Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2004, 11:49
ludachris
Avatar van ludachris
ludachris is offline
t was gistravond, ik ging naar cafe waar me vriendin en vriendinne ook waren (ik met vrienden). was weer super gezellig, tot een bekende van 1 van haar vriendinnen binnekwam, een playertje van 20 ofzo. me vriendin praatte ook btje met hem. op gegeven moment waren me vriendin en andere vriendin goed dronken btje. maar die gast was met dr vriendin bezig, je weet wel...maar zij ging toen weg en me vriendin was af en toe bij die gast ff. hij gaf haar telkens drankje (ook al was ze al dronken) en praatte btje en hij ging echt te close met dr doen (zij was dronken dus dan heb je t wel naar je zin) hij zat aan dr billen enz met zn hand enz....en super dicht bij dr gewoon. en af en toe kwam ze wel wee rnaar me toe hoor, maar doordat ik dat zag wat hij deed had k nergens meer zin in die avond en ging kapot, een kut gevoel! ik hield ze telkens in degaten want ik vertrouwde die gast ec tniet. tot we weggingne, ging z ehem ook nog gedag zeggen duurde super lang, en ff gedag kussen maa rhij probeerde dr zker wel op dr mnd ff te pakken.. een vriendin zag hun ook hele tijd en keek me toen aan vannuh, zie je dit wel? dit is erg! zoiets. een vriend van me had hun ook hele tijd in de gaten gehouden.. maar die gozer was echt te close en me vriendin scheen er geen alst van te hebben ofzo (ook al was ze super dronken). heb dr naar huis gebr8, onder weg vond z eme super sagrijnig enz...ik kon er geen woord uitkrijgen...wat ik wel wilde erover! maar ondr weg ff gebeld maar kreeg t er neit uit en zei dat ik maar belde als ze klaar wa smet werk vandaag. hele n8 wakker gelegen daardoor, kreeg dat beeld van haar en hem niet uit me hoofd toen z ehem gedag zij (hij met zn handne op dr billen enz ) eb dr aantal smsjes gestuurd die n8 (ook al sliep ze, kon ze di evanmorgen lezen) hoe kut ik me wel nie tvoelde, en dat ik helemaal kapot ging hij die gast met dr deed, en dat ik misgien wel verkeerd over denk, en dat ik er heel erg mee omhoog zit etc! nog nix gehoord, maarjah ze moest ook 7 uur werken! Ik liet het gaan zoals t ging, maar als ikdie gast gistr echt zou zien da tie dr op dr pbek pakte had ik hem zo hard geslagen, me vrienden ook... ik ben zo dat ik er dan niets van zeg, dat kan ik niet... ik laat t gaan zoals t is.. maar zoals ze deden, leek net alsof ze wat hadden met elkaar (een vriend van me zag t ook zo) en nu weet ik t nie tmeer! k wil dr neit aan t eind van de middag bellen, wil eigenlijk dat zij mij belt zodat ik weet dat ze zelf begrijpt hoe ik dr mee zit, niet dat ik t gleijk moet oplossen ofzo! ik moet echt met dr praten wat zij ervan weet nog en wat ze wil ermee.... ik weet echt neit hoe ik t moet zeggen enz....ooh ik ben echt kapot geestelijk! die tering gast...porbeerde zo mn vriendin te playen, en zij ging neit eens afstand van hem doen...1e 3 uur bij mij geweest, maar t laatste uur is ze 90 % bij hem in de buurt geweest denk ik, die vriend van me vondt t ook nie tnormaal hoe hij met dr omging! maar waarom doet ze nix tegen hem enz, ook al was ze goed dronken..
ooj ik weet niet eens hoe ik t hie rmoet brengen..laat staan aan haar.. ik zit er echt doorheen! maar doro die smsjes weet ze tenmisnte wel hoe ik me voel en he ik t zie, misschien denkt ze wel da tik supr jaloers ben ofzo of da tik niet moet zeuren weet ikt

