Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2010, 21:03
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Topic duizend over deze vraag, maar altijd leuk om te weten.

Hoe ben je op het forum terecht gekomen? Hoe ben je blijven hangen? Hoe ben je op de Kantine terecht gekomen? Kwam je in het begin regelmatig? Las je eerst mee en heb je daarna een account aangemaakt of gelijk? Hoelang ben je al actief op het forum?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-09-2010, 21:10
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Dit topic is ook al duisent keer langsgeweest denk ik. Maargoed: ik leende hier wel eens uitreksels, mijn ex forumde hier ook wel eens en toen forumde ik hier ook wel eens.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 21:11
Verwijderd
Wist ik het maar

Mijn comeback weet ik nog wel: nadat ik een jaar of 5 weg was kwam ik heel af en toe nog eens kijken en las een paar keer het weerwolfspel, en toen dacht ik, ach het kan geen kwaad om mee te doen, dan post ik alleen daar. Nou ja, dat ging dus een beetje anders.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Dit topic is ook al duisent keer langsgeweest denk ik. Maargoed: ik leende hier wel eens uitreksels, mijn ex forumde hier ook wel eens en toen forumde ik hier ook wel eens.
Wacht! Via de uittreksels kwam ik vast hier terecht *lampje*
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 21:12
Verwijderd
Ik weet het eigenlijk ook niet..
Volgens mij doordat ik eens bij boekverslagen aan het rondneuzen was, en toen zag dat er een forum was.
Het leek me wel leuk om wat te posten. Zoiets denk ik?
Ik ga eens mijn eerste bericht terug lezen

edit: eeuh zover gaan de berichten niet terug helaas
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 21:12
Verwijderd
Boekverslagen > Letteren > DoP > DK > DKregular want omdat.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 21:14
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ik heb hier 'n account aangemaakt, omdat ik vragen had over de leerstof van de CE's en ja.. sindsdien kom ik hier dagelijks even checken .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 21:19
Henck
Avatar van Henck
Henck is offline
Volgens mij een jaartje of vijf geleden toen ik een uittreksel zocht. Vervolgens maakte ik een account aan trollde wat rond en had al snel een paar bannetjes te pakken. Sinds ik deze account heb, troll ik niet meer obvious
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 21:22
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik had al duisent keer die boekverslagen gezien zonder echt te realiseren dat er iets als een website aan vast zat. Of een forum.

Toen kwam er op een gedichtjesschrijfsite ineens een nieuw jongetje binnengehuppeld en die zei 'Hallo, ik ben Jochum en ik kom van DoP! ', nou ja, iets in die richting dan. En toen ging ik eventjes kijken. En toen ging ik maar een account aanmaken, want het zag er best gezellig uit. En toen heb ik een beetje lopen dobben, want hóe storm je nu een forum in. En na een dag of twee een beetje te hebben mee gelezen, dacht ik DOE EENS ORIGINEEL en toen heb ik maar een voorsteltopic aangemaakt en dat vond ik een prima begin en toen ben ik maar blijven posten. Dat voorsteltopic was echt wel iets nieuws, normaal begin ik gewoon lukraak ergens met posten en gaat iedereen zich afvragen wie ik ben en zo. En dan moet ik alsnog een voorsteltopic aanmaken.

En niet alleen DoP was leuk, dus. :')
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Dat voorsteltopic was echt wel iets nieuws, normaal begin ik gewoon lukraak ergens met posten en gaat iedereen zich afvragen wie ik ben en zo. En dan moet ik alsnog een voorsteltopic aanmaken.

Zoals ik.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 21:58
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Via mijn zus, die hier al lang niet meer actief rondwandelt
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 21:59
Verwijderd
Een vriendin vertelde me op een dag dat er 'een jongen op internet' helemaal weg van haar was. Toen stuurde ze een link en toen meldde ik me ook maar aan, want ik wilde ook woestaantrekkelijke wezens scoren Dat was aanvankelijk alleen bij het fotoboek trouwens. En ik vond het er gewoon wel gezellig, daarom bleef ik
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 22:10
Verwijderd
via de chatbox!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 22:14
Verwijderd
Hebben we een chatbox?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 22:35
Verwijderd
hadden.
toen was de chatbox ook voor niet-leden, en was het er echt supergezellig heb er mensen aan overgehouden!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 22:37
Verwijderd
topic nummer 29482.

Anyway, ik kwam er in havo 4/5 weleens voor uittreksels en samenvattingen. Op de 'frontpage' stond ook een kadertje met daarin de topics waarin het laatst was gereageerd. Daar zag ik af en toe dingen die ik interessant vond. Ik ging toen meelezen, echt een jaar ofzo, en toen heb ik me maar eens aangemeld, in 2006.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 22:41
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
hadden.
toen was de chatbox ook voor niet-leden, en was het er echt supergezellig heb er mensen aan overgehouden!
Nu ook hoor.

