Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2008, 20:39
Verwijderd
Citaat:
M'n opa ligt op sterven Het is ineens zo snel gegaan. Anderhalve week geleden zei hij dat hij zich niet zo lekker voelde en werd hij opgenomen in het ziekenhuis omdat hij ernstig bloedarmoede had en waarschijnlijk een lichte hartaanval gehad had. Vorige week bleek dat hij maagkanker had en dachten we dat hij nog een aantal maanden/jaren te leven had. Okee, prima mee te leven als je 86 bent. Vanmorgen een mailtje van m'n moeder waaruit bleek dat hij niet meer wilde eten en ging dat maanden-jaren ineens naar dagen-weken. Vanavond belde m'n moeder dat het echt heel slecht ging en dat ze niet wist of hij morgen nog zou halen en wordt het ineens uren-dagen. Het gaat allemaal zo snel. Ik ga morgen langs maar ik ben wel bang voor wat ik te zien krijg maar ik wil hem toch nog wel zien denk ik. Ik vind het gewoon niet fijn om nu hier te zijn.

Verdomme waarom gaat iedereen ineens achter elkaar door. Amper twee jaar terug m'n oma, afgelopen zomer m'n oudtante en kreeg m'n oma een beroerte. Die leeft nu nog wel maar zit ergens opgeborgen in een verpleeghuis en dan nu mn opa Ik mis m'n oma nog steeds zo en de enige manier waarop ik nog over haar kan praten is met m'n opa en die is er dan straks ook niet meer.
Veel sterkte!
Advertentie
Oud 28-01-2008, 20:40
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Jezus Daantje, sterkte ermee! (})

En z0mfg welke gek haalt er nou een tien voor dr tentamen wiskunde. -_-' nja! ik ben er lekker wel trots op. <3 En ik heb plotseling verzonnen dat ik naar de pabo wil. Want waarom eigenlijk niet? Het biomedische wetenschappen zie ik sowieso niet meer helemaal zitten (sorry Duif!), met zn allen op één molecuul zitten staren, het is zoklein of zo. Ik weet het ook niet. En dan misschien nog politicologie erbij.. het wordt helemaal gaaf. (ik kan beter de mensen tellen die me niet voor gek verklaren dan de mensen die het wel doen. Want met de laatste raak ik vast al snel de tel kwijt.)
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 28-01-2008, 20:43
Verwijderd
Ha mijn vriendje is hier lekker een dagje extra en dat is leuk en mijn vernieuwde kamer is leuk en mijn nieuwe allstars zijn leuk én ik ga morgen voor het eerst van mijn leven carnavalswinkelen en dat wordt vàst ook leuk, want leuke vriendinnetjes. Hah.
Oud 28-01-2008, 20:48
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
It must have been love, but it's over now... hoe toepasselijk, terwijl ik hem terugmail dat ik die dag dat hij in Nederland is vrijhoud. Alsjeblieft laat het doorgaan, laat het lukken. Damn. En ik doe het mezelf aan. Weer liefdesverdriet als ie weg is. Hoe kan ik hem 1 dag/nacht zien. We gaan van elke sec genieten, maar daarna is het over en voorbij. Het kan niet. En toch wil ik het.

Maybe it won't last forever, but who says the best loves do. Zou het de pijn waard zijn? Vast wel, achteraf herinner ik me toch alleen de geweldige tijd...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 28-01-2008, 20:50
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Jezus Daantje, sterkte ermee! (})

En z0mfg welke gek haalt er nou een tien voor dr tentamen wiskunde. -_-' nja! ik ben er lekker wel trots op. <3 En ik heb plotseling verzonnen dat ik naar de pabo wil. Want waarom eigenlijk niet? Het biomedische wetenschappen zie ik sowieso niet meer helemaal zitten (sorry Duif!), met zn allen op één molecuul zitten staren, het is zoklein of zo. Ik weet het ook niet. En dan misschien nog politicologie erbij.. het wordt helemaal gaaf. (ik kan beter de mensen tellen die me niet voor gek verklaren dan de mensen die het wel doen. Want met de laatste raak ik vast al snel de tel kwijt.)
Stout. Nee hoor, je moet helemaal zelf de juiste keuze maken. Maar het valt wel mee hoor, hoe klein het is. Ik vind het zich nu juist nog op een niveau afspelen wat ik me nog wel kan bevatten. Oké, ik kan me niet voorstellen dat er zoveel mini-moleculen in onze mini-cellen allerlei processen uitvoeren. Uiteindelijk wil ik ook niet richting de micro-biologie, veel te klein. Maar het is veel breder dan bv. moleculaire levenswetenschappen (ofzo) enz.

