Oud 27-01-2005, 14:39
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Marnix schreef op 26-01-2005 @ 10:23 :
Als dat doorgaat, heeft Martin Jol wel een aardig spelertje binnengehaald.
Wel een beetje lui
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Oud 27-01-2005, 15:24
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
hij blijft maar kopen

El Hamdaoui, Mido, en nu Tainio ook nog...

Ambitieus is ie, maar of het ook reeel is? Ok, Mido is een speler die met de Engelse topclubs mee kan, maar hij kan beter gokken op spelers als Van Bommel dan El Hamdaoui. Met alle respect maar meer dan een verbreding van de selectie is hij niet. En al die aanvallers...hij kan beter een beetje in zijn middenveld investeren. Middenveld is nu; Ziegler (niet alexander maar Reto ) , Carrick, Pedro Mendes, Marney

daar kan je (muv Carrick) echt Lampard, Gerrard of Viera niet bang mee maken. Van Bommel zou echt de ideale man voor de Spurs zijn.. Zijn aankopen zijn wel goed, maar waarom problemchild Mido halen met een geweldige aanval en een harmonieuze selectie? En waarom die Fin halen als je Ledley King (Wat een verdediger ) en Nourredine Naybet hebt? ok, Naybet is ook over zijn top heen maar kan voorlopig nog wel mee. Alleen als ze nou Van Bommel en Beckham binnen zouden kunnen halen die dat schijnbaar wel zag zitten...ja dan zie ik ze grootse dingen doen.

Code:
                          Robinson

(nieuw back)      King                Tainio/Naybet       Edman


                         Van Bommel
            Beckham                         Carrick
                                   
                            Defoe

                Mido                     Keane
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk

Laatst gewijzigd op 27-01-2005 om 15:27.
Oud 27-01-2005, 18:28
U2-FAN
U2-FAN is offline
dat ziet er wel leuk uit moet ik zeggen, haha
Ik denk dat tottenham met zo'n team wel kampioen kan worruh hoor!!!!!!!!!
__________________
asldfkja;lvdkasjd;lfkjasl;vkjnaslkdjflsa;kdvsl;a
Oud 27-01-2005, 18:57
Verwijderd
Datum: 27-01-2005 Tijd: 16:54
Maceo Rigter met onmiddelijke ingang naar NAC

WHOPPPAAAA, dat is goed nieuws. NAC heeft zich per direct versterkt met Maceo Rigter, de topscoorder van Dordrecht'90.



De aanvaller heeft getekend voor maar liefst 4 en een half jaar! In de 17 afgelopen wedstrijden heeft Rigter 8 keer gescoord voor de Dortenaren.

Dit is goed nieuws, want Rigter is met zijn 21 jaar een enorm talent. Als Pierre besluit toch maar niet naar NAC te komen hebben we met Rigter pertinent een goede spits in huis. Maceo: heel erg welkom in Breda en enorm veel succes bij en met NAC!

Inmiddels heeft Theo Mommers de transfer bevestigd: "We gaan ervan uit dat Maceo zich aanstaande maandag voor het eerst op de training zal melden. Momenteel is hij nog licht geblesseerd, dus hij zal zeer waarschijnlijk komend weekend niet in actie komen met FC Dordrecht in de thuiswedstrijd tegen TOP Oss."

Da's dan weer een beetje jammer, maar dan nog zijn we bijzonder enthousiast. Rigter gaat een aanwinst van jewelste zijn, let maar op.
Oud 27-01-2005, 20:27
Verwijderd
Litmanen naar Hansa Rostock

Uitgegeven: 27 januari 2005 20:10
Laatst gewijzigd: 27 januari 2005 20:40
ROSTOCK - Hansa Rostock heeft zich vier dagen voor het sluiten van de transfermarkt versterkt met de Finse international Jari Litmanen.

