Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2004, 17:28
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
bdw post 300 alweer

Supermach krijgt er nog eens 20 bij omdat hij wallpaper-contest had gewonnen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2004, 17:30
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Supermach dus + 20

Totaal stand:

1. Supermach - 671

------------------------------------
2. ParisPlage - 612
3. Ketjing - 606

4. ^Dragon^ - 567
5. RayMania - 542
6. Vreselijke fout - 476
7. Number9 - 338
8. phmpruim - 284

9. Mr. Oizo - 160
10. Tinus11 - 100
11. Nixje - 90
12. Wunkyteb - 80
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 18:17
Verwijderd
Rood = CL?
Oranje = Uefa cup?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 18:19
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
Supermach schreef op 08-04-2004 @ 19:17 :
Rood = CL?
Oranje = Uefa cup?
Als je het zo wilt noemen

Donkerrood = degradatie
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 11:57
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Als supermach het vergeet en iemand post wel de antwoorden kan die ook nog winnen
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 18:19
Verwijderd
Citaat:
MartenZ schreef op 09-04-2004 @ 12:57 :
Als supermach het vergeet en iemand post wel de antwoorden kan die ook nog winnen
gefeliciteerd!!!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 18:32
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 09-04-2004 @ 19:19 :
gefeliciteerd!!!
ik heb nog niets binnen
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 21:55
Verwijderd
Citaat:
MartenZ schreef op 09-04-2004 @ 19:32 :
ik heb nog niets binnen
PM
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 22:19
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 09-04-2004 @ 22:55 :
PM
+ 1 punt voor jouw
maar ik wil antwoorden :!!!!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 18:35
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
hmm niet zoveel goed denk ik

Ik heb een vraag: Waarschijnlijk staat niet iedereen te springen om een quiz te organiseren maar ik vind het toch wel leuk om mee te doen, misschien kunnen we om de beurt een quiz ronde organiseren want ik heb geen zin om 50 vragen te bedenken maar om er 10 te doen vind ik nog wel leuk

Als iemand zich aanbied om een hele nieuwe quiz te doen vind ik dat natuurlijk helemaal geweldig
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 10:25
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Ik zou het wel willen doen , heb er wel wat tijd voor en kan wel wat vragen bedenken.
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 10:46
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
ik wil ook wel 1 ronde organiseren
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 11:03
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Btw...die skelet is gewoon te moeilijk .
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 11:07
Verwijderd
ik ga zo ook ffs snel een paar antwoorden zoeken
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 11:07
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
RayMania schreef op 11-04-2004 @ 12:03 :
Btw...die skelet is gewoon te moeilijk .
idd
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 11:11
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Sjit ja ik was die kwizz vergeten....
Pfff en ik moet over een uurtje weg

Snel snel dan maar....
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 11:54
Verwijderd
5 minuten voor tijd nog af gekregen

zaten wel een paar moeilijke tussen, maar wel mooie wallpaper gevonden
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 14:03
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Ik weet niet of het goed nieuws is voor sommigen, maar, Supermach heeft niets ingeleverd. Ik weet niet of het lullig is maar ik ben mijn kamer nu aan het verfen en waarschijnlijk is me com vnaaf aangesloten, de deadline verhogen tot dan of zeggen jullie nee das niet eerlijk? (Ik bedoel: beter eerlijk verliezen dan vals winnen) Zegt u het maar, ik ga trouwens ook pas vanmiddag of morgenochtend na kijken
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 19:10
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Maar 4 antwoorden binnengehad waaronder niet die van Supermach, dus ik vrees het ergste (Een wallpaper, alleen van ^Dragon^, hij was niet super maar toch 30 xtra punten! en de enige met 20% (veel!!) is Raymania...ik ga NU rekenen)
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 19:12
Verwijderd
ik vond die wallpaper wel mooi, juist door die kleuren, alleen niet echt superscherp.
Er waren gewoon weinig mooie te vinden
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 19:13
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
^Dragon^ - 200
Ketjing - 188
Raymania - 245 + 20 procent van (245+542=787:100×20=157)
245+157= 402!!!
Vreselijke Fout - 198
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 19:15
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
ik vind dat supermach gewoon te laat is, ik moest me ook haasten met de antwoorden
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 19:17
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
1. RayMania - 944
--------------------------------------------
2. Ketjing - 794
3. ^Dragon^ - 767