Laatst gewijzigd op 03-07-2004 om 11:56.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2004, 11:56
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Praat met haar als je haar ziet. Zeg dat je dat niet leuk vond. En vraag waarom zij dat allemaal toe liet..
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 12:00
tjaaah
tjaaah is offline
waarom ben je er niet heen gegaan toen hij aan je vriendin zat?
je kan er toch bij gaan staan?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 12:05
Kuzco
Avatar van Kuzco
Kuzco is offline
Dat je dat gewoon toelaat!
Maar, ik zou het er zeker goed met je vriendin over hebben, want dit hoort natuurlijk echt niet.
Ga er ff langs na d'r werk ofzo, dan ben jij het ook kwijt.
__________________
"I'm not listening!"
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 12:16
ludachris
Avatar van ludachris
ludachris is offline
ik kan dat niet, dat ik er dan bij ga staan...klinkt misgien dom en ik had t ook misgien moeten doen..maar dat lukte me toen echt al helemaal niet! Ik hoop dat ze me zelf belt, want na die smsjes begrijpt ze echt wel dat er iets met me is nu! Anders bel ik dr indd zelf wel, en wil ook indd weten waarom ze dat toeliet etc! Want ik wil even alles kwijt erover tegen haar hoe ik me erdoor wel neit voel! dan pas kan ik t loslaten denk ik! Ik kan wel janken, echt waar. Zoveel hou ik van dr, en zoveel geef ik om dr en dan doet ze dit, of hij ddoet t en laat t meeste allemaal toe, behalve dat hij dr op dr bek kon pakken! (of ik moet t niet goed gezien hebben!) en dronken zijn is nooit een excuus! Ik meld wel als ik dr gesproken heb, hoop aan t eind v/d middag..

Goed dat jullie er zo over mee praten..
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 12:17
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik zou die gast echt gelijk aangesproken hebben op z'n gedrag, maar ga gewoon naar je vriendin toe en laat haar merken wat je ervan vind. succes!!!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 12:52
Sithan
Sithan is offline
Jeetje zeg, ik had echt niet er alleen naar kunnen staan kijken...op een gegeven moment ga je er dan toch heen lijkt me om ff meneer de player te melden dat de dame in kwestie zo lam is dat ze waarschijnlijk even niet stilstaat bij het feit dat jij haar vriend bent en jij nu dus degene bent die even komt zeggen dat ie zn poten van dr kont af moet halen...
Op zn vriendelijkst
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 13:04
Verwijderd


lamlul die je d'r bent



als een kerel je vriendin lastig valt als ze superdronken is ga je hem op z'n donder geven en neem je haar bij haar handje en zeg je dat ze bij jou moet komen zitten.

je gaat haar toch niet verwijten dat ze hem niet heeft weggestuurd toen hij met haar flirtte, terwijl je zélf absoluut niks hebt gedaan om een einde te maken aan die gênante vertoning?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 13:23
ludachris
Avatar van ludachris
ludachris is offline
Dat is misien ook wel zo, maar als ze zelf niet eens even kan nadenken erover...
En andrs krijg je ook weer gezeik dat je jaloers bent etc!
Ik nam haar in vertrouwen, zoals dat hoort..
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 13:24
Rioto
man had die gast een beatdown gegeven .. ik zou me iig niet kunnen inhouden
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 13:29
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Maypole schreef op 03-07-2004 @ 14:24 :
man had die gast een beatdown gegeven .. ik zou me iig niet kunnen inhouden
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 13:30
ludachris
Avatar van ludachris
ludachris is offline
jah maar door die spanning en gevoel in me lichaam doorda tik die gast zo zag...kon k niet meer doen dan staan... Ik heb haar al mijn vertrouwen gegeven, dat zeg ik ook vanmiddag tegen dr.... maar of ze mijn vertrouwen goed gebuirkt, dat weet ik nog niet, moet ik zelf van haar horen... ik had wel willen gaan, maa rkon niet, zo ben ik, k ben misgien te goed ofzo?!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 13:34
Verwijderd
Citaat:
ludachris schreef op 03-07-2004 @ 14:30 :
jah maar door die spanning en gevoel in me lichaam doorda tik die gast zo zag...kon k niet meer doen dan staan... Ik heb haar al mijn vertrouwen gegeven, dat zeg ik ook vanmiddag tegen dr.... maar of ze mijn vertrouwen goed gebuirkt, dat weet ik nog niet, moet ik zelf van haar horen... ik had wel willen gaan, maa rkon niet, zo ben ik, k ben misgien te goed ofzo?!
'je hebt haar al je vertrouwen gegeven' als je merkt dat je meid zo zat is als honderdduizend man en een kerel aan haar ass zit, laat je hem niet gewoon doen, om achteraf tegen je vriendin te gaan zeuren dat ze hem maar liet begaan, punt. zij was zat en zag er allemaal geen graten in, da's waar, maar jij stond erop te kijken en je ergerde je aan je vriendin en aan die kerel, vond het absoluut niet leuk, en je liet hem begaan.
je moet je vriendin niks verwijten.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 13:34
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
ludachris schreef op 03-07-2004 @ 14:30 :
jah maar door die spanning en gevoel in me lichaam doorda tik die gast zo zag...kon k niet meer doen dan staan...
Was t een imponerende verschijning of zo
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 13:38
ludachris
Avatar van ludachris
ludachris is offline
k ging helemaal kapot
zoals ik nu nog ben door datgene..

