Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2002, 17:39
C5C5C
C5C5C is offline
Wat deden jullie op jullie eerste afspraakje ?
__________________
www.myforumclub.tk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2002, 17:45
dwerg
dwerg is offline
Praten!!!!!!!!!!!!!
dddddduuuuuuuhhhhhhhhhh
__________________
als jullie mij missen ben ik ff pissen en als jullie mij roepen ben ik ff poepen:):)
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 18:13
miep
Avatar van miep
miep is offline
praten
filmpje kijken
eten
zoenen
zoenen
..
zoenen
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 18:41
Verwijderd
Dat wil je niet weten ...

Nee hoor geintje, beetje praten, zoenen, muziek luisteren, internetten enzo... weet ik het...

Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 18:42
^AmArU^
^AmArU^ is offline
ik moet stil blijven

eerste afspraakje heb ik in dit leven nog niet gehadklinkt wrel heel lieflijk romantisch btw
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 19:18
Sithan
Sithan is offline
2 uur van Lord of the Rings gemist
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 19:29
SuperS
SuperS is offline
nou euhm.... paard rijden..... naar strand gaan.... euhm ja....
__________________
ik heb lekkere avatar :D :P
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 19:30
Verwijderd
Citaat:
SuperS schreef:
nou euhm.... paard rijden..... naar strand gaan.... euhm ja....
ja dat was alles
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 21:29
LittleLucille
LittleLucille is offline
verlegen zijn

hihi
__________________
Sometimes An Accident Is No Accident At All...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 23:28
drAzE
drAzE is offline
euhm...praten (veel vragen), pearl harbor kijken in de bios, wandelen in de stad....pffff best een tijd geleden *zucht*
__________________
*la vida es un carnaval*...P, tq
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 17:08
Psychoot
Avatar van Psychoot
Psychoot is offline
praten, wandelen in stad, café geweest, gezoend en afscheid genomen.
__________________
Fatal Error: Signature Not Found
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 19:54
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
praten (terwijl we naar bios fietsten), film kijken, daaronder zoenen, naar huis..volgende dag zwemmen en weer zoenen...en vanaf toen hadden we wat...(lijkt lang geleden zeg..)
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 19:56
Verwijderd
wij gingen naar een parkje om te praten enzo en naar de bios (film hebben we niet gezien... )
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 20:57
Verwijderd
Uhm, nou voor die afspraak hadden we dus al gezoend, en toen zaten we op mijn kamer en keken een film (hebben de helft nie gezien maar goed). Was wel leuk
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 21:04
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
m'n allereerste afspraakje in m'n leven: schaatsen (ja, ik was 14)

m'n eerste afspraakje met m'n vriend: euh...
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 11:30
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
geen idee... we hadden d.m.v. een zoen in een discootje wat gekregen. Als je dat dan een afspraakje noemt...

Maar, de eerste keer daarna was gewoon samen wandelen door een bos en praten, praten, praten... en zoenen ofcourse
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 15:57
Verwijderd
Nou dat is nu een jaar geleden (25 Februari)
En hij kwam met de trein.
Dus ik ging hem ophalen....En toen gingen we eerst even wat bij mij thuis drinken.
En toen gingen we naar de stad omdat we naar de film zouden gaan.
Maar er draaiden toen alleen maar kinderfilms....
Dus toen stonden we daar voor jan lul.
Dus toen gingen we maar een beetje rondjes lopen.....En gingen we naar het Dijkje toe.
En toen gingen we zoenen
En daarna gingen we naar mijn huisje....En toen moest hij alweer weg!
That's my day!

Groetjes+Kusjes van mij Jacqueline
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 16:17
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Ok, hier gaat een heel komisch verhaal volgen.

We kenden elkaar van internet (sinds 1 januari 2001) en we chatten al ruim 2 maanden en belden enzo. Ik vond haar al vanaf het begin leuk en vroeg dus of ze af wou spreken. Tja, dat deden we dus. 17 februari (al weer ruim een jaar geleden)

We hadden om 12 uur afgesproken bij haar (90 kilometer bij mij vandaan). Tja, eerst konden we het niet vinden met de auto, we hebben echt drie kwartier moeten zoeken in haar woonplaats, maarja, we waren toch veel te vroeg dus dat maakte nix uit.

