Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Bekijk resultaten poll: Wie wordt dit jaar kampioen?
Ajax 38 33.04%
AZ 7 6.09%
Feyenoord 29 25.22%
PSV 35 30.43%
andere club 6 5.22%
Aantal stemmers: 115. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2008, 13:59
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
nonsens
En wat is het excuus van Victor S.?

"Ik had mijn bril niet op en ik zag de keeper te laat"

Haha, mooie club dat nac
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2008, 14:03
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Dat zou ik niet weten, blijkbaar weinig dan aangezien je het aanhaalt. Heerenveen heeft de beste scqouting van Nederland, daar kan NAC niet aan tippen.
Maar die 2 dingen die jij opnoemt zijn wel de bouwstenen van de moderne voetballer, dat jij daarna er weer een debiele conclusie aan verbindt zegt genoeg.

Daarnaast slaag je wederom goed niet van "ik vind mooi" te scheiden en sla je de plek wederom volledig mis.

Maar goed, er valt geen rede in jou te praten aangezien jouw reactie op logische zaken uit proportie worden getrokken.
Mijn reactie op logische zaken wordt uit proportie getrokken (dat doet dus iemand anders dan ik) en daarom valt er met mij niet te praten? Je kunt sowieso geen dingen uit proportie trekken en daarnaast kun je geen rede in iemand praten, dus dat je dat niet lukt is niet zo een ramp.

Het zijn idd de basisdingen, die moet je beheersen en daarbovenop nog meer (basiskwaliteiten immers). Dat nac daar genoegen mee neemt, zegt toch genoeg?

Maar goed, eind goed al goed, nac heeft zich laten kennen en is dik verdiend heel dik de boot in gegaan zoals je vast weet leve de play offs, nu hopen dat ajax twente het aanzien waard wordt.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 13:38
Juda[NL]
Avatar van Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Vanavond ADO - VVV... Hopen dat VVV doorgaat
__________________
- the owl asks, but never answers -
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 14:16
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Het Arke stadion krijgt na de verbouwing een nieuwe naam!

"De Grolsch Veste"


ik zeg; als het dan een sponsornaam moet zijn, dikke prima!
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 14:49
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik ben er ook zeker tevreden mee
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Dat terzijde is dit waarom de play offs kut zijn, zoals ik al vreesde kan NAC nu naast alles pissen terwijl ze europees echt verdiend hebben.


Dan draai je het beste seizoen ooit en dan grijp je naast alles!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 11:20
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Wat een stuk hout, die van Egmond. Eerste helft geen penalty geven maar 2e helft wel. Triest, want tot die tijd is Twente - hoewel ze wel beter waren - geen moment in de buurt van Ajax' goal geweest en gevaarlijk geweest.

Maarja, nu zondag er maar 3 maken want er gaat sowieso weer een tegengoal vallen

Hersi had ook best rood mogen krijgen trouwens voor de keren dat hij inkwam
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 12:07
Bob the Bear
Avatar van Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Het was Haverkort.
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden? | *danst met !A!*
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 13:48
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Soow, Môguh:')
Hoe kom ik er dan al heel de dag bij dat het van egmond was?

naja maakt niet uit, strekking blijft hetzelfde
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 11:48
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Weer net terug na 12 dagen verstoten te zijn van elk soort nieuws op wat smsjes na.
Vanavond Heerenveen, ik ben benieuwd want ik heb geen enkel idee hoe NAC in Heerenveen speelde. En anders moet het maar tegen de winnaar 6-9 gaan gebeuren.

Proost op nog steeds de mooiste club van het land
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Proost op nog steeds de mooiste club van het land
Op Ajax
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 21:57
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ooh jongs, waar gaat dit heen. Haha er wordt fantastisch gevoetbald, nog nooit een team zo fit gezien (op Hiddinks Zuid-Korea na) en zo onverschrokken als Twente nu speelt. Ik zou er nog geen euro op willen zetten volgende week zondag; ze kunnen zomaar met 3-0 op hun bek gaan maar voor hetzelfde geld winnen ze hem gewoon weer. Twee jaar geleden zo goed als failliet, nu in de deuropening naar de Champions League; niets te verliezen. Rutten krijgt een standbeeld en Engelaar een megacontract.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 23:40
Mavieİ2004
Avatar van Mavieİ2004
Mavieİ2004 is offline
En hoe groot is de kans dat Twente ook daadwerkelijk iets gaat presteren in de eventuele Champions League? Ik vind het enkel sprekend voor het Nederlandse voetbal op dit moment.. of ben ik nu enkel een gefrustreerde Ajacied
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 00:00
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Ooh jongs, waar gaat dit heen. Haha er wordt fantastisch gevoetbald, nog nooit een team zo fit gezien (op Hiddinks Zuid-Korea na) en zo onverschrokken als Twente nu speelt. Ik zou er nog geen euro op willen zetten volgende week zondag; ze kunnen zomaar met 3-0 op hun bek gaan
Maak daar maar iig 3-1 van want Ajax en de 0 houden is onmogelijk dit seizoen.

