Oud 25-05-2003, 20:13
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
200
Advertentie
Oud 26-05-2003, 07:24
Knoop
Knoop is offline
Citaat:
Fietjuh schreef op 22-05-2003 @ 18:57:
ik vind het antwoord op vraag 28 een beetje vaag..over die legenda en dat je moest arceren..weet iemand wat ze bedoelen met oplopende intensiteit ofzo iets
ja! je moest die legenda tekenen, en ze bedoelden dat je bijvoorbeeld in t ene vakje puntjes moet zetten en in het andere streepjes...dat bedoelen ze er volgens mij mee...dat er een duidelijk verschil is
Oud 26-05-2003, 07:57
reloaded
Avatar van reloaded
reloaded is offline
JA WAT IS HET NU EEJ!? MOET JE OPLOPENDE KLEURGEDOE HEBBEN OF REKENEN ZE HET OOK GOED ALS JE VIERKANTJES, PUNTJES ENZ HEBT? IK HEB DAT MET DIE VIERKANTJES EN PUNTJES EN LIJNEN GEDAAN MET DIE LEGENDA, WAT ZOUDEN ZE NU GOED REkenen/?
__________________
Give away the stone. Let the oceans take and transmutate this cold and fated anchor. Give away the stone.
Oud 26-05-2003, 08:08
Saltwater
Avatar van Saltwater
Saltwater is offline
Citaat:
reloaded schreef op 26-05-2003 @ 08:57:
JA WAT IS HET NU EEJ!? MOET JE OPLOPENDE KLEURGEDOE HEBBEN OF REKENEN ZE HET OOK GOED ALS JE VIERKANTJES, PUNTJES ENZ HEBT? IK HEB DAT MET DIE VIERKANTJES EN PUNTJES EN LIJNEN GEDAAN MET DIE LEGENDA, WAT ZOUDEN ZE NU GOED REkenen/?
Ik heb hetzelfde gedaan als jij, maar ik denk toch dat ze de oplopende kleuren alleen goed rekenen, omdat het gaat om meer en minder... Dat stond ook in het antwoordmodel: 'oplopende kleurintensiteit'. Dus dat van ons gaat foutgerekend worden
Oud 26-05-2003, 08:13
Knoop
Knoop is offline
wat een dikke naaizooi want het eerste wel ingevulde legendavakje bestond mooi uit schuine streepjes en t gaat toch om de duidelijkheid!!
Oud 26-05-2003, 08:14
reloaded
Avatar van reloaded
reloaded is offline
Gloeiende, je zou ze kapotschoppe
__________________
Give away the stone. Let the oceans take and transmutate this cold and fated anchor. Give away the stone.
Oud 26-05-2003, 08:14
Saltwater
Avatar van Saltwater
Saltwater is offline
Citaat:
Knoop schreef op 26-05-2003 @ 09:13:
wat een dikke naaizooi want het eerste wel ingevulde legendavakje bestond mooi uit schuine streepjes en t gaat toch om de duidelijkheid!!
Het is ook nog niet zeker wat ze met die vraag zullen doen, toch?
Afwachten maar
Oud 26-05-2003, 08:17
Knoop
Knoop is offline
staat er letterlijk oplopende kleurintensiteit in t antwoord model?? want dan ga k eens ff t laks spammen hoor. want k vind dus dat je anders dik genaaid word. T gaat toch om dat t duidelijk is, en je hoefde zelfs t kaartje niet eens in te tekenen alleen die freakin' legenda!
Oud 26-05-2003, 08:22
Saltwater
Avatar van Saltwater
Saltwater is offline
Citaat:
Knoop schreef op 26-05-2003 @ 09:17:
staat er letterlijk oplopende kleurintensiteit in t antwoord model?? want dan ga k eens ff t laks spammen hoor. want k vind dus dat je anders dik genaaid word. T gaat toch om dat t duidelijk is, en je hoefde zelfs t kaartje niet eens in te tekenen alleen die freakin' legenda!
Ga maar eens kijken in het antwoordmodel.. "De juiste invulling is er een van oplopende intensiteit"
En zo achteraf bekeken vind ik dat ook wel logisch. Het gaat om meer en minder, dus dan moet je het oplopend invullen en niet met verschillende patronen zoals ik wel heb gedaan..
Oud 26-05-2003, 08:23
reloaded
Avatar van reloaded
reloaded is offline
kvindet echt stom als ze die legenda dan fout zouden rekenen, paar flinke tikken zouden ze dan verdiene
__________________
Give away the stone. Let the oceans take and transmutate this cold and fated anchor. Give away the stone.
Oud 26-05-2003, 08:24
Knoop
Knoop is offline
ja maar de oplopende intensiteit komt in de legenda terug...dus in feite refereren de streepjes stipjes etc dan aan de legenda waarin de intensiteit te vinden is
Oud 26-05-2003, 08:24
Saltwater
Avatar van Saltwater
Saltwater is offline
Citaat:
reloaded schreef op 26-05-2003 @ 09:23:
kvindet echt stom als ze die legenda dan fout zouden rekenen, paar flinke tikken zouden ze dan verdiene
Ik vind het wel een beetje jammer als ze mijn mooie streepjes en stippeltjes afkeuren, maar op zich klopt het wel wat in het antwoordmodel staat.
Oud 26-05-2003, 08:25
reloaded
Avatar van reloaded
reloaded is offline
welke zaadhaan heb het nou met oplopende kleurintensiteit gekleurd, nou misschien 15 man van de 20000
__________________
Give away the stone. Let the oceans take and transmutate this cold and fated anchor. Give away the stone.
Oud 26-05-2003, 08:25
Saltwater
Avatar van Saltwater
Saltwater is offline
Citaat:
Knoop schreef op 26-05-2003 @ 09:24:
ja maar de oplopende intensiteit komt in de legenda terug...dus in feite refereren de streepjes stipjes etc dan aan de legenda waarin de intensiteit te vinden is

