Oud 08-10-2005, 23:46
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Omdat HvJ daarnet deel 39 sloot.

Moe. Ik heb vannacht verdomme twaalf uur geslapen en nog ben ik moe. Slapen dan maar.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Advertentie
Oud 09-10-2005, 00:05
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Ik ben ook best wel moe, maar ben nog lkkr aant forummen, dus ga nog niet naar bedje toe haha
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Oud 09-10-2005, 00:11
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
Kingofthemall schreef op 09-10-2005 @ 01:05 :
Ik ben ook best wel moe, maar ben nog lkkr aant forummen, dus ga nog niet naar bedje toe haha
FF ontopic: Ik kom dus net thuis, ligt er een briefje van mijn broertje, dat hij pas om 1:30 thuis komt vannacht en dat ik mn ouders (die nu niet thuis zijn) maar even moet bellen om te zeggen dat hij al in bed ligt. Hij had dus afgesproken met mn ouders dat hij om 24:00 thuis zou zijn. Nu heb ik mijn ouders gebeld en ze verteld over dat briefje.

De reden waarom ik ze het verteld heb is dat mijn broertje als het ware onder mijn verantwoordelijkheid valt toch? En als hij nu een ongeluk zou krijgen en ik had tegen mijn ouders gezegd dat hij al lag te slapen, heb ik het vertrouwen dat mn ouders in me hebben flink vernacheld.

Ik wil nu van jullie weten of dat stom was om het te zeggen van dat briefje of niet
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Oud 09-10-2005, 01:56
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Kingofthemall schreef op 09-10-2005 @ 01:11 :
*knip*

Ik wil nu van jullie weten of dat stom was om het te zeggen van dat briefje of niet
ik zou ff wachten tot hij binnen was en dan bellen dat ie al lang in bed lag..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 09-10-2005, 02:31
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
zo ben (trouwens) ook weer terug van mn avondje stappen "niet gepland en ga niet mee maar uit eindelijk toch gegaan"

nou t was geweldig... niet
moest eerst tot 11 uur werken (helemaal gebroken.. heel alphen op de fiets gezien (kom er nu achter dat ik ook nog een sleutel in moet leveren.. kan ik weer stukkie fietsen)
toen snel omkleden en in auto naar de "club" ongeveer 35 minuten rijden (45 min als je je precies aan de 50, 80 en 120 houdt..)

zat me op de terug reis te bedenken.. als ik tegen een paal rij of de vangrails meeneem boeit het geen fuck.. S heeft M en M heeft S hun wereld is rond en ik zweef ergens tussen.. waar geen idee waarschijnlijk in mijn nachtmerrie ofzo..

waarom ga ik toch steeds uit terwijl IK WEET hoe t loopt... ik voel me erna onwijs kut, ik was niet gezellig, en vergelijk me nog meer met andere..
en stees laat ik me overhalen... in de hoop dat t de volgende keer leuker is? beter gaat? dat ik ook eens leuk ben/wordt/zal zijn?

*note to self* geef dat maar op..

ach ik kom er zelf wel uit... ga S dr niet meer mee lastig vallen ook..
ze heeft genoeg aan dr zelf en anders is er altijd M nog die wat problemen heeft ofzo... geen idee precies
ik vind t voor nu wel weer genoeg... ik ga een bed zoeken en weg kruipen onder de dekens

*sorry voor dit vage in herhaling vallende verhaal *
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.

Laatst gewijzigd op 09-10-2005 om 09:25.
Oud 09-10-2005, 02:43
Verwijderd
zo ga nu maar eens slapen ben best wel moe
Oud 09-10-2005, 10:08
moon
Avatar van moon
moon is offline
en nu voel ik me weer niet goed ik weet niet wat ik met hem aan moet. Blijft hij ziek? ik heb het echt wel weer gehad nu.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 09-10-2005, 10:35
farai
Avatar van farai
farai is offline
en ik blijf sukkelen....

Maar gelukkig heb ik wel steun.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 09-10-2005, 10:44
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Vannacht een enorm goed gesprek gehad. En hij heeft zoveel gelijk en hij is zo lief op zo'n moment. Waarom ben ik niet zo verstandig?
Oud 09-10-2005, 11:15
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Ik heb een zalig weekend achter de rug, maar hij is nog niet voorbij! En ik heb een erg vreemde droom gehad
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 09-10-2005, 11:17
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik had gister een armbandje om(zo een vriendschap armbandje..).. heb ik in groep 7 of 8 (of was t nou nog eerder) gekocht samen met een vriendin en die had ik om gister toen we uit gingen (ook al met de bruiloft 2 weken terug*
erg mooi ik draag em nu gewoon als armbandje beetje zonde anders en hij si best grappig (pas em ook nog gewoon steeds )

zei tegen S (die zei mooi... nieuw? nee dat is die ene... ow die van je "vriendschap" ik zo ja die..)
hij staat nu voor de herrinnering; niet iedereen te vertrouwen in vriendschappen.. S vind dat ik haar wel moet vertrouwen.. staat met grote letters op dr voorhoofd dat zij wel te vertrouwen is.. nou lees er steeds overheen denk
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.