Maar Roosje, pabo? Zou je dat nou wel doen met een tien voor wiskunde, jij slimhoofd. Dan kregen de kindjes wel een ontzettend slimme juf (en komen er vast allemaal hele pientere kinderen). Volgens mij weet je het gewoon nog niet zo goed. Je wil zoveel en je kan ook zoveel.
Oud 28-01-2008, 21:01
Verwijderd
Ik ben zo moe en eigenlijk heel verdrietig.
Het voelt echt vernederend. Ook al "is dat niet zo bedoeld".
Ik wil het zo niet, maar ik weet ook niet hoe het anders moet.
Ik vind het ontzettend kut van mezelf dat ik zo omga met die mensen van de studievereniging. Dat hebben ze niet verdiend. Zij kunnen er ook niets aan doen dat ik gestopt ben met mijn studie. Misschien moet ik ze dat toch maar een keertje zeggen. Ik weet alleen niet hoe. En eigenlijk vind ik het ook dat ik het gewoon moet afmaken dit jaar. Ik ben moe en ik heb geen zin in de komende paar dagen.
Ik moet teveel doen in te weinig tijd en ik heb niet goed geplanned.


En waarom wil ik alsmaar verder, als ik ergens ben.
Wat maakt 't onbekende beter dan al hetgene dat ik ken?

Zeg me, waar moeten we zoeken en wat is nou die wens,
waarna we niet meer verder hoeven, waar en wanneer ligt de grens?
Oud 28-01-2008, 21:15
Verwijderd
@daantje: sterkte ({)

OT:
Knoop doorgehakt, weg met die onnodige stress: ik studeer morgen thuis.
Gewoon tafel leeg maken en dan maak ik een soort rooster hoelang ik achtermekaar ga studeren. Thuis is vast fijner dan in die overvolle UB.
Maar ik moet me niet laten afleiden.
Oud 28-01-2008, 21:21
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@daantje sterkte.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 28-01-2008, 21:22
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik voel me klote.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 28-01-2008, 21:25
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Stout. Nee hoor, je moet helemaal zelf de juiste keuze maken. Maar het valt wel mee hoor, hoe klein het is. Ik vind het zich nu juist nog op een niveau afspelen wat ik me nog wel kan bevatten. Oké, ik kan me niet voorstellen dat er zoveel mini-moleculen in onze mini-cellen allerlei processen uitvoeren. Uiteindelijk wil ik ook niet richting de micro-biologie, veel te klein. Maar het is veel breder dan bv. moleculaire levenswetenschappen (ofzo) enz.

Maar Roosje, pabo? Zou je dat nou wel doen met een tien voor wiskunde, jij slimhoofd. Dan kregen de kindjes wel een ontzettend slimme juf (en komen er vast allemaal hele pientere kinderen). Volgens mij weet je het gewoon nog niet zo goed. Je wil zoveel en je kan ook zoveel.
Ja ich weiss, ik ben sowieso een beetje in de war met mn studiekeuze.. en biomedische wetenschappen is wel iets wat ik altijd heel leuk vond, maar ik weet niet zo goed waarom het nu plotseling niet meer is. Wat het vooral is, is dat je met bmw zo wordt opgeleid tot onderzoeker... hoe zit dat bij jou nu? En ja de pabo, kindjes, kleintjes iets bijbrengen en op zien groeien, tis ook zo moooi allemaal. Maar dat geldt voor de helft van de studies. -_-

Anyway. Slapen dus. Maar het ziet er wel naar uit dat ik mn eindexamen ga halen! :trots:
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 28-01-2008, 21:25
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
@Daantje: Oh jeetje, ik las over je post heen. Sterkte meisje..
Oud 28-01-2008, 21:29
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ja ich weiss, ik ben sowieso een beetje in de war met mn studiekeuze.. en biomedische wetenschappen is wel iets wat ik altijd heel leuk vond, maar ik weet niet zo goed waarom het nu plotseling niet meer is. Wat het vooral is, is dat je met bmw zo wordt opgeleid tot onderzoeker... hoe zit dat bij jou nu? En ja de pabo, kindjes, kleintjes iets bijbrengen en op zien groeien, tis ook zo moooi allemaal. Maar dat geldt voor de helft van de studies. -_-

