Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2010, 09:11
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Wie gaat er winnen? Waarom? Denk je dat Nederland een kans maakt tegen Spanje? Wordt het een moeilijke of makkelijke wedstrijd? Waar zal Nederland op moeten letten qua spel? Wat wordt de stand?

Kortom: hoe denk jij dat de finale gaat lopen?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2010, 09:56
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Nou... als Spanje zo speelt als alle wedstrijden behalve de halve-finale komt het denk ik wel goed voor Nederland maar als Spanje speelt zoals gisteren wordt het èn moeilijk èn erg saai. Laten we hopen van niet.

Nederland - Spanje 2-0
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 09:59
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
De octopus heeft gesproken. Nederland gaat winnen.

Nederland - Spanje 2-1
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 10:42
ganralph
ganralph is offline
Doe gewoon eens een keertje 6-5 of zo (reguliere speeltijd); krijgt de hartbewaking het lekker druk, en krijg ik 6 gratis biertjes in de kroeg op de hoek
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 11:01
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Ik verwacht een kraker, 2-2 in reguliere speeltijd en dan penalties. Ja stekelenburg wordt de held en houdt 2 penalties, daardoor worden we wereldkampioen en heeft Gio zn mooie afscheid.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 11:05
Verwijderd
Citaat:
De octopus heeft gesproken. Nederland gaat winnen.

Nederland - Spanje 2-1
waar hij de dag van de wedstrijd heen gaat, die wint toch?

nederland wint met 1-0 in de verlenging.

sorry ganralph, weinig biertjes voor jou.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 12:13
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Niemand die denkt dat Spanje wint??
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 12:47
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Citaat:
waar hij de dag van de wedstrijd heen gaat, die wint toch?

nederland wint met 1-0 in de verlenging.

sorry ganralph, weinig biertjes voor jou.
Mm, enkele media hadden gemeld dat hij z'n keuze gemaakt had. Maar dat bleek te voorbarig, hij zal komende vrijdag voorspellen wie er gaat winnen.

Dus dan maar duimen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 13:18
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Niemand die denkt dat Spanje wint??
ik denk dat het Spanje kan lukken om Nederland te verslaan, maar ik hoop natuurlijk dat Nederland wint. het ligt er een beetje aan of Nederland ook aan scoren toekomt. Spanje scoort er denk ik sowieso 1 dus moet nederland er 2 scoren. aangezien ik hoop dat Nederland wint wordt het dus 2-1 voor NL
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Mm, enkele media hadden gemeld dat hij z'n keuze gemaakt had. Maar dat bleek te voorbarig, hij zal komende vrijdag voorspellen wie er gaat winnen.

Dus dan maar duimen.
maar hij zat ook eerst ene paar dagen op het duitse ding, maar de octopus besloot op de dag van de wedstrijd om naar spanje toe te gaan.
dus zondag zullen we het weten.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 15:30
Allure
Allure is offline
Spanje heeft een betere ploeg vind ik. Als beide landen goed in vorm zijn, wint Spanje. Hopelijk onderschat Spanje Nederland, zoals Brazilië Nederland ook onderschatte.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 15:39
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Spanje heeft een heel zwakke aanval (behalve Villa) het loopt daar gewoon niet en daar kunnen we gebruik van maken.
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 15:47
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Zolang Torres speelt is er niks aan de hand voor Oranje
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 15:50
Verwijderd
en Pedro, die altijd 3 man wil uitspelen, maar vast en zeker stuit op Van Bommel.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 16:49
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
2-1 voor Nederland
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 16:58
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Citaat:
Spanje heeft een betere ploeg vind ik. Als beide landen goed in vorm zijn, wint Spanje. Hopelijk onderschat Spanje Nederland, zoals Brazilië Nederland ook onderschatte.
Correctie: Spanje heeft, in potentie, een véél sterkere selectie. Qua teamgeest zijn ze echter niet bijster indrukwekkend, in tegenstelling tot Nederland (wat weer in tegenstelling is tot voorgaande toernooien).
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 19:51
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
De octopus heeft gesproken. Nederland gaat winnen.
Overmorgen pas
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 21:21
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Citaat:
Overmorgen pas
Reeds gecorrigeerd.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-07-2010, 01:46
Verwijderd
Ik had liever een wedstridj tegen Duitsland gezien. Dat was wat meer een klassieker geweest dan tegen het saaie Spanje. Maar goed, wij winnen met 2-1.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2010, 10:24
-Mara-
Avatar van -Mara-
-Mara- is offline
Citaat:
Ik had liever een wedstridj tegen Duitsland gezien. Dat was wat meer een klassieker geweest dan tegen het saaie Spanje. Maar goed, wij winnen met 2-1.
Ik ben wel blij dat we tegen Spanje moeten, en neit tegen Duitsland.
Want Duitsland is dit wk egt heel goed!
Dat zou denk ik een heel moeilijke strijd worden.
Maar goed, we spelen nu tegen Spanje.
Ook een goed team natuurlijk,
maar ik kijk de wedstrijd nu wel iets relaxter
ik denk overigens 2-1 voor Nederland natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 09-07-2010, 10:44
Verwijderd
Ik ga ook voor 2-1 voor Nederland.