De 33-jarige oud-Ajacied ondertekende bij de Duitse club, die in degradatiegevaar verkeert, een contract tot medio 2006. Litmanen, die dit seizoen voetbalde bij FC Lahti, dient dat alleen uit als Rostock in de eerste Bundes liga blijft.
Oud 27-01-2005, 22:10
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vijf schreef op 27-01-2005 @ 19:57 :
Datum: 27-01-2005 Tijd: 16:54
Maceo Rigter met onmiddelijke ingang naar NAC

WHOPPPAAAA, dat is goed nieuws. NAC heeft zich per direct versterkt met Maceo Rigter, de topscoorder van Dordrecht'90.
Maceo Rigter ken ik niet.
Wel Maceo Rigters
Mja, heb hem in de Gouden Gids Divisie dit seizoen vaak zijn spelen (wel in samenvattingen maja, uit bij MVV deed hij het minder) maar het is wel een leuk spelertje ja.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 28-01-2005, 09:29
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 27-01-2005 @ 16:24 :
hij blijft maar kopen

Ambitieus is ie, maar of het ook reeel is? Ok, Mido is een speler die met de Engelse topclubs mee kan, maar hij kan beter gokken op spelers als Van Bommel dan El Hamdaoui. Met alle respect maar meer dan een verbreding van de selectie is hij niet. En al die aanvallers...hij kan beter een beetje in zijn middenveld investeren. Middenveld is nu; Ziegler (niet alexander maar Reto ) , Carrick, Pedro Mendes, Marney

[/CODE]
Ik verwacht een Leeds United-verhaal als ze Beckham enzo gaan halen.. Eerst grote aankopen doen en goed meekunnen met de topclubs en misschien zelfs een keer een prijs pakken en dan loopt het ff wat minder, moeten ze spelers gaan verkopen om de schuld de saneren en dan flikkert de club als een kaartenhuis in elkaar en dan degraderen ze.
Oud 28-01-2005, 10:29
Verwijderd
Datum: 28-01-2005 Tijd: 09:30
NAC rond met Benjamin de Ceulaer

Volgens Het Belang van Limburg en de Belgische teletekst heeft Benjamin de Ceulaer, de beloftevolle spits van Sint-Truiden al een persoonlijk akkoord bereikt met drie clubs.
Het gaat om Racing Genk, NAC Breda en een niet nader genoemde eersteklasser in België. De Ceulaer heeft aan de drie clubs een maand bedenktijd gevraagd en wil half februari de knoop doorhakken.

NAC heeft hierin een uitstekende kans om de spits binnen te halen. "Financieel is Nederland aantrekkelijker", geeft zaakwaarnemer Tony Dullers toe. "Het gemiddelde basisloon is er drie keer hoger dan in België. Maar Benjamin kijkt ook naar het sportieve." Jaja, dat Zeggen alle spelers ;-)

Sint Truiden (STVV) laat Benjamin De Ceulaer echter niet zomaar gaan. Hij heeft bij STVV nog een contract tot juni 2006. Dus wie hem wil, zal er voor moeten betalen. En de club wil ook zelf de spits graag in Sint-Truiden te houden.

"We doen hem een voorstel waarbij hij financieel verbetert. Al gaan we geen gekke dingen doen", aldus preses Roland Duchâtelet in Het Belang van Limburg. "Iedereen is te koop, maar ik heb geen prijs op zijn hoofd geplakt. Elk bod wordt bekeken."

"Maar hij blijft beter bij ons. Hij is hier zeker van zijn plaats en kan zich ontwikkelen. Hoeveel spelers komen niet ongelukkig terug uit het buitenland?"

Ja, eigen schuld, hadden ze maar naar NAC moeten komen :-P

Bron: www.bsiderats.nl

-- NAC is goed beziggg
Oud 28-01-2005, 13:03
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 28-01-2005 @ 10:29 :
Ik verwacht een Leeds United-verhaal als ze Beckham enzo gaan halen.. Eerst grote aankopen doen en goed meekunnen met de topclubs en misschien zelfs een keer een prijs pakken en dan loopt het ff wat minder, moeten ze spelers gaan verkopen om de schuld de saneren en dan flikkert de club als een kaartenhuis in elkaar en dan degraderen ze.
Tja dat is idd een risico, maar soms moet je die nemen als je ambitieus bent.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 28-01-2005, 13:12
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
De transfer van Mounir El Hamdaoui naar Tottenham Hotspur was amper rond of NEC hing al aan de telefoon bij Frank Arnesen. De Nijmeegse club wilde de Nederlandse Marokkaan huren tot het einde van het seizoen, zo meldt het Algemeen Dagblad.

