Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2004, 19:57
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Officele website

Van 27 september tem 3 oktober zijn het weer de dagen van het WK Wielrennen op de weg . Dit jaar in Verona, Italië.
Voor de Belgen viel er vandaag toch lichtjes goed nieuws te rapen. "Kopman" Peter Van Petegem zal dan toch
meerijden in het wereldkampioenschapin Verona op 3 oktober. op de weg. Van Petegem sukkelde de voorbije drie weken met een darminfectie en kon al die tijd niet op volle kracht trainen.
"Ik kan mij speciaal voorbereiden maar dan moet alles perfect verlopen. Freire heeft ook weinig voorbereiding nodig." Dit wil zeggen dat Belgie toch een kopman heeft voor naar het WK te gaan. Lang zag het er naar uit dan men voor het eerst sinds lang zonder echte kopman naar een WK moest gaan, na het stoppen van Johan Museeuw eerder dit jaar.

De Belgische Selectie: Bert ROESEMS (tijdrit), Marc WAUTERS (tijdrit + weg), Serge BAGUET (weg), Tom BOONEN (weg), Nick NUYENS (weg), Jurgen VAN GOOLEN (weg), Nico SIJMENS (weg), Maxime MONFORT (weg), Geert VERHEYEN (weg), Philippe GILBERT (weg), Wim VANHUFFEL (weg), Johan VANSUMMEREN (weg), Peter VAN PETEGEM (weg)


Vanuit het Nederlands kamp weet ik dat Eric Dekker niet deelneemt aan het WK tijdrit. Zijn plaats wordt ingenomen door Joost Posthuma. Bart Voskamp is de andere deelnemers aan de tijdrit. De selectie voor de weg wordt later deze week pas bekend gemaakt.

De Italiaanse selectie is ook bekend. De bondscoach Franco
Ballerini heeft maandag zijn selectie bekendgemaakt die voor eigen publiek de strijd om de regenboogtrui met de andere landen zal aangaan. Opvallend in de Italiaanse selectie is
de afwezigheid van 2-voudig Giro-winnaar Gilberto Simoni. Zijn plaats wordt ingenomen door Ivan Basso, de nummer 3 uit de Ronde van Frankrijk van dit jaar.
De selectieaolo Bettini, Luca Paolini, Leonardo Bertagnolli, Damiano Cunego, Dario Frigo, Dario David Cioni, Roberto Petito, Franco Pellizotti, Cristian Moreni, Luca Mazzanti, Emanuele Sella, Ivan Basso, Stefano Garzelli, Daniele Nardello en Filippo Simeoni.


Wie zijn de kanshebbers dit jaar voor de regenboogtrui???
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2004, 21:36
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
De kanshebbers zijn voor mij Bettini, Rebellin(Argentijn ) en Valverde, Vinokourov en misschien Freire.

Ik begreep dat het parcours zeer lastig is dus ik kijk wel uit naar deze wedstrijd. Al vind ik teams van 12 renners iets te veel van het goede.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 18:33
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zozo, volgende week al? Hmz... dan komen Parijs-Tours en de Ronde van Lombardijen dus daarna...

Mja, ik hou het gewoon op Valverde, als die tenminste meedoet.
Maar mijn favorietenlijstje komt later wel.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 18:59
Montoya
Avatar van Montoya
Montoya is offline
Parijs-Tours is zaterdag of zondag al en dan week erna zondag wk ja


uhmm kanshebbers:
*Valverde
*Bettini
*Rebbelin
*Boogerd (als vorm redelijk is)
*Menchov

verder heb ik eigenlijk geen idee, ik zie 't wel..leuk parcour enzo leukste van de sinds uhmm Verona 1999
__________________
If all my friends jumped off a bridge, I wouldn't. I would be at the bottom to catch them.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 10:21
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 20-09-2004 @ 20:57 :



Eric Dekker
Het is Erik

Ik denk dat iedereen die in de klassiekers vaak goed zijn ook wel op het WK goed zullen zijn. Wel jammer dat Thomas Dekker niet meedoet aan de tijdrit.