Ik zie het met angst en beven tegemoet zondag. Ik heb nog wel wat hoop, omdat tot de onterechte penalty Twente Stekelenburg nog geen enkele keer in actie heeft doen laten komen. Ajax daarentegen was toen al 3-4x erg gevaarlijk geweest.
Mocht KJH het weer op zn heupen krijgen heb ik er nog wel wat hoop in.
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 09:33
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
En hoe groot is de kans dat Twente ook daadwerkelijk iets gaat presteren in de eventuele Champions League? Ik vind het enkel sprekend voor het Nederlandse voetbal op dit moment.. of ben ik nu enkel een gefrustreerde Ajacied
Wat heeft welke club dan ook uit Nederland, op PSV na, te zoeken in Europa? Ik hoop dat Twente de CL haalt omdat het toch allemaal geen fuck uitmaakt.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 11:39
knijtert
knijtert is offline
Citaat:
Wat heeft welke club dan ook uit Nederland, op PSV na, te zoeken in Europa? Ik hoop dat Twente de CL haalt omdat het toch allemaal geen fuck uitmaakt.
Dat is een beetje flauw natuurlijk he

Afgelopen jaren is PSV zeker de enige club geweest die europees gepresteerd heeft. Dat wil niet zeggen dat dat ook komend jaar zo gaat zijn. Dat geld voor alle clubs. Maar de kans dat een club als Ajax presteerd in de CL is toch een stukje groter dan Twente.

Maargoed, het is gelukkig het laatste jaar van de playoffs (in deze vorm). Hoe oneerlijk het ook zijn kan. Ajax heeft er maar mee te leven en ze moeten nu maar in een rechtstreeks dual bewijzen dat ze de CL verdienen. Hopelijk zal de scheids dit keer een minder prominente rol hebben.
__________________
Like sands through the hourglass, so are the days of our lives
http://www.panoramio.com/tags/knijtert/
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 16:07
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
En hoe groot is de kans dat Twente ook daadwerkelijk iets gaat presteren in de eventuele Champions League? Ik vind het enkel sprekend voor het Nederlandse voetbal op dit moment.. of ben ik nu enkel een gefrustreerde Ajacied
Zoals ik gisteren een gefrustreerde ajacied toefluisterde: als twente de champions leauge haalt is dat een prestatie die ajax de afgelopen twee jaar niet heeft kunnen neerzetten, al verliezen ze dan 6x
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2008, 01:41
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Ach ja het is allemaal maar relatief. Een paar jaar geleden deed Ajax het altijd leuk in de CL en was PSV de grote loser van Europa.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 14-05-2008, 13:11
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Ach dat laatste is nooit veranderd.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2008, 17:53
knijtert
knijtert is offline
__________________
Like sands through the hourglass, so are the days of our lives
http://www.panoramio.com/tags/knijtert/
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 22:55
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
NAC is het helemaal kwijt; NEC in topvorm; 6-0

'ze kenne beter een brief schrijven naar de KNVB of ze die wedstrijd nie moge overslaan'

aldus Willem v. H
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 00:02
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik belde mijn vader op vanaf het werk om de einduitslag. "6-0"? Ik dacht eerst dat hij een grapje maakte...
Ik heb geen beelden gezien, maar blijkbaar waren er geen jankende spelers van NAC, Ammi bleek zelfs met een glimlach van het veld af te gaan! Schaam jezelf godverdomme kapot stomme mongool :@

Mijn kaartje voor komende zondag is nog niet binnen, maar ik ga denk ik nog wel. Lekker afscheid nemen van Ernie en bier zuipen in het stadion, hopelijk denken meer supporters er zo over.

Wel triest om te zien dat losers van andere clubs de sites van NAC nu ineens wel onveilig komen maken en dan heb ik het over de Feyenoorders en de Kruiken en zelfs Twente supporters die ik toch wel hoog had staan.

Ach schijt, mijn vader woont in Noorwegen en dan kan ik lekker langs voor de wedstrijd tegen Rosenborg. Blonde wijven zat daar, alleen is het bier zo duur..
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 12:10
knijtert
knijtert is offline
Citaat:
Ik belde mijn vader op vanaf het werk om de einduitslag. "6-0"? Ik dacht eerst dat hij een grapje maakte...
Ik heb geen beelden gezien, maar blijkbaar waren er geen jankende spelers van NAC, Ammi bleek zelfs met een glimlach van het veld af te gaan! Schaam jezelf godverdomme kapot stomme mongool :@

Mijn kaartje voor komende zondag is nog niet binnen, maar ik ga denk ik nog wel. Lekker afscheid nemen van Ernie en bier zuipen in het stadion, hopelijk denken meer supporters er zo over.