Laatst gewijzigd op 09-10-2005 om 17:29.
Oud 09-10-2005, 11:28
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Ohh gisteravond was echt geweldig gezellig want er kwamen 3 vriendinnetjes om te koken en een filmje te kijken en dat was leuheukk. We gingen koken met een fijn muziekje, buiten was het donker en we gingen eten en het was zoooo gezellig, onwijs lang lekker aan tafel blijven kletsen, was echt heerlijk. Later een filmpje gekeken wat ook leuk was en toen gingen ze maar weg want iedereen moest weer dingen doen maar het boeide me niet want de avond was echt super en ik lag om 1 uur in bed en ik heb heerlijk uitgeslapen en nu ga ik dus leren.. Yes
Oud 09-10-2005, 11:56
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
het gaat langzaam, maar ik vind het wel leuk
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 09-10-2005, 12:51
Sperziekoe
Avatar van Sperziekoe
Sperziekoe is offline
Oud 09-10-2005, 15:16
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
ik ben moe omdat ik nachtdienst heb gehad en amper daarna heb geslapen
-_-
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 09-10-2005, 15:29
Verwijderd
Ik heb net door wat oude fotoalbums gebladerd.. Waarom moest dit nou gebeuren. Ik mis mama.
Oud 09-10-2005, 15:39
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
3 uur doen over een stukje waar je nogmaal net even iets meer dan 2 uur over doet
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 09-10-2005, 16:02
Verwijderd
Ooooooh, ik ben zo'n trut hè. had ik nu maar eerder wat gedaan. handjes uit de mouwen, niet lopen lanterfanten, of andere dingen belangrijker gevonden. nu moet ik huphuphup voor morgenmiddag een compleet verslag over een sociaal netwerk inleveren. en we werden een beetje met de nek aangekeken door de rest. goed voor je reputatie, Marlies. *voor zover mogelijk*.

Oh, maar ik heb net wel zo vreselijk gelachen om Emmy en S
Ads door Google
Oud 09-10-2005, 16:02
Verwijderd
waarom kan de sfeer van een film me zo erg beïnvloeden?

*schopt zichzelf onder de kont* nu moet ik huiswerk gaan maken.
Oud 09-10-2005, 16:18
Verwijderd
Godverdomme, afscheid nemen voor 10 maanden is zo kut.
Oud 09-10-2005, 17:16
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
De dierentuis was best gaaf. (y
__________________
I like my new bunny suit
Oud 09-10-2005, 17:20
Verwijderd
kwestie van een vingerknip en m'n humeur is 360 graden gedraaid.

En ik weet best hoe dat komt.
Oud 09-10-2005, 17:28
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 09-10-2005 @ 18:20 :
kwestie van een vingerknip en m'n humeur is 360 graden gedraaid.

En ik weet best hoe dat komt.
Eh, dan is het niet gedraaid want dan kom je weer op hetzelfde punt uit
Oud 09-10-2005, 17:32
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Vriendje heeft het net uitgemaakt na bijna 2 jaar Ik weet echt niet wat ik moet doen..
__________________
■▲■▲■▲
Oud 09-10-2005, 17:36
moon
Avatar van moon
moon is offline
oooooowwwwwwwwwww! Ben echt boos. Ik heb geen leven meer op deze manier, zou jagen ze me vanzelf wel de grafkist in ja. Alles wat ik doe wordt zo'n beetje gecontroleerd en als ik ook maar een kelin beetje later ben als ik zei dan zijn zwe alweer panisch. Ik heb het meer dan gehad. Het is niet alleen hun leven, het is in eerste instantie MIJN leven!Ik moet het leven, dus ze moeten oprotten met die bemoeizucht. Ik kan niet meer terug draaien wat er gebeurt is, dus ze moeten er niet zo over door blijven zeiken, tenzij ze graag willen dat ik het nog een keer doe.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Advertentie
Oud 09-10-2005, 17:42
moon
Avatar van moon
moon is offline
Citaat:
ssjpan schreef op 09-10-2005 @ 18:32 :
Vriendje heeft het net uitgemaakt na bijna 2 jaar Ik weet echt niet wat ik moet doen..
*knuffel* echt rot voor je.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 09-10-2005, 17:43
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
moon schreef op 09-10-2005 @ 18:42 :
*knuffel* echt rot voor je.
dank je..
__________________
■▲■▲■▲
Oud 09-10-2005, 17:44
Verwijderd
23 maanden. En ik bedacht het me vanmorgen pas. Sjeeemig. Dus. Verder gaat het oke, kan ik voor het eerst sinds tijden zeggen dat ik me goed voel. Hoewel er wat kleine bijzaken zijn. Heerlijk zeg. Gisteren opgepast en dat was erg leuk. Ik voel me gewoon goed, eindelijk eens. Vandaag in Amsterdam gewest halsoverkop, het was erg gezellig moet ik zeggen. We hebben gelachen. Heb een cd en een boek gekocht. En nu is het voorlopig wel weer even over met kopen. Wel leuke ketting gemaakt overigens. Klaar nu, ik moet eten. Broertje komt zo.