zo ben k nu eenmaal, jullie zijn misgien wel dan meer lef enz.

ik ga haa rook nix verwijten, maar wil weten wat ze zelf er van d8 en vindt en waarom ze dan wel die gast toeliet...

en dat k me behandelt voel alsof ik gewoon een vriend van dr was, dat zij wel ff met die andere gast ging...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 13:48
Rioto
Citaat:
ludachris schreef op 03-07-2004 @ 14:38 :
k ging helemaal kapot
zoals ik nu nog ben door datgene..

zo ben k nu eenmaal, jullie zijn misgien wel dan meer lef enz.

ik ga haa rook nix verwijten, maar wil weten wat ze zelf er van d8 en vindt en waarom ze dan wel die gast toeliet...

en dat k me behandelt voel alsof ik gewoon een vriend van dr was, dat zij wel ff met die andere gast ging...
gast

als je vriendin dronken is als een aap dan kan je niet verwachten dat ze denkt ''ik heb een vriend'' .. dus het is jouw taak als haar vriend om die ene player ff op zn plaats te zetten .. wat je dus niet gedaan heb ..
dus je kan het haar niet verwijten .. alleen jezelf
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 13:51
ludachris
Avatar van ludachris
ludachris is offline
dronken is voor niemand een excuus, als ik laddrzat ben ga k ook gen meisje sversieren ofzo...ik weet dan nog steeds da tik een vriendin heb die ik niet kwijt wil! dus hou ff op over dronken en als excuus of wat gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 13:56
Verwijderd
Citaat:
ludachris schreef op 03-07-2004 @ 14:38 :
k ging helemaal kapot
zoals ik nu nog ben door datgene..

zo ben k nu eenmaal, jullie zijn misgien wel dan meer lef enz.

ik ga haa rook nix verwijten, maar wil weten wat ze zelf er van d8 en vindt en waarom ze dan wel die gast toeliet...