Kun jij aan streepjes en stipjes zien waar iets meer of minder voorkomt dan ergens anders? Met oplopende kleurintensiteit is dat tenminste duidelijk, en dát was wat er bedoeld werd. Ik vind het ook jammer, maar ze hebben wel gelijk...
Oud 26-05-2003, 08:26
Knoop
Knoop is offline
ja idd

kga gwoon erover klagen...kan je achteraf ook nog klagen?? nee zeker. Dan doe k t nu wel. Als t meezit word ie dan geschrapt en krijgt iedereen de punten
Oud 26-05-2003, 08:29
reloaded
Avatar van reloaded
reloaded is offline
kheb ook maar voor vraag 27 geklaagd, stond dat je dat bbp uit een kaartje moest halen, ik had dat dus in de atlas opgezocht, weetikveel dat dat uit de bron ernaast moet gebeuren, lekker dat er dan geen bronverwijzing staat
__________________
Give away the stone. Let the oceans take and transmutate this cold and fated anchor. Give away the stone.
Oud 26-05-2003, 08:29
Saltwater
Avatar van Saltwater
Saltwater is offline
Ik heb uit mijn klas meerdere mensen gehoord die het wel met oplopende intensiteit hebben gekleurd, maar ik ben benieuwd wat er met die vraag gaat gebeuren..
Oud 26-05-2003, 08:37
Knoop
Knoop is offline
grrrrrr. kzit nu op school om dat thuis zo'n btje het hele huis verbouwt word en dus k niet achter pc of tv kan

DOET HIER DIE VERDOMDE acrobat reader HET NIET

weet iemand welke vraag dat was, die legenda vraag met "oplopende intensiteit"
Oud 26-05-2003, 08:40
reloaded
Avatar van reloaded
reloaded is offline
vraag 27/28 was de legenda vraag
__________________
Give away the stone. Let the oceans take and transmutate this cold and fated anchor. Give away the stone.
Oud 26-05-2003, 08:43
Knoop
Knoop is offline
thx ff klagen hoor
Oud 26-05-2003, 09:46
kandidaat '03
kandidaat '03 is offline
ben ik bezig met vraag 27 over die schaal indeling; en er stond bij een van die vragen: dat je niet de kaart hoeft in te tekenen en dat t alleen om de legenda gaat. dus tijdens het "denken" loop ik een beetje met die legenda hokjes te klooten een smiley in dit hokje, een paar leuke randjes zullen de andere we opfleuren
en dan kom je bij vraag 28 hokjes invullen ??? awow; tog niet de hokjes die ik zojuist leuk en gezellig heb opgevuld hehe; wel dus. oke dan maar hokjes ernaast tekenen en die invullen...hopen dat ze dat wel accepteren?! niet dat ik onder "corect asseren" oplopende intensiteit verstond ...hehe...ik zal m dus zowiezo fout hebben maar tog...dit toont tog wel mijn stupidety een beetje je centraal examen [waar de rest van je toekomst zo'n beetje aan hangt] opfleuren... t zag er wel leuk uit moek zeggen...
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:16.