4. Vreselijke fout - 674
5. Supermach - 671
6. ParisPlage - 612

7. Number9 - 338
8. phmpruim - 284
9. Mr. Oizo - 160

10. Tinus11 - 100
11. Nixje - 90
12. Wunkyteb - 80
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 19:18
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 11-04-2004 @ 20:15 :
ik vind dat supermach gewoon te laat is, ik moest me ook haasten met de antwoorden
die is gewoon pasen aan het vieren, maar dat heeft hem wel de eerste plek gekost... zonde...Gefeliciteerd RayMania
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 19:22
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 11-04-2004 @ 20:18 :
die is gewoon pasen aan het vieren, maar dat heeft hem wel de eerste plek gekost... zonde...Gefeliciteerd RayMania
je hoeft niet alleen op mijn mening af te gaan, vind dat de andere die regelmatig ingestuurd hebben ook hun mening mogen laten blijken en dan gewoon meeste stemmen gelden?
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 19:23
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 11-04-2004 @ 20:22 :
je hoeft niet alleen op mijn mening af te gaan, vind dat de andere die regelmatig ingestuurd hebben ook hun mening mogen laten blijken en dan gewoon meeste stemmen gelden?
Nee ik bedoel als niemand reageert dan gaat het niemand aan dus dat is duidelijk

Correct me if i'm wrong

1. Welke landen deden mee aan vrouwen-rugby worldcup 2002 en wie won er? (10 punten)
- Nederland
Nieuw Zeeland (WINNER!)
Australie
Verenigde Staten
Canada
Engeland
Schotland
Wales
Ierland
Frankrijk
Spanje
Italie
Duitsland
Kazachstan
Japan
Samoa
2. Bij welke sport gebruik je de "Polar Equine Transmitter T51H"? (20 punten)
- Paardensport
3. Noem 3 binnenlandse karate-tijdschriften (10 punten)
4. Van wie zijn de volgende uitspraken? (Elke 10 punten, moet te doen zijn)
> "In voetbal is het simpel: je bent op tijd of je bent te laat. Als je te laat bent, moet je zorgen dat je op tijd vertrekt."
- Johan Cruijff
"Vier achter en vier op het middenveld kan nooit functioneren. Je driehoeken vallen weg. Je moet altijd driehoeken hebben, want alleen dan heb je constant twee afspeelmogelijkheden."
- Johan Cruijff
"Onmogelijk? Jezus liep zelfs over water." (Waar had hij het over = + 5 punten)
- Club Brugge trainer Trond Sollied
"De bal is rond en na regen komt zonneschijn."
- John Heitinga
"Mijn zoontje van vijf speelt FIFA 2004 op de Playstation en daar blundert Van der Werff ook continu. Mijn zoontje wisselt hem elke wedstrijd."
- Jan Everse
"Geef mij een bal om 10 keer een boom te passeren dan loop ik er 8 keer tegenaan."
- Kevin Hofland
"Hij is meer dan een held. Hij is Ronald Koeman. Eén trapje lager dan God."
- Alex Corretja
"Ton de Kruyk was wel de mallotigste medespeler die ik ooit heb gezien. Wat die allemaal flikte. Die kwam een minuut voor het begin van een wedstrijd met z'n handen onder de stront uit het toilet vandaan. "Ze hebben hier geen wc-papier, train," zei-ie dan. Lagen we een minuut voor de aftrap helemaal in een deuk. Bij Utrecht heb ik het hele scala aan voetbalhumor meegemaakt. Vaseline in je sokken, banaan in je schoen, poep in je schoen, broekspijpen doorgeknipt, schoenen vastgeplakt. Ze hebben m'n auto wel eens ver buiten Utrecht neergezet. Voor m'n afscheidswedstrijd tegen Borussia Dortmunbd hadden ze m'n voetbalschoenen vastgespijkerd aan de bank. En zo ging het maar door. We lachten wat af in die tijd."
- John van Loen
"Zelf is Bert Jacobs ook eens te pakken genomen door Finn Seemann. Op een trainingskamp in het Duitse Marburg was Finn gesnapt toen hij 's avonds te laat binnen was in het hotel. Midden in de nacht moest hij de berg oplopen nadat Bert en Fritz Korbach hem beneden in het dal met de auto hadden afgezet. Toen de beide trainers allang op hun bed lagen klopte Seemann aan. Of hij bij hen op de kamer mocht douchen, want anders zou hij zijn kamergenoot wakker maken. Dat hebben ze geweten, want Finn heeft daar luid zingend minstens een uur staan douchen. Na het afdrogen riep hij: 'Trainers, weltruste!'."
- Co Adriaanse
5. Wie is dit (30 punten)
- Troy Douglas
6. Wat wordt hier uitgebeeld? (40 punten)
- Iemand die het startschot heeft gemist. Of iemand die is neergeknald door de starter/startschot. Allebei goed
7. Hoe zwaar mag/moet een wedstrijd-tennisbal zijn (20 punten)
-15-20 gram
8. (Sportweek vraag) Wat gaat er volgens Edwin Struis op 10 april met Litmanen gebeuren? (20 punten)
9. Geef een aantal gegevens van EEN Jacqueline die naar Athene 2004 gaat (Leeftijd, huwelijke status, olympische ervaring en haar droom) (10 per deelvraag)
- 30, vrijgezel, '92 in Barca en droom is nog eens meedoen.
10. Wie werd er in de finale van Key Biscane afgeslacht met 6-1,6-1 en wie won?
- Elena Dementieva, Serena Williams (20 punten)