en dat k me behandelt voel alsof ik gewoon een vriend van dr was, dat zij wel ff met die andere gast ging...
Ze was stomdronken waarschijnlijk weet ze niet eens meer dat er iets gebeurt is.
Ik vind jou ook behoorlijk maf:
1. Een gozer staat je dronken vriendin aan te randen en jij staat erbij te kijken. Je hoeft die gozer niet af te tuigen, maar je kan toch wel duidelijk maken dat het meisje te dronken is om zelf te beslissen dat ze hem leuk vind.
2. In plaats van met haar erover te praten, ga je op een forum zitten janken dat ze zo'n slet is. "Boehoe, ze liet hem aan haar billen zitten."
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-07-2004, 14:04
Verwijderd
Citaat:
ludachris schreef op 03-07-2004 @ 14:51 :
dronken is voor niemand een excuus, als ik laddrzat ben ga k ook gen meisje sversieren ofzo...ik weet dan nog steeds da tik een vriendin heb die ik niet kwijt wil! dus hou ff op over dronken en als excuus of wat gebruiken.
nu haal je twee dingen door elkaar. jij beweert dat wij zeggen dat dronken zijn een excuus is om andere mensen te versieren. fout! wij zeggen: als je dronken bent laat je je teveel doen. als je vriendin nuchter is zal ze het niet appreciëren dat er iemand haar kont staat te bepotelen... als ze nou zélf die jongen stond te bepotelen zou ik je nog kunnen begrijpen, dat doe je niet, zelfs niet als je dronken bent, en zéker niet als je vriend erop staat te kijken. maar het is gewoon een feit dat wanneer je dronken bent je het leven langs de luchtige kant bekijkt en de dingen minder serieus neemt... "och, hij zit aan mijn billen, hij bedoelt daar toch niks mee, hij doet toch niemand iets kwaad...?" dronken = naïef.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 14:36
Co
Avatar van Co
Co is offline
Ik las net je post, en heb zelf ook een keer zoiets meegemaakt.
Mijn vriendin is vrij aantrekkelijk, en ik ben zelf zeg maar iets verlegener, vooral naar mensen die ik niet ken. Ze is ook nog eens 2 jaar ouder, dus een ouder iemand pak ik sowieso al niet zo makkelijk aan.

We zaten dus ook in een cafe
Zij danst best goed (sexy) en krijgt daar wel eens complimentjes voor
Op een gegeven moment was ze zo zat als een kachel, en maar door blijven dansen en drinken enz.
Ik keek het zo aan, ik had net gewerkt was best moe en nog helemaal nuchter.
Ze vond met niet zo vrolijk, ook chagerijnig enz
Toen ging zo'n bling-bling player met haar flirten, samen dansen
Aangezien ik tering jaloers ben (wat ik meestal probeer te verbergen, want ik vind het kansloos staan) voelde ik me er dus echt kut over
Ik keek af en toe naar haar, maar ze ontweek mijn blik

Ik twijfelde:
1- Naar die patser toestappen en er wat van zeggen, dit vond ik het meest zielige wat ik kon doen
2- zelf ook met iemand gaan flirten, maar daar had ik geen behoefte aan
3- tegen m'n vriendin zeggen dat ik het niet gezellig vond en naar huis ging.
4- tegen haar zeggen dat ze bij mij moest gaan zitten
5- haar een glas cola + een zoen geven

Ik koos voor 3, en gelukkig ging ze mee. Ze gaf m nog wel een kus (op de mond), maar ging daarna met me mee

Ik voelde me er ook kut over, had nachten niet lekker geslapen.
Uiteindelijk was het uitgepraat, maar ze was gewoon super zat en genoot van de aandacht die ze kreeg.
Zelf flirt ik (voor de gein) ook wel eens met iemand, maar dan zonder bijbedoelingen. Zo bedoelde zij het dus ook.
Ze had zin om stress van zich af te dansen, en ik zat maar rustig wat bier te drinken.

Ze beloofde dat ze het niet meer zou doen, en ik vertrouw haar nu. Voortaan herinner ik haar aan die ene avond, en dat helpt.

Het vreet aan je. Het maakt je kapot, maar je moet je erzelf overheen zetten. Ze kwam de volgende avond naar mij toe, en we hadden het uitgepraat, dat lucht op

Dus wacht af of ze iets van zich laat horen, trek daarna pas je conclusies!
en nog een hint, laat niet merken dat je jaloers bent. dit komt een beetje wantrouwig over!

Sterkte verder!

(owja, draai de rollen even om. heb jij het nooit voor 1 avondje gezellig met een andere meid? ik wel, en geef dan ook wel eens een zoen op de mond. VERDER niks, maar als ik het mag kan ik het haar moeilijk verbieden)

Laatst gewijzigd op 03-07-2004 om 14:39.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 15:42
ludachris
Avatar van ludachris
ludachris is offline
Ze belde zelf al op...