I feel good.

Hoewel er een klein steekje zit, in mijn hart.


Tears and fears and feeling proud to say I love you right out loud,
Dreams and schemes and circus crowds, I’ve looked at life that way.
But now old friends are acting strange, they shake their heads, they say
I’ve changed.
Something’s lost but something’s gained in living every day
Oud 09-10-2005, 17:55
Loveflowertje
Avatar van Loveflowertje
Loveflowertje is offline
Pff, waarom kunnen mensen van de een op de andere dag zo veranderen dat ze niet meer met je willen praten en dus ook niet willen zeggen wat er is?

Tijden veranderen, mensen veranderen...
__________________
♥ Jij bent zo slank als een ree, of hoe heet zo'n grijs dier met een slurf ook alweer?
Oud 09-10-2005, 18:02
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Vandaag is een heel vreemde dag.
Heel positief en heel negatief tegelijk.

Ik heb er een neefje bij. Hij heet Tycho en ik ben precies 17 jaar en 1 week ouder dan hem. (het viel me ook nu pas op, maar bijna al mijn neefjes en nichtjes zijn geboren in oktober)

Veel geruzie gehad met mams. Was wel minder.
Carmen gezien was echt fijn. Heel gezellig.
Ik baal nu even echt dat ik binnekort ga verhuizen, ik ga het wel missen allemaal. Maar het samenwonen gaat ook echt heel leuk worden!
Oud 09-10-2005, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Nonaj schreef op 09-10-2005 @ 18:28 :
Eh, dan is het niet gedraaid want dan kom je weer op hetzelfde punt uit
kun je nagaan hoe hard t ging

@ ssjpan: alleen maar heel hard huilen, huilen en huilen. en dan overal tegenaan schoppen, en dan nog een keer huilen, en dan proberen opnieuw te beginnen.
Oud 09-10-2005, 18:56
Suusjuhh
Avatar van Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Godver, ik mis mn maatje, waar ik lekker zonder zorgen bij kan zijn. Iemand die me niet constant veroordeelt en laat zijn wie ik ben. Gewoon relaxed en geen gezeik. Is dat soms teveel gevraagd? Dat wil ik echt graag terug. Of nee, ik wil eigenlijk alleen maar hem terug!! Mis hem, niet normaal. En oh wat hou ik toch van mn broer Mis hem nu alweer
__________________
There is only one -- Feyenoord Rotterdam
Oud 09-10-2005, 19:19
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
ssjpan schreef op 09-10-2005 @ 18:32 :
Vriendje heeft het net uitgemaakt na bijna 2 jaar Ik weet echt niet wat ik moet doen..
*knuf*

Ontopic: Nou ja zeg, ik ben nu al weer moe! Ik moet mijn energie idd maar voor iets anders gaan gebruiken, want elke dag om half zes naar bed toe willen is niet helemaal in orde. Mama, kom je zo met me praten?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 09-10-2005, 20:30
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Hè, best een relaxte dag voor een zondag.
Oud 09-10-2005, 20:40
Verwijderd
arghhhh ik HAAT mijn kaak. en ik heb zin in een sigaret .
Oud 09-10-2005, 21:19
Verwijderd
Ik ben ' een andere meisje '. Ooh, en ik ben er trots op ook. Nougoed, ik denk dat ik me ga bezatten nog vanavond. Gewoon, even niets. Even helemaal weg. Hoewel dat Centerparcs is. Laat ook maar, ik ben heus wel vrolijk!

I'll make you banana pancakes, pretend like it's the weekend now
Ads door Google
Oud 09-10-2005, 21:44
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Verdomme. Ik heb het gedaan, verdomme gewoon gedáán. Nu hopen dat ze er niets over zegt, maar gewoon belt. Dat zou het allermakkelijkste zijn. Niet dat het makkelijkste ook altijd het beste is (Neem jij de weg naar de sterren, dan neem ik de weg die me erdoorheen sleept.), maar nu mag het even van mezelf. Als ze eenmaal gebeld heeft, komt alles goed. Dat hoop ik althans.