Wel triest om te zien dat losers van andere clubs de sites van NAC nu ineens wel onveilig komen maken en dan heb ik het over de Feyenoorders en de Kruiken en zelfs Twente supporters die ik toch wel hoog had staan.

Ach schijt, mijn vader woont in Noorwegen en dan kan ik lekker langs voor de wedstrijd tegen Rosenborg. Blonde wijven zat daar, alleen is het bier zo duur..
Southern Comfort is er net zo duur als bier

Wel lullig voor NAC vind ik. Het bewijs hoe oneerlijk de playoffs zijn. Je moet met de play offs gewoon aan het eind van het seizoen in topvorm zijn.
__________________
Like sands through the hourglass, so are the days of our lives
http://www.panoramio.com/tags/knijtert/
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 00:05
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Wel mooi om te zien dat nu het verdedigende voetbal wordt afgestraft. Woensdag gebeurde het bij Glasgow Rangers en een dag later bij Nac.
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 01:47
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik snap dat spelling moeilijk is, maar het is toch echt NAC en niet Nac.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 21:56
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Ga huilen
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 02:47
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Zal ik zeker doen na de play offs. Als jij me belooft eindelijk eens te leren spellen, want ik heb vrijwel altijd bij jouw posts het idee dat er een wasbeer met het syndroom van down met zijn staart het toetsenbord aan het vervuilen is.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 13:39
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Ik zou zeggen noem eens een paar voorbeelden behalve dat ik Nac typte in plaats van NAC. Mijn spelling klopt altijd? Ja, ik type wel eens "tsja" en dat is waarschijnlijk niet terug te vinden in de Dikke van Dale, maar verder???
Helemaal huilen omdat ik Nac typte en dan maar als excuus het volgende aanvoeren: "er een wasbeer met het syndroom van down met zijn staart het toetsenbord aan het vervuilen is"


Donderstraal toch op
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 20:00
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Twente
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 22:16
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Jammer maar terecht.

Ik hoop wel dat Twente ook door gaat, al zal dat lastig worden omdat ze volgens mij niet geplaatst zijn en dus zomaar een Ac Milan (dat speelt voorrondes toch?) kunnen loten.
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 09:36
knijtert
knijtert is offline
AC Milan speelt UEFA cup. Maar volgens mij kunnen ze wel bijvoorbeeld Barcelona loten.
__________________
Like sands through the hourglass, so are the days of our lives
http://www.panoramio.com/tags/knijtert/
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 09:38
knijtert
knijtert is offline
Ligt het aan mij of was Twente echt zoveel beter? Ik vond Ajax en Twente over 2 wedstrijden gezien nogal gelijkwaardig aan elkaar. Maar als ik naar de tv kijk zijn de analisten het iig niet met me eens. Toch weer die Ajax bril?
__________________
Like sands through the hourglass, so are the days of our lives
http://www.panoramio.com/tags/knijtert/
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 13:26
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
ajax heeft (volgens mij) veel meer individuele klasse maar zijn niet goed op elkaar ingespeeld. Twente wel en zit bovendien in een flow terwijl ajax juist maar alles net niet doet zo al het moet
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 13:40
knijtert
knijtert is offline
Tot voor de wedstrijd tegen Twente had Ajax volgens mij net zo een goede reeks (qua resultaat) als Twente. Ik ben alleen dit hele seizoen nog niet onder de indruk geweest van het spel van Ajax.
__________________
Like sands through the hourglass, so are the days of our lives
http://www.panoramio.com/tags/knijtert/
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 16:14
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Ik zou zeggen noem eens een paar voorbeelden behalve dat ik Nac typte in plaats van NAC. Mijn spelling klopt altijd? Ja, ik type wel eens "tsja" en dat is waarschijnlijk niet terug te vinden in de Dikke van Dale, maar verder???
Helemaal huilen omdat ik Nac typte en dan maar als excuus het volgende aanvoeren: "er een wasbeer met het syndroom van down met zijn staart het toetsenbord aan het vervuilen is"


Donderstraal toch op
Ik haal het aan omdat het niet de eerste keer was, als ik de zoekfunctie zou gebruiken zou het lang duren om jouw posts te kunnen vinden en mijn tijd is te kostbaar daarvoor. Maar ze zijn er wel degelijk voorbeelden te vinden.

OT:
Mooi voor Twente, jammer voor Ajax. De aantrekkingskracht op spelers is toch beduidend minder, maar Twente heeft het wel verdiend. Net zoals NEC dat heeft gedaan. Toch blijf ik een tegenstander van dit achterlijke systeem.

