Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2016, 12:52
trytoremainsile
trytoremainsile is offline
hey, ik ben jongen van 15 jaar en ik vind mijn vriend leuk. Tis een gewone vriend maar ik vind hem echt heel leuk..
We spreken soms af en dan doen we welleens doen durf of de waarheid, erg kinderachtig ik weet het maar ik vind het wel altijd leuk..
Soms vraag ik welleens dat ie zn lul moet laten zien of zoiets. Maar tijdje terug zaten we te rukken en toen gingen we zoeken naar een goed filmpje maar ik was vergeten mn geschiedenis te wissen dus er stond iets van "gay" in. Hij moest gwn lachen en daarna zei hij er nooit meer wat van. Maar op WhatsApp sturen we welleens foto's van onze lul als we zin hebben ofzo. maar ik weet nou niet of hij ook homo/bi is.. Kunnen jullie me helpen? en als hij bi is of homo, kunnen jullie dan ook wat argumenten benoemen?
alvast bedankttt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2016, 12:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien kan je het hem gewoon eens vragen, of hij alleen op meiden valt, of juist op jongens (of op allebei)?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 12:56
trytoremainsile
trytoremainsile is offline
Citaat:
Misschien kan je het hem gewoon eens vragen, of hij alleen op meiden valt, of juist op jongens (of op allebei)?
Maar dan kan hij liegen.. En stel dat hij er écht niet op valt, en ik heb wel verteld dat ik op jongens valt.. Wat dan??
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 13:02
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Maar dan kan hij liegen.. En stel dat hij er écht niet op valt, en ik heb wel verteld dat ik op jongens valt.. Wat dan??
Dan weet hij dat jij op jongens valt, so what? Je hoeft hem natuurlijk niet gelijk te vertellen dat je op hem valt
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 14:10
trytoremainsile
trytoremainsile is offline
Citaat:
Dan weet hij dat jij op jongens valt, so what? Je hoeft hem natuurlijk niet gelijk te vertellen dat je op hem valt
Maar straks wilt ie niet meer met me omgaan daarna..
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 14:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Maar straks wilt ie niet meer met me omgaan daarna..
Dan is het ook geen echte vriend toch? Meiden kunnen toch ook normaal met jongens omgaan die op meiden vallen, zonder dat ze bang hoeven te zijn dat deze jongens hen bespringen? Dat jij op jongens valt betekent helemaal niet dat jij met elke jongen die je ziet seks zou willen hebben o.i.d., dat zal je vriend hopelijk ook begrijpen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 17:55
trytoremainsile
trytoremainsile is offline
Citaat:
Dan is het ook geen echte vriend toch? Meiden kunnen toch ook normaal met jongens omgaan die op meiden vallen, zonder dat ze bang hoeven te zijn dat deze jongens hen bespringen? Dat jij op jongens valt betekent helemaal niet dat jij met elke jongen die je ziet seks zou willen hebben o.i.d., dat zal je vriend hopelijk ook begrijpen.
Maar ik ben écht verliefd op hem..
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 18:53
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik val op jongens en meiden en worse. Al mijn vrienden weten dat en zelfs degenen waar ik een milde crush op heb gaan graag met me om. Anders waren het mijn vrienden niet.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 18:54
trytoremainsile
trytoremainsile is offline
Citaat:
Ik val op jongens en meiden en worse. Al mijn vrienden weten dat en zelfs degenen waar ik een milde crush op heb gaan graag met me om. Anders waren het mijn vrienden niet.
Oh da's fijn voor jou =)
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 19:20
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat is wel hoe het zou moeten zijn, natuurlijk. Vrienden die alleen je vrienden zijn als je je gedraagt volgens hun normen, zijn geen leuke vrienden.
En aangezien jullie samen experimenteren, kan ik me slecht voorstellen dat jouw lieve vriend erg geshoqueerd zal zijn als je hem vertelt dat je op mannen valt. Wat eline zegt: je hoeft niet te zeggen dat je op hém valt.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 19:32
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Verliefdheid is natuurlijk meer dan alleen seks, dus ik heb je topic even verplaatst naar een betere plek
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 23-02-2016, 20:58
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Ik denk dat je echt het beste zelf kunt inschatten of hij op jongens valt of niet. Ik kan daar niks over zeggen, want ik ken hem niet. Lul aan elkaar laten zien zou ook voor de grap kunnen zijn. Zijn er andere tekenen die erop kunnen wijzen dat hij homo is?

Ik snap wel dat je het niet durft te vertellen aangezien je hem niet kwijt wilt. Het is jouw vriend. Weet je niet hoe hij over homo's denkt?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2016, 10:30
Verwijderd
Ik heb ook een hele tijd een vriendin leuk gevonden. En ik denk nog steeds een beetje. En zij weet dat. In ieder geval het eerste, en ze vroeg laatst aan me of ik haar nog steeds leuk vond, waar ik overheen heb gepraat.

Maar ze heeft altijd heel goed gereageerd, onze vriendschap is ook niet achteruit gegaan, eerder alleen maar vooruit. Zij is ook de enige vriendin met wie ik heel goed over biseksuele/lesbische gevoelens kan praten, zonder dat ik bang ben om veroordeeld te worden. Ze heeft het namelijk zelf ook.

Maar je moet het inderdaad zelf inschatten, en als hij echt je vriend is, zal hij je accepteren zoals je bent. Zou je hem ook willen vertellen dat je op hem verliefd bent? (Omdat je er graag over wilt praten, of omdat je een bevestiging of afwijzing wil?)
Met citaat reageren
Oud 11-03-2016, 22:14
Ellietje
Ellietje is offline
Naar mijn weten zijn goede vrienden er altijd voor elkaar. Als hij zo'n goede vroend is zal hij jou daarom niet gaan negeren of gaan haten of wat dan ook, maar gaat hij er over willen praten en he steunen. Ik bedoel: ik was samen met mn beste vriend en ja na een half jaar heeft hij me verteld dat hij homo is en ok ja ik was wel wat van streek ildak hij het al veel eerder wist maar ik heb hem niet laten zitten maar ben zelfs nog gaan praten met de gast waar hij op verliefd was. Wel enorm tegen m'n zin maar ik maakte hem er blij en geruster van en dat doen vrienden voor elkaar!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Probleem: verliefd op vriend
timhh
2 08-09-2015 20:30
Liefde & Relatie Verliefd op iemand anders
TOMMYHILFIGERRR
16 08-01-2012 17:17
Liefde & Relatie verliefd op vriend van je ex?
Tuinkabouter9
15 28-08-2006 07:25
Liefde & Relatie houden van de een, verliefd op de ander. Wat nu???
saartjeh
25 14-12-2004 08:58
Liefde & Relatie goede vriend verliefd op me
sunnevot
12 04-03-2004 20:05
Liefde & Relatie verliefd op twee jongens tegelijk...
*mystery*
26 18-01-2003 13:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33.