The Spurs lieten weten niet op het verzoek van NEC in te gaan. De twintigjarige El Hamdaoui maakte woensdag de overstap van Kralingen naar White Hart Lane, waar hij voor drieënhalf jaar tekende. Excelsior zou een bedrag van circa 750.000 euro hebben ontvangen voor zijn clubtopscorer.

Het was niet de eerste keer dat NEC poogde El Hamdaoui in te lijven. Eerder dit seizoen klopten de Nijmegenaren al aan bij Excelsior, maar de Gelderse club kreeg destijds te horen dat een verkoop van de geboren Rotterdammer uit den boze was.
Belachelijk is het natuurlijk wel. Aan NEC werd niet verkocht, maar de spurs konden hem voor 7 ton op de achterbank zetten... Maar jah, dat is dan blijkbaar toch weer het concurrentieverhaal
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 28-01-2005, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 28-01-2005 @ 14:12 :
Belachelijk is het natuurlijk wel. Aan NEC werd niet verkocht, maar de spurs konden hem voor 7 ton op de achterbank zetten... Maar jah, dat is dan blijkbaar toch weer het concurrentieverhaal
Is 7 ton niet een beetje weinig voor zo'n voetballer?
Oud 28-01-2005, 14:33
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Marnix schreef op 28-01-2005 @ 15:30 :
Is 7 ton niet een beetje weinig voor zo'n voetballer?
Blijkbaar niet, hè...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 28-01-2005, 14:44
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ontsnappingsclausule gok ik...
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 28-01-2005, 15:10
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Marnix schreef op 28-01-2005 @ 15:30 :
Is 7 ton niet een beetje weinig voor zo'n voetballer?
Nee, want het is een speler dat nog nix heeft bewezen op het hoogste niveau (binnen NL). Het komt zelden voor dat spelers van eerste divisie clubs voor meer dan een miljoen worden verkocht.
__________________
Zuur...
Oud 28-01-2005, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 28-01-2005 @ 16:10 :
Nee, want het is een speler dat nog nix heeft bewezen op het hoogste niveau (binnen NL). Het komt zelden voor dat spelers van eerste divisie clubs voor meer dan een miljoen worden verkocht.
Ok, clear
Oud 28-01-2005, 15:54
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 28-01-2005 @ 15:44 :
Ontsnappingsclausule gok ik...
Nee, waarschijnlijk niet, daar doet feyenoord sowieso niet echt aan bij zulke jonge spelers. Maar als hij zo'n clausule had gehad, had hij nu bij NEC gespeeld. Hij had al aangegeven zelf graag te willen komen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 28-01-2005, 16:01
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 28-01-2005 @ 16:54 :
Nee, waarschijnlijk niet, daar doet feyenoord sowieso niet echt aan bij zulke jonge spelers. Maar als hij zo'n clausule had gehad, had hij nu bij NEC gespeeld. Hij had al aangegeven zelf graag te willen komen.
Hij stond onder contract bij Excelsior... En dus eigendom van Excelsior. Feyenoord had nix over hem te vertellen.

En ik denk dat hij nu blij is dat ze hem eerst niet naar NEC hebben laten gaan. Nu zit hij bij een grote buitenlandse club en verdient een x aantal keer meer dan dat hij bij NEC zou verdienen.
__________________
Zuur...
Oud 28-01-2005, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Volgens Gazeta Esportiva heeft Ajax verregaande interesse in de Brazilaanse middenvelder Renato van Atletico-MG. De ploeggenoot van Ajacied Felipe bij Jong Brazilië is op dit moment actief op het Zuid-Amerikaanse kampioenschap voor spelers tot twintig aar en is daar één van de uitblinkers.