[edit] Ik vergat bijna te zeggen Damiano Cunego. Hij is bij het WK voor beloften in Verona een aantal jaren trug Wereldkampioen geworden. En hij zal waarschijnlijk erg zn best doen om in zn eigen land wereldkampioen te worden.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 10:23
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Paolo Bettini en Oscar Freire zijn wat mij betreft de grootste kanshebbers. Maar er kan altijd een verrassing tussensneaken, zoals 5 jaar geleden.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 13:26
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Jammer dat de ploegen zo groot zijn, nu is er wel een heel grote kans dat er een Spanjaard of Italiaan wint vanwege hun sterke ploeg. Grote kans dus voor een Bettini of een Valverde.

En wie is in godsnaam Wim Vanhuffel.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 14:53
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 22-09-2004 @ 14:26 :
En wie is in godsnaam Wim Vanhuffel.
Een jonge Belg.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 15:46
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 22-09-2004 @ 11:21 :


[edit] Ik vergat bijna te zeggen Damiano Cunego. Hij is bij het WK voor beloften in Verona een aantal jaren trug Wereldkampioen geworden. En hij zal waarschijnlijk erg zn best doen om in zn eigen land wereldkampioen te worden.
Maar ik zie hem wel erg vroeg lossen in de vuelta.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 17:28
Montoya
Avatar van Montoya
Montoya is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 22-09-2004 @ 16:46 :
Maar ik zie hem wel erg vroeg lossen in de vuelta.
't wk is toch wel wat anders he Heras gaat ook niet wereldkampioen worden omdat nu goed klimt
__________________
If all my friends jumped off a bridge, I wouldn't. I would be at the bottom to catch them.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 17:42
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 22-09-2004 @ 16:46 :
Maar ik zie hem wel erg vroeg lossen in de vuelta.
Hij reed de vuelta alleen als voorbereiding op het WK. Dat zegt dus nix over wat ie kan.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 17:53
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Boogie schreef op 22-09-2004 @ 15:53 :
Een jonge Belg.
Hehe, Van Huffel, echt een Belgische naam.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 17:55
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Montoya schreef op 21-09-2004 @ 19:59 :
*Boogerd (als vorm redelijk is)
Ja als, als ja... maar als ik zie wat Boogerd dit jaar heeft gedaan (op het voorseizoen na), zou ik hem zelfs niet meenemen. Maja, Kneteman zal er wel anders over denken. Zeker nu Dekker niet mee doet aan de wegwedstrijd.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Montoya schreef op 21-09-2004 @ 19:59 :
Parijs-Tours is zaterdag of zondag al en dan week erna zondag wk ja

klopt niet, zaterdag en zondag word de vuelta nog gereden
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 18:15
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Om misverstanden te voorkomen: het WK en Parijs-Tours zijn dit jaar omgedraaid ten opzichte van voorgaande jaren. Bovendien zit er nog maar een week tussen de Vuelta en de wegrit van het WK.

Komend weekend is het laatste weekend van de Vuelta en volgende week zondag is de wegrit van de mannen op het WK. Pas de week daarna is Parijs-Tours en zes dagen later de afsluiter: Ronde van Lombarije.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.

Laatst gewijzigd op 22-09-2004 om 19:40.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 18:27
Montoya
Avatar van Montoya
Montoya is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 22-09-2004 @ 18:55 :
Ja als, als ja... maar als ik zie wat Boogerd dit jaar heeft gedaan (op het voorseizoen na), zou ik hem zelfs niet meenemen. Maja, Kneteman zal er wel anders over denken. Zeker nu Dekker niet mee doet aan de wegwedstrijd.
wie wil je anders meenemen een boogerd is de enige die wat kan doen op dit parcour, zelfs een Dekker zie ik hier niet van voren rijden de laatste ronde
__________________
If all my friends jumped off a bridge, I wouldn't. I would be at the bottom to catch them.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 19:48
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Bondscoach Gerrie Knetemann heeft acht renners geselecteerd voor het WK op de weg dat op 3 oktober in Verona wordt gehouden. Bij deze acht zeven renners van de Rabobank. Plus Gerben Löwik, die volgend jaar voor de Rabobank rijdt.



Acht renners
De bondscoach heeft de volgende acht renners geselecteerd
Maarten den Bakker
Michael Boogerd
Erik Dekker
Karsten Kroon
Marc Lotz
Gerben Löwik
Thorwald Veneberg
Pieter Weening




Uiterlijk komende zondag zal Knetemann nog vier renners toevoegen aan deze lijst.