Anyway. Slapen dus. Maar het ziet er wel naar uit dat ik mn eindexamen ga halen! :trots:
Ja, idd, dat onderzoeker is een beetje naar en iedereen die geen zak snapt van bmw zegt altijd: "Oh, kom je op het lab?" Ik krijg nu wel steeds meer inzicht in het beroep onderzoeker, en het is echt niet zo dat je dan suf jarenlang je boekenplank vol gaat schrijven over één gen. Er zijn veel interessante en hippe onderzoekscentra. Ik hoor van ouderejaars dat zij eerst ook dachten, getver, onderzoeker. Maar sommigen zijn nu helemaal dol op het onderzoek en willen zoveel mogelijk stages lopen en hebben er echt zin in. Hm, dat moet bij mij nog wel komen.. Het lijkt me namelijk nogal op jezelf en daar zou ik wel aan moeten wennen. Maar volgens mij komt het gewoon omdat we helemaal niet zo goed weten wat een onderzoeker nou precies doet.

Maar ja, ach... Ik moet me eerst nog door al die tentamens ploeteren en proberen mooie cijfers te halen (van mezelf)..
Oud 28-01-2008, 21:35
Verwijderd
Ze heeft niet gebeld en niks laten horen en ik snap er niks meer van. De spanning werd me te veel, heb m'n arm een beetje opengehaald. Heel oppervlakkig maar het prikt onwijs nu. Ik ben stom en laf, maar het hielp wel weer even.
Oud 28-01-2008, 21:54
Verwijderd
knuf daantje!

ik zit er even doorheen. echt, ik mag niet klagen over mn leven, maar ik raak er zo van in de war. het is zo veel. ik ben helemaal nog klaar om niet meer klein te zijn? ik wil even niet meer nu, echt niet. mag de tijd stilstaan?
Oud 28-01-2008, 21:57
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Knuffel voor Daantje. Succes. ><

Citaat:
ik zit er even doorheen. echt, ik mag niet klagen over mn leven, maar ik raak er zo van in de war. het is zo veel. ik ben helemaal nog klaar om niet meer klein te zijn? ik wil even niet meer nu, echt niet. mag de tijd stilstaan?
Ja, dat ken ik. Ik heb het eigenlijk heel goed (dak boven mijn hoofd, eten en drinken, vermaak, lieve mensen die er voor mij zijn, etc.) en dan nog haal ik 't in mijn kop om er over in de war te zijn en down te zijn.
Laat mij toch klein blijven. >< Dat past toch meer bij mij.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 28-01-2008, 22:46
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@sjanne067: niet te zenuwachtig zijn voor die presentatie hoor! Met je handen gebaren is helemaal niet erg! Dat staat juist beter dan iemand die zo suf met z'n handen in z'n zakken staat of ze langs z'n lichaam laat hangen. Als je het wiebelen wil voorkomen moet je een beetje stevig op allebei je benen gaan staan (niet op één meer gewicht zetten dus) en misschien af en toe een beetje heen en weer lopen? En ik praatte ook altijd te snel, wat helpt is een flesje water oid neerzetten en daar dan af en toe een slokje van nemen, of af en toe pauzes nemen die je nét iets langer maakt dan je denkt dat goed is. Of vraag even of iedereen alles volgt. Succes iig

@Daantje: aw, wat naar . Sterkte!
@Roosje: het zien opgroeien van kinderen is natuurlijk vet tof, maar ik ken wel een aantal mensen die van het vwo kwamen en echt diep teleurgesteld waren in het niveau van de pabo. Ik vraag me af of je er gelukkig zult worden .

Citaat:
Laat mij toch klein blijven. >< Dat past toch meer bij mij.
qft

@OT: redelijk mijn best gedaan vandaag & mijn goede voornemens ongeveer waargemaakt, ik mag wel tevreden terugkijken eigenlijk. Nu bed opmaken en slaaaapen, morgen naar H., eten, zingen, slapen, toetsje maken en eventjes op vakantie
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 28-01-2008, 23:37
Verwijderd
zucht
*plaats hier frustratie*
Oud 28-01-2008, 23:53
Mara
Mara is offline
Ok, woensdag krijg ik via de mail van m'n therapeute te horen wat de 'uitslag' is. Wat voor therapie het wordt, mijn behandelplan, alles. Ook wordt er een afspraak gemaakt met een arts om over medicatie te praten, en dat beangstigt me enigszins.

