Oud 18-02-2008, 20:11
MAD-Duckie++
Avatar van MAD-Duckie++
MAD-Duckie++ is offline
Ik was van plan me aan te melden voor een datingsite. Ik heb er zelf totaal geen ervaring in en als ik kijk op internet lijken ze allemaal op elkaar. Het lijkt me wel ideaal om via zoiets singles te leren kennen. Kan iemand mijn vertellen welke goed is en welke minder. Of zijn datingsites zoiezo helemaal niks?
Advertentie
Oud 18-02-2008, 20:14
MAD-Duckie++
Avatar van MAD-Duckie++
MAD-Duckie++ is offline
Ervaringen delen mag ook.
Oud 18-02-2008, 20:36
Verwijderd
www.date-online.nl is wel een goeie, zoek ik ook altijd een nieuwe vriend.
Oud 18-02-2008, 21:43
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Shining, dat klinkt alsof je alleen maar achter je pc'tje zit en alleen op die site een vriend zoekt Hoop niet dat het zo zwart-wit is.

Wat helaas wel zwart-wit is, is 90% van de mensen op datingsites. Die vallen bij onze leeftijd (18 - 25) helaas meestal in de volgende categorieeen;

- Lelijk
- Onbemiddelbaar / onmogelijk ideaalbeeld
- Aandachtshoeren
- Mensen die "voor de fun" daten / een sexdate zoeken
- Tienermoeders
- Polygame nymfomanes

Moet zeggen dat ik date-online nog niet kende en de mensen hierop wat anders op me overkomen. Bovenstaande gebaseerd op dates via relatieplanet en lexa. Andere gratis datingsite is www.knuz.nl misschien dat daar ook nog wat tussen zit voor je.
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Oud 18-02-2008, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Shining, dat klinkt alsof je alleen maar achter je pc'tje zit en alleen op die site een vriend zoekt Hoop niet dat het zo zwart-wit is.

Wat helaas wel zwart-wit is, is 90% van de mensen op datingsites. Die vallen bij onze leeftijd (18 - 25) helaas meestal in de volgende categorieeen;

- Lelijk
- Onbemiddelbaar / onmogelijk ideaalbeeld
- Aandachtshoeren
- Mensen die "voor de fun" daten / een sexdate zoeken
- Tienermoeders
- Polygame nymfomanes

Moet zeggen dat ik date-online nog niet kende en de mensen hierop wat anders op me overkomen. Bovenstaande gebaseerd op dates via relatieplanet en lexa. Andere gratis datingsite is www.knuz.nl misschien dat daar ook nog wat tussen zit voor je.
Dacht je echt dat mijn post serieus was .
Ik heb maar iets op google ingetypt (online daten) en kwam zo aan de link.
Ik zou dus echt niet op een datingsite opzoek gaan naar iemand . Zeker niet als je zo jong bent.

Edit: heb eens even op de site rondgekeken naar jongens van 18 tot 25 jaar. Wat heb ik een medenlijden met die jochies zeg. Foto's met een zwaard, in de efteling, zittend op een kanon...
Oud 18-02-2008, 22:26
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Oh bahbahbah, ik keek op die site van Shining en ik kwam heel veel onappetijtelijk naakt tegen
Oud 18-02-2008, 22:39
Verwijderd
Idd zeg.
Mijn leeftijdscategorie deed dat gelukkig niet .

Laatst gewijzigd op 18-02-2008 om 23:05.
Oud 18-02-2008, 22:39
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/fotoboek/
Oud 18-02-2008, 23:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Er zijn echt wel leuke datingsites. Ik zou alleen goed kijken of er ook echt mensen van jouw leeftijd rondhangen, dat zal meestal wel tegenvallen denk ik.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-02-2008, 23:07
Verwijderd
geile onderbroek
Oud 18-02-2008, 23:11
Verwijderd
Citaat:
geile onderbroek
Oud 18-02-2008, 23:16
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
hhtp://www.paiq.nl

Zitten best gezellige mensen op

Kom zo nu en dan wat kansloos tegen, maar over t algemeen is t best ok..
en dan heb ik het niet alleen over extreem lelijk maar ook over "knap met laag zelfbeeld".
Even slecht XD
Je moet er gewoon niet TE serieus mee bezig zijn.
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 18-02-2008, 23:49
MAD-Duckie++
Avatar van MAD-Duckie++
MAD-Duckie++ is offline
Citaat:
Shining, dat klinkt alsof je alleen maar achter je pc'tje zit en alleen op die site een vriend zoekt Hoop niet dat het zo zwart-wit is.