Om 10 voor 12 stond ik voor haar deur, met een grote bos bloemen in m'n handen (een heel scharrige bos met gele rozen) en belde aan. Een heel lief schattig klein meisje, gekleed in een grijze broek en een grijs vestje deed open, liet me binnen en gaf me heel schattig een kusje op mijn wang.

Op de een of andere manier waren we allebij nog heel erg verlegen dat afspraakje.

Eerst vroeg ze of ik wat wou drinken (is eigenlijk ook alles wat er gezegd is die dag). Had niet zo'n dorst dus we gingen gelijk door naar haar kamertje.

We hadden afgesproken dat we wat films zouden kijken. She's all that en titanic.

We gingen op haar bed zitten (ongeveer een halve meter van elkaar vandaan ) en keken she's all that. Onder die film hebben we nix gezegd en elkaar niet aangekeken. Onder de titanic kwam haar poesje, Sandie haar kamer binnen en kwam tussen ons in zitten. We begonnen haar toevallig tegelijk te aaien en zo raakten onze handen elkaar wat resulteerde in de eerste aanraking, een handje! Ruim een uur later en nul woorden verder zaten we eindelijk arm in arm te knuffelen en toen ging om half zes de bel.

We hadden afgesproken dat ik om half zes opgehaald zou worden voor als het tegenviel. Dan zouden we niet te lang met elkaar opgescheept te hoeven zitten.

Half zes was ook de eerste keer dat we elkaar iets te vertellen hadden. We vonden het allebij zwaar minder dat het al weer voorbij was en we spraken gelijk weer af. Een maand later helaas omdat ze op wintersport ging.

Op de terugweg hebben we elkaar steeds zitten sms-en over wat we van elkaar vonden. En het bleek dus dat we elkaar echt leuk vonden.

Het tweede afspraakje was stukken beter. We hebben (believe it or not) 6 UUR NON-STOP gezoend!!!!!!!

En de derde afspraak hadden we al sex ....

Naja, dit was mijn verhaaltje, moest ik ff kwijt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-03-2002, 16:39
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Ik zit te denken wat onze eerste 'echte' afspraak was..
Het was wel zo dat we alle2 naar dezelfde kroeg gingen en dan van te voren zeiden van "Ikn zie je dan wel". We gingen dus niet samen.
Eerste echte afspraak was bij Vrankrijk, we waren eerst naar het kraakspreekuur geweest en daarna hebben we een paar uur op de dam in de kou gezeten, en heel veel gepraat over van alles, toen leerde ik hem zegmaar goed kennen.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 18:23
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Destijds met m'n ex: in Rotterdam: shoppen, toen wat gegeten, naar de bioscoop.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 18:30
Monica
Avatar van Monica
Monica is offline
verdwaald raken in Amsterdam :/
__________________
This is our last dance.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 20:54
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
Nog niks eigenlijk.. maar ik denk dat daar vanaf 16maart verandering in gaat komen!
__________________
Vrijgezelllll
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 16:59
*little_princess*
Avatar van *little_princess*
*little_princess* is offline
Citaat:
D1984 schreef:
Ok, hier gaat een heel komisch verhaal volgen.

We kenden elkaar van internet (sinds 1 januari 2001) en we chatten al ruim 2 maanden en belden enzo. Ik vond haar al vanaf het begin leuk en vroeg dus of ze af wou spreken. Tja, dat deden we dus. 17 februari (al weer ruim een jaar geleden)

We hadden om 12 uur afgesproken bij haar (90 kilometer bij mij vandaan). Tja, eerst konden we het niet vinden met de auto, we hebben echt drie kwartier moeten zoeken in haar woonplaats, maarja, we waren toch veel te vroeg dus dat maakte nix uit.

Om 10 voor 12 stond ik voor haar deur, met een grote bos bloemen in m'n handen (een heel scharrige bos met gele rozen) en belde aan. Een heel lief schattig klein meisje, gekleed in een grijze broek en een grijs vestje deed open, liet me binnen en gaf me heel schattig een kusje op mijn wang.