Goed hersteld
Boogerd heeft Knetemann dinsdag laten weten beschikbaar te zijn. De renner is goed hersteld van zijn val in Parijs-Brussel. De kopman heeft de afgelopen flink getraind, en dat ging goed. Hij rijdt de komende dagen in Italië de Coppa Sabatini, de Giro dell'Emilia en de GP Beghelli. Een week later wil hij tijdens het WK in Verona vlammen. Ook Dekker lijkt goed hersteld van zijn val in de GP Jef Scherens.




WK tijdrit
Voor de WK tijdrit elite van 29 september selecteerde de bondscoach eerder al de Rabobanker Joost Posthuma en Bart Voskamp.




WK beloften
Ook het Trade Team III is goed vertegenwoordigd in de Nederlandse selectie. Bondscoach Egon van Kessel selecteerde Thomas Dekker, Kai Reus, Marc de Maar, Bas Giling en Koen de Kort voor de wegwedstrijd van 1 oktober. Dekker en Reus rijden op 27 september ook de tijdrit bij de beloften.
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 14:52
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Overige namen moeten wat mij betreft Tankink, Eltink, Moerenhout en Addy Engels zijn. Dit parcours en de vorm van de renners in ogenschouw genomen. Voor Eltink komt zo'n lange koers misschien wat vroeg, maar hij kan goed klimmen n hoeft niet heel de wedstrijd mee te gaan. Tankink heeft vorm opgedaan in de Vuelta, Moerenhout is op dit terrein redelijk. Addy Engels is misschien een tiwjfelgeval, maar als je bekijkt wat andere renners kunnen zoals Posthuma, Van Bon, Schmitz, Voskamp, Wielinga, Vierhouten, Pronk, Knaven en de boomlange Chocolade Jacques renner (zware val gemaakt dit voorjaar) wiens naam me raar genoeg niet in mijn hoofd schiet, dan schieten ze op dit terrein of met de vorm tekort.
__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-09-2004, 15:09
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Tja jammer dat het een rabo clubje is, zijn ze bang dat Tankink voor Bettini gaat werken of Van Bon voor van Petegem. Of Moerenhout?

Zijn die minder dan Lotz of misschien Den Bakker?
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 17:23
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Montoya schreef op 22-09-2004 @ 19:27 :
wie wil je anders meenemen een boogerd is de enige die wat kan doen op dit parcour, zelfs een Dekker zie ik hier niet van voren rijden de laatste ronde
Jonge mensen zoals Weening, Veneberg en Löwik, maar ik zie dat die er ook bij zitten.
Mja, van Boogerd heb ik de laatste weken niets meer gehoord, hopen dat hij in die korte tijd zo veel mogelijk vorm weer terug heeft gekregen... maar ja we zien het wel.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 17:23
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline

Ik denk dat de vorm van Van Bon niet al te best is, maar als ie goed is en nog een beetje vorm heeft moet ie mee. Dit is het parcours. 265 km lang.
__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 17:25
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 23-09-2004 @ 18:23 :
Jonge mensen zoals Weening, Veneberg en Löwik, maar ik zie dat die er ook bij zitten.
Mja, van Boogerd heb ik de laatste weken niets meer gehoord, hopen dat hij in die korte tijd zo veel mogelijk vorm weer terug heeft gekregen... maar ja we zien het wel.
Derde vandaag achter Ullrich en Pelizotti, dus opzich wel goed in vorm. Had het zelf niet verwacht. Als ie kan verbeteren heeft ie wel een kans gezien het parcours, meer dan vorig jaar iig toen hij vijfde werd. Maar toen had hij wel een betere voorbereiding.
__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 08:15
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Boogerd is de enige die ik in de finale acht in staat te zijn om vooraan te rijden en misschien Erik/Thomas? Dekker =)
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 12:30
Montoya
Avatar van Montoya
Montoya is offline
Citaat:
Mavie©2004 schreef op 24-09-2004 @ 09:15 :
Boogerd is de enige die ik in de finale acht in staat te zijn om vooraan te rijden en misschien Erik/Thomas? Dekker =)
Thomas doet gewoon met met de espoirs, en Boogerd is de enige die echt meekan als 't in de laatste ronde ontploft op dat klimmetje, een Dekker zal daar een stukkie achter zitten
__________________
If all my friends jumped off a bridge, I wouldn't. I would be at the bottom to catch them.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 13:35
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Van Bon is een man die je weken niet ziet en er dan toch in een keer staat. Maar het maakt opzich niet uit wie je mee neemt toch niemand kan met de grote mannen mee behalve Boogerd en Dekker in goede vorm.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2004, 18:15
Montoya
Avatar van Montoya
Montoya is offline
Boogerd is vandaag voor de verandering weer is op zn bek gegaan, laten we hopen dat 't niet zo erg is en dat die morgen en vooral volgende week zondag weer rijdt zoals die zou moeten rijden

uitslag Giro dell'Emilia (1.1)