Waarschijnlijk dus antidepressiva. Natuurlijk is zo'n gesprek prima, uiteindelijk ben ik degene die de keuze maakt. Eerst wil ik de voor- en nadelen gewoon op een rijtje. Punt is, ik zie nu alleen maar nadelen. Grote kans op gewichtstoename, ik vind mezelf al te dik (voor mensen het verkeerde denken, ik heb ook licht overgewicht). Andere bijwerken. Plus dat ik 't gevoel heb dat 't voor mij niet echt de oplossing is. Het zou het piekeren verminderen. Bluh. Ik weet 't niet, ik wacht 't gesprek wel af. Ik vind medicijnen gewoon niet zo leuk.
Oud 29-01-2008, 01:00
Redhair
Redhair is offline
Sonho, dat am je even hielp klopt niet. Even kreeg je een shotje endorfine en adrenaline, een kleine verdoving en werd je aandacht ergens anders op gericht, maar nu voel je je stom en laf.

Metallica, ook zoiets voor jou. Am, drugs, uithongeren, dat is juist geen controle. Je verdooft je gevoelens, je emoties, maar verwerkt ze niet. Als die via die dingen controle had, had je maar een ervan nodig en had je nu controle. Maar door die shit en door het feit dat je zo met emoties omgaat wordt alles juist heftiger en heb je steeds meer nodig om te verdoven. Ik noem dat geen controle, maar totaal het tegenovergestelde.
Controle hebben over je emoties is ze accepteren en toelaten. Ze zijn er nou eenmaal en als je ermee bezig bent dat het moet ophouden blijven ze alleen maar langer, omdat je jezelf daarmee een beetje opfokt. Accepteer je emoties, laat ze er zijn, zo verwerk je dingen. Leer ermee om te gaan, er een weg in te vinden.
Ik deed het ook allemaal. Eerst uithongeren, toen vreten en compenseren, am, daarna wegsnuiven, blowen en zuipen. Maar werd ik er gelukkig van? Verwerkte ik op die manier dingen en emoties? Heeft het een fuck geholpen? Nee, anders was het alleen bij uithongeren gebleven. Nu accepteer ik ze en het is allemaal veel minder heftig, emoties gaan sneller uit zichzelf weg en minder raakt me, omdat je van al die shit ook labiel wordt.

Maargoed, dat weten jullie zelf waarschijnlijk ook allemaal wel, het is ook geen aanval, maar moest het even kwijt.

Voor een keer ga ik mijn 'niet doordeweeks' regel verbreken. Woensdag gaan D. en ik ein-de-lijk naar underworld. Echt zin heb ik niet. Het is niet zo dat ik tegenzin heb, maar die kaarten heb ik in de lente gehaald, we hebben vanaf toen naar november uitgekeken en toen werd het uitgesteld. Het duurt allemaal een beetje te lang. Maar ik weet zeker dat het ontzettend tof gaat worden. We gaan 's middags gewoon een beetje in amsterdam hangen, 's avonds lekker daar uit ons dak. Waarschijnlijk missen we de laatste trein, dus moeten daar blijven. Dus pep om wakker te blijven en gewoon, voor de fun. Jaa, alsof het zonder pep niet al tof zou zijn, maarja, dat extra'tje is lekker. Ik moet nog even checken of er iets is wat tot een uurtje of vijf open is, zodat we gewoon ergens warm binnen kunnen zitten. Om zes uur rijdt de eerste trein terug. Als er niet echt wat open is, waren we van plan om naar schiphol te gaan. Dat lijkt me een fijnere plek 's nachts voor twee meisjes dan centraal. Maar nu moet ik gaan slapen want het is al een beetje laat en woensdag dus ook al niet slapen. Hmm, nieuw voornemen, vrijdag wel gaan slapen, anders mis ik te veel.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 29-01-2008, 05:42
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Hmpf, mag het ietsje makkelijker? Wat wil ik nou helemaal? Ben hard op weg om mezelf weer van alles af te sluiten, wil ik dat? Wil ik mijn eigen vrije gang kunnen gaan, ook al weet ik dat dat alleen maar naar een oneindige weg van zelfdestructie leid? Ik wou dat ik gewoon wist wat ik wilde: beter worden of zo doorgaan? Stoppen of kapotgaan? De keuze lijkt makkelijk gemaakt, maar het is alles behalve dat. Het oude slechte, is nog steeds zo vertouwd, zo veilig. Ik wil niet alles voelen, oprakelen, ik word er gek van. Maar dit is ook geen leven toch? 'Ik kan zelf wel eten' stomme koe, dat kan je dus niet en dat weet je maar al te best. Maar nu ben ik daar weg dus is de strijd om het eeuwige afvallen weer begonnen, hongeren, vreten, compenseren, vreten, am, hongeren ... Gaat echt de goeie richting uit zo.. Ik moet echt even voor mezelf gaan vaststellen wat ik wil met mezelf, met mijn leven, of ik het wil verkloten of wil redden, maar hoe weet je zoiets zeker? Hmpf, ik word zo moe van mezelf he.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 29-01-2008, 07:33
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Knuffel aan Daantje.