Anyhoe, ik hoorde van iemand erover. En toen ging ik hier rondhangen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 22:47
Opinie
Opinie is offline
Via twitter!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-09-2010, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Nu ook hoor.
ja, is het weer voor niet-leden?
te laat, de hele chatbox is dan al dood
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 00:05
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
via het ooit epische subforum Muziek.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 00:41
Verwijderd
Ik ging hier een keer chatten met een vriendin van de middelbare. Daarna meldde ik mij aan voor het forum. Toen moest ik dat nog in de bibliotheek doen voor fl. 0,10 per minuut, omdat ik thuis maar een uur per dag de telefoonlijn bezet mocht houden met internet.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 01:37
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Een klasgenootje las hier weleens en zei dat ik dat ook eens moest doen 'want dat is leuk', dus toen heb ik me aangemeld (onder de naam Noekie) en toen vond ik het idd zo leuk dat ik ben blijven hangen.
Ik kwam voornamelijk op Muziek en Lifestyle, want in die tijd waren die beide subfora nog levendig. Vooral op lifestyle was het een dolle boel en er waren vaak rellen enzo.

In 2006 ben ik een tijdje forumbazin geweest van een aantal subfora, waaronder lifestyle, en omdat het toen een tijdje niet zo lekker met me ging kon ik het forumgezeik niet meer zo hebben en ben ik een tijdje gestopt.
Toen kwam ik weer terug en ben ik op een of andere manier op DK terecht gekomen en hier blijf ik lekker plakken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 07:07
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ik zat vroeger op born2chill. Toen die site werd opgedoekt werd door verschillende mensen dit forum aangeraden.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 08:02
Verwijderd
i kzat op okidoki.nl
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 08:15
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ook via de boekverslagen. Ik heb eerst een tijdje gelezen. Uiteindelijk een account aangemaakt. Mijn posts waren vooral op DK en Huiswerkvragen. Ik werd gevraagd om fb te worden van huiswerkvragen, nadat ik hier een half jaartje rond hing. Met 600 posts ben ik fb geworden. Hierna kwam CG erbij en DK. Na een jaartje fb werd ik plus. En nu ben ik alweer bijna drie jaar forumbaas en val ik jullie lastig.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2010, 08:40
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik kwam voornamelijk op Muziek en Lifestyle, want in die tijd waren die beide subfora nog levendig. Vooral op lifestyle was het een dolle boel en er waren vaak rellen enzo.
dat waren de tijden!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 08:46
Verwijderd
Citaat:
Ik had al duisent keer die boekverslagen gezien zonder echt te realiseren dat er iets als een website aan vast zat. Of een forum.

Toen kwam er op een gedichtjesschrijfsite ineens een nieuw jongetje binnengehuppeld en die zei 'Hallo, ik ben Jochum en ik kom van DoP! ', nou ja, iets in die richting dan. En toen ging ik eventjes kijken. En toen ging ik maar een account aanmaken, want het zag er best gezellig uit. En toen heb ik een beetje lopen dobben, want hóe storm je nu een forum in. En na een dag of twee een beetje te hebben mee gelezen, dacht ik DOE EENS ORIGINEEL en toen heb ik maar een voorsteltopic aangemaakt en dat vond ik een prima begin en toen ben ik maar blijven posten. Dat voorsteltopic was echt wel iets nieuws, normaal begin ik gewoon lukraak ergens met posten en gaat iedereen zich afvragen wie ik ben en zo. En dan moet ik alsnog een voorsteltopic aanmaken.

En niet alleen DoP was leuk, dus. :')

Ik heb nooit een voorsteltopic gemaakt maar wel meteen een topic op DK en toen ben ik gaan posten en blijven hangen. Ik ben hier gekomen omdat ik wat wilde weten over school en niet naar school gaan.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 08:56
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Via een vriendin die hier nu nooit meer komt (hmm), in 2004 aangemeld. Ik kwam eerst vooral op FT&R en las veel mee. Na een paar jaar leek DK me toch ook wel leuk en ben ik hier ook gaan posten. Volgens mij duurde het wel even voordat ik in de saai-topics durfde te posten maar uiteindelijk heb ik die angst overwonnen . Nu kom ik vooral op DK.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 10:59
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik bezocht eerst alleen maar het 'werkstukken' gedeelte van s.com. Maar de tag 'forum' werd maar steeds aanlokkelijker.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 11:10
Verwijderd
Volgens mij het bekende verhaal dat ik een boekverslag zocht en per ongeluk ging mee lezen. Vroeger was ik heel actief op Lifestyle en daar kwam ik alleen om te rellen <3 Toen dat zo'n beetje uitgestorven was zat ik afwisselend op Onzin en DK. In het begin was DK echt een kliekje en werd er niet echt op mij gereageerd En nu ben ik een beetje kansloos verslaafd aan het forum al zou ik dat nooit echt toegeven.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 11:27
Verwijderd
DK is nog steeds een kliek.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 11:34
Verwijderd
een forummer belde me op dat ze geintjes aan het uithalen waren met mensen op internet en dat het niet als een chatbox was, maar je wel snel reactie kreeg. en dat is in oktober alweer 10 (!) jaar geleden
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 11:36
Verwijderd
Ik las altijd boekverslagen onder schooltijd, uit pure verveling -ugh FAIL kuch-
En toen ondekte ik het forum en dacht ik OMG