(1-1 eerste helft, dan een spannende tweede helft waarin het 2-1 wordt )
Met citaat reageren
Oud 09-07-2010, 11:05
Verwijderd
2-0 voor Spanje. De spaanse verdediging is praktisch onklopbaar vooral met Casillias in het doel. Spanje scoort gewoon een keer en daarna in de laatste 10 minuten delen ze, als nederland vol op de aanval speelt, de genadeklap uit.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2010, 11:07
steefieb
steefieb is offline
Octopus Paul: Nederland verliest!

Dit zegt die voorspellende octopus. Hopen maar dat die het 1 keer fout heeft, ook zegt die dat Duitsland 3e wordt en Uruguay dus 4e.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2010, 11:49
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Citaat:
2-0 voor Spanje. De spaanse verdediging is praktisch onklopbaar vooral met Casillias in het doel. Spanje scoort gewoon een keer en daarna in de laatste 10 minuten delen ze, als nederland vol op de aanval speelt, de genadeklap uit.
Ja hoor. :') Casillas maakt echt een rotsvaste indruk, zeker dit toernooi... [Sarcasme ten top, uiteraard]
Met citaat reageren
Oud 09-07-2010, 11:50
johnybee
johnybee is offline
In de EK finale van 2008 had Paul voorspeld dat Duitsland met de beker naar huis zou gaan maar dat is Spanje geworden. Hopen dat dat weer gebeurd!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2010, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Ja hoor. :') Casillas maakt echt een rotsvaste indruk, zeker dit toernooi... [Sarcasme ten top, uiteraard]
Spanje heeft dit toernooi slechts 2 doelpunten tegen gehad, irmc.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2010, 12:55
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Citaat:
Spanje heeft dit toernooi slechts 2 doelpunten tegen gehad, irmc.
Maar op sommige momenten met meer geluk dan wijsheid de bal uit het doel gehouden, en het was ook niet bepaald dankzij Casillas op sommige momenten. Als je het voor ons vooral vanwege Casillas lastig lijkt om te scoren, zal het voor hun een stuk moeilijker worden. Op de fout tegen Uruguay na doet Stekelenburg het toch een stuk behoorlijker.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2010, 15:15
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Octopus Paul: Nederland verliest!

Dit zegt die voorspellende octopus. Hopen maar dat die het 1 keer fout heeft, ook zegt die dat Duitsland 3e wordt en Uruguay dus 4e.
Hij kan wel eens gelijk krijgen. Maar ik hoop dat hij er nu naast zit!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2010, 22:51
Allure
Allure is offline
Citaat:
Correctie: Spanje heeft, in potentie, een véél sterkere selectie. Qua teamgeest zijn ze echter niet bijster indrukwekkend, in tegenstelling tot Nederland (wat weer in tegenstelling is tot voorgaande toernooien).
Ik zie niet in hoe dit een correctie is op wat ik heb gepost. Ik vind Spanje een betere ploeg, na alle punten afgewogen te hebben.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2010, 23:09
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Citaat:
Ik zie niet in hoe dit een correctie is op wat ik heb gepost. Ik vind Spanje een betere ploeg, na alle punten afgewogen te hebben.
Dat is een correctie op basis van een andere interpretatie van mijn kant van jouw post.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2010, 21:38
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Volgens paul de octopus Spanje, maar ik zeg uiteraard holland.

Beiden erg sterke ploegen die veel van elkaar weten, verwacht dat het profiteren van fouten de doorslag gaat geven.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 10-07-2010, 22:41
Allure
Allure is offline
Citaat:
Dat is een correctie op basis van een andere interpretatie van mijn kant van jouw post.
Kan gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2010, 18:22
Gambokkur
Gambokkur is offline
Spanje 2-1 NL
hoop desondanks op NL
__________________
Lees dit 1 7 : De ver3tige bran2rman en Kris10, hem zeer ge9, verw8ten niet dat zijn verkr8er g1 z11moord pleegde, maar zijn suc6 4de.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2010, 22:10
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Fuck.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2010, 22:21
Lisanne
Lisanne is offline
Citaat:
Fuck.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2010, 23:14
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Verdiend verloren, helaas.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-07-2010, 23:38
Verwijderd
de arbitrage zat ook niet echt mee
Met citaat reageren
Oud 11-07-2010, 23:46
Verwijderd
Rensenbrink op de paal kan de boeken uit, Robben op Casillias is het nieuwe moment.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2010, 23:52
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Partijdige ***scheids en een schele idioot van een grensrechter.. ongelooflijk dat we dit hebben verloren
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Met citaat reageren
Oud 11-07-2010, 23:56
Solee
Solee is offline
Pff jammer dat Nederland niet gewonnen heeft .. Vond Spanje wel iets beter spelen, waren ook meer bij ons doel te vinden. Maar serieus, die scheids! kreeg af en toe flink de kriebels van die vent.
Ach ja, we zijn 2e geworden en daar mogen we heel trots op zijn complimenten aan van Marwijk!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2010, 08:32
Taksi
Avatar van Taksi
Taksi is offline
Citaat:
de arbitrage zat ook niet echt mee
idd
Met citaat reageren
Oud 12-07-2010, 17:32
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Verdiend verloren, maar dat spelbeeld werd misschien ook wel bepaald door die Webb. Wat een debiel zeg. Hij heeft zich totaal laten beïnvloeden door de (engelse) pers die hem op het hart drukten vooral Van Bommel maar in de gaten te houden.