Wat helaas wel zwart-wit is, is 90% van de mensen op datingsites. Die vallen bij onze leeftijd (18 - 25) helaas meestal in de volgende categorieeen;

- Lelijk
- Onbemiddelbaar / onmogelijk ideaalbeeld
- Aandachtshoeren
- Mensen die "voor de fun" daten / een sexdate zoeken
- Tienermoeders
- Polygame nymfomanes

Moet zeggen dat ik date-online nog niet kende en de mensen hierop wat anders op me overkomen. Bovenstaande gebaseerd op dates via relatieplanet en lexa. Andere gratis datingsite is www.knuz.nl misschien dat daar ook nog wat tussen zit voor je.
Hmmmmm, klinkt niet erg positief.

Op mijn werk zijn er bijna geen vrouwen, en diegene die er zijn, zijn meestal al in de 30 en getrouwd. En een uitgaan type ben ik ook weer niet.
Ik heb wel eens gekeken op hoe het gaat op chat en forum sites waar mensen allemaal vriendschappen zoeken maar daar heb ik geen behoefte aan.
Oud 19-02-2008, 14:27
Verwijderd
Dit is wel een engelse maar er zitten mensen van rond de hele wereld op: www.plentyoffish.com
Twee vrienden van me hadden zich daarvoor opgegeven omdat ze op zoek waren naar wat leuke mensen, uiteindelijk heb ik me ook opgegeven. Ik zit er zelf niet voor dating, meer voor wat kletsen af en toe. (soggen ) en ik vind zelf eigenlijk dat er best veel leuke mensen uit mijn omgeving opzitten, en ook in mijn leeftijdsgroep. Alleen ik weet niet hoeveel nederlanders er op die site zitten... eigenlijk.
Oud 19-02-2008, 16:36
Gevederde
Gevederde is offline
Ja Paiq kan ik ook aanbevelen. Hier zitten vrijwel alleen jongeren op en je kan zelf reageren wanneer je een bepaald iemand wil spreken. Je doet dan aan speeddaten. Als je een leuk gesprek hebt kun je na 5 min beslissen dat je deze persoon nog even wat langer wil spreken.

Als je lang genoeg praat zie je elkaars foto En dan stop je meestal omdat het uiterlijk van de ander je genoeg zegt of soms ga je door en maak je een match (dan kun je elkaar nog vaker spreken). Maar goed, dat is mijn ervaring he
Oud 20-02-2008, 00:27
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Shining, ik vind het wel een goede grap.
Ik moet zeggen dat 9 van de 10 vrouwen op die site ook niet bepaald aantrekkelijk waren.....

Verder lijkt dat paiq me wel een goed idee voor mensen die tijd teveel en/of te weinig sociale contacten hebben. Het lijkt me dat je juist wel wilt zien hoe iemand eruit ziet, niet omdat diegene een fotomodel hoeft te zijn, maar juist aan een onverzorgde vrouw (en dat zijn er best veel..) kan je zien dat er iets goed mis is (vind ik dan)
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Oud 20-02-2008, 01:53
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Verder lijkt dat paiq me wel een goed idee voor mensen die tijd teveel en/of te weinig sociale contacten hebben. Het lijkt me dat je juist wel wilt zien hoe iemand eruit ziet, niet omdat diegene een fotomodel hoeft te zijn, maar juist aan een onverzorgde vrouw (en dat zijn er best veel..) kan je zien dat er iets goed mis is (vind ik dan)
Als je t uiterlijk zo vreselijk belangrijk vind moet je gewoon de ballen kweken om vrouwen in de echte wereld te benaderen hoor
vrouwen met een goed uiterlijk worden nl. vaak zat benaderd in de echte wereld en hebben keus zat. Alsmede zitten degene die er zitten er voornamelijk voor de lol
Komt nog bij dat een vrouw er nog zo geweldig uit kan zien, als je niet gezellig met haar kan communiceren word het (mocht het zover komen) toch nooit een goeie relatie.

Tevens moet ik eerlijk zeggen dat ik het prettig vind om niet-boeiende vrouwen weg te kunnen donderen uit mijn contactlijst voordat ze mn foto hebben gezien Eerlijk gezegd zien alle ECHT gezellige vrouwen die ik ontmoet op dating sites er ook allemaal prima uit....
Zolang JIJ maar weet wat je zoekt in een partner kun je alles wat hier niet aan voldoet wegfilteren