Na tijdje vroeg ze wat er was (door die smsjes)...ze bleek die jongen al heel lang te kennen. Dat wis tik niet eens, maar dan nog vindt k t niet zo leuk dat zo'n ast zo close is bij dr snap je, dat vindt niemand, vooral als je zo'n mooie leuke vriendin hebt! Dan weet je naturlijk dat zij indd al snel aand8 trekt van jongens..maar goed zal voortaan missgien zelf wat met dr dansne ofzo (ook al houd ik dr neit zo van)! Het is weer prima hoor, gelukkig, heb niet eens erover heoven te zeggen, t was gleijk goed. Denk er niet eens meer aan NU! Haha
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 15:45
Verwijderd
Haar vertellen wat je ervan vindt en meer de entertoets gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 15:49
Think Again
Avatar van Think Again
Think Again is offline
Citaat:
Jadie schreef op 03-07-2004 @ 14:56 :
Ze was stomdronken waarschijnlijk weet ze niet eens meer dat er iets gebeurt is.
Ik vind jou ook behoorlijk maf:
1. Een gozer staat je dronken vriendin aan te randen en jij staat erbij te kijken. Je hoeft die gozer niet af te tuigen, maar je kan toch wel duidelijk maken dat het meisje te dronken is om zelf te beslissen dat ze hem leuk vind.
2. In plaats van met haar erover te praten, ga je op een forum zitten janken dat ze zo'n slet is. "Boehoe, ze liet hem aan haar billen zitten."
Ik heb hem niet horen zeggen dat ze een slet is?
En bovendien, die jongen zit er mee, die wil even zijn verhaal kwijt en in plaats van hem te steunen dan wel advies te geven, boren jullie 'm even de grond in. Fijn!
Hij kan het toch niet terugdraaien, dus om hem nou nog te melden wat hij eigenlijk had moeten doen en hoe maf hij wel niet is omdat hij dat niet heeft gedaan, is een beetje lam. Vind ik.

Verder begrijp ík de TS wel. Ik zou er ook niet zo snel op afstappen en die gozer een mep verkopen ofzo. Als het echt zon bodybuilder is met een hele colonne patser-vriendjes... Bovendien lijkt het ook een beetje hopeloos als het vriendje telkens het vriendinnetje komt controleren/in de gaten houden. Zij heeft ook haar eigen leven nog, dronken of niet. Ze zal zich vast ergens nog wel herinneren dat die jongen die toen voor haar stond en aan haar kont zat, haar vriend niet was. Hoe zat ze ook is, want dat vind ik geen excuus.
Maargoed, zo denk ik erover, dus no offence.

@ ludachris: Heb je haar al gesproken? Wat zei ze, begrijpt ze je een beetje? [edit] ik met mijn slechte timing [/edit]
__________________
Ain't no sunshine when she's gone.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 16:15
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Je hebt haar vetrouwen gegeven dat ze ook met anderen ''close'' mag omgaan. Helaas, voel je jezelf er wel kut onder...Maar wat je deed, was goed. Ik haat echt van die mannen/vrouwen die gelijk al op hun vriend(in) afstormen, als iemand met hem/haar praat of gezellig heeft.

Ze kan dan nog wel dronken wezen, maar dan heb je jezelf ook nog wel onder controle. Dronkenschap mag nooit als excuus worden gebruikt. Je vriendin heeft het zelf in de hand en zij geeft het blijkbaar meer uit handen. Is toch haar fout? Ze heeft, zoals ik je verhaal lees, niet met die gast gezoend.

Ik zou het er even over hebben. Niet te lang, maar kort. Even opheldering, zodat jij ook een beter gevoel hebt! Ik hoop dat je erover durft te praten, want dat is soms lastig, want je bent misschien bang dat ze jou dan een zeur gaat vinden.

Sterkte!

edit: je hebt haar al gesproken! hmmm...

