Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2010, 22:03
.Daan
.Daan is offline
Hallo allemaal,

Dit jaar hoop ik eindelijk na 7 jaar mijn HAVO af te ronden. Ik na goed overleg met mijn ouders en mezelf besloten om toch een MBO opleiding te gaan doen. Ik hoor van veel mensen wat voor een sukkel ik dan wel niet ben. Maar die keuze heb ik gewoon gemaakt dus daar hoeft niet meer over gesproken te worden.

Ik wil komend jaar de opleiding "Medewerker Marketing en Communicatie" gaan doen op het ROC in Apeldoorn.Omdat ik (waarschijnlijk) mijn HAVO-diploma haal kan ik de opleiding in 1 jaar afronden. Zijn er mensen die deze opleiding hebben gedaan of nog mee bezig zijn? Ik ben erg benieuwd wat het allemaal precies inhoud en wat me dus te wachten staat.

Groetjes, Daan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2010, 08:46
Chariot
Avatar van Chariot
Chariot is offline
Mijn zus doet hem versneld, in 2 jaar. Ik weet er zelf niet veel van,.. Als je mij eventjes een pb'tje stuurt met vragen die je hebt, dan laat ik die door haar beantwoorden. Misschien kan ze je helpen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2010, 10:47
Boxplosive
Boxplosive is offline
Citaat:
Hallo allemaal,

Dit jaar hoop ik eindelijk na 7 jaar mijn HAVO af te ronden. Ik na goed overleg met mijn ouders en mezelf besloten om toch een MBO opleiding te gaan doen. Ik hoor van veel mensen wat voor een sukkel ik dan wel niet ben. Maar die keuze heb ik gewoon gemaakt dus daar hoeft niet meer over gesproken te worden.

Ik wil komend jaar de opleiding "Medewerker Marketing en Communicatie" gaan doen op het ROC in Apeldoorn.Omdat ik (waarschijnlijk) mijn HAVO-diploma haal kan ik de opleiding in 1 jaar afronden. Zijn er mensen die deze opleiding hebben gedaan of nog mee bezig zijn? Ik ben erg benieuwd wat het allemaal precies inhoud en wat me dus te wachten staat.

Groetjes, Daan
Met citaat reageren
Oud 07-05-2010, 10:49
Boxplosive
Boxplosive is offline
Hoi Daan,

Ik doe de opleiding Marketing en Communicatie in 1 jaar voor havisten.
Gelukkig heb ik tot nu bijna alles gehaald en nu loop ik stage van 10 weken.
Dit is mijn 3e week van mijn stage.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2010, 10:51
Boxplosive
Boxplosive is offline
Het is zeker niet dom , dat je een versnelde opleiding gaat doen op het mbo.
Ik doe nu de opleiding die jij volgend jaar wilt doen, het bevalt me goed gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2010, 10:22
.Daan
.Daan is offline
Klinkt niet verkeerd! Wat voor een vakken krijg je allemaal dan en hoe moeilijk is het om het versneld te doen? moet je echt dagen lang achter de boeken om het zo snel mogelijk te halen of heb je ook nog een beetje sociaal leven?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2010, 13:54
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Zit in het laatste jaar van de opleiding. Opzich lijkt het me geen probleem om alle leerstof in een jaar af te ronden want zo veel is het niet. Ik vraag me alleen af hoe het dan zit met je stage want meer dan de helft van de opleiding is stagelopen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Wegwijzen & Voorstellen Hola!
Francoes
2 11-06-2011 08:27
De Kantine Driesaaiversopera #917
Verwijderd
500 17-03-2010 17:26
Studeren opleiding Evenementen organisatie
Sander1988
3 21-07-2009 15:40
Algemene schoolzaken herkenbaar?
Bianca16*
9 13-03-2005 23:38
Werk, Geld & Recht Hoe is jouw carrière tot nu toe verlopen en hoe wil je deze gaan voortzetten?
Theice
11 22-01-2005 22:16
Algemene schoolzaken Stoppen?
Ilona1
9 22-10-2003 15:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14.