest Boogerd zijn sprint zelfs doorzetten en werd Boogerd nog 2de en Freire 8ste ofzo.

In Luikt heeft hij ook nog nooit iets gedaan.

Alleen op het WK hoort Freire bij de beste op moeilijke heuvels/klimmen.
Boogerd had als hij voor eigen kansen had gereden, afgelopen jaren ook niet gewonnen hoor.

Maar ik begrijp je punt. En Freire heeft Milaan - San Remo al binnen, al een mooie semi-klassieker gewonnen, van mij mag hij rustig gaan trainen om tijdens de tour en in het najaar weer in vorm te zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2007, 16:15
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Ertur schreef op 08-04-2007 @ 17:11 :
Boogerd had als hij voor eigen kansen had gereden, afgelopen jaren ook niet gewonnen hoor.
Ik haat het gewoon als Boogerd voor Spanjaarden en Russen moet werken.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2007, 16:32
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Ballan

Mooie overwinning, en zuur voor Leif Hoste die voor de derde keer tweede wordt in de Ronde. Kroon mooi vierde!
Boonen kwam er niet aan te pas, mag toch verrassend genoemd worden omdat hij in vorm was en van de Belgen eigenlijk 'moest' winnen. Maar goed, die zien we volgende week dan wel weer terug
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-04-2007, 16:58
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Ballan en Hoste waren gewoon de beste, wie weg rijdt op de Muur, blijft voorop.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 02:27
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Citaat:
Boogie schreef op 08-04-2007 @ 17:58 :
Ballan en Hoste waren gewoon de beste, wie weg rijdt op de Muur, blijft voorop.
Boogerd kwam als 3e door
maar was een mooie koers!
Mooi (vooral jammer) dat beeld dat Freire dacht van, 'laat maar.. klotesteentjes'
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 22:13
Verwijderd
Citaat:
vreselijke fout schreef op 08-04-2007 @ 17:15 :
Ik haat het gewoon als Boogerd voor Spanjaarden en Russen moet werken.
Boogerd impliceerde naderhand dat hij had willen rijden, maar dat dat niet mocht van Breukink omdat Boogerd Freire zou moeten steunen.

Als dat zo is, dan is de Breuk echt een pannenkoek. Iedereen zag dat het niet de dag van Freire was en dat hij geowon tekort kwam op de kasseien.

En bovendien, Boogerd heeft Freire geen trap kunnen helpen, daar is het de koers ook niet echt naar. Hoe had Boogerd ooit Freire kunnen helpen? Echt een rare beslissing van Breukink.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 17:43
pvt. stengo
Avatar van pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Vanmiddag heeft T-mobile Freire toch mooi verslagen moet ik zeggen. Ik dacht dat die Burghard (ofzo iets in de aard) het maar niet doorhad van die Spanjaarden.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 18:02
Sandersss
Sandersss is offline
Citaat:
pvt. stengo schreef op 11-04-2007 @ 18:43 :
Vanmiddag heeft T-mobile Freire toch mooi verslagen moet ik zeggen. Ik dacht dat die Burghard (ofzo iets in de aard) het maar niet doorhad van die Spanjaarden.
Idd, maar die jongen zat er al vaker goed bij.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 20:52
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik snapte niet wat die Spanjaarden nou van plan waren met zijn tweeen Ik had niet echt het gevoel dat Ventoso voluit ging om Burghardt terug te halen in eerste instantie
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 07:45
Nee_nee
Avatar van Nee_nee
Nee_nee is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 11-04-2007 @ 21:52 :
Ik snapte niet wat die Spanjaarden nou van plan waren met zijn tweeen Ik had niet echt het gevoel dat Ventoso voluit ging om Burghardt terug te halen in eerste instantie
volgens mij was ventoso gewoon niet zo goed, jammer dat Burghard won, hij is in bloedvorm en heeft goed gereden, maar had toch liever dat Oscarito t kon afmaken. Burghard koos trouwens wel een super moment om aan te vallen zeg, freire kwam net van kop af en zag het te laat

Laatst gewijzigd op 12-04-2007 om 07:49.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 08:50
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Het had een mooie Gent-Wevelgem voor de Raboploeg kunnen zijn, maar helaas ging T-Mobile er dit keer met de eer vandoor. Veel ernstige valpartijen trouwens, net als eerdere keren al dit seizoen! Die renners nemen soms net iets teveel risico
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 13:23
Duplo - Dos
Avatar van Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
Citaat:
pvt. stengo schreef op 11-04-2007 @ 18:43 :
Vanmiddag heeft T-mobile Freire toch mooi verslagen moet ik zeggen. Ik dacht dat die Burghard (ofzo iets in de aard) het maar niet doorhad van die Spanjaarden.
En kwaad dat freire was dat die Burghard niet meefietste
__________________
Zeeuwse meziek: sitterdags luuster ik meziek, sondags draai ik meziek en smeandags meld ik meziek. || Aôles op z'n tied, zei Prediker
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 17:51
Nee_nee
Avatar van Nee_nee
Nee_nee is offline
Parijs roubaix gewonnen door Stuard O'grady, Flecha 2e
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 16:24
chantie15
chantie15 is offline
die ronde van dinsdag was echt mooi om te zien !!
__________________
:p
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Vlaamse Wielerweek
Boogie
32 29-03-2006 15:46
Vrije tijd 14 april : Scheldeprijs Vlaanderen (Wielrennen) - Afscheid van Johan Museeuw
Tofke_H
23 15-04-2004 17:22
Vrije tijd Vlaamse koersen als voorbereiding op De Ronde
Boogie
61 04-04-2003 02:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45.