Nog 14 en 15 dagen en dan zie ik twee heel goede vriendinnen eindelijk weer. Meteen ook echt alletwee achter elkaar. Hoezo gaaf. Dat houdt mij wel op de been. En ik voel me sowieso stukken rustiger de afgelopen dagen.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 29-01-2008, 07:48
Verwijderd
Lalala, wat heb ik weer zin in vandaag. Niet dus.
'k Heb in ieder geval al twee nuttige dingen gedaan vanochtend: inschrijving woningnet verlengd en m'n schoenen ingespoten/gesprayd.

Zometeen naar de faculteit, daarna aan de studie...
Oud 29-01-2008, 08:52
Verwijderd
Sommige mensen moeten zich niet aanstellen en gewoon iets doen.

Daarbij ben ik verliefd op mijn stagebegeleidster, ze is echt geniaal en en en en ene jeuj! <3

Laatst gewijzigd op 29-01-2008 om 09:19.
Oud 29-01-2008, 09:50
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Zo. Over 3 uur ongeveer krijg ik bezoek hier, dus nu nog effetjes een paar uurtjes lekker meppen in de fantasiewereld van de MMORPG. ^^

Echt, ik ben al lang niet meer zo vaak weggedwaald van de werkelijkheid, maar het voelt heerlijk om dat te doen met dat spel. Alleen zorgen dat dat gevoel geen verslaving gaat worden, want het voelt echt gewoon zo goed. Nouja, ik heb nu nog vakantie, dus dan is het niet zo erg.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 29-01-2008, 09:52
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Lienepien: (ook al heb je al een andere beslissing genomen) maar je kunt ook eerst naar de UB, plekje uitzoeken, spullen neerleggen en dan naar de faculteit. Al is dat voor jou ws niet zo handig ivm heen en weer fietsen. Je zit toch met de studie op Zernike?

OT: Ben nu op de VU, zo de bieb in. Ik dacht, ik kan wel naar huis gaan, maar voordat ik dan wat nuttigs aan het doen ben...dus ga zo alle artikelen die ik bij me heb lezen en zien of ik er achter kan komen hoe ik hier moet printen (dat verandert steeds) en dan die nog lezen en dan naar huis. Laptop bekijken, m'n vader heeft hem vanmorgen vroeg bij de Mediamarkt gekocht omdat hij bang was dat ze anders vanavond weg zouden zijn en het scheelt wel heel veel met die btw-actie. Dus die moet ik dan nog even terugbetalen, maar ik heb hem nu dus wel
Oud 29-01-2008, 09:55
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
En dit wordt gewoon een fijne vakantiedag. *verklaard*
Ik heb gebeld naar de opticien en ik ben bijna niet meer ziek, vind ik, dus dat gaat goed
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 29-01-2008, 10:18
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
misschien vreemd dat ik hier post maar ik lees hier wel soms.