De club van de talentvolle Renato kocht de afgelopen week maar liefst acht spelers, waardoor de geruchten over het naderende vertrek van Renato alleen maar toenemen. Volgens de Braziliaanse media zou het talent voor zo’n vijf miljoen euro mogen vertrekken.
Oud 28-01-2005, 18:54
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 28-01-2005 @ 17:01 :
Hij stond onder contract bij Excelsior... En dus eigendom van Excelsior. Feyenoord had nix over hem te vertellen.
Je snapt blijkbaar niet helemaal hoe de samenwerking tussen Excelsior en Feyenoord werkt?

Citaat:
En ik denk dat hij nu blij is dat ze hem eerst niet naar NEC hebben laten gaan. Nu zit hij bij een grote buitenlandse club en verdient een x aantal keer meer dan dat hij bij NEC zou verdienen.
Waarschijnlijk... Maar die kerel gaat van de toto naar de premier league, lijkt je dat niet een beetje te hard? Mensen beginnen al te schreeuwen dat iemand niet van een HCE top3 club naar een Premier League club moet gaan, nu ineens een zeer ambitieuze club in de Premier League als vervolg op de toto. Het verbaast me dat niemand daar iets over te melden heeft.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 28-01-2005, 20:38
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 28-01-2005 @ 19:54 :
Je snapt blijkbaar niet helemaal hoe de samenwerking tussen Excelsior en Feyenoord werkt?
Ik weet dat een deel van de selectie van Excelsior onder contract staat bij Feyenoord. Maar een ander deel staat gewoon onder contract bij Excelsior. Het is absoluut niet zo dat Feyenoord iets over die spelers te zeggen heeft. Ze hebben een samenwerkings verband, maar die gaat niet zover dat de spelers van Excelsior automatisch van Feyenoord zijn ofzo...
__________________
Zuur...
Oud 28-01-2005, 20:39
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
In de praktijk wel...
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 28-01-2005, 20:41
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 28-01-2005 @ 21:38 :
Ik weet dat een deel van de selectie van Excelsior onder contract staat bij Feyenoord. Maar een ander deel staat gewoon onder contract bij Excelsior. Het is absoluut niet zo dat Feyenoord iets over die spelers te zeggen heeft. Ze hebben een samenwerkings verband, maar die gaat niet zover dat de spelers van Excelsior automatisch van Feyenoord zijn ofzo...
Als Feyenoord zegt dat Excelsior een speler niet mag verkopen, dan mag dat niet. En als Excelsior een speler aan Feyenoord moet verkopen van Feyenoord, dan moet dat ook.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 29-01-2005, 00:09
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 28-01-2005 @ 21:41 :
Als Feyenoord zegt dat Excelsior een speler niet mag verkopen, dan mag dat niet. En als Excelsior een speler aan Feyenoord moet verkopen van Feyenoord, dan moet dat ook.
Ik ben bang dat we hier niet uit komen...
Ik heb geen bewijzen dat ik gelijk heb, en ik denk jij ook niet. (Als dit wel zo is wil ik die graag zien)
__________________
Zuur...
Oud 29-01-2005, 10:02
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 29-01-2005 @ 01:09 :
Ik ben bang dat we hier niet uit komen...
Ik heb geen bewijzen dat ik gelijk heb, en ik denk jij ook niet. (Als dit wel zo is wil ik die graag zien)
Het is vrij eenvoudig. NEC stond op het punt El Hamdaoui voor een stevige prijs van Excelsior over te nemen en daar heeft Feyenoord een stokje voor gestoken omdat ze zelf interesse hadden in deze jongen. Waarom denk je anders dat hij nu niet in Nijmegen speelt?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 29-01-2005, 10:57
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 26-01-2005 @ 20:34 :
Ik hoop dat Jan in Alkmaar blijft... Maar Valencia is natuurlijk een grote Europese club. En als ze met het bekende grote geld komen kunnen we hem niet tegen houden. Hij verdiend trouwens wel een transfer naar een mooie grote Europese club. Hij presteerd al ruim 2 jaar constant op een heel hoog niveau.
Ik hoop dat hij voor heel veel geld naar Valencia gaat; dan pikken wij ook nog wat geld mee.