En ik had ook nog respect voor Iniesta voor deze finale. Leek me een integer, eerlijk persoon. Wat een desillusie zeg, smeert ons twee gele kaarten aan waarvan één Heitinga's tweede.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2010, 17:49
Gambokkur
Gambokkur is offline
De arbitrage was eerder in oranjes voordeel.
Spanje heeft verdiend gewonnen, was toch wel een stuk beter.
__________________
Lees dit 1 7 : De ver3tige bran2rman en Kris10, hem zeer ge9, verw8ten niet dat zijn verkr8er g1 z11moord pleegde, maar zijn suc6 4de.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2010, 18:48
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Citaat:
De arbitrage was eerder in oranjes voordeel.
Spanje heeft verdiend gewonnen, was toch wel een stuk beter.
Hooguit omdat De Jong geen rood kreeg. Iniesta trapte na, Iniesta smeerde én Van der Wiel én Heitinga een gele kaart aan, de corner voor Nederland voorafgaande aan de goal werd neit gezien, Van Bronckhorst kreeg voor niets een gele kaart. En zo vergeet ik vast nog een hoop.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2010, 22:36
miguel301
Avatar van miguel301
miguel301 is offline
Citaat:
De arbitrage was eerder in oranjes voordeel.
Spanje heeft verdiend gewonnen, was toch wel een stuk beter.
Inderdaad, ik vond ook dat de arbitrage in Oranjes voordeel was. Spanje heeft meer dan verdiend aangezien dat Nederland, sorry maar mijn mening, redelijk smerig speelde.
Ze hadden zelfs 2 keer ROOD moeten krijgen en niet geel!
__________________
Ad omne opus bonum paratus!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2010, 23:19
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Citaat:
Inderdaad, ik vond ook dat de arbitrage in Oranjes voordeel was. Spanje heeft meer dan verdiend aangezien dat Nederland, sorry maar mijn mening, redelijk smerig speelde.
Ze hadden zelfs 2 keer ROOD moeten krijgen en niet geel!
Twee keer? Waar nog meer?

En nogmaals verwijs ik naar Iniesta (in zijn eentje al goed voor 2x rood) en Puyol.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2010, 07:55
Verwijderd
De arbitrage heeft gewoon degelijk gefloten. Hij had inderdaad Puyol rood moeten geven, maar aan de andere kant had Nigel de Jong ook wel rood verdiend. Het enige jammere is dat hij te veel heeft gefloten en daarmee de wedstrijd min of meer dood floot.

Verder is het gewoon pech, als Robben die 1-op-1 maakt dan win je gewoon. Rensenbrink op de paal kan de boeken uit, Robben op Casillias kan erin.
Oja wie zei hier nou ook alweer dat Casillias niet zoveel kon?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2010, 08:35
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Citaat:
Verder is het gewoon pech, als Robben die 1-op-1 maakt dan win je gewoon. Rensenbrink op de paal kan de boeken uit, Robben op Casillias kan erin.
Oja wie zei hier nou ook alweer dat Casillias niet zoveel kon?
Ik meen te hebben gezegd dat Casillas geen goed toernooi keept. Daar sta ik nog steeds achter, dat hij tot keeper van het toernooi is verkozen is een aanfluiting, bijna net zo beschamend als dat Forlán tot speler van het toernooi is gekroond. Ja, hij speelde een goede finale. Maar dan is het nog niet gelijk hosanna.

En als je verzuimd tot 4 keer toe rood te geven, en één keer onterecht rood geeft, dan fluit je gewoon niet degelijk. Dat elke ploeg dan evenveel benadeeld of bevoordeeld wordt maakt geen verschil.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2010, 10:30
Zazum
Avatar van Zazum
Zazum is offline
Het was buitenspel, waarvoor gefloten had moeten worden,
De scheids zag dit, en liet het gewoon doorspelen omdat hij partijdig is??
En rood was ook niet egt nodig hoor.... maar de meeste geel was wel terecht!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2010, 11:00
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Jammer van de scheidsrechter
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Hou oud is jouw primaire computer?
Haubenmeise
62 29-01-2016 03:28
Onzin Wie wint het WK?
Frankrijk
14 08-11-2015 16:28
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wie is jouw politieke held van 2010? Stem!
Lisette
31 19-12-2010 16:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29.