Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2017, 02:55
studentje16
studentje16 is offline
Hoi,

Er is dus dit meisje van mn opleiding waar ik een tijdje mee praat. We hadden een zelfde interesse en zijn daardoor aan de praat gekomen. Ik begon haar een beetje leuk te vinden en appte haar rond middernacht. Die nacht was ze vermoedelijk dronken aangezien ze van een verjaardag kwam maar ze drong erop aan om samen die nacht daar de mcdonalds te gaan terwijl het keihard regende. Ik heb dat toen helaas afgewezen. Sindsdien appte ze me random wekelijks om naar de mc te gaan. Omdat ik het druk had heb ik het helaas alle keren moeten afwijzen. Een ander nacht waar ze ook dronken was vroeg ze wat ik deed en vertelde dat ik een spel speelde waarop ze vervolgens vroeg of ze mee mocht spelen. Maar dit was allemaal terwijl ze dronken was. Keertje waar ze wel nuchter was vroeg ze om avondje te chillen.

Ik kan dit meisje niet echt lezen. Is ze geïnteresseerd in me of is het allemaal puur vriendschappelijk? Ik weet dat ze heel veel guy friends heeft. Vandaar dat ik dus twijfel of ze interesse heeft of niet. Ze appt niet elke dag maar af en toe zegt ze wel eens iets random.

Greets.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2017, 06:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Belangrijkste vraag: Hoe zie jij haar? Zie jij haar eventueel wel zitten, spreek dan een keer af, dan merk je sneller hoe ze over je denkt dan wanneer je alleen berichtjes stuurt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-04-2017, 09:48
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik vermoed dat als je op alles nee blijft zeggen wat ze vraagt en helemaal als je zelf ook niks voorstelt het niet zoveel uitmaakt of ze je leuk vindt of niet. Dan houdt het vrij gauw op gok ik zo.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 28-04-2017, 09:57
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Als jij haar elke keer afwijst zal haar interesse om wat met je af te spreken vanzelf afnemen. En pas als je wat met elkaar afspreekt kan erachter komen wat ze wil. En belangrijker nog is, wat wil je zelf?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2017, 10:04
Verwijderd
Waarschijnlijk heeft ze wel interesse als ze blijft vragen om af te spreken.

Ik vind het zelf echt strontirritant als mensen herhaaldelijk niet af willen spreken en ook niet pro-actief aankomen met een moment waarop het wel zou kunnen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2017, 10:59
studentje16
studentje16 is offline
Nou ja, ik ben wel 1 keertje met haar een ijsje gaan halen. Volgende dag appte ze me random wat ik aan het doen was (maart ze wilde niet iets doen aangezien ze die dag al familiedag had).
Maar nogmaals, ik weet niet of het allemaal vriendschappelijk is of dat er meer is. Ik weet zelf niet echt of ik haar echt leuk vind. Straks geef ik haar het verkeerde beeld als ik wel telkens met haar afspeek.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2017, 11:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Begin eens met gewoon een keer afspreken. Worst case scenario heb je een gezellige middag en geef je inderdaad een verkeerd signaal af, in het beste geval kan je har beter leren kennen. Tijd met elkaar doorbrengen geeft duidelijkheid wat betreft jouw en haar gevoelens. Je geeft nu een signaal af wat zegt: Ik vind jou niet zo interessant.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."

Laatst gewijzigd op 28-04-2017 om 11:25.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2017, 11:33
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Volgens mij vindt je haar niet zo heel boeiend, geef haar dan ook aan dat je geen behoefte hebt aan afspreken met haar, dan is het ook meteen duidelijk. Als je dat wel vindt, vriendschappelijk of niet, spreek dan gewoon met haar af en kijk hoe het loopt.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 28-04-2017, 12:24
Verwijderd
Je hoeft ook niet voor je met iemand afspreekt al precies te weten wat je van die persoon vindt hè, het afspreken is juist ook om te kijken hoe leuk je elkaar vindt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hij weet het nie, wat moet ik ermee?
scholier8
8 31-05-2011 12:08
Liefde & Relatie Hoe weet ik of zij ook meer voelt?
nonrilekst
7 20-08-2005 22:23
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd 2: Kies uw winnende verhaal.
Ieke
102 04-01-2004 00:20
Liefde & Relatie dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie
Lady_L
55 29-10-2003 19:08
Liefde & Relatie vriendin houd je aant lijntje
Justahboy
3 25-08-2003 18:18
Liefde & Relatie moet ik het haar vertellen......
HelpMePlease
11 23-02-2002 18:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.