Op zich zou het geen verkeerde keuze van hem zijn, want ik denk dat hij wel klaar is voor een topclub. Bovendien heeft hij er goed aan gedaan om vanaf Go Ahead naar AZ te gaan en niet direct de stap naar een (destijds) grotere club.
Leuke voetballer met longen als een paard; die hij had in de D-jeugd ook al. Ben er nu nog moe van......
Daarom heb ik denk ik zo'n hekel aan AGOVV.
Oud 29-01-2005, 11:01
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 28-01-2005 @ 19:54 :
Waarschijnlijk... Maar die kerel gaat van de toto naar de premier league, lijkt je dat niet een beetje te hard? Mensen beginnen al te schreeuwen dat iemand niet van een HCE top3 club naar een Premier League club moet gaan, nu ineens een zeer ambitieuze club in de Premier League als vervolg op de toto. Het verbaast me dat niemand daar iets over te melden heeft.
Als je doet wat hij wil dat je doet als trainer dan is het een hele goede voetballer, maar hij is ontzettend lui en heeft de meest slechte mentaliteit die je maar kunt hebben.
Ik heb echt een hekel aan dat soort voetballers.
De penalty's opeisen en als iemand anders hem wil nemen toch snel zelf de penalty nemen (en missen....!!), het veld uitlopen als het niet gaat zoals hij wil dat het gaat, continue vallen bij elke schouderduw.
Ik hoop dat hij voor het kritische, Engelse publiek flink op z'n smoel gaat. Bij Excelsior had hij niet zoveel te duchten van die 10 fanatieke supporters en de 800 bezoekers.

Ik ga er overigens ook niet vanuit dat Jol hem gehaald heeft voor de basis.
Oud 29-01-2005, 11:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
AGH schreef op 29-01-2005 @ 12:01 :
Als je doet wat hij wil dat je doet als trainer dan is het een hele goede voetballer, maar hij is ontzettend lui en heeft de meest slechte mentaliteit die je maar kunt hebben.
Ik heb echt een hekel aan dat soort voetballers.
De penalty's opeisen en als iemand anders hem wil nemen toch snel zelf de penalty nemen (en missen....!!), het veld uitlopen als het niet gaat zoals hij wil dat het gaat, continue vallen bij elke schouderduw.
Ik hoop dat hij voor het kritische, Engelse publiek flink op z'n smoel gaat. Bij Excelsior had hij niet zoveel te duchten van die 10 fanatieke supporters en de 800 bezoekers.

Ik ga er overigens ook niet vanuit dat Jol hem gehaald heeft voor de basis.
Ik ken de speler niet als persoon, alleen als naam en ik heb z'n doelpunten gezien. Maar een echte spits is altijd egocentrisch. Kijk maar naar bijvoorbeeld van Nistelrooy. Maar misschien maar goed dat hij dan niet naar NEC is gekomen, want als het Nijmeegs publiek ergens een hekel aan hebben is het spelers zonder mentaliteit (*kuch* Denneboom *kuch*)...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 29-01-2005, 15:42
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vijf schreef op 28-01-2005 @ 11:29 :
Bericht over die Belgische spits

-- NAC is goed beziggg
Volgens mij heb ik die jongen nog met mijn eigen ogen nog zien scoren. Vorig seizoen in de winterstop in een oefenwedstrijd tegen MVV. Naja, het doelpunt kwam wel 90% op naam van onze pruster Danny Wintjens in het doel. Liet die bal zo maar nadat-ie hem bijna klemvast had door de benen rollen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 29-01-2005, 15:52
Eric
Eric is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 29-01-2005 @ 01:09 :
Ik ben bang dat we hier niet uit komen...
Ik heb geen bewijzen dat ik gelijk heb, en ik denk jij ook niet. (Als dit wel zo is wil ik die graag zien)
Even voor de duidelijkheid, Feyenoord heeft sowieso over iedere speler van Excelsior een eerste optie als er interesse in een speler van Excelsior is moet Feyenoord eerst goedkeuring geven dan pas kan de transfer plaatsvinden.
Oud 29-01-2005, 17:13
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Eric schreef op 29-01-2005 @ 16:52 :
Even voor de duidelijkheid, Feyenoord heeft sowieso over iedere speler van Excelsior een eerste optie als er interesse in een speler van Excelsior is moet Feyenoord eerst goedkeuring geven dan pas kan de transfer plaatsvinden.
Als dat echt zwart op wit zo in de overeenkomst staat tussen Feyenoord en Excelsior, maken die Feyenoorders inderdaad een fout om hem zomaar te laten gaan.
__________________
Zuur...
Oud 29-01-2005, 17:38
Eric
Eric is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 29-01-2005 @ 18:13 :
Als dat echt zwart op wit zo in de overeenkomst staat tussen Feyenoord en Excelsior, maken die Feyenoorders inderdaad een fout om hem zomaar te laten gaan.
Vind ik ook ja, dat ze die El Hamdaoui hebben laten gaan is echt een gemiste kans. Maar ja blijkbaar hadden ze hem ook niet zo heel erg nodig, hij mocht dan wel niet naar NEC, maar hij mocht wel op stage bij Blackburn Rovers.
Oud 29-01-2005, 17:48
Verwijderd
Citaat:
samindo schreef op 29-01-2005 @ 11:52 :
Kurt Elshot heeft een nieuwe werkgever gevonden. Na 10 jaar gaf Elshot aan een nieuwe uitdaging aan te willen gaan. Hij tekende een contract van 4 seizoenen bij NAC.