1 - Ivan Basso
2 - Francesco casagrande
3 - Rinaldo Nocentini
4 - Leonardo Bertagnolli
5 - Jan Ullrich

Ullrich goed in vorm, en zo met een sterke Basso en hele sterke Italiaanse ploeg
__________________
If all my friends jumped off a bridge, I wouldn't. I would be at the bottom to catch them.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 18:53
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hm... wat te denken van Bram Tankink? Hij rijdt vrij goed bergop in de Vuelta...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 20:24
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 25-09-2004 @ 19:53 :
Hm... wat te denken van Bram Tankink? Hij rijdt vrij goed bergop in de Vuelta...
Staat in mijn lijstje. Is eigenlijk bergop niet al te sterk, maar het is niet alsof we veel keus hebben. Ben het niet eens met de redenering dat Tankink voor zijn sponsorbelangen gaat rijden en niet achter bettini aan gaat rijden. Hij komt toch nooit in de finale terecht en in de beginfase van de koers volgt Tamkink toch nog wel de orders op van de Kneet.
__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 12:24
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
Montoya schreef op 25-09-2004 @ 19:15 :
Boogerd is vandaag voor de verandering weer is op zn bek gegaan, laten we hopen dat 't niet zo erg is en dat die morgen en vooral volgende week zondag weer rijdt zoals die zou moeten rijden

uitslag Giro dell'Emilia (1.1)

1 - Ivan Basso
2 - Francesco casagrande
3 - Rinaldo Nocentini
4 - Leonardo Bertagnolli
5 - Jan Ullrich

Ullrich goed in vorm, en zo met een sterke Basso en hele sterke Italiaanse ploeg
+ valpartij Boogerd en Rasmussen
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 16:40
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
Mavie©2004 schreef op 26-09-2004 @ 13:24 :
+ valpartij Boogerd en Rasmussen
+ Niermann en Kroon ja. In de finale alleen Eltink en Dekker over. Eltink knap geeindigd. Als ie het op zo'n parcours goed doet, moet hij zeker mee naar Verona. Maar ach straks de uitslag afwachten in de volgende Italiaanse wedstrijd. Misschien zegt dat ook nog wat.
__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 21:36
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Ik had dit topic over het hoofd gezien

Boogerd
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 23:41
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 26-09-2004 @ 22:36 :
Ik had dit topic over het hoofd gezien

Boogerd
Wat een understatement.

Moerenhout, Tamkink, de Groot en Boven zijn de andere geselecteerden voor de wegwedstrijd. Ik had liever Eltink gezien die toch in D'Emillia heeft laten zien over een goed vormpeil te bezitten. Bovendien kan hij een stuk beter klimmen dan Boven die er waarschijnlijk na de eerste 3 ronden er al uitligt.
__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 09:13
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Hahahaha Jan Boven

Die ligt er eerder uit dan de plaatselijke mensen uit Nigeria en China

Maar hij is wel van Rabo natuurlijk.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 12:25
Montoya
Avatar van Montoya
Montoya is offline
Jan Boven mjah laten we zeggen die kan mooi zorgen dat Boogerd niet in de 1e bocht valt en kan na 3 rondjes dr natuurlijk al uit

Maar vanmiddag It's Thomas Dekker time grote favoriet natuurlijk..denken jullie dat die 't afmaakt?
__________________
If all my friends jumped off a bridge, I wouldn't. I would be at the bottom to catch them.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 12:37
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
Montoya schreef op 27-09-2004 @ 13:25 :
Jan Boven mjah laten we zeggen die kan mooi zorgen dat Boogerd niet in de 1e bocht valt en kan na 3 rondjes dr natuurlijk al uit