Laatst gewijzigd op 03-07-2004 om 16:55.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 16:18
ludachris
Avatar van ludachris
ludachris is offline
Hie rheb ik wat aan Think Again en Mr Arnoldi! Echt harstikke bedankt! Goede timing heb je jah haha! Ik spreek haar vanavond alweer, dus misgien heb k t er nog evne over ofzo, of zij, maar liever praat ik er indd niet meer over...dat kan ik niet (ik heb iemand lief, en wil diegene niet meer kwijt daarom ben k misgien ook makkelijk, zo ben ik, zo blijf ik!) Zoals ik al zei, dronken is geen excuus, je kan dan nog altijd nadenken... Als deze situatie weer voorkomt weet ik dat k gewoon ff iets er aan moet doen...maar ik heb haar gewoon alle vertrouwen gegeven zoals dat hoort in een relatie! En als iemand die vertrouwen misbruikt is diegene een relatie niet waard, zo denk ik erover.

Mijn vriendin is zei eerst ook al dat k zo makkelijk ben voor haar, ik verplicht haar tot niets..dat is ook een reden voor haar. Hier is ze heel blij mee. Maa rik ben ook een rustig en btje verlegen persoon, dus ik zou nooit snel iets onderhanden nemen, zoals jullie zeggen om die gast ff aan te spreken erop. Ik ga ervan uit dat mijn vriendin mijn vertrouwen in haar goed gebruikte en dus ook all1 maar op een gode wijze met hem bezig was...ze kende die gast al lang (ik ook (ook al spreek ik hem al jaren nei tmeer), maar wist t niet dat zij hem kende). Nu ben ik weer gerustgesteld...Ze zei ook, had dan ff gebeld sn8s, dan had je gewoon kunnen slapen zei ze..maar ik wilde dr niet bellen toen dusjah! Ik vertrouw haar nog steeds volkomen, ook al ziet t er neit leuk uit dat iemand anders een hand op dr bil heeft en zo dicht tegen dr aan staat...maar goed!

Laatst gewijzigd op 03-07-2004 om 16:20.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2004, 16:54
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Kuzco schreef op 03-07-2004 @ 13:05 :
Dat je dat gewoon toelaat!
Maar, ik zou het er zeker goed met je vriendin over hebben, want dit hoort natuurlijk echt niet.
Ga er ff langs na d'r werk ofzo, dan ben jij het ook kwijt.
Inderdaad! Je moet gewoon voor jezelf opkomen en naast je vriendin gaan staan en die gozer in zijn oren fluisteren dat hij moet oprotten, als hij dat niet doet gewoon op zijn bek slaan.
Je riskeert zo wel ruzie met je vriendin maar ergens zou zij het wel begrijpen dat jij dat doet hij zat immers met zijn hand aan haar kont.
Maar ruzie komt wel goed en door dit soort dingen kan je verkering gewoon uitgaan omdat een of andere geile hond z'n pik niet in bedwang kan houden.

Ik zou iig iets gedaan hebben...laat volgende keer niet over je heen lopen.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 17:05
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ben je altijd zo'n hulpeloos besluiteloos grienend mietje? Sorry hoor, maar dan zou ik je als ik je vriendin was ook inruilen voor iemand met wat meer daadkracht.

