Oud 14-12-2011, 18:04
luna-23
luna-23 is offline
als ik heb ga doen met mijn vriend, wat moet ik dan doen, hoe gaat de eerste keer, is het fijn? heeft iemand tips hoe het fijn is, en hoe het fijn is voor mijn vriend?

Laatst gewijzigd op 06-01-2012 om 12:49.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2011, 20:49
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
De eerste keer is vooral een beetje onhandig, maar dat is ook wel de charme ervan. Zorg ervan dat je voldoende voorspel hebt, en denk ook aan anticonceptie (pil en/of condoom). Als hij eenmaal in je is, merk je vanzelf wel wat voor jullie prettige bewegingen zijn.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 14-12-2011, 22:56
Meesterlijk
Meesterlijk is offline
Als je gewoon beetje zit/ligt te zoenen kun je iets verder gaan door hem rustig te betasten gewoon eerst beetje armen en dan borst ofzo grote kans dat hij het dan wel oppikt.
Gewoon niet nadenken met je gevoel mee gaan.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 00:21
Yora
Avatar van Yora
Yora is offline
hem duidelijk aangeven wat je prettig vindt en what not. en aangeven wat jij wel en niet wilt, je grenzen aangeven. en veilig vrijen, daar moet je echt aan denken

have fun !
Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 13:21
domie
domie is offline
als het voor bijde de eerste keer is
doe rustig aan en laat je je gevoel je leiden
en als het niet bij de eerste keer lukt niet meteen stressen
het is spannend en zenuen spelen ook mee

als hij ervaren is geef aan wat je wel en niet wilt

en doe rustig aan en vrij veilig
Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 19:33
luna-23
luna-23 is offline
super bedankt voor deze tips maar alleen hij heeft het ook nog nooit gedaan dus ik ben bang dat we allebei heel zenuwachtig zullen zijn en dat het dan niet lukt en hoe gaat daar voorspel eigenlijk? Wat trek je allemaal uit? :$
Met citaat reageren
Oud 16-12-2011, 08:38
domie
domie is offline
waar om
ik vond het wel leuk de eerste keer stuntelen

en waarom wil je op je 13 perse sex
speel eerst eens met elkaar en met je zelf en kijk wat je fijn vind
dan komt de rest vanzelf
en als het goed klikt merk je het zelf wel
en er is geen perfecte manier
Met citaat reageren
Oud 16-12-2011, 11:35
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
en waarom wil je op je 13 per se sex
Waar staat dat luna-23 13 zou zijn?
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 16-12-2011, 12:10
domie
domie is offline
Citaat:
Waar staat dat luna-23 13 zou zijn?
staat op bij andere reacties die ze op andere TP gegeven heeft
Met citaat reageren
Oud 17-12-2011, 16:05
luna-23
luna-23 is offline
ik hoef niet perse sex maar mijn vriend en ik hebben het er even overgehad en ik denk er nu gewoon over na maar ik heb geen idee wat is allemaal inhoud en zo en wat we dan doen dus vandaar
Met citaat reageren
Oud 17-12-2011, 21:05
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het is sowieso goed dat het bespreekbaar is! Communicatie is, ook in seks, het halve werk.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2011, 22:52
steffanx3
steffanx3 is offline
Eerste keer...Moeilijk en onhandig
Maar maak je geen zorgen. Zolang jullie van elkaar houden komt alles goed
Met citaat reageren
Oud 19-12-2011, 16:42
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
ik hoef niet perse sex maar mijn vriend en ik hebben het er even overgehad en ik denk er nu gewoon over na maar ik heb geen idee wat is allemaal inhoud en zo en wat we dan doen dus vandaar
Als je geen idee hebt wat het inhoudt en je wil het zelf eigenlijk nog niet: geen seks hebben. Neem gewoon de tijd. Zeker als je 13 bent, ben je nog heel jong, en als je ouder bent heb je óók nog alle tijd. Het is veel leuker om samen elkaar en jezelf te ontdekken, en je niet af te vragen 'hoeveel moet ik uit doen???', dan dat je je daar nog heel onzeker over voelt, en je gaat afvragen of je sokken wel of niet uit moeten. De eerste keer lijkt me wel spannend genoeg, zonder je daarnaast nog over allerlei andere dingen druk te moeten maken, die je in wezen al veel eerder had kunnen ervaren (zoals dus vertrouwd zijn met elkaars lichamen.) En los daarvan is het volgens mij ook veel prettiger.

Dus, dat zou ik doen. Ik weet niet hoever jullie zijn gegaan, maar aangezien je schijnbaar afvraagt hoeveel je uit zou moeten trekken, vermoed ik dat jullie nog niet volledig naakt bij elkaar zijn geweest?

Ennnnn eigenlijk nog véél belangrijker: weet hoe het zit met SOA's en zwangerschap! Een verrotte eerste keer is erg jammer, een kind is zwaar, zwaar kut. Nu zul je van SOA's geen last hebben als jullie beide nog maagd zijn, maar je moet zéker goed oppassen met zwangerschap.

Oh, en tot slot denk ik dat een betere kennis van je eigen lichaam, zijn lichaam, seks in het algemeen e.d. ook bijdragen aan een betere eerste keer. Als je bijvoorbeeld niet eens weet hoe je klaar kunt komen oid, zou ik nog geen seks hebben. Dan vind ik dat er nog genoeg dingen daarvoor zijn om te ontdekken.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 01-01-2012, 19:38
Adil_918
Adil_918 is offline
hoe doe je eerste keer het makkelijkste jou penis in de vagina?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2012, 20:03
Definite
Avatar van Definite
Definite is offline
Gewoon schuiven meej die penis.
__________________
Mind over Matter
Met citaat reageren
Oud 07-01-2012, 01:35
kevvin17
kevvin17 is offline
Als je er lef voor hebt praat er anders dan gewoon over om met elkaar te kunnen delen want je wel en niet wilt, en wat je wel en niet denkt te verwachten. Ga niet zonder een woord te hebben gesproken met elkaar meteen neuken, want ja, daar heb je eigenlijk geen klote aan
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 17:52
irisjuh44
irisjuh44 is offline
als je het voor de eerste x doet is het pittig spannend. mijn tips zijn dat als de penis bijna in de vagina gaat dat je goed inademt en je lichaam ontspant. anders kan het heel erg pijn gaan doen.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit de eerste keer.
Verwijderd
27 30-12-2011 18:27
Seksualiteit jullie eerste keer
checkycheck
11 06-07-2007 00:30
Seksualiteit De eerste keer met je huidge partner
Thee Muts
47 26-08-2006 23:24
Liefde & Relatie De eerste keer dat je vriend(in) 'Ik hou van je' zei
Verwijderd
96 23-06-2006 13:16
Seksualiteit beinvloed door de eerste keer(?)
deringmeester
45 23-03-2005 14:20
Seksualiteit De eerste keer...
John_doe
35 18-08-2004 14:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07.