Om maar af te sluiten met het detail dat een grote hoeveelheid vrouwen op paiq er prima verzorgd uitziet verder
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 20-02-2008, 13:21
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Als je t uiterlijk zo vreselijk belangrijk vind moet je gewoon de ballen kweken om vrouwen in de echte wereld te benaderen hoor
vrouwen met een goed uiterlijk worden nl. vaak zat benaderd in de echte wereld en hebben keus zat. Alsmede zitten degene die er zitten er voornamelijk voor de lol
Yup. Een aantal (3) van de meiden die ik train zitten op relatieplanet, en zelfs de niet bijzonder knappe daarvan krijgen als ze zich aanmelden meteen 50 reacties, laat staan de echt knappe. Ik ken 6 meiden uit m'n omgeving die op RP zitten (lang leve die dagelijkse mailtjes ) en geen daarvan is er echt serieus mee bezig, vooral omdat er zo veel complete sjonnies / geile 40-ers / marrokanen met gouden kettingen op ze reageren.
Ads door Google
Oud 20-02-2008, 14:39
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Geloof me, aan die ballen ontbreekt het niet.
Ik ben juist altijd een hele populaire jongen geweest, alleen de laatste jaren heb ik voornamelijk in de discotheek een aantal zeer foute mokkels opgescharreld die ik net iets te serieus nam en daarmee ben ik flink op mn muil gegaan.

Als ik nu een knappe meid zie weet ik altijd wel een reden te vinden om haar in een hokje te stoppen en mezelf voor te houden dat ze vreemd gaan zal en/of bezet is.
Dat is fucked up en daar moet je op een moment mee stoppen, maar met uitgaan iemand gaan zoeken daar begin ik niet meer aan.

Misschien dat ik eens andere plaatsen moet proberen (stad, zwembad, bibliotheek), maar aangezien ik niet meer op school zit en mn klanten voornamelijk ict bedrijven zijn met 95% mannelijke collega's is een vriendin op het werk tegen het lijf lopen ook iets wat vrijwel onmogelijk is (meeste vrouwelijke collega's zijn 30+).
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Oud 20-02-2008, 14:44
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Misschien dat ik eens andere plaatsen moet proberen (stad, zwembad, bibliotheek), maar aangezien ik niet meer op school zit en mn klanten voornamelijk ict bedrijven zijn met 95% mannelijke collega's is een vriendin op het werk tegen het lijf lopen ook iets wat vrijwel onmogelijk is (meeste vrouwelijke collega's zijn 30+).
Teamsporten werken wel goed omdat je meestal een flink netwerk opbouwt, en hoe groter je netwerk hoe meer potientieeltjes. Ik zou het sowieso niet snel via werk doen, ik zou geen relatie willen hebben met een collega en als consultant bij een klant iemand gaan regelen staat ook niet erg professioneel. Of ga Salsa dansen, ik weet dat ze hier in Utrecht echt om kerels staan te springen, daar zijn er veel te weinig van.
Oud 20-02-2008, 23:34
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Sinds lange tijd had ik vanmiddag weer de kracht om alles opzij te zetten.
Ben de stad ingegaan en het is een erg gezellige middag geworden.
Ik denk dat dat salsadansen een goed plan is, en teamsport als in voetbal is niet zo'n goed plan voor mij maar ik was al van plan om te gaan fitnessen in een centrum waar ze hier ook zwembad etc hebben.

Dat is dan wel geen teamsport, maar je komt er wel veel mensen tegen.
Hoe weet je dat ik in omgeving Utrecht woon?
Kwam een salsa dansclub tegen toen ik ging zoeken, bleek dat er 1 is die les geeft in de winkel van sinkel (relaxte tent trouwens.. kom ik vaker), bedoelde je die ook? Beetje leuke vrouwtjes daar?
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Oud 20-02-2008, 23:35
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Overigens de fotos als je op paren gaat zoeken op die datingsite zijn helemaal fucking triest.
Uitgewoonde grotten, gejatte fotos, .....
Damn wat zijn er erge mensen op deze wereld
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Oud 21-02-2008, 08:59
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Of ga Salsa dansen, ik weet dat ze hier in Utrecht echt om kerels staan te springen, daar zijn er veel te weinig van.
Haha, dat wilde ik net zeggen
Ik heb gisteravond mijn eerste salsales gehad, en het leuke, je komt meteen in aanraking met heel veel mensen! Als je het eenmaal een beetje kunt, kun je ook naar salsafeesten gaan, waar gewoon met elkaar wordt gedanst. Daar is de drempel dan ook niet zo hoog. Bovendien is het een hele intieme dans
__________________
<):o)
Oud 21-02-2008, 10:32
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sinds lange tijd had ik vanmiddag weer de kracht om alles opzij te zetten.
Dat klinkt nogal dramatisch. Als je een relatie wil moet je er rekening mee houden dat meiden meestal niet erg van de dramaqueens zijn

Citaat:
Sinds lange tijd
Ben de stad ingegaan en het is een erg gezellige middag geworden.
Ik denk dat dat salsadansen een goed plan is, en teamsport als in voetbal is niet zo'n goed plan voor mij maar ik was al van plan om te gaan fitnessen in een centrum waar ze hier ook zwembad etc hebben.
Ik hockey zelf, ik vind voetbal geen goeie sport wat dit betreft want je komt daar weinig meiden tegen. Kun je beter gaan volleyballen als hockey je niet aanstaat.