Maar vanmiddag It's Thomas Dekker time grote favoriet natuurlijk..denken jullie dat die 't afmaakt?
Thomas wordt eerste of tweede. Ik ben geneigd te zeggen dat hij tweede wordt alleen al om niet al te hoge verwachtigingen te kweken. Ik denk dat Kai Reus 6e wordt.
__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 06:39
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
Hero_Zero schreef op 27-09-2004 @ 13:37 :
Thomas wordt eerste of tweede. Ik ben geneigd te zeggen dat hij tweede wordt alleen al om niet al te hoge verwachtigingen te kweken. Ik denk dat Kai Reus 6e wordt.
Reus in het begin gevallen en 30ste en Dekker 2e
...
Dekker is in ieder geval op en top gemotiveerd voor de wegwedstrijd
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-09-2004, 09:55
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
Mavie©2004 schreef op 28-09-2004 @ 07:39 :
Reus in het begin gevallen en 30ste en Dekker 2e
...
Dekker is in ieder geval op en top gemotiveerd voor de wegwedstrijd
Kai was gevallen ja. Ik had hem wel iets hoger ingeschat voor de tijdrit. Iemand bekend met wat de junioren mannen kunnen?
__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 11:14
houn
Avatar van houn
houn is offline
ik denk dat jan boven niet zo een slechte keuze is..die gaat natuurlijk gewoon de eerste 5 a 10 ronden de waterdrager gaan spelen zoals ie meestal doet, dus van nut zal ie zeker zijn.
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 17:33
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Judith Arndt won gister de tijdrit bij de vrouwkes.
Nog meer nieuws uit Verona?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 07:31
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Posthuma 26e en Wauters 7e geloof ik
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 13:55
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Jammer genoeg was Voskamp gediskwalificeerd. Misschien Stayerde hij wel, maar na het voorbijgaan heeft toch voor Larsson veel profijt van gehad. Mocht je perse iemand willen diskwalificeren, doe dan allebei.
__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 17:59
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Kheb zin in zondag!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 12:56
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Marianne Vos wereldkampioen bij de juniores.

En ik miste woensdag in de tijdrit mijn grote held Eugen Wacker uit Kirgizië. Waar was hij?
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 18:30
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Thomas Dekker tweede geworden hoorde ik?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 21:06
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 01-10-2004 @ 19:30 :
Thomas Dekker tweede geworden hoorde ik?
ja, voor de tweede keer zilver... niet slecht hoor
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 12:37
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Helaas was Dekker net gegaan toen de ontsnapping van de uiteindelijke wereldkampioen ontstond en de andere Nederlander in de kopgroep(de Maar) was niet sterk genoeg op dat moment.

Rebellin is er niet bij, bij de profs
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 13:23
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
De Tsjech Roman Kreuziger is rond de middag in Verona wereldkampioen op de weg bij de junioren geworden.

Kreuziger versloeg zijn Tunesische medevluchter Rafaâ Chtioui in de spurt. De Sloveen Simon Spilak won zes seconden later de sprint om het brons. De Belg Pieter Jacobs, vorig jaar als eerstejaarsjunior al zesde op het WK in Hamilton, werd vijfde, Ben Hermans zevende.

Voor Kreuziger was het eindelijk goud, na drie zilveren medailles. Eerder werd hij tweede in het wereldkampioenschap veldrijden (achter Niels Albert), in het Europees kampioenschap, en dinsdag nog in het wereldkampioenschap tijdrijden.

De Belgen zetten een peuke collectieve prestatie neer .
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 13:58
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
De Belgen hebben wel nog geen medaille; die commentator was ook pissig: 'en dan wordt die Spilak verdomme nog 3e'
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 18:35
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Judith Arndt heeft bij de vrouwkes de wegwedstrijd gewonnen. Het was vaak "net niet" bij haar, veel tweede plaatsen in haar carrière, maar nu staat ze toch op de hoogste trede van het podium
Jammer voor de Nederlandse rijdsters. Beltman probeerde het wel, je zou zeggen dat dat veel te vroeg was, maar ze wist dat ze er toch af moest bij de klim als ze gewacht had. Jammer dat Melchers niet meer mee kon sprinten om die derde plaats.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 16:54
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Freire haalt zijn 3de wereldtitel binnen, met een enorm sterk spaans blok, jammer dat Bettini een blessure had. Er zaten veel rappe mannen in de kopgroep nog met O Grady, Zabel, Paolini, Davis, Hondo en Valverde.

Boogerd en Basso hoorde bij de sterkste bergop maar toen Boogerd wegreed reed Freire er toch naartoe. Dus toch de terechte winnaar.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:12.