redhair: ik zit ongeveer in hetzelfde milieu als jij denkik (kraakmilieu,veelteveel drugs en afterparty's). Ik denk dat jij gewoon even eerlijk met jezelf moet zijn. Ik heb ook periodes gehad van te veel zuipen/drugs (wel minder extreem dan jij,maar ik zie overal mensen op me heen met dezelfde levensstijl als jij),maar na een eindje gaat het toch vervelen?
Ik vind het 'alleen in het weekend'gebruiken maar iets stoms, het heeft invloed op de rest van de week ook toch? Nu snap ik volledig dat je bij je vrienden enzo wil blijven,het is niet omdat ze drugs gebruiken dat ze waardeloos zijn (zeker niet) maar kan je nie tzoeken waar je je naast dit leven je ook op kan focussen, heb je geen passie waarvoor je je helemaal wil geven?
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 29-01-2008, 10:40
Verwijderd
Zoo, weer terug van een heerlijk weekendje <3 Naar een gave lezing geweest, en een showcase van the Kills van hun nieuwe cd die in maart uitkomt, echt te gaaf Enenen leuke weekendplannen nu alweer, maar eerst een heerlijk weekje vrij. Net mn boeken besteld voor volgend blok, en mn geld-dingen even uitgezocht en nu voel ik me heel erg "accomplished" en ga ik bankhangen/douchen
Oud 29-01-2008, 10:55
Verwijderd
Citaat:
@ Lienepien: (ook al heb je al een andere beslissing genomen) maar je kunt ook eerst naar de UB, plekje uitzoeken, spullen neerleggen en dan naar de faculteit. Al is dat voor jou ws niet zo handig ivm heen en weer fietsen. Je zit toch met de studie op Zernike?
Ja, dat was ik inderdaad eerst van plan.
Maar ik kan de laatste tijd niet zo goed m'n bed uitkomen en ik ben ook altijd bang dat m'n spullen daar gejat worden als ik ze onbeheerd laat liggen (d'r staat heel af een toe een artikel in de UK dat het weer gebeurd is).
Dus al met al zit ik nu thuis, morgen daarentegen weer UB.

Wat voor laptop heb je? Ik zit er ook aan te denken om er één aan te schaffen, zeker als m'n huidige pc er mee ophoudt, maar ik zou echt niet weten wat voor laptop ik dan zou moeten nemen.
Begrijp niks van die specificaties...
Oud 29-01-2008, 13:32
Verwijderd
Ik word even helemaal gek van al het leren! Terwijl ik eigenlijk nog maar heel weinig gedaan heb, en de hele tijd achter mn laptop blijf zitten..
Nu nog 6 van de 11 hoofdstukken doen en dan alles weer herhalen, voor morgen
Mja, ik ga het gewoon doen en het komt helemaal goed, en anders maar een herkansing.
Oud 29-01-2008, 13:34
Verwijderd
maaike, dat had ik kunnen schrijven letterlijk hetzelfde verhaal hier, alleen moet ik nog meer doen en voor overmorgen..
Oud 29-01-2008, 13:48
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Ja, dat was ik inderdaad eerst van plan.
Maar ik kan de laatste tijd niet zo goed m'n bed uitkomen en ik ben ook altijd bang dat m'n spullen daar gejat worden als ik ze onbeheerd laat liggen (d'r staat heel af een toe een artikel in de UK dat het weer gebeurd is).
Dus al met al zit ik nu thuis, morgen daarentegen weer UB.

Wat voor laptop heb je? Ik zit er ook aan te denken om er één aan te schaffen, zeker als m'n huidige pc er mee ophoudt, maar ik zou echt niet weten wat voor laptop ik dan zou moeten nemen.
Begrijp niks van die specificaties...
Ik heb ook wel moeite met opstaan, vooral voor 9u. Maarja, als je in deze periode een fijn plekje wilt hebben in de UB, zul je wel moeten. Ik was vorige week weer eens in Groningen en ik was er om 9:45, 7:15 opgestaan. Ik durf m'n spullen daar trouwens wel te laten liggen, wat moet iemand met boeken over Plato enzo Laptop en rekenmachine e.d. zou ik uiteraard ook nooit onbeheerd achter laten.

Ik ga morgen denk ik ook weer naar Groningen, onder het motto, 'dan doe ik tenminste wat' en dan moet ik ook weer vroeg op. Nu op de VU, hier is het gelukkig minder druk.