Huntelaar zal nu ook wel weg gaan. Jammer, maar wel logisch.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 16:23
knijtert
knijtert is offline
Citaat:
Ik haal het aan omdat het niet de eerste keer was, als ik de zoekfunctie zou gebruiken zou het lang duren om jouw posts te kunnen vinden en mijn tijd is te kostbaar daarvoor. Maar ze zijn er wel degelijk voorbeelden te vinden.

OT:
Mooi voor Twente, jammer voor Ajax. De aantrekkingskracht op spelers is toch beduidend minder, maar Twente heeft het wel verdiend. Net zoals NEC dat heeft gedaan. Toch blijf ik een tegenstander van dit achterlijke systeem.

Huntelaar zal nu ook wel weg gaan. Jammer, maar wel logisch.
Dat laatste is inderdaad het ergste van alles. Hopelijk dan wel voor de hoofdprijs.

Dat Ajax geen Champions League speelt kan ik wel accepteren. Champions League lijkt me toch te hoog gegrepen. Ze mogen zich nu gaan bewijzen op UEFA cup niveau. Als Zenit het kan dan kan Ajax dat ook (daarmee bedoel ik dus niet dat ze een grote kans hebben, maar wel dat ze een kans hebben).
__________________
Like sands through the hourglass, so are the days of our lives
http://www.panoramio.com/tags/knijtert/
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 19:06
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Gekte, kon niet bij de huldiging zijn maar dan moet er volgend jaar maar iets nog mooiers worden gehaald.


Zag net het rijtje ploegen waar ze tegen kunnen loten;

De mogelijke tegenstanders van FC Twente:
Liverpool, Barcelona, Arsenal, Schalke'04, Juventus, Steaua Boekarest, Panathinaikos, Celtic/Glasgow Rangers, FC Basel, Olympiakos Piraeus, Fenerbahçe, Shaktar Donetsk, Standard Luik, Fiorentina en Spartak Moskou.


Zonde dat Majstorovic net naar Athene vertrokken is. Wat was het geweldig geweest als 'N Kufo tegen Majstorovic had moeten spelen, die hadden allebei het einde van de wedstrijd niet levend gehaald.

Maargoed, alleen Standard, Basel en Panathinaikos lijken op voorhand nog wel te kunnen. De rest is toch net een stapje hoger maar dat zei iedereen van Ajax ook. Hoe de loting ook zal zijn, mooi gaat het worden!
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 23:30
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Ligt het aan mij of was Twente echt zoveel beter? Ik vond Ajax en Twente over 2 wedstrijden gezien nogal gelijkwaardig aan elkaar. Maar als ik naar de tv kijk zijn de analisten het iig niet met me eens. Toch weer die Ajax bril?
Probleem was een beetje dat Ajax in Emmen pech had. Ze hadden de beste kansen maar maakten ze niet en aan de andere kant krijg je dan een penal om de oren. Maak je 1-2 meer ballen ga je met 2-3 weg en is er niets aan de hand.

RHCP: :') "Tijd te kostbaar" en ondertussen wel rond kunnen posten op een forum. Je verwart me met iemand anders, meer niet.
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 11:05
knijtert
knijtert is offline
Citaat:
Gekte, kon niet bij de huldiging zijn maar dan moet er volgend jaar maar iets nog mooiers worden gehaald.


Zag net het rijtje ploegen waar ze tegen kunnen loten;

De mogelijke tegenstanders van FC Twente:
Liverpool, Barcelona, Arsenal, Schalke'04, Juventus, Steaua Boekarest, Panathinaikos, Celtic/Glasgow Rangers, FC Basel, Olympiakos Piraeus, Fenerbahçe, Shaktar Donetsk, Standard Luik, Fiorentina en Spartak Moskou.


Zonde dat Majstorovic net naar Athene vertrokken is. Wat was het geweldig geweest als 'N Kufo tegen Majstorovic had moeten spelen, die hadden allebei het einde van de wedstrijd niet levend gehaald.

Maargoed, alleen Standard, Basel en Panathinaikos lijken op voorhand nog wel te kunnen. De rest is toch net een stapje hoger maar dat zei iedereen van Ajax ook. Hoe de loting ook zal zijn, mooi gaat het worden!
Voor wat het waard is.... Wat is jouw voorkeur?
__________________
Like sands through the hourglass, so are the days of our lives
http://www.panoramio.com/tags/knijtert/
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 23:13
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Liever geen Donetsk of Moskou, voor de rest.. shoot me
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd EURO 2008 Zwitserland/Oostenrijk
Stom Konijn
264 26-06-2008 00:12
Vrije tijd Terugblik op het sportjaar 2007
Mr.Oizo
16 05-01-2008 19:18
Vrije tijd Eredivisie 2006/2007 topic # 3.
Verwijderd
500 10-05-2007 21:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45.