Op de een of andere manier waren we allebij nog heel erg verlegen dat afspraakje.

Eerst vroeg ze of ik wat wou drinken (is eigenlijk ook alles wat er gezegd is die dag). Had niet zo'n dorst dus we gingen gelijk door naar haar kamertje.

We hadden afgesproken dat we wat films zouden kijken. She's all that en titanic.

We gingen op haar bed zitten (ongeveer een halve meter van elkaar vandaan ) en keken she's all that. Onder die film hebben we nix gezegd en elkaar niet aangekeken. Onder de titanic kwam haar poesje, Sandie haar kamer binnen en kwam tussen ons in zitten. We begonnen haar toevallig tegelijk te aaien en zo raakten onze handen elkaar wat resulteerde in de eerste aanraking, een handje! Ruim een uur later en nul woorden verder zaten we eindelijk arm in arm te knuffelen en toen ging om half zes de bel.

We hadden afgesproken dat ik om half zes opgehaald zou worden voor als het tegenviel. Dan zouden we niet te lang met elkaar opgescheept te hoeven zitten.

Half zes was ook de eerste keer dat we elkaar iets te vertellen hadden. We vonden het allebij zwaar minder dat het al weer voorbij was en we spraken gelijk weer af. Een maand later helaas omdat ze op wintersport ging.

Op de terugweg hebben we elkaar steeds zitten sms-en over wat we van elkaar vonden. En het bleek dus dat we elkaar echt leuk vonden.

Het tweede afspraakje was stukken beter. We hebben (believe it or not) 6 UUR NON-STOP gezoend!!!!!!!

En de derde afspraak hadden we al sex ....

Naja, dit was mijn verhaaltje, moest ik ff kwijt.

HaHa, KlOpT HeLeMaAl Op EeN dInG nA pOePiE... Ik HaD EeN LiChTbLaUwE tRuI AaN jOh!!!

__________________
dennis, wat ben je een lul vandaag!!!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 22:31
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Pff, je weet toch dat ik kleurenblind ben?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 22:32
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
En schrijf eens niet zo irritant met die lettertjes, je begint zo op je zus te lijken en da's behoorlijk eng.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2002, 13:18
NY152
NY152 is offline
Als je een beetje goed met elkaar kan praten is de dierentuin heel erg gezellig of een pretpark zoals de efteling dat is misschien wel beter zelfs dan komen de praatjes vanzelf heb je ook gelijk wat om over te praten.

Dan hoef je je ook niet echt druk te maken over wanneer je gaat kussen of niet want dat gebeurt dan vanzelf wel geloof me

Of gewoon lekker kleren gaan shoppen, dan hoeven vrouwen niet echt vermaakt meer te worden, maar weet wel waar je aan begint dan

Anyway genoeg leuke dingen om te doen. Ga niet saai naar de bios ofzo maar ga gewoon iets doen waar een beetje actie in zit.
__________________
Who said that love was easy to find?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 17:04
*little_princess*
Avatar van *little_princess*
*little_princess* is offline
Citaat:
D1984 schreef:
En schrijf eens niet zo irritant met die lettertjes, je begint zo op je zus te lijken en da's behoorlijk eng.

is familie!!! haha, misschien word ik eerdaags ook wel zo eng, haha, pas maar op!

__________________
dennis, wat ben je een lul vandaag!!!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 17:21
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Citaat:
*little_princess* schreef:
is familie!!! haha, misschien word ik eerdaags ook wel zo eng, haha, pas maar op!

Uhm dan zou ik je vriendelijk willen verzoeken een ander te zoeken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Eerste afspraak
Fouco
6 26-09-2016 15:52
Liefde & Relatie eerste afspreekje
rietje44
20 30-05-2010 21:22
Seksualiteit Eerste Afspraakje
Ruby Blue
50 01-04-2004 12:37
Verhalen & Gedichten eerste afspraakje, binnenkort
anoniem blauw
3 16-10-2003 16:08
Liefde & Relatie Eerste afspraakje: wat moeten we doen???
Verwijderd
43 24-04-2003 16:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16.