Ik heb een Packard Bell-laptop, met 3 Gig geheugen (2 is wel minimaal wat je moet hebben voor Windows Vista) en verder een harde schijf van 160 MB. Verder ga ik het straks eens allemaal bekijken, want ik heb hem dus nog niet gezien. Ik heb er ook niet veel verstand van hoor, maar m'n vader/vriendje/broertjes wel een beetje.
Oud 29-01-2008, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook wel moeite met opstaan, vooral voor 9u. Maarja, als je in deze periode een fijn plekje wilt hebben in de UB, zul je wel moeten. Ik was vorige week weer eens in Groningen en ik was er om 9:45, 7:15 opgestaan. Ik durf m'n spullen daar trouwens wel te laten liggen, wat moet iemand met boeken over Plato enzo Laptop en rekenmachine e.d. zou ik uiteraard ook nooit onbeheerd achter laten.

Ik ga morgen denk ik ook weer naar Groningen, onder het motto, 'dan doe ik tenminste wat' en dan moet ik ook weer vroeg op. Nu op de VU, hier is het gelukkig minder druk.

Ik heb een Packard Bell-laptop, met 3 Gig geheugen (2 is wel minimaal wat je moet hebben voor Windows Vista) en verder een harde schijf van 160 MB. Verder ga ik het straks eens allemaal bekijken, want ik heb hem dus nog niet gezien. Ik heb er ook niet veel verstand van hoor, maar m'n vader/vriendje/broertjes wel een beetje.
Haha, ja, met die redenering laat ik m'n spullen meestal ook gewoon maar liggen, behalve als ik echt een paar uur wegga, dan leg ik m'n boeken in m'n kluisje.

Ik hoorde inderdaad ook dat 2 gb geheugen het minimum is voor vista, maar de wat goedkopere laptops die ik gezien heb hadden meestal rond de 1,5 ofzo. Mag ik vragen wat deze kost?

't Was gisteren trouwens nog steeds stampvol in de UB, dus ook voor mij een mooie stimulans om morgen tijdig op te staan....

En nu: SPORTEN!
Oud 29-01-2008, 14:54
Cartosa
Avatar van Cartosa
Cartosa is offline
Heerlijk examen afgelegd waarbij ik alle vragen gewoon goed heb, woop woop woop. ^_^ Dat voelt goed, mag ook eens.
__________________
J'ai vu l'orient dans son écrin, avec la lune pour bannière
Oud 29-01-2008, 15:09
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Wow, ik had al helemaal geen bericht meer verwacht van de blokker, maar toch! Ze belden net! Of ik vrijdag op gesprek wou komen. Nu maar hopen dat ik aangenomen word, zou toch wel veel schelen. Hm, doet me wel even goed, zo'n meevaller.

Het is moeilijk om me te concentreren op zaken die belangrijk zijn. School, afspraken en godoe'en. Morgen naar een vriendin toe, maar weet niet of dat wel zo handig is met al die dingen die ik voor school nog moet doen. Pff, zometeen maar eerst eens hardlopen, en kijken of ik het nog een beetje kan. Afleiding zoeken de gekste.

*knuffel aan iedereen*
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 29-01-2008, 15:14
Sens.
Sens. is offline
Iedereen op school is moe...

Welke sukkel heeft ook bedacht dat de lessen na 6 examens in 2 weken gewoon doorgaan???
Ik doe wel iets, maar niet zoveel als wat ik normaal zou doen.. Maar ja iedereen heeft last van na-examens-moeheid... Dus vanaf nu stop ik met boos te zijn op mezelf en ga ik iedere dag toch iets nuttig doen...

En donderdag EINDELIJK mijn punten... 'zucht' NOG 2 dagen
Oud 29-01-2008, 15:40
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Haha, ja, met die redenering laat ik m'n spullen meestal ook gewoon maar liggen, behalve als ik echt een paar uur wegga, dan leg ik m'n boeken in m'n kluisje.

Ik hoorde inderdaad ook dat 2 gb geheugen het minimum is voor vista, maar de wat goedkopere laptops die ik gezien heb hadden meestal rond de 1,5 ofzo. Mag ik vragen wat deze kost?

't Was gisteren trouwens nog steeds stampvol in de UB, dus ook voor mij een mooie stimulans om morgen tijdig op te staan....