Nu ga ik slapen, eindelijk.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 09-10-2005, 22:10
kroot
kroot is offline
Vanmiddag concert gehad. Ik heb lekker m'n handen kapot gedjèmbed. Was tof!!
En ik haat de sociale dienst. Ik wil nu geld!!!!!
Oud 10-10-2005, 00:53
Verwijderd
Aan de ene kant voel ik me klote, maar aan de andere kant heerlijk. Ik heb een eeuwig durend weekend gehad. Het zat echt helemaal vol met concerten en feestjes. Super gezellig! En je ontmoet nog eens mensen . Vandaag een vriend van een vriend van me ontmoet. Echt een super lieve jongen. Hij werd wel een beetje aangeschoten, maar hij bleef lief. Was heel geïnteresseerd en verontschuldigde zich meerdere malen omdat hij een beetje aangeschoten was. Ik had vooraf al zo'n gevoel en het klikte gewoon meteen heel erg tussen ons. Ik weet niet wat dit gaat worden, maar het zou best iets kunnen worden. Raar toch, als je iemand pas net kent...
En nu nog even iets afmaken en lekker slapen...
Oud 10-10-2005, 07:41
moisture
Avatar van moisture
moisture is offline
dat had ik niet willen ziiiiieeennnn
Oud 10-10-2005, 07:42
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb vannacht gedroomd dat twee vrienden van mij waren overleden. Eentje had waarschijnlijk zelfmoord gepleegd Ik werd zo in paniek wakker, ik lag te huilen in mn slaap
Oud 10-10-2005, 08:02
farai
Avatar van farai
farai is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 09-10-2005 @ 11:35 :
en ik blijf sukkelen....

Maar gelukkig heb ik wel steun.
Dit schreef ik dus gister. En gister, tja om 3 uur in de namiddag mn bed ingekropen omdat ik niet meer kon. Vandaag was ik net wakker en 'k huilde al tranen met tuiten....

ben zo bang voor wat er zou kunnen gebeuren. Wil niet naar het ziekenhuis. Hoeft wss ook niet want volgens die stomme dokter is er nix aan de hand ma waarom voel ik me dan zo raar? Waarom doet mijn lichaam en vooral mijn buik dan zo raar? Eigk wil ik wel naar het ziekenhuis dan kan er mss eindelijk iets aan mn probleem gedaan worden. Maar die stomme dokter gaat me niet doorsturen wss want tis toch niet nodig. Kben zo bang.

Maar ondanks het feit dat ik 2 uur geleden op het punt van opgeven stond heb ik nu weer de moed om vol te houden, want ergens hier ver vandaan is er iemand die me der x op x doorhaalt.

En ik mag nog heel lang naar woorden zitten zoeken maar kheb er geen om te vertellen hoe dankbaar ik 'm ben.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 10-10-2005, 08:03
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Verslapen en geen zin in school fok.
Oud 10-10-2005, 09:21
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb echt een heel leuk en goed gesprek gehad met mn psych Voel me weer helemaal blij! Ik ga mn best doen!
Oud 10-10-2005, 09:41
Verwijderd
9 uur op school, geen les.
Dir roostermakers
Nou goed, nu dadelijk weer wel les. Beweging, en ik voel me helemaal niet lekker
Oud 10-10-2005, 11:11
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Pas een hoofdstuk van de vier geleerd voor mijn tentamen, het schiet niet zo op

En wat doe ik dan eigenlijk hier?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 10-10-2005, 12:36
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Buh, ik ben ziek Al 2 keer overgegeven vandaag. En nog maar 1 beschuitje gegeten. En ik voel dat ik voorlopig nog geen voedsel kan hebben ook. Zelfs water durf ik niet te drinken terwijl ik dat toch wel zou moeten Nu maar hopen dat ik geen vervangende opdrachten moet maken voor school (want zoiets zeiden ze laatst wel en dat vind ik dus echt te kinderachtig voor woorden aangezien je echt helemaal NIETS mist!).

Vanavond dus ook maar niet dansen want dat is niet zo lekker als je misselijk bent en niets gegeten hebt...
Oud 10-10-2005, 12:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wow, ik heb op zo'n gave kamer gereageerd, die wil ik echt graag krijgen.

Kamer in Coolhaven, vlakbij het metrostation van waar af ik nu ook moet lopen. Echt ideaal en de prijs ook maar natuurlijk wil iedereen die kamer
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 10-10-2005, 13:18
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
argh
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 10-10-2005, 13:57
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Oh dus ik ben mooi eerder uit school gegaan ik haat het daar en nu zit ik thuis en doe ik niks. Zometeen leren, aan mn essay werken en oppassen. I'm in love met niksdoen<33
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het Grote-lucht-je-hart-topic #23!
Verwijderd
489 27-03-2005 19:37
Verhalen & Gedichten Afscheid [vernieuwd]
tiram
45 12-05-2004 15:02
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 07:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:59.