GA ER DAN BIJ STAAN SUFFERD!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 17:23
ludachris
Avatar van ludachris
ludachris is offline
ja en ga jij maar liggen
kan je stoere vriendje even ove rjeheen gaan, want dat vindt je dan ook vast fijn he, zo'n stoere gast die je ook ff neemt! Plaats zulke domme antwoorden maar ergens anders!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 17:35
Mimosa
Avatar van Mimosa
Mimosa is offline
Vraag het haar maar gewoon. Het heeft geen zin om nu je af te vragen of je er niet bij had kunnen gaan staan maar je kunt haar beter eerlijk confronteren.
__________________
And touch we touched the soul, the very soul, the soul of what we were then
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 17:36
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
ludachris schreef op 03-07-2004 @ 18:23 :
ja en ga jij maar liggen
kan je stoere vriendje even ove rjeheen gaan, want dat vindt je dan ook vast fijn he, zo'n stoere gast die je ook ff neemt! Plaats zulke domme antwoorden maar ergens anders!
Ze was wat grof maar ze heeft wel gelijk, mijn ouwe heer zei ooit tegen mij 'Met zo'n houding kom je altijd tweede'
En zo is het en niet anders, ik hoop dat je weet wat je volgende keer moet doen.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 17:57
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 03-07-2004 @ 14:34 :
'je hebt haar al je vertrouwen gegeven' als je merkt dat je meid zo zat is als honderdduizend man en een kerel aan haar ass zit, laat je hem niet gewoon doen, om achteraf tegen je vriendin te gaan zeuren dat ze hem maar liet begaan, punt. zij was zat en zag er allemaal geen graten in, da's waar, maar jij stond erop te kijken en je ergerde je aan je vriendin en aan die kerel, vond het absoluut niet leuk, en je liet hem begaan.
je moet je vriendin niks verwijten.
Nee, zat zijn is een goed excuus

Die gozer valt in ieder geval weinig te verwijten....hoe kon hij nou weten dat zij een vriend zou hebben? Beetje lam als je dan iemand gaat slaan, maargoed.

Tja van jou is het een beetje raar, maarja een aparte situatie, zal wel apart gevoel naar boven brengen... Een deel van de schuld ligt echter wel bij jouw gebrek aan reageren. En de rest ligt bij haar. Bezopen of niet.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 03-07-2004 @ 18:57 :
Nee, zat zijn is een goed excuus

Die gozer valt in ieder geval weinig te verwijten....hoe kon hij nou weten dat zij een vriend zou hebben? Beetje lam als je dan iemand gaat slaan, maargoed.
dronken zijn een goed excuus waarvoor? en waar zie je me dat zeggen?

en waar zie je me zeggen dat je iemand moet slaan als die persoon je vriendin probeert te versieren?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 19:18
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 03-07-2004 @ 19:32 :
dronken zijn een goed excuus waarvoor? en waar zie je me dat zeggen?

en waar zie je me zeggen dat je iemand moet slaan als die persoon je vriendin probeert te versieren?
Alles na de rolleyes was niet specifiek voor jou, maar in het algemeen. Dat slaan was dus niet voor jou bedoeld, maar voor enkelen die zeiden dat ze maar moesten meppen ofzo.

Citaat:
*blue angel* schreef op 03-07-2004 @ 15:04 :
jij beweert dat wij zeggen dat dronken zijn een excuus is om andere mensen te versieren. fout! wij zeggen: als je dronken bent laat je je teveel doen.
Dit is gewoon krom eromheen lullen. HEt mag niet, maaar tja je kan er niks aan doen blabla
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 18:16
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Pffff... ik heb me door het slecht geschreven verhaal gewerkt maar goed, tis ff afwachten, gewoon met haar gaan praten. Mja, misschien werkte de alcohol wel mee, maar misschien had je je zelf niet teruggetrokken moeten opstellen. Je had haar ook zo vast kunnen pakken en zo, om die gast te laten zien dat ze van jou is, niets om ruzie uit te lokken, maar om te laten zien dat hij haar niet kan krijgen. Maar goed, dat kun je niet terug draaien, zij gaat er ook in mee, dus zij zit uiteraard wel het meeste fout. OK, het was een beetje playen, maar ze moet wel kunnen begrijpen hoe haar vriend zich voelt in zo'n situatie. Dus gewoon ff praten en als ze zich niet voor jouw gevoelens interesseert gewoon dumpen, maja das makkelijker gezegd dan gedaan.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 18:22
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Ja, als jij ten eerste niet ingrijpt terwijl hij haar versiert en daarna ook nog eens bot doet tegen haar (jij zegt dan: ik had er geen zin in, maar zij ziet niet dat jij dat zo bedoelt), dan maak je in een klap een hoop schade.
__________________
Recht voor je raapje!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 22:54
Think Again
Avatar van Think Again
Think Again is offline
Citaat:
Zotje schreef op 04-07-2004 @ 19:22 :
Ja, als jij ten eerste niet ingrijpt terwijl hij haar versiert en daarna ook nog eens bot doet tegen haar (jij zegt dan: ik had er geen zin in, maar zij ziet niet dat jij dat zo bedoelt), dan maak je in een klap een hoop schade.
Logisch dat zij niet ziet wat hij bedoelt, want ze was zo zat als een aap.
En wie maakt er hier de schade? TS niet in de eerste plaats, hoor. Die stomme playerpimp had gewoon met zijn poten van Vriendin af moeten blijven, hij kent haar al lang, dus weet hij ook vast wel dat ze een vriend heeft. Dan iets zoiets not done als je een beetje respect voor elkaar+aanhang hebt. En ook al was Vriendin nog zo zat, zoals ik al eerder zei hierboven, een beetje besef heeft ze vast nog wel over om na te gaan dat ze niet echt leuk bezig is tegenover haar vriend.
Misschien zijn sommige van jullie zo dat ze er meteen bovenop springen, zich bezitterig gaan gedragen en playerpimp uitschelden dan wel meppen oid, maar niet iedereen heeft zo'n persoonlijkheid! Zoals TS zelf al zegt, hij is van zichzelf verlegen en rustig en dus niet zo dat hij overal meteen op af loopt. Daarvoor hoeft hij niet meteen uitgescholden te worden, een beetje meer respect zou niet erg zijn. Vrede op aard, mensen.