BONUS (20% van totaal-totaal punten)
-Lisbeth Lenton
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 19:24
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Ok, RayMania heeft gewonnen, en wat nu?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 19:26
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
en de antwoorden van 3 en 8?
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 19:28
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 11-04-2004 @ 20:26 :
en de antwoorden van 3 en 8?
3 heb ik bij iedereen goed gerekend, mits je er wat had staan omdat ik de antwoorden vergeten was te noteren en geen zin had om op te zoeken, en 8 is dat Litmanen zijn vinger verrekt bij het zappen
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 19:52
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Ben net weer terug van een errrrg leuk paas-dineeeetje.
Heb geen tijd en zin gehad om de antwoorden te zoeken, ik kan sowieso geen karate
Veel gefelicitterd met je overwinning Reemeenia, ik wil ook best 10 vragen verzinnen als dat de volgende kwiz wordt.
Ik heb zin om veel nikszeggend gebrabbel neer te typen, en dat is vooral het gevolg van een vreselijke overdaad aan goede wijn, en kleine jonge en vooral malse lammetjes. Het was erg lachen. Ik heb een mooi nutteloos gesprek gehad met een Zwitser over de vraag of Roger Federer wel of niet de Ronald Koeman van het tennis is. Misschien moet ik daar maar eens een topic over openen.
Pro: hij heeft ook zo'n verschrikkelijk hard schot/klap dat de verdediging simpelweg kansloos is, hoe je hem ook opstelt.
Nog een pro: zijn voornaam begint ook met Ro. Niet te verwarren met Andy Roddick, wiens achternaam met Ro begint.
Con: hij heeft geen rood haar.
Zoals je ziet een onderwerp waar men uren over kan diskusjeren.

Ik wil afsluiten met de hartelijke groetten aan iedereen die de moeite heeft genomen deze nutteloze brief te lezen, ik ga zo in slaap vallen.