Enkele weken geleden mocht Elshot zijn contract verlengen bij FC Groningen, maar nadat er interesse kwam van NAC en NEC wilde hij zijn contract niet meer verlengen. Het enige dat nog in de weg kan staan is de medische keuring die Elshot dinsdag zal ondergaan.
-----------------------------------------------------------------------
Bron: v-style.nl



Wat vinden jullie ervan? Slim of had hij beter bij Groningen kunnen blijven? Ik denk dat NAC een goede keus is van hem.

Citaat:
vijf schreef op 29-01-2005 @ 14:04 :
hele mooie aankoop van NAC .. de derde al deze week

maar slotje lijkt me gepast...
Oud 29-01-2005, 23:29
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 29-01-2005 @ 18:13 :
Als dat echt zwart op wit zo in de overeenkomst staat tussen Feyenoord en Excelsior, maken die Feyenoorders inderdaad een fout om hem zomaar te laten gaan.
Uit betrouwbare bron weet ik dat Feyenoord in dit geval een "regeling" heeft getroffen met Excelsior. Betekent dus dat ze voor een deel in de opbrengst geen beroep doen op hun eerste optie. Zo gaat het wel vaker.

Of het dan echt een fout is, weet ik niet. Als hij echt zo'n mentaliteitsloze spits is als AGH omschrijft, is hij toch niets voor feyenoord. En voorin zitten de rotterdammers wel goed (al betwijfel ik zeer veel na vanavond )
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 29-01-2005, 23:30
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Eric schreef op 29-01-2005 @ 18:38 :
Vind ik ook ja, dat ze die El Hamdaoui hebben laten gaan is echt een gemiste kans. Maar ja blijkbaar hadden ze hem ook niet zo heel erg nodig, hij mocht dan wel niet naar NEC, maar hij mocht wel op stage bij Blackburn Rovers.
Stage is wel even wat anders dan een harde transfer. Maar dan nog, voor 7 ton was NEC echt wel in zee gegaan met Excelsior...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 30-01-2005, 16:40
Eric
Eric is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 30-01-2005 @ 00:30 :
Stage is wel even wat anders dan een harde transfer. Maar dan nog, voor 7 ton was NEC echt wel in zee gegaan met Excelsior...
Ja, maar als je hem niet kwijt wil laat je hem ook niet op stage gaan.
Oud 30-01-2005, 18:51
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Jah, het schijnt nu dat NEC met Feyenoord in onderhandeling was (volgens Looyen was de transfer bijna rond) toen de spurs hem met 1 bod wegkochten.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 31-01-2005, 12:47
Verwijderd
Tony Vidmar terug naar NAC

NAC gaat voor de ervaring in de verdediging. Na de 27 jarige Kurt Elshot (als hij door de keuring komt), gaat NAC zich komende week ook versterken met Tony Vidmar.
De 35 jarige Australiër speelt nu voor Cardiff City. Hij speelde echter al twee seizoenen voor NAC. Daarna gign hij naar Glasgow Rangers.
Hij tekent komende week een contract voor anderhalf jaar.
Wij gaan naarstig op zoek naar verdere bevestiging van dit bericht.

hoplaaaaaaaaa als dit waar is, en pi-air komt aan het eind van het seizoen terug is het maar wachten op het moment dat tonnie lokhoff ook zun noppen weer uit het veld haalt
Oud 31-01-2005, 15:59
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik weet het niet of Vidmar wel komt, niks is officieel..

