Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2007, 09:40
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline


Voor vele toeschouwers is het de mooiste klassieker, voor sommige renners de grootste nachtmerrie. Parijs-Roubaix, ofwel de Hel van het Noorden, staat weer voor de deur. Kilometerslange kasseienstroken zullen zondag weer voor een hoop gevloek, getier en afzien zorgen. Laten we hopen dat het met de valpartijen meevalt.

Favorieten?
- Tom Boonen lijkt niet in al te grootse vorm. Hij won dan wel een aantal kleinere wedstrijden, in Milaan-San Remo en zijn eigen Ronde van Vlaanderen moest hij in de finale passen.
- Ook Fabian Cancellara had graag de RVV willen winnen, maar faalde eveneens. Nu zet hij alles op deze klassieker, waarvan hij sinds vorig jaar weet hoe je die moet winnen.
- Rabobank zal waarschijnlijk de kaart Flecha spelen. De Spaanse kasseienvreter is voor de andere kanshebbers een gevaarlijke klant.
- Alessandro Ballan won de RVV en is in een bloedvorm. Gaat uiteraard voor de 'dubbel'.

En wat kunnen mannen als Hushovd, Devolder, Hoste, Wesemann, Burghardt en O'Grady? Hincapie is overigens afwezig en zal de Ronde van Georgia rijden.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2007, 11:04
Verwijderd
Cancellara of Hushovd. Als Hushovd er serieus voor gaat tenminste.

En Di Luca natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 16:49
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik ben benieuwd of Quick Step dit keer de wedstrijd wel correct in handen kan nemen en houden. Ze hebben volgens mij vorige zondag enkele tacktische fouten gemaakt
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 19:23
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Dario Pieri gaat winnen
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 20:37
Lenny K
Avatar van Lenny K
Lenny K is offline
moeilijker te voorspellen dan psv - liverpool
__________________
Freedom is indivisible. As soon as one starts to restrict it, one enters upon a decline on which it is difficult to stop.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 01:47
Ocharme ik
Avatar van Ocharme ik
Ocharme ik is offline
ballan is m'n favoriet, Boonen zal tekort komen...
onderschat Van Petegem niet (zou mooi zijn voor de peet...)

__________________
"There's a crack in everything, that's how the light gets in"
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 08:39
Verwijderd
Citaat:
Ocharme ik schreef op 13-04-2007 @ 02:47 :

onderschat Van Petegem niet (zou mooi zijn voor de peet...)

Ik hoop dat je gelijk hebt, maar Van Petegem is ene beetje de Rintje Ritsma van het wielrennen... Prima dat hij nog meerijdt, mooie carrière gehad, maar hij komt tegenwoordig echt te kort.

Maar ik zou het serieus heel mooi vinden als hij mijn ongelijk bewees en de keien uit de straat fietste.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 10:34
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Het lijkt mij dat Van Petegem in eerste instantie voor Boonen zal moeten rijden. En dat als Boonen niet mee kan, dat ze dan de kaart Van Petegem gaan spelen.
Ik vind het ook moeilijk te voorspellen. Parijs-Roubaix is nou eenmaal onvoorspelbaar, ik hoop op een leuke verrassing. Flecha zou natuurlijk wel geweldig zijn
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 10:41
Nee_nee
Avatar van Nee_nee
Nee_nee is offline
Ik hoop ook op flecha, maar ik beschouw hem van te voren niet echt als favouriet, in voorgaande wedstrijden heeft hij ook in een andere rol moeten rijden natuurlijk, maar mensen als Ballan en vooral Cancellara hebben toch al wat meer laten zien.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 12:04
Lenny K
Avatar van Lenny K
Lenny K is offline
Ik hoop op Hoste of Devolder, denk dat de eerste meer kans maakt.
__________________
Freedom is indivisible. As soon as one starts to restrict it, one enters upon a decline on which it is difficult to stop.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2007, 09:46
Sandersss
Sandersss is offline
Ballan en Cancellara schat ik op dit moment hoger in dan Boonen.

Hopelijk zijn er niet zoveel nara valpartijen als bij Gent-Wevelgem!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2007, 15:51
baas
Avatar van baas
baas is offline
Ik denk Cancellara of Hoste.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2007, 19:27
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mijn favoriete wielerklassieker! Heb er weer zin in.

Cancellara de grote favoriet in mijn ogen, maar dat wil niks zeggen. Boonen was vorige week de favoriet, en hij was in de finale niet te zien. Cancellara overigens ook niet echt (vanaf de Muur niet meer), maar daarvoor had-ie al veel gegeven. Ballan zie ik morgen overigens ook tot het einde meedoen, net als Hoste.

Doet Burghart (winnaar van Gent-Wevelgem) eigenlijk ook mee? Zo ja, dan zie ik die ook nog ver komen...

Hoop in ieder geval dat deze wedstrijd wat eerder "open gaat" dan Vlaanderens Mooiste vorige week, het liefst al vanaf Forêt d'Arenberg.

Volgend jaar wil ik overigens óf naar de RVV, óf naar Parijs-Roubaix gaan, langs het parcours staan, lijkt me echt eens gaaf om mee te maken!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 17:44
Sandersss
Sandersss is offline
O'Grady!

Aparte wedstrijd zeg. Een groep van 30 man die de hele wedstrijd op kop rijdt, het peleton laat ze langzaam gaan maar krijgt ze nauwelijks terug gepakt. De échte favorieten waren niet vaak in beeld, hoewel Boonen nog redelijk terug kwam op het eind.

En die emoties van O'Grady na de finish waren natuurlijk prachtig
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 17:45
Nee_nee
Avatar van Nee_nee
Nee_nee is offline
idd, flecha ook nog knap 2e
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 18:31
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
O'Grady is wel een held; gun het hem zeker
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 18:53
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
knap van O'Grady.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 20:44
Verwijderd
Ik vond het maar tegenvallen. Leuk voor hem, maar niet de spectaculaire koers die het normaal is. Het hoort ook te regenen en niet meer dan 4 gradne te zijn
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-04-2007, 08:42
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Mooie winnaar, ik gunde het O'Grady erg
Ook met Flecha's tweede en Wesemanns derde plaats kan ik leven. Mooi podium.
De QuickSteps lijken het spoor een beetje bijster, ze kwamen er weer niet aan te pas. Boonen heeft het dit jaar gewoon even niet, hoewel hij natuurlijk een god blijft in Vlaanderen.
Nee, dan CSC. Zien ze dat Cancellara moet afhaken, sturen ze die veteraan eropuit en wint hij ook nog
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Wielerseizoen 2007
Boogie
20 17-02-2007 07:34
Vrije tijd Wielrennen: Wat is jullie favoriete EENDAAGSE wielerwedstrijd / klassieker?
Mr.Oizo
28 12-05-2005 15:06
Vrije tijd [wielrennen] Parijs-Roubaix
peaceflower
33 13-04-2005 18:37
Vrije tijd 14 april : Scheldeprijs Vlaanderen (Wielrennen) - Afscheid van Johan Museeuw
Tofke_H
23 15-04-2004 17:22
Vrije tijd [Wielrennen] Parijs-Roubaix
B@RTOLI
34 14-04-2003 18:39
Vrije tijd Het Nederlandse wielrennen?
vreselijke fout
7 19-04-2002 09:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37.