Liebesgrusse aus der Lederhosen,
Jeroen
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 21:36
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
ParisPlage schreef op 11-04-2004 @ 20:52 :
Ben net weer terug van een errrrg leuk paas-dineeeetje.
Heb geen tijd en zin gehad om de antwoorden te zoeken, ik kan sowieso geen karate
Veel gefelicitterd met je overwinning Reemeenia, ik wil ook best 10 vragen verzinnen als dat de volgende kwiz wordt.
Ik heb zin om veel nikszeggend gebrabbel neer te typen, en dat is vooral het gevolg van een vreselijke overdaad aan goede wijn, en kleine jonge en vooral malse lammetjes. Het was erg lachen. Ik heb een mooi nutteloos gesprek gehad met een Zwitser over de vraag of Roger Federer wel of niet de Ronald Koeman van het tennis is. Misschien moet ik daar maar eens een topic over openen.
Pro: hij heeft ook zo'n verschrikkelijk hard schot/klap dat de verdediging simpelweg kansloos is, hoe je hem ook opstelt.
Nog een pro: zijn voornaam begint ook met Ro. Niet te verwarren met Andy Roddick, wiens achternaam met Ro begint.
Con: hij heeft geen rood haar.
Zoals je ziet een onderwerp waar men uren over kan diskusjeren.

Ik wil afsluiten met de hartelijke groetten aan iedereen die de moeite heeft genomen deze nutteloze brief te lezen, ik ga zo in slaap vallen.

Liebesgrusse aus der Lederhosen,
Jeroen
Van begin tot eind een boeiende brief, trouwens, Nederland Europees kampioen in '88 en dit jaar weer bdw!!!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 22:06
Verwijderd
was korte deadline

majah boeiuh gefeli Raymania
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 22:18
Verwijderd
feli raymania

ik dacht dat die 20 procent regel alleen regel zou gelden bij de laatste ronde, maar dit is wel een hele grote bonus

Wie doet deze ronde dan? De winnaar steeds?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 08:22
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
ParisPlage schreef op 11-04-2004 @ 20:52 :
Blal Bla Bla
Mes excuses.
De alcohol had me er tijdelijk onder gekregen....ik zal het nooit meer doen
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 08:30
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 11-04-2004 @ 23:18 :
feli raymania

ik dacht dat die 20 procent regel alleen regel zou gelden bij de laatste ronde, maar dit is wel een hele grote bonus

Wie doet deze ronde dan? De winnaar steeds?
Jah is goed, of als iemand nu zin heeft om te maken want ik zie Raymond nu niet online komen
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 09:20
Verwijderd
Citaat:
ParisPlage schreef op 12-04-2004 @ 09:22 :
Mes excuses.
De alcohol had me er tijdelijk onder gekregen....ik zal het nooit meer doen
Citaat:
Ik heb een mooi nutteloos gesprek gehad met een Zwitser over de vraag of Roger Federer wel of niet de Ronald Koeman van het tennis is. Misschien moet ik daar maar eens een topic over openen.
Pro: hij heeft ook zo'n verschrikkelijk hard schot/klap dat de verdediging simpelweg kansloos is, hoe je hem ook opstelt.
Nog een pro: zijn voornaam begint ook met Ro. Niet te verwarren met Andy Roddick, wiens achternaam met Ro begint.
Con: hij heeft geen rood haar.
Zoals je ziet een onderwerp waar men uren over kan diskusjeren.
ik wacht op het topic, maar je weet het he, hij heeft geen rood haar
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 10:30
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
oh, RayMania vertelt me net dat hij het leuk vind om een nieuwe quiz te maken van 5 rondes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd So.com Sport Quiz #2
RayMania
114 27-04-2004 08:24
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 12:12
Vrije tijd Test hier je sportkennis: bij de GROTE SPORTQUIZ
DJ Incompetent
38 09-01-2002 21:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:07.