En de Spurs begrijp ik ook niet...die hond Fido zorgt voor problemen.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 31-01-2005, 17:40
Eric
Eric is offline
de transfer van Vidmar is afgeketst ja, las ik op vi.nl. Ondanks dat de speler transfervrij was, kwamen Vidmar en NAC er toch niet uit.
Oud 31-01-2005, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Eric schreef op 31-01-2005 @ 18:40 :
de transfer van Vidmar is afgeketst ja, las ik op vi.nl. Ondanks dat de speler transfervrij was, kwamen Vidmar en NAC er toch niet uit.
hij vroeg 5 ton per jaar dat heeft NAC niet
Oud 31-01-2005, 19:20
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wat nieuwtjes:

Willem II contracteert Lepoint
Willem II heeft de 20-jarige centrumspits Christophe Lepoint vastgelegd voor de rest van dit seizoen. De Tricolores hebben tevens de optie om het contract daarna met twee jaar te verlengen.

Lepoint, Belgische jeugdinternational, werd opgeleid bij Anderlecht en speelde tot voor kort bij TSV 1860 München. Voor die club speelde hij 9 wedstrijden. ‘Na het vertrek van James Quinn hadden wij behoefte aan een spits achter Iwan Redan. Lepoint is een talentvolle centrumspits die we bij Willem II graag de kans willen geven door te groeien’, zo motiveert manager technische zaken Gerard Wielaert het aantrekken van de aanvaller.



RBC HUURT SPITS HAMMOND VAN FULHAM

RBC Roosendaal en Fulham hebben overeenstemming bereikt over de verhuur van Elvis Hammond aan de Roosendaalse eredivisionist. De 24-jarige Ghanese aanvaller zal tot het eind van het huidige seizoen de clubkleuren van RBC Roosendaal verdedigen. Hammond genoot de jeugdopleiding bij Fulham, waar hij sinds 1999 ook onder contract staat. In het seizoen 2001/2002 kwam hij op huurbasis uit voor Bristol Rovers. Hammond heeft bij Fulham nog een doorlopend contract.

RBC’s manager voetbalzaken, Rob Meppelink, gisteren, op de vraag of RBC de komst van de Ghanees wel kan betalen: „Eigenlijk is er geen geld meer nee, zie dit maar als iets extra’s, als we het doen. Halen we hem, dan is dat op huurbasis voor de rest van dit seizoen. Het is een snelle en sterke jongen, die in de spits kan spelen, maar ook op de beide vleugels.“



PETTA NAAR DARLINGTON

Bobby Petta speelt tot de zomer voor Darlington. De vleugelaanvaller stond het laatst onder contract bij Celtic, dat in november de verbintenis ontbond. Bij Darlington, dat uitkomt in Division Two, speelt ook Clyde Wijnhard.


NIEUWE SPITS VOOR RODA JC

Roda JC heeft er in de Fransman Youssef Sofiane een nieuwe spits bij. Sofiane komt transfervrij over van het Engelse West Ham United. De 20-jarige speler is vanmorgen gekeurd en heeft daarna een contract getekend voor de rest van het seizoen. In juni beslist
Roda JC over een langer verblijf van Sofiane (twee seizoenen met een optie voor nog eens twee jaar).

N.B. In Frankrijk zouden ze hem "Henry 2" noemen.


ADO HUURT SPITS VAN TOTTENHAM

ADO Den Haag heeft zich vlak voor het sluiten van de transfermarkt versterkt met Tottenham Hotspur-aanvaller Edson Rolando Silva Sousa, meldt De Telegraaf. De Kaapverdiaan wordt voor de rest van het seizoen gehuurd van de club van Martin Jol. De versterking betekent voor Rik Platvoet dat zijn verhuur aan VVV-Venlo eindelijk door kan gaan.