TS, hoe staat het er nu mee? Ik hoop dat het allemaal is opgelost, dan kan deze zinloze discussie over wat jij nou wel of niet had moeten doen eindelijk ophouden.
__________________
Ain't no sunshine when she's gone.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-07-2004, 23:07
Verwijderd
Ik zou haar dumpen.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 00:00
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
z'n kop andersom op z'n romp zetten. Hij zit met zijn gore poten aan jouw vriendin.
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 07:27
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Haar dumpen en hem tandjes laten tuffen
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 10:38
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
leer eerst eens normaal typen... het is klote je posts te lezen
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 21:42
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 05-07-2004 @ 08:27 :
tandjes laten tuffen
Theo Maassen

[offtopicmode uit]
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 22:13
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Zelf vind ik het ook altijd moeilijk om met mijn vriend over persoonlijke dingen te praten, maar praten is wel het enige dat helpt. Als jij wacht totdat zij erover begint, dan hebben jullie het er misschien nooit over. Je moet haar vragen waarom ze zo close met hem was en ook zeggen wat jij daarvan vondt. Dan kan zij inzien dat ze te ver is gegaan, en dat soort dingen in het vervolg niet meer doen.
__________________
没有什么不能够面对!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 07:55
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 05-07-2004 @ 22:42 :
Theo Maassen

[offtopicmode uit]
Theo Maassen heeft em van mij gvd. Hij woont dan ook een paar huizen verder.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 13:42
Verwijderd
Citaat:
ja en ga jij maar liggen
kan je stoere vriendje even ove rjeheen gaan, want dat vindt je dan ook vast fijn he, zo'n stoere gast die je ook ff neemt! Plaats zulke domme antwoorden maar ergens anders!
Wat een comeback. Jij staat, enigzins nuchter, te kijken hoe een andere man een uur lang naar de billen van je vriendin staat te graaien. Dat je de eerste 3 minuten staat te kijken: "WTF? Wat doe hij nou?" Maar jij staat er een heel uur bij! Het spijt me maar daar kan ik absoluut geen begrip voor opbrengen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 18:08
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 06-07-2004 @ 08:55 :
Theo Maassen heeft em van mij gvd. Hij woont dan ook een paar huizen verder.
Wanneer heeft-ie die dan van je "gejat" dan?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 23:40
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
doe er de volgende keer op de avond zelf wat aan en leer typen
__________________
nooit meer
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Geld gestolen door zus
mrj
9 23-01-2014 02:09
Psychologie kan iemand me vertellen wat ik fout deed?
luk@z
14 07-12-2002 22:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14.