Citaat:
Sinds lange tijd
Dat is dan wel geen teamsport, maar je komt er wel veel mensen tegen.
Hoe weet je dat ik in omgeving Utrecht woon?
Kwam een salsa dansclub tegen toen ik ging zoeken, bleek dat er 1 is die les geeft in de winkel van sinkel (relaxte tent trouwens.. kom ik vaker), bedoelde je die ook? Beetje leuke vrouwtjes daar?
Ik wist niet dat je in Utrecht woont, ik woon zelf in Utrecht, vandaar m'n "hier in Utrecht" opmerking WvS is op zich wel okay. Ik doe zelf nog niet aan Salsa dansen (ga het van de lente samen met m'n vriendin doen), maar je hebt o.a. lessen in WvS en Havana.
Oud 21-02-2008, 10:57
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Toen ik het later teruglas dacht ik exact hetzelfde, want zo dramatisch was t ook weer niet
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Advertentie
Oud 21-02-2008, 13:52
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Als je van plan bent je alsnog op een datingsite aan te melden zou ik het in ieder geval niet hebben over "leuke vrouwtjes", dan dondert je hele intelligente interessante voorkomen wel heel snel in elkaar.
Oud 21-02-2008, 15:26
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Zo was t ook bedoeld
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Oud 22-02-2008, 14:56
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Haha, gelukkig.
Oud 22-02-2008, 21:24
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Qft.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 26-02-2008, 21:37
Verwijderd
Knuz is geweldig! Ik haalde er binnen 10 seconden al twee geweldige uit:

"isabel1 / 22 jaar

Spontane soms pittige, maar lieve meid is niet echt maar toch echt wel een beetje op zoek naar een lieve vent met karakter. Graag een paar jaar ouder dan ik, dan ben je in ieder geval net zo wijs als ik...

Mannen die schrikken van een 5-jarig dochtertje hoeven niet te reageren."
---------
"Nena87 / 20 jaar

Ja ik ben op tv geweest, ja ik heb in bladen gestaan maar daarom ben ik nog wel heel gewoon een mens."
Oud 26-02-2008, 22:05
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
whaha nena van DGK
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 26-02-2008, 22:18
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Citaat:
Knuz is geweldig! Ik haalde er binnen 10 seconden al twee geweldige uit:
Hmm, klopten mijn hokjes categorieen mbt vrouwen op datingsites dus toch een beetje Categorie meid die op haar 17e is bevallen en categorie aandachtshoer.
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Oud 29-02-2008, 15:41
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Ik zou dit ook eens moeten proberen, ben eerlijk gezegd wel nieuwsgierig naar wat voor soort meisjes daarop zitten (wat ik allemaal niet voor verhalen hoor xD).
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Oud 29-02-2008, 16:51
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Veel succes....
Ik zou me de tijd besparen
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Oud 29-02-2008, 17:40
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Haha, rrright. Je bent de eerste niet Armoed, die "een profiel maakt uit nieuwsgierigheid".
Oud 03-02-2011, 09:14
niccie77
niccie77 is offline
Er zijn meer dan 160 datingsites in Nederland...bizar veel eigenlijik voor zo een kikkerland...de helft van alles singles ingeschreven zal wel een relatie hebben

Laatst gewijzigd op 03-02-2011 om 19:23.
Ads door Google
Oud 03-02-2011, 09:52
Verwijderd
Goeie kick.
Oud 03-02-2011, 19:23
Verwijderd
up en reclame.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Dating site.
Sammie22
16 24-11-2013 17:23
Seksualiteit Trio vinden?
boet
55 30-07-2013 21:20
Liefde & Relatie Waar vindt ik een vriendin
Robbertje2011
29 08-06-2013 22:10
Liefde & Relatie Vind ze me leuk?
SpeedyMartinos
31 04-04-2013 22:07
Lichaam & Gezondheid Wat vinden vrouwen sexy aan het mannelijke lichaam?
Verwijderd
363 16-08-2012 22:11
Liefde & Relatie Corrigeren van taalfouten bij het flirten (online)?
Armoed
72 23-06-2010 18:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03.