Edson kreeg afgelopen zomer geen nieuw contract bij PSV. In Eindhoven speelde hij één wedstrijd in het eerste, al duurde dat niet langer dan een minuut. Technisch manager Frank Arnesen nam de spits mee naar Tottenham, waar hij voor het tweede elftal tot elf doelpunten kwam.



GLASGOW RANGERS WIL WATERREUS

Glasgow Rangers wil zich zo snel mogelijk versterken met Ronald Waterreus. De voormalige keeper van PSV, die momenteel tweede keeper is bij Manchester City, moet bij de Schotse club doelman Stefan Klos vervangen, die een zware kniekwetsuur heeft.

Volgens zaakwaarnemer Kees Ploegsma heeft Rangers zich inmiddels bij zowel Waterreus als Manchester City gemeld om te onderhandelen over een transfer. "Het is nu afwachten of de clubs eruit komen", aldus Ploegsma.

N.B.: Inmiddels is Waterreus ook zelf rond, dus per direct verruilt hij Manchester City voor Glasgow Rangers.

Zo, dat was het weer voor vandaag.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 31-01-2005, 22:59
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Nelisse verlengt zijn contract niet bij AZ en vertrekt aan het eind van het seizoen...

Misschien een leuke spits voor NEC?
__________________
Zuur...
Oud 01-02-2005, 09:56
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Nelisse lijkt me niet echt de spits die we zoeken

Maar ik vind persoonlijk dat Niedzielan het sinds Cees Lok eigenlijk verrassend goed doet. Een doelpuntje en verschillende heel fraaie acties. Hij durft de confrontatie aan te gaan!

Hebben jullie overigens die loopactie van Denneboom tegen Utrecht gezien? Er waren er meer, maar er was er 1 heel mooie bij, beetje Arjen Robben stijl, jammer dat hij gebodycheckt werd

Ik ben verschrikkelijk enthousiast over het spel dat ik zondag heb gezien en als we dat vol kunnen houden, zie ik ons dat linkerrijtje zo weer bereiken. Zondag hebben we echt laten zien dat we met Barreto, Denneboom en Niedzielan gewoon topspelers hebben. Jammer dat Boutahar in dit systeem niet zo lekker uit de verf komt, maar hopelijk komt dat nog.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 01-02-2005, 10:25
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Henk Vos is opgestapt bij TOP Oss. &quot;Vos' ambities kwamen niet overeen met die van TOP Oss&quot;,stelt het bestuur.De spits (36) was sinds de zomer van 2004 betrokken bij het technisch beleid.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 01-02-2005 om 10:29.
Oud 01-02-2005, 10:25
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
De Graafschap neemt Ricardo Sousa op huurbasis over van Hannover 96.Sousa, een 26-jarige linksbenige middenvelder, tekende voor zes maanden.De Graafschap huurt voorts Feyenoord-verdediger Glenn Loovens (21) voor een half seizoen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 01-02-2005 om 10:29.
Oud 01-02-2005, 10:26
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Hilmi Mihçi van De Graafschap gaat op huurbasis naar Telstar/Stormvogels. De aanvaller speelde eerder voor onder meer MSV Duisburg en FC Den Bosch.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 01-02-2005 om 10:29.
Oud 01-02-2005, 10:27
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Aston Villa en Manchester United zijn het eens over de transfer van Eric Djemba-Djemba. Villa moet 3 miljoen euro op tafel leggen voor de Kameroener. De middenvelder tekende voor 4,5 jaar.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 01-02-2005, 10:27
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Benfica neemt de Servische aanvaller Andrija Delibasic voor zes maanden op huurbasis over van Real Mallorca.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 01-02-2005, 10:28
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Fiorentina heeft Valeri Bojinov weten te strikken. Het Bulgaarse talent komt voor 13 miljoen euro over van Lecce.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 01-02-2005, 10:29
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
PSV verhuurt de Zwitserse aanvaller Johan Vonlanthen voor zes maanden aan het Italiaanse Brescia.Dat staat na 21 wedstrijden voorlaatste in de Serie A.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46.