dus.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 11:44
Verwijderd
Ik kwam wel eens op scholieren.com om naar verslagen te kijken. Toen ben ik vervolgens op dit forum terecht gekomen, heb ik een tijdje meegelezen, en toen heb ik mezelf aangemeld. En toen.. Ben ik blijven hangen
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 17:50
Verwijderd
Babs was lid en toen had ik ook maar een account aangemaakt maar ik vond er niks aan. Tot Babs aan ging dringen dat het toch echt heel leuk was en ik het maar ben gaan proberen, en inmiddels zijn we 5 jaar verder en zit ik hier nog steeds
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 18:13
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb géén idee. Volgens mij via een vriendin van me ofzo.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-09-2010, 18:26
Verwijderd
Ik hoorde vriendinnen van me (Andijvie en Black Sugar) erover praten met elkaar, en raakte benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 18:32
Verwijderd
Citaat:
DK is nog steeds een kliek.
Een kliko met een scherp randje.

Laatst gewijzigd op 28-09-2010 om 19:59.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 18:33
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik ben echt naar een forum opzoek gegaan, en dit sprak mij toch wel heel erg aan!
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 18:37
Verwijderd
Ik googlede op iets, ik weet niet meer wat. Het had iets met zelfbewustzijn te maken geloof ik. Ik kwam op een topic van dit forum. Ik dacht dat ik niet kon reageren omdat ik geen lid was, maakte een account en... kon nog steeds niet reageren. Het topic was gesloten. Maar omdat ik toch al lid was, bleef ik hangen. Op psych, oorspronkelijk, om een beetje zielig te doen oid. Na een tijdje kwam ik op DoP en vond het daar heel gezellig. Toen kreeg ik PM's van Jochum, Rivka, Bright Blue (toen nog Abzg) en fizzle en bleef hangen. Al snel kwam ik ook naar DK, maar waarom ik die sprong heb gewaagd...
Ik ben nu het meest actief op DoP, Letteren, DK en W&L.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 18:59
Verwijderd
Leeuwtje: Dit forum is echt wat voor jou!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Een kliko met een scherp rantje.

Randje?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 19:39
Verwijderd
Eh ja, ik was op zoek naar boekverslagen, begon met meelezen, heb een account aangemaakt. Toen heb ik eerst een hele tijd echt niks gedaan, en toen begon ik vlak voor de zomervakantie met meeposten op DK. En nu ook af en toe onzin.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 19:47
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
ik wandelde op de A12, kwam een eekhoorn in slip tegen met een M.95 die m'n aandacht trok. Het beest richtte zijn geweer op mij en zei: Ge zult u registreren op scholieren.com
en sinsdien hoor ik bij het onkruid van s.com

Laatst gewijzigd op 28-09-2010 om 21:33.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 19:59
Verwijderd
Citaat:

Randje?
Ik vraag me echt af, hoe ik dat heb kunnen schrijven.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 21:04
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Ik ben hier via familie gekomen.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 22:06
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ik had een vraag gegoogled en toen kwam ik hier uit en ben blijven plakken.
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 22:25
Verwijderd
Geen idee.

Vraag het een archeoloog.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 10:41
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
via de chatbox!
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 11:59
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
via de chatbox!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Het huidige FB systeem
Verwijderd
419 15-01-2013 16:19
De Kantine Het feest kan beginnen, want saai is binnen! #28
Verwijderd
500 09-05-2010 18:55
De Kantine Weerwolfspel #66 lid 2
Verwijderd
500 18-02-2010 19:24
Verhalen & Gedichten Dodenwals
Miss_Bella
7 29-11-2005 19:02
De Kantine Hoe ben jij hier terecht gekomen?
perfectme
158 09-11-2004 12:48
De Kantine hoe ben jij op dit forum terecht gekomen?
Boogie
36 22-04-2002 17:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19.