Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2006, 11:40
black pear!
Avatar van black pear!
black pear! is offline
IK gebruik wel eens Veet Raséra Bladeless Kit (onharingsspul) om mijn benen te onharen. Nog nooit reactie er op gehad op mijn huid. Maar nu brand het en is het rood op een stuk van mijn been. Weet iemand misschien wat ik er aan kan doen. Het is erg irritant. Heb er al water op gedaan, maar dat helpt niet echt.
__________________
so... are you gay or straight
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 11:45
Verwijderd
Heb je erna toevallig in de zon gezeten?

Ik heb het ook weleens als ik me heb geschoren, terwijl ik meestal nergens last van heb. Maar soms inderdaar rode, branderige uitslag. Alles wat je erop smeert maakt het alleen maar erger. Gaat vanzelf weer over .
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 12:05
black pear!
Avatar van black pear!
black pear! is offline
oke bedankt!
__________________
so... are you gay or straight
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 18:41
Verwijderd
Nou, ben ik toch niet de enigste met dat probleem!

Het spul werkte altijd fantastisch, tot ik op een gegeven moment ook overal waar ik het gebruikt had (overal ja...) last van uitslag kreeg, rode bultjes en enorm veel jeuk. Het was vorig jaar winter, dus geen zon gezien. Had me na het ontharen zoals altijd ingesmeerd met iets van bodylotion of nivea of zo.
En opeens dus die uitslag. Ben er mee na de dokter gegaan, toen het na 3 dagen nog niet over was. Mijn benen waren toen dik en opgezet, onder mijn oksels brandde het enorm en mijn bikinilijn was kapot van het schuren langs mijn ondergoed etc.
Van de dokter een zalfje gekregen en het advies om het niet meer te gebruiken.

Toch heb ik het nog een keer gebruikt, en toen gebeurde gewoon weer hetzelfde. Dus weer zalfje gesmeerd. Erg vervelend, maar als ik jou was, zou ik dus op een andere manier gaan ontharen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 19:18
jet
Avatar van jet
jet is offline
allergien voor iets spelen (vaak) niet gelijk op.. het is de spreekwoordelijke druppel. ik kon altijd prima tegen nivea, tot een jaar geleden ofzo. je bent dus waarschijnlijk gewoon overgevoelig voor dit spul, maar de eerste paar keren heeft je huid het gewoon geaccepteerd.
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 15:08
black pear!
Avatar van black pear!
black pear! is offline
Ik ben ook niet meer van plan het te gebruiken. Ik heb nu geen last meer van brandend gevoel op die plek. maar het is nog niet helemaal over. Die plek is nu helemaal uitgedroogd en nog steeds stukjes rood met hele kleine wondjes.
__________________
so... are you gay or straight
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 18:04
Verwijderd
Heb je het er niet te lang op laten zitten??

Ik heb dit ook wel eens gehad. Weet niet zeker of ik het er toen te lang op had laten zitten (meestal ben ik wel netjes in die dingen). Ik had toen ook hele rode pijnlijke plekken die voelde alsof het verbrand was.
Later heb ik het gewoon nog een keer gebruikt en toen had ik weer nergens last van. Beetje vreemd opzich.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 19:28
OwL
Avatar van OwL
OwL is offline
Het is gewoon stom spul... het VERDELGT je haren gewoon... dus is het ook niet zo gek dat het niet goed voor je huid is (volgens mij )
... ik heb het ook wel eens gebruikt... na de 5e keer ging het jeuken en heb ik het maar weggedaan.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2006, 12:51
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Hmm..Bij mij werkt het spul niet.. Helft van de haartje blijft zitten, dus ben er ook maar mee gestopt.. Bovendien kreeg ik er ook een erg rode huid van. Volgens mij kan het nooit goed voor je zijn dat Veet..
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Oud 31-03-2006, 14:38
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
jet schreef op 27-03-2006 @ 20:18 :
allergien voor iets spelen (vaak) niet gelijk op.. het is de spreekwoordelijke druppel. ik kon altijd prima tegen nivea, tot een jaar geleden ofzo. je bent dus waarschijnlijk gewoon overgevoelig voor dit spul, maar de eerste paar keren heeft je huid het gewoon geaccepteerd.
Bij mij is het juist zo dat mijn huid een allergie ontwikkelt. Sommige producten kan ik best af en toe gebruiken, maar als ik het regelmatig ga gebruiken krijg ik daar last van.

Andere producten zijn zo slecht voor me dat ik er meteen de eerste keer last van heb en dat ik dat dus echt nooit kan gebruiken.
__________________
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38.