En nu: SPORTEN!
Ik heb ook net een nieuwe gekocht met 2 gb geheugen, 160 gb. Ik heb een Toshiba A200-1TW bij de mediamarkt was die vandaag 750 (normaal 899 ofzo, maar nu door de btw-actie goedkoper!). Maar de A200-1UP is vergelijkbaar, alleen kleinere harde schijf en niet zo goede grafische kaart en iets minder snelle processor, maar in principe heb je dat ook helemaal niet nodig. Maar vandaag was de TW dus even duur als de UP normaal, dus ik dacht waarom ook niet eentje hoger.

Ik zou niet voor een Acer gaan, die zijn wel goedkoop maar veel minder duurzaam.
Oud 29-01-2008, 15:42
Verwijderd
Dit was toch wat ik wile? Overmorgen al naar huis? Ik kan het gewoon niet geloven. Dat ik om zulke pijnlijke redenen mijn tweede thuis hier in Cusco moet verlaten. Gisteren alweer afscheid genomen van mensen. Zo raar. En nu zijn het overal de laatste dingetjes. Ik moet gaan, het is beter. Ik kan niet meer ik ben moe. Morgen toch maar naar de gevangenis, hoeveel angst ik ook heb. Ik schrijf die brief af, en mocht hij in een goede bui zijn en met me willen praten dan ga ik gewoon vertellen wat ik geschreven heb. En dan smiddags hier afscheid nemen van de collega's op school en dan nog een laatste keer stappen. Want donderdagochtend gaat dat vliegtuig al...
Oud 29-01-2008, 15:45
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
GRRR. Ik heb het echt even helemaal gehad met alles en iedereen, ben er helemaal klaar mee, stelletje zeikerds.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 29-01-2008, 15:48
Verwijderd
ik ben blij dat ik vanochtend uiteindelijk toch nog ben opgestaan. Wel 2 uur later dan de planning, maar ik was nog op tijd bij mijn vrijwilligerswerk. En het was leuk daar . Voel ik me weer een beetje nuttig...
Oud 29-01-2008, 16:53
Verwijderd
''Niet dat je echt dik bent, ik bedoelde het anders. (...) Je hebt een dikke kont''.

Leuk, doe je er vijf jaar over een beetje tevreden te raken met je figuur, komt meneer beste vriend aanzetten met zijn subtiliteit. Verdomme, als ik twee kilo lichter was had ik ondergewicht en ik heb geen dikke kont ik heb een kont. Maar toch vond ik dit écht niet leuk om te lezen. Dat ie zich maar snel een skelet zoekt om zich op uit te leven.

edit: Bah, ik voel me echt kut nu.
Oud 29-01-2008, 17:11
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
@Quis: *knuffel*

Oeh, ik hoef alleen mijn stageverslag te verbeteren voor een beter cijfer. Zelf ben ik er ook niet tevreden over en zijn commentaar sloeg nog wel ergens op, dus ja. Tijd over + dingen te doen = gaat wel goed komen.
Zeker als het voor de 11e moet en ik sowieso toch wel een reflectieverslag moet maken. Kan dat beetje werk er ook nog wel bij.

enenenen: Morgen bellen voor gitaarles.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 29-01-2008, 17:18
Verwijderd
*knuffel* voor Quis!

Ik ben echt blij met mijn vriendje.<3 School is echt ontzettend moeilijk, het zit me zó hoog allemaal... Moest vanmiddag bijna huilen, maar deed dat gelukkig nog net niet. Gelukkig is dit mijn laatste jaar bij die opleiding en dan doe ik hopelijk iets wat ik leuker vind en waar ik me wel goed voel.
Ik hoop dat ik dat filmpje nog af krijg...
Oud 29-01-2008, 17:19
Verwijderd
Spam
Oud 29-01-2008, 17:19
Verwijderd
Laatste spam! Vergeef me.
Oud 05-10-2020, 18:32
Verwijderd
Ik was echt heel boos vandaag
Oud 05-10-2020, 18:33
Verwijderd
Ik vind mezelf veel zieliger dan jullie zijn
Oud 05-10-2020, 18:33
Verwijderd
Ik ben de beste
Oud 05-10-2020, 18:33
Verwijderd
Jullie niet
Oud 05-10-2020, 18:33
Verwijderd
En aangezien jullie moeten stoppen met zeuren
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #120
Verwijderd
492